Új hozzászólás Aktív témák
-
jhos910
aktív tag
Huhh, ez így kemény dió, mivel ha jól sejtem, nem sokan csináltak még témába vágó weboldalt még az országban sem.
Én azon a vonalon indulnék el, hogy ez a téma azért elég hivatalos, nem egy mindennapi dolog. Pl a jogi szakma amit tudnék ezen a két ponton kapcsolni hozzá, formális, hivatalos és mondhatni konszolidált.
A téma alapvetően indokolná a sötét színeket, fekete, sötétszürke...de érdemes elgondolkozni azon, hogy a világosabb színek vagy a barna, sötétzöld vinne bele némi érzékiséget.Szerintem ez a három template átültethető abszolút a témádba (sok mással együtt):
Barna template (a sárgát abszolút nem használnám, azért vidámkodósba se csapjon át a színvilág, nem kell erősen rikítania az elemeknek)
Zöld template (túl nagy tereket hagy a tervező és nekem több helyen túl nagyok a betűméretek)
Sötétszürke template (itt a flash-től tekintsünk el..abszolút idiótaság a te témádhoz viszont a sok sötétszürke és a némi piros jó balanszot képez, amit át is lehet ültetni szépen)
Innen emeltem ki a példákat a teljesség igénye nélkül: templatemonster.com (találsz még sok jó donort)
[ Szerkesztve ]
-
-
Met
nagyúr
válasz pufancska #21 üzenetére
Lol, ez a közeg nekik természetes, ez olyan mint amikor a festők beszélik meg hogy milyen színre kellett egy idióta ügyfélnél festeni. Nem kell őket elítélni, amíg ott a hozzátartozó addig tartják magukat de ha nincs akkor nekik ez olyan munka mint Neked egy weboldal.
Én tuti bepróbálkoznék valami pokol tüzés design-al
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
BonFire
veterán
válasz pufancska #62 üzenetére
A Stocklogos.com pont ilyen. Olyan logók kerülnek fel rá, amelyek végül is nem kellettek a megrendelőnek, vagy több variáció közül nem ezekre esett a választás.
Azonban fájdalom – bár profi munkák –, kevés köztük az igazán nagy durranás. Sok közöttük eléggé átlagos, bár a kidolgozás mind profi.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz pufancska #81 üzenetére
Nyilván vannak olyan logók, amelyek nem jók, viszont jól bejáratottak, mert a mögötte álló cégnek folyamatosan volt pénze a marketingre. A Google logó pont nem jó példa, mert ha csak egy betűjét látod, azt is színek nélkül, akkor nem tudod felismerni, mert tizenkettő – egy tucat betűtípussal van szedve, és semmi jellegzetes nincs benne. Az ő logójuk az, amit a faviconban is látsz. Kék négyzetben egy „g” betű Catull betűtípussal. De ez nem jó. Amikor megjelent ez a negatív teres g a kék négyzetben, két hónapig törtem rajta a fejem, hogy mi a lóf*szt akar ez ábrázolni. Nem jött át a „g” egyáltalán. Viszont ők megtehetik, hogy xar legyen a logójuk, mert egyébként mindenhol ott vannak. Mr. Maszarik, a vaskereskedő nem teheti meg ugyanezt, mert nincs annyi elpocsékolnivaló tőkéje.
Aztán meg az is meggondolandó, hogy egy vaskereskedőnek szüksége van-e egyáltalán logóra. Minek? Van neki arculata, vevőköre, akiket meg kell szólítani? Nem hiszem.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
trisztan94
őstag
válasz pufancska #123 üzenetére
Na pont ez az amit se a munkáltató nem szokott szeretni, se aki dolgozik, ha nem állandó munka, hanem csak valami alkalmi cucc. Hogyan bizonyítod, hogy annyi munkaórát dolgoztál vele, mint amit mondasz? Mi van akkor, ha a munkáltató azt mondja, hogy ő csak 3 órát látott dolgozni, míg valójában 12 órát?
És fordítva, munkáltató szemszögéből: A grafikus vagy programozó, vagy akárki 1 óra alatt összedobta, látta, hogy ez kevés lóvé lesz neki, rávágja, hogy 12 órát dolgozott vele.
https://heureka-kreativ.hu
-
BonFire
veterán
válasz pufancska #125 üzenetére
Az órabér arra való, hogy annak alapján az egyéni megrendelésre ki tudd kalkulálni az árat. Ha benn vagy egy csapatban és órabérben fizetnek, az kiváló, de ha alkalmi megbízásokból élsz, akkor tudni kell megbecsülni az időt, amennyi alatt végzel vele. Plusz rá kell számolni 50%-ot, mert úgyis szopó lesz, és a végén csak tovább tart, mint gondoltad. Aztán ha beszorzod az órabérrel, akkor ki fog jönni egy akkora összeg, ami láttán a megrendelő elmenekül, tehát nagy projekteknél engedékenynek kell lenni. Ha több hónapi munkával ellát, engednem kell az árból. De az ellenkezője is igaz. Piszlicsáré munkákkal is megkeresnek, amit nem végzek el bizonyos összeghatár alatt. Ha bármilyen apró munkáért nem fizet ki 5000-et, nem emelem fel a tollat. A múltkoriban kérdezte valaki, hogy egy videótutorialt mennyiért szinkronizálnék neki le. Mert az nekem csak úgy megy. Csípőből. Számoltam, osztottam-szoroztam, végül kiböktem, hogy 15 perc az 30 rongy. Hát az sok!!! Miért ilyen drága?
1. Nem vagyok szinkrontolmács.
2. Nincs meg a szöveg átirata, hallás után kell leírni..
3. A hallott szöveget le kell gépelni (gépírás tudás előny).
4. A leírt szöveget le kell fordítani (nyelvtudás).
5. A narrációt fel kell mondani, a hangot megszerkeszteni (hangszerkesztési ismeretek).
6. A videót meg kell szerkeszteni az új szöveggel. Szabni, varrni, toligálni, totojázni, szinkronizálni (videoszerkesztési ismeretek).
7. Lerenderelni a végeredményt és feltölteni neki valahová.Egy ilyen epizódra rámenne egy hetem, és nemszeretem meló. Az a minimum, hogy ennyit kérek érte. Meg lehet nézni, a hivatalos fordítóirodák és tolmácsok mennyiért dolgoznak. Hajmeresztő. Akkor már annyi idő alatt komoly munkát is végezhetek komoly megrendelővel, valódi pénzért.
Szóval jó, ha van órabér, ami alapján kalkulálni lehet, de azért rugalmasnak kell ám lenni.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- iPhone topik
- Automata kávégépek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Bittorrent topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...