-
Fototrend
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubu0101
veterán
-
aktív tag
Urak, néha valaki garázdálkodik a New Venice és az Overgrowth környékén. Erős EMI hatás érzékelhető. Tudna erről valaki valamit mondani, hogy hol, hogyan, kit kell elkapni?
-
Gubu0101
veterán
válasz alibiman #20505 üzenetére
Az tuti Hunter.Engem a szellem kísért mindig,néha jól betud paráztatni,elkezd cikázni minden,na mondom ez megint kukkerol valahonnan,felnézek a tetőre azt ott néz majd eltűnik
[ Szerkesztve ]
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
arnikusz
veterán
válasz alibiman #20505 üzenetére
Ahogy írják a többiek Hunter, ha még nincsenek meg a maszkjaid érdemes megcsinálni. Ha megvannak volt mizéria a maszkok megszerzése körül anno és belenyúlkátak és megjelennek azután is , hogy levadásztad őket. Potomac event center melletti rendre bezizeg, ha Bounty csinálsz.
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
aktív tag
Köszönöm a válaszokat! :-) Majd levadászom (lehántolom) őket.
-
Núbi
csendes tag
Sziasztok!
En heti par orat jatszok Division 2-vel, csak noob szinten. Kuldiket Hardon, ritkan Challenging-en csinalok.
Ehhez a szinthez milyen konnyen osszerakhato buildet ajanlotok? (skill, specialization, talent, attribute stb)?
Elore is koszi a valaszokat! -
dvd24
senior tag
-
dvd24
senior tag
Rakj magadra 3 providence geart, 1 ceskat, 1 grupo sombrat, és 1 olyat ami a választott fegyveredhez ad +10% sebzést (fenris AR-hez, overlord Riflehez, stb.), ugye az összesen weapon damage a fő attribútum, a másodlagosok meg legyenek critical hit chance és critical hit damage).
Chest talentek amik jók ehhez: glass cannon, obilterate, unbreakable, táska talentek meg vigilance, composure, unstoppable force, companion (ez csak akkor, ha az egyik skillednek a gyógyító drónt rakod be és fel is küldöd magad mellé mindig).
Használható fegyverek: P416, Police M4, IWI Negev, MK17, Famas, Carbine 7, biztos vannak mások is amik jók de ezeket használják legtöbben. AR-re Strained a legjobb talent, LMG-re strained, fast hands vagy steady handed, riflere meg boomerang, lucky shot vagy rifleman.
M1A-t direkt nem írom mert bár jelen pillantban még az a legjobb, de jövőhét kedden kap egy nerfet.
Skill párosnak a reviver hive-ot és a fixer drónt javaslom, specializationnek meg a gunnert.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A helyzet...
Zömében CP4-ket nyomok, de azért véletlenül előfordul egy-egy CP3 is. Éppen sunnyogok el valamelyik mellett, mikor beszólt az egyik mob, szóval kénytelen voltam beleállni és lerendezni az egész csapatot. 1, azaz egy drop volt az első boss-tól, az is valami gagyi hátizsák volt. Szóval tényleg itt tartunk, hogy challenge-ben kb. a korábbi "normál" szintjére süllyedt a loot? Az, hogy lenyomom a CP4-et, utána beesik még a két rugó (bár mostanában ők is kerülnek) és teljesen értékelhetetlen a loot? Valamelyik nap csak az egyik kerületet csináltam, ahol Fenris volt a target loot, egész DU és este. Újra indítottam a CP-ket, felhúztam 4-esre. Irgalmatlan mennyiségű Fenris motyót gyűjtöttem, semmit nem tartottam meg. Vagy nagyon alacsony szintűek volt, vagy szivárványszínűek. Ha a szintek picit is jónak látszódtak, olyan volt a talent, hogy hányingert kaptam tőle.
Nekem úgy tűnik, nem tudnak ezen a loot dolgon úrrá lenni. -
-
-
aktív tag
Tegnap délután óta nem jöttek rugók. Ezeket is kirúgták a válság miatt?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Mr.Franczy #20522 üzenetére
Én szeretem, ha jönnek. Tök ügyesen mozognak. Csak nem érdemes a közelükbe menni. Pontosabban, mikor menekülésre fogják akkor már lehet.
-
-
Winnie The P
őstag
Hali! Azt hogy lehet megoldani, hogy ha játék (küldetés közben) esc-vel kilépek, majd egy fél óra múlva folytatnám a játékot akkor ne a küldetés elejéről kelljen újrakezdeni?
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Winnie The P #20526 üzenetére
Szerintem sehogy.
-
TommyS_27
senior tag
-
Winnie The P
őstag
válasz Alvin_ti4200 #20527 üzenetére
Akkor miért írja a játék néha, hogy checkpoint reached? Nem onnan kéne folytatnia?
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
Bird
addikt
válasz Winnie The P #20529 üzenetére
Onnan folytatod, amikor meghalsz. Amint kilepsz bukod a checkpointot is, de ez tok logikus szvsz.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Winnie The P
őstag
Kösz. Igazából, ha játék közben esc-t nyomok azzal még nem léptem ki teljesen, mert valamennyi ideig még vissza tudok "menni" a játékba.
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
addikt
válasz Winnie The P #20531 üzenetére
ALT+F4-et megpróbálhatod, de nem tudom mennyi ideig tárolja a pozíciódat és milyen esetekben rak vissza checkpointhoz vagy az elejére/safe house-ba (kvázi összeomlást idézel elő).
-
Bird
addikt
válasz Winnie The P #20531 üzenetére
Nem véletlen írtam, hogy kilépsz a játékból.... Az esc nem kilépés...
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
BT86
tag
Pár alkalommal jártam így, hogy várhatóan az x idő inaktivitásnál amit a játék enged, tovább kellett a gépet magára hagynom és nem akartam elveszíteni a küldetés állását. Úgy raktam le a kontrollert, hogy az egyik analóg kar valamelyik irányba álljon. Így a karakterem egy helyben forgott amíg visszaértem.
Keresni kell billentyűzeten egy gombot, aminek a folyamatos nyomvatartását folyamatos cselekvésnek veszi a játék. Szerintem nincs más mód. -
nagyúr
válasz Winnie The P #20531 üzenetére
kb 10-15 perc inaktivitás után akkor is visszaraknak a karakterválasztó képernyőre.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Winnie The P
őstag
-
nagyúr
válasz Winnie The P #20536 üzenetére
filóztam rajta én is, hogy összerakok egy kis programot, ami pár percenként megnyomja a wasd valamelyikét, de nem szeretném a lustaságomat védeni az ubisoft support előtt, ha aimbotnak nézné az eac.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Octi
aktív tag
válasz alibiman #20516 üzenetére
Nekem úgy tűnik, nem tudnak ezen a loot dolgon úrrá lenni.
Szerintem egyszerűen az a téves elképzelésük, hogy az így kikényszerített végtelen farmolással tudják bent tartani a játékosokat.
(#20537) velizare
PS-en erre jó a két karra akasztott befőttes gumi. Ott rohangálsz körbe-körbe, így a játék nem rak ki[ Szerkesztve ]
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
arnikusz
veterán
Title Update 9.1
Introduction
Title Update 9.1 focuses on addressing the NPC behavior outliers that were identified as frustrating and unintentional difficulty spikes. Besides that, it is also a bug-fix update that addresses problems like the frame drop issues in the Dark Zone.
Maintenance
TU9.1 will be released on Tuesday, May 12th
Title Update 9.1
This is an overview of the so far communicated changes - keep in mind, this is not the final list, the patch notes will be released on Monday.
Bug Fixes
Framerate drops in the Dark Zones.Friendly Oxidizers damaging ally Skills.Recommended Activity tab not closing.The Frenzy talent staying active when swapping weapons.
NPC Balancing
Title Update 9.1 will also include balance changes for NPCs, addressing enemy Skills, weapons, and abilities that stand out as causing difficulty spikes. The developers are still looking at further changes and adjustments, and the first pass includes the following:
Status Effect from NPCsReducing the damage that burn appliesReducing the damage that bleed appliesThis will also affect PVPDuration will stay the same in TU9.1
Grenade Accuracy will be nerfed for NPCsAccuracy is reduced further based on the distance to the target.Less accuracy for Hyena ThrowerLess accuracy for Black Tusk MinitanksLess accuracy for Cleaner Napalm TurretsElites have better grenade accuracyHunters and Rogues and Legendary NPCs have better accuracy than elites but you should still feel a difference to before TU9.1
The throwers of the different factions have different throwing ranges. The Outcast thrower has an optimal range of 20m, so you will notice it earlier, while the Hyena Thrower has a 30m optimal range.
Nerfed damage and out-of-cover accuracy of the SMG used by red-bar Hyena Assault
NPC Blindfire accuracy will be reduced. That will be especially noticeable for Legendary NPCs (but while they start inaccurate, after 5 or 6 seconds they are also semi-accurate again).NPCs will no longer blind-fire with a shotgun or sniper rifle; instead, they will switch to a pistol to blind-fire. Hunters, Rogue Agents, and some bosses are an exception and can break this rule. Also, Tank archetypes will no longer blind-fire.
NPC AggressivenessCausesThere is no easy global fix for thatThere were no intentional changes for that in TU8It was a combination of changes and also increased difficulty that highlighted some underlying issues.More changes are still being worked onChangesReduced the frequency and aggressiveness of NPCs to advance towards hidden targets. (when you were hidden for a longer period of time (8s), factions like the Hyenas would advance towards your position. They now wait longer and it was changed how they advance towards you)Hyena / Cleaner / Outcast Assault had a bug that when you were closer than 5 meters they would start circle around the player. That would cause an aggressive loop until you would run away from them. That will no longer happen and they will back away.Non-Tank NPCs under status effect like Blind or Burn will no longer run towards the player but hold the position or back away.
Hyena RC Carexplosion damage was reducedthe lingering fire duration was reducedhow often they spawn was reducedHow long burn / confuse status is applied to the player
NPC Skill BalancingBlack Tusk Drones do less damage and it was lowered how often they are deployed.Black Tusk Support Station will no longer heal mechanical NPCs (Warhounds and Minitanks and items that should be destroyed)The Legendary version of the Support Station now has healing cap amounts like the normal version.
Cleaners Tank flamethrower range was reducedFurther lowered likelihood of Tank archetypes rushing toward player hives or turrets to stomp them.
Armor kits from NPCs have been changed that they are no longer completely heal them. That change was not applied to bounties and few bosses in the last update. So they only heal to 80% or 70% / 60% when they have multiple armor kits. (Hunters still heal completely)
New Status Effect Priorities for NPCs: Ensnare is now more important than blind or burn. Ensnared NPCs will no longer run around when they were burning first.
NPC Fireflies of NPCs will no longer do an extensive amount of damage. (it should not one-shot player anymore)
Player Balancing
Reduced how much damage player Skills take from NPCsPlayer Status Effect buffs (only PVE)Increased damage of bleed, poison, napalm ensnare against NPCsReduced the size of player hitboxes (against NPCs) when players are blind-firing from behind cover. This should make it feel less risky for players to blind-fire at NPCs.Reduced Burn and Bleed damage against players in PVP
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
-
#75376384
törölt tag
válasz arnikusz #20541 üzenetére
hat ez igy...
a shock effecthez nem nyultak, ami azon felul, hogy a legostobabb mind kozul miert is ne a black tusk kapja meg spec loszerkent.
a granat meg. nem az accuracy volt vele a legnagyobb gond. hanem a spam es az, hogy rank love mindig akkor robban, amikor sebezni kepes es nem becsapodaskor. nem beszelve a hulye kanyarokrol, amit kepes a levegoben megtenni vagy a "veletlen" a jatekoshoz pattano cleaner granat.
skill eseten semmi szo se esik arrol, hogy kepesek barmi elol elugrani, legyen az seeker vagy artillery.
de kit erdekelnek az ilyen aprosagok. reddit nepe boldog.
legalabb a verzes csokkent, igy riker/true sons kevesbe lesz frusztralo.
-
arnikusz
veterán
JokerUnique rakta ki és az eddigi tapsztalataim szerint ugyanez jön majd este.
Vzarmo, hogy mit fognak tudni megvalósítani az meg megint más kérdés.
Összeraktam egy Hazard buildet DPS azzal ezek nem okoznak gondot majd megmutatom EB természetesen.Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
twi452
senior tag
válasz Mr.Franczy #20522 üzenetére
Tegnap én is beugrottam random matchmaking-el az olajtankeres küldetésbe, talán challenging volt a nehézségi fok ha jól emlékszem.
Ott is szépen megjelentek 5-en amikor bent kellett a hajóban platformokon körbe mászkálni. Mi fentről indultunk ők meg lent rohangáltak és egy kötéllel lehetett le fel mászkálni egyedül.
2 random társ szerintem nem figyeltek, hogy rugók jönnek és lerohantak alapból aztán pillanatok alatt ugye kicsinálták őket...😅Kb 5 perc után ki is léptek mindketten úgyhogy ott maradtunk fent kettesben 5 rohadékkal.
Úgy 20 percig dobáltam lefelé a seekert/ stinger hive kombót folyamatosan a hardwired sett miatt 😄
Néha feljött egy-egy rugó de szerencsére mindig egyedül, kapott az arcába a hive-ból és visszacsúszott😅
Plusz egy striker drone jött fel mindig és egyszer egyszer sticky bomb de az elől könnyű meglépni olyan sokáig tart mire robban, legalábbis a piros kört mindig láttuk, azt nem tudom hogy tudták onnan lentről ide felcsavarni de ez mellékes 😄
A többi skilljük nem volt veszélyes mert utility volt vagy nem jutottak ide fel hozzánk velük.A végelszámolásnál több mint 1500m dmg-et írt a nevem mellett 😄
Arra jó volt, hogy rászoktak az ujjaim erre az új build-re 🙂
-
arnikusz
veterán
Új skill robbanó csapda? [link]
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
aktív tag
Tegnap egész nap a West End-en CP4-ket farmoltam, rifle-ra gyúrtam. Az egyik alkalommal az Overgrowth-nál három konvoj jött be egymás után.
Szerintetek hányat adott meg a játék? Egyet.
Ugyanitt, másik alkalommal. Kb. ott álltam, ahol a teherautó, egyszer csak elkezdtek hátba lőni a nekem kicsit balkézre spawnoló npc-k, Ez még rendben is van, de az már nem, hogy a mögöttem lévő épületből 4x spawnoltak elitek pont, mint az elit konvojnál. De maga a konvoj, meg a jutalom elmaradt.
Szintén tegnap, végzek a benzinkúttal, aszongya Rouge Hive detected, vagy mi, megvan videón, btw. WTF??? A minimap nem piros, senki a környéken. Elkezdek hátrébb kóricálni, és kb. ott - ahol általában propaganda broadcast szokott lenni - harcolt egyszem rugó néhány mobbal. Ilyen kombót még nem tapasztaltam.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Politika
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya