Új hozzászólás Aktív témák

  • Kareszovics

    addikt

    válasz frame>24 #3278 üzenetére

    Véleményem szerint is jobb a mostani skill-rendszer, mint pl az Oblivionban.

    Ott szabályosan vigyázni kellett arra, hogy ha szintlépéskor keveset tudtál osztani a három legfontosabb attribútumra, akkor nem(!) volt szabad szintet lépni, hanem az adott attrib alá tartozó, de nem Major skillt húzni, hogy ugye több pontot tudj osztani.

    Ezzel hihetetlen keményen "matyizni" kellett, különben ha nem 0% nehézségen toltad egy-egy alap ellenség (legyen az kutya-macska-koala f@szsetudja) bizonys szint után állati erős lett.

    Itt ha kardozni akarsz, akkor nő kard skill, jobb kard perked lesz. Ha nehézpáncélban csapkodnak, akkor arra fogsz tudni fejleszteni ennyi.

    Nyilván katt-nak abban is igaza van, hogy a szabadon felhasználható perkeket bármire felhasználhatod, de azzal csak "töredezett" lesz a karakter, ha minl több skillre nyomogat.

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

Új hozzászólás Aktív témák