-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaaS
addikt
Érti ő, csak nem vallhatja be, hogy baromság az Obli rendszere... mert... mert az nem fér bele, na. Szerintem lépjünk tovább!
katt777: hülyeségeket beszélsz öregem, de ezt te is tudod. Egy patkány az egy patkány. Nem egy gólem, nem egy sárkány. Patkány. Aki meg béna, az tényleg ne játsszon olyan játékokkal, ami nincs úgy lebutítva, mint az a fos Oblivion.
Öjjé sárkányt hétévesen.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
GypsFulvus2
őstag
Ez a vita sosem ér véget. És alighanem én képviselem a legfurcsább álláspontot, mert én mindkét játékot nagyon szeretem. Mindkét rendszernek vannak hátrányai. Azért Katt, te is tudod hogy túlzol azokkal a patkányokkal. Első szinten már lehet banditákat is ölni a Morrowindben, csak türelem kell hozzá. A Morrowindben a fatigue az Isten, különösen az elején. Ha nem fullos zöld csíkkal kezdesz neki egy támadásnak, nemcsak az ütéserőd, hanem a találati arányod is drámaian csökken. A varázslás sem működik, az alkímia sem. Te valószínűleg rászoktál arra hogy az Oblivionban a zöld csík gyakorlatilag csak dísznek van, semmi jelentősége, ott futásból is lehet támadni, míg a Morrowindben időről-időre pihenni kell.
Viszont a Morrowind és a többi hasonló nem szintezett fejlődési rendszerrel meg az a bajom, hogy ha jól fejleszted a karakteredet, akkor a végére nevetségesen könnyűvé válik a játék (hiába tolod föl a csúszkát) tehát kvázi-god módba kerülsz ami nagyon unalmas. Ezért szerintem nem ördögtől való az a gondolat, hogy a környezet is szintet lépjen, csak ne olyan egyszerű módon valósítsák meg, mint az Obliban. A gothic 1-2-ben pl az volt, hogy amikor új fejezetbe kezdtél, a szörnyek egy része respawnolt, de jóval erősebbek, magasabb szintűek lettek. Ez sztem jó módszer.
Félek, hogy a Skyrimban tovább "kazuárosítják" a fejlődési rendszert és a játékmenetet. Az eddigi információk egy része erre utal."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
Persze, ennek a mértékén lehet vitatkozni, ezzel én is tisztában vagyok, de hogy egy világ teljesen statikus legyen, az ugyanannyira irreális - szerintem -, minthogy minden ugyanannyira fejlődjön, mint a játékos. Előző esetben tápolt karakterekkel semmi kihívás nincs a játékban, utóbbiban meg max. nehéz legyőzni egy-egy, elméletileg kevésbé fejlődőképes lényt, de ha csak e 2 között lehet választani, akkor én inkább az utóbbira szavazok, mert egyrészt szeretem, ha van kihívás egy játékban, másrészt viszont utálom, ha szívatásra állítják be. Nyilván jobb lenne egy differenciált fejlődés, szerintem ezt azért hanyagolták az Oblivionban, mert anno nem volt az a gép, amely mindezt játszható szint mellett kiszámolhatta volna. Majd meglátjuk, Skyrimben hogyan lesz, de én továbbra is a fejlődő világ híve vagyok (és persze nyilván reálisabb lenne egy létformáktól függő fejlődés).
HaaS: Úgy látom, elég távol állsz a realitások talajától.
GypsFulvus2: Lényegében akkor uazt várnánk el mind2en. Azt tudom, hogy a patkányok nem sebződtek sem a varázstűztől, sem a kardtól, ahogy azt is, hogy bementem egy barlangba, ahol szembe jött velem egy bandita, és ahogy szinte csak rámnézett, már végem is volt. God módban püföltem fél óráig, meghal-e, de nem. Hát, ha valami, ez teljesen irreális.
Obliban ott a csúszka, ha túl könnyűnek találnád a játékot.
Tartok egyébként én is a Skyrim butításától, mert eleve az, hogy a folyamatos és teljes, mindenre reagáló fejlődési rendszert kivették belőle, már erre utal.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
HaaS
addikt
Váo, lehet, hogy érted! Remélem most nem tévedek!
(Megjegyzem: azok a játékok, amelyeket leszarozol, mert szerinted a játékost szívatják, teljesen átlagosak.)Én spec őszintén sajnálok mindenkit, aki a játék első szakaszától eltekintve hajlandó beleélni magát abba kihívásba, hogy újra és újra patkányokkal hadakozzék.
Az "élő" környezet elvét természetesen én is támogatom, de ennek semmi köze az Oblivion csökött felépítéséhez. Volt egy játék, amiben nagyon tetszett, hogy a monszták is tapasztaltak, a Guild Wars. Nem volt kifinomult, nem volt kidolgozott, de az alapötlet zseniális (jól ki is lehetett használni, de az most mindegy).
Nekem tetszik, hogy egy patkány szintet lép, ha kiirtja a szomszéd családot, de hogy ennek mi köze van ahhoz, hogy mit csinál a játékos, azt borzasztóan nem értem. Sosem baj, ha vannak szintbéli/ tulajdonságbéli különbségek a szörnyek között, ez sosem zavart, van is rá példa játékokban.
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
katt777
félisten
Ez a baj, hogy a játékos szívatása már teljesen átlagosnak, azaz megszokottnak minősül. Ha normális játékkal akarok játszani, amelyeket még azért írtak hozzáértők, hogy szórakoztassák magukat és másokat, szinte mindig a DOS-os korszakhoz kell visszanyúlnom, nagyon kevés a kivétel. Talán a Precursors-t találtam mostanában ilyennek, ill. FPS-ből akadnak még jók, de RPG-ből csak az előbbi, a KotOR1-2, és Oblivion. Aztán persze lehet, hogy hatodjára is nekiállok Morrowindnek, mert amúgy meg tetszene (mint a Borderlands).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Lui04
aktív tag
-
katt777
félisten
Nekiálltam Morrowindnek, az megy a mostani gépemen (ehhez a VGA-hoz kaptam). Magyarítás fel a pluginekkel, karaktert elkészítem, mennék ki az ajtón, nem nyílik, menteni nem lehet, pedig nem kevés időt elb.sztam. Töröltem a francba, még az image-eit is. Persze 10p múlva már neki akartam állni megint. Eredeti lemezek meg otthon. Kéne már valami jó játék, de a Skyrimről is csak egyre rosszabbakat olvasok. Hát ki a f.szomnak kell iPhone-os menü? Ha valamit nem vennék soha, az pont az Apple sok hülye cucca, erre olyanra qrjantják el a játékot.
Daggerfall-nak is nekiálltam DosBox-ban, de az meg irányíthatatlan, már ott elb.szták. Hogy folyton nyomjak egy gombot, ha normálisan forogni akarok, lenézni meg nem tudok, a harcra el sem találom a hülye kutyáját az első pincében, hát, ez tényleg nem nekem van kitalálva. Senki kedvéért nem fogok más irányítást használni, mint amit megszoktam.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
GypsFulvus2
őstag
A magyarítást sztem ne tedd föl, és menni fog. Szép munka jó munka, de sok bajt okoz. Egy barátom két hete vette meg a Morro egy régi kiadását Ollie-tól, de a magyarítással egyszerűen nem indul el neki (először még telepíteni sem lehetett). Az lehet a gondja, hogy az esm-et változtatja meg, így sok pluginnal és moddal nem tud együttműködni. Tedd föl viszont, ezt , ha a kártyád elbírja és akkor ilyen lesz
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hogy on is legyek: ez még nem volt említve itt, ha jól látom, továbbá ez sem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #62 üzenetére
Sajna a mobilnetet nem tudom 1.1GB-tal leterhelni, ezért nem tudom leszedni Oblivionhoz sem a Nehrim modot, mert az meg 1.6GB.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #65 üzenetére
Kaptam segítő kezet, talán ma már a progit is el tudom hozni hazulról. Már csak az a gondom, hogy kemény 2.2GB hely van mindösszesen a GAME partíciómon, és bár a hozzá adott alapjátékot az EN9520 szépen viszi, nem tudom, nem vágja-e haza a teljesítményt az overhaul, mint az Oblivion javító modjai. Ezen kívül csak Visual Pack RC 1-em van, és Bitter coast sound-om. Az is eszembe jutott, hogy legutóbb Lavished mod hibát jelzett a progi (talán mert külön feltelepítettem, aztán a magyarítás is feltette), talán azért nem tudtam tovább menni? Remélhetőleg ma már megnézhetem. Egyébként a bemutató videó alapján nagyon szép ez az Overhaul mod, láttam, Oblivion-style-ra is lehet állítani, kérdés, hogy a harcrendszerre is hatással van-e ez, vagy csak a grafikára (na az betenne ennek a gépnek ). +1X köszönöm a tippeket, most már talán kényszerből is ezzel fogok nyomulni, bár itt van még a Space Rangers 1-2, amelyek pont ugyanilyen szeretem-nem szeretem játékok a számomra.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Interceptor
addikt
Ezért a játékért fogok új gépet venni. Az előző része is hosszú időre lekötött.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #69 üzenetére
Nem, hiába. EN9520 szépen elviszi a mellékelt játékot úgy, ahogy van. komoly tech, 1 évtizedes.
Ezen viszont jót röhögtem, hogy ON is legyen valami. Asszem belinkelem Obli topicba is, ott többen kockáztatn(t)ak mostanában.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Vistaboy
veterán
Ma délután várható az első bepillantás az Elder Scrolls V-ből. A számláló körülbelül magyar idő szerint 15:00-kor jár le, érdemes megcsekkolni a Bethesda oldalát az idő tájt.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz GypsFulvus2 #72 üzenetére
Igazad van, reggel még nem hatott a kávé.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
GypsFulvus2
őstag
Látod, én kávé helyett ezt a blogot szoktam használni. Nagyságrendekkel hatékonyabb, mint bármilyen koffein, vagy energiaital. De eleve magas vérnyomásban szenvedőknek nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
TomLion
tag
Hát elég durva...
Obli se ment semmin fullon amikor kijött, ez se fog, de mégéri, nagyon szép
[ Szerkesztve ]
''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''
-
HaaS
addikt
Letölthető verzió, ha esetleg más sem bírna magával (rajtam kívül)....
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Interceptor
addikt
Jobb is ha év vége fele jön ki addigra remélem jobb vasat fogok tudni venni, amivel lehet majd normálisan futtatni hd felbontásban mindent maxra tolva!
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Interceptor #78 üzenetére
Arról ne is álmodj barátom! Majd 2013-ban jelennek meg azok a vasak, ha a Bethesda követi a Morrowind és sz Oblivion hagyományait.
Haas: Mekkora az a file? Én a nem letölthető változatot "töltöttem le" az Opera Cache-ből kimásolva, és .flv-vé alakítva. Az szűk 23 MB. TeCső videókkal meg minden beágyazott anyaggal is ezt szoktam csinálni. Ez a fileplanetes jobb minőségű? Ha rákattintok a linkedre, valami faxomtudja vezérlőt akar telelpíteni a gépemre, az ilyet nem szeretem...
Valami ActiveX vezérlő: FPDC_2.3.10.115.cab (IGN Entertainment INC) Asszem megagyok e nélkül...[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #79 üzenetére
Biztosan fent van még más helyeken, akár pontosan ez a verzió is, letöltheted, ha keresgetsz... gametrailers-ről szinte biztos, bár rég jártam arra.
52,7 MB egyébként, mp4:
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Interceptor
addikt
válasz GypsFulvus2 #79 üzenetére
Szerintem lesz rá vas oblivionra is volt azért Szerintem egy GTX 580-as szint elég lesz oda, oké talán egy kis kompromisszum kelleni fog
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Interceptor #82 üzenetére
Az első vas, ami az alap Obliviont max beállításokon 30 fps fölött erdőben is elfuttatta, az a 8800 GTX-volt. Ez csak a játékbeli beállítások szerinti max. beállítást jelenti. Az ini. file változatatásokhoz és a ma elérhető max. grafikai modokhoz legalább HD4870-kell. Persze azóta megváltozott a világ, manapság a konzol lett a legfontosabb szempont, ezért lehet, hogy a Skyrim nem fog ennyivel az aktuálisan elérhető géppark fölé menni PC-n sem. Novemberben (remélhetőleg) kiderül.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
hoffman_
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #83 üzenetére
Elég volt oda a 8800 GTS 640 is Gépújítással hogy állsz? Az tudom, hogy a vga már megvan Az enyém még nem sült szénné?
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
Valami hír a patch-ről?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #86 üzenetére
Én is akartam kérdezni
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
-
katt777
félisten
válasz GypsFulvus2 #86 üzenetére
Hát, mind tudjuk, hogy az előző részekhez hasonlóan, ez is játszhatatlan lesz, amíg ki nem javítják a hibáit. Engem tehát nem a megjelenési dátum érdekel, hanem, hogy mikor lesz játszható, azaz a final patch kiadásának ideje.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Törzsúr
senior tag
válasz GypsFulvus2 #83 üzenetére
Emlékszem annó én is egy 3.3-ra húzott E6600-al és egy 8800GTX-el játszottam Oblit, max beállítások mellett a 30fps körül volt a tartható. A játék megjelenése az év végén esedékes így a 480-asomat is cserélnem kell, de valószínű csak akkor fogom ha ez a játék megjelenik!
Nagyon várom a Skyrim-et!!!
Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90
-
HaaS
addikt
-
katt777
félisten
Mivel egyelőre nem nézki normális gép nekem, alighanem az lesz az egyetlen esélyem a játékra, ha valamelyikőtök felteszi ide képregénybe a sztoriját. Vagy point&click módon nyomtok screenshotot, én meg megmondom, merre és hogyan tovább. Na, jó, ez elég macerás lenne.
Oblivionra már rég van 1.4.216, az az utolsó patch.GypsFulvus2: Csak tapasztalt.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
-
fiATHaLON
őstag
Van valami érdemi infó is a játékról, vagy csak a sárkányhőrögetés,
meg az egyedi motor?
Ilyesmik érdekelnének, hogy miféle lesz a fejlődési rendszer,
mekkora és milyen lesz a bejárható terület, és és éséshogy lehet-e lopni,
meg orrot fújni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- E-roller topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Macska topik
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen