-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
A második részt végigtoltad? Abban a legnehezebb fokozat neked való! Ott egy életed van; ha kinyírnak, vége a játéknak. Megpróbáltam, nem semmi élmény volt, teljesen más érzés így játszani; végül Letho nyírt ki az első találkozásunkkor. A 2. rész számottevően nehezebb az elsőnél, főleg az első patch előtt volt durva. Abban a patch-ben visszavettek a nehézségből, mert annyian sírtak, hogy WTF.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
Néha lehet találni ilyen "értékes őskövület" nevű cuccokat. Ezeknek van valami jelentőségük, kellenek valamilyen küldetéshez, vagy simán csak el lehet őket adni?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Pedig elvileg minden megvan nálam is. A kisebb extra mellékküldetések, mint pl. a bányászos, vagy Triss alternatív megjelenése, stb; illetve elindult már a HoS első küldetése is.
Szerk. 16 db. DLC almappa van a DLC mappában. Szóval mind megvan. Úgy látszik, valamit még ügyesebben tömörítettek.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Jack Oneill #11534 üzenetére
Fontos, hogy még az elején, amikor Emhyr megbíz a a felkutatásával, akkor ne kérj cserébe pénzt, és amikor elviszed hozzá beszélgetni (ha elviszed), akkor se fogadj el ellenszolgáltatást.
A Triss-Yennefer viszonynál meg, ha mindkettőt fűzöd, akkor két szék között padlóra ülsz.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Dark Archon #11617 üzenetére
Kéz feltéve; első végigjátszásomra azt sikerült elérnem. Mindig úgy döntöttem, ahogy azt a morális elveim diktálták, és az a befejezés jött ki belőle.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz FireKeeper #12038 üzenetére
Viaszt szewretne. Van egy-két páncél, amihez kell, ha jól emlékszem.
prime77: Kovácsoktól vehetsz, illetve falusi házakban talált gyertyák szétszedésével - szintén kovácsnál - lehet kinyerni.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz stewe2 #12097 üzenetére
Nálam is. A Two Worlds I. és a Gothic 3 OST-jét is erősen tudom ajánlani. A játékok sem rosszak, mai szemmel sem. Persze a Witcher 3 szintjét nem érik el, de hát az egy új etalon.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Detlaffot. Most fel is függesztettem a játékot kis időre miatta. Legnehezebb fokozaton játszom; nem volt semmi gondom a főszál bossaival, a "békaherceget" is elsőre kinyírtam, de ezzel a
köcsöggel most nagyon megszenvedek.
Amúgy a szúrcsohók már az első részben is igen kemények voltak, még zúzósabbak, mint itt.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Rypejakten #12287 üzenetére
Mindkét kiegészítő k..tt jó. A legtöbb kiadó a Blood and Wine-t önálló játékként adná ki, teljes áron. Persze megteheted, hogy most az alapjátékot veszed meg, aztán valamikor később pl. GOG-on az expansion pass-t, de kihagyni őket több mint bűn: hiba.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nem fair Eriksonhoz hasonlítani. Erikson mindenki másnál nagyságrendekkel jobban ír...
Én úgy tudom, a magyar kiadó dobta a sorozatot, de a jogokat megtartotta. Nem lesz magyar kiadás belátható időn belül.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mr_no_Name #13439 üzenetére
Nekem is a Morrowind a kedvencem, meg a Gothic 1-2 mégis megfogott a Witcher széria is - már az első részétől kezdve. Talán adj neki időt. Illetve mindenképpen játszd a legnehezebb fokozaton - mert itt már figyelni kell a taktikára, arra, hogy Geralt melyik harci stílusát fejleszted (keverni nem jó ötlet) és milyen jeleket kombinálsz hozzá, továbbá keményen használni kell a főzeteket és bombákat is. Gothic 1-2 -n szocializálódott keménymagos RPG-fanoknak szégyenletes lenne nem a legnehezebb fokozatni játszani elsőre is... Kraftolás korlátozott lesz végig, de van egy küldetéssorozat, amelyben a harci stíusodhoz illő kard- és páncélszettek darabjainak receptjét szedheted össze, és fejlesztheted a mesterkovácsoknál.
Egyébként a harcrendszer tekintetében nekem a Witcher 2 jött be a legjobban - az volt a sorozat legnagyobb kihívást jelentő darabja.Ha meg mégsem jön be, hát nem kell erőltetni, nem tettszhet mindenkinek. Nemsokára talán lesz itt valami ígéretes az idősödő Gothic-fanoknak is.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Mr_no_Name #13445 üzenetére
Azéert ne csinálj ebből valamiféle lelkiismereti problémát! "Olyan nincs, hogy nekem ne tetsszen egy jó rpg." Nem a fenét, simán előfordulhat. Minden (jó) játéknak megvan a maga egyedi, csak rá jellemző hangulata, ami sokkal több, mint a grafika, a dramaturgia, a karakterek, a harcrendszer stb-stb. összessége. Ha erre valaki nem "érez rá" , nem kapja el, akkor nincs mit tenni - és ez nem jelenti azt, hogy veled vagy az ízléseddel bármilyen baj lenne. Én így voltam a Fallout 4-el; akárhányszor próbáltam, abbahagytam, pedig a 3. részt meg a New Vegas-t imádom.
Azt javaslom, juss át White Orchard (Fehér Gyümölcsöskert) bevezető pályáján, beszélj Emhyr-rel, és tölts el egy kis időt Velenben. Ha a Veleni részen 2-3 óra után még mindig nem tettszik, nem kap el a gépszíj, akkor ne erőltesd tovább."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz janos666 #14485 üzenetére
Hát, ez is egy vélemény. Mint mindenkié - beleértve az enyémet is - szubjektív. Gondolom szereted a szerepjátékokat, ahogyan én is, mégis nagyon eltérően látjuk a TW1 TW2 TW3 szériát, néhol pont az ellenkezője tetszik nekem, mint neked. Nem lehet ízlésről vitakozni. A kiinduló MEA-s poszod alapján számomra:
- a gyermekarcok nem bénák, sem egyhangúak, sokszor kifejezetten aranyosak
- Hasonló arcvonások vannak, de ez talán nem meglepő egy olyan játékban, ahol csak Novigradban több NPC fordul elő, mint amennyi a TW1 + TW2 + ME1 + ME2 +ME3 játékokban együttesen szerepelt.. A TW1-ben konkrétan volt vagy 15 féle arc / karaktermodell, oszt' annyi. Leuvardennél pl. kifejezetten zavart, hogy pont u. az arca, mint minden más kövér kereskedőé. Nem beszélve a MEA arcairól, ahol egy az egyben u. azt a pár asari arcmodellt használják eltérő festésekkel. Ez a gáz 2017-ben.
- A rekedtes hangú színész valakinek az agyára megy, van aki imádja. Ezt hibaként felróni eléggé véleményes. Eleinte én is jobban szerettem Grealt magyar szinkronját az első részben, aztán megszoktam az angolt.
- A túlszaturált a színvilág megint csak véleményes. Nekem pl nem tűnt fel; az Oblivion anno ennél sokkal "színesebb" volt, míg a Skyrim "fakó". Ez is ízlés kérdése, Sok olyan mod van, ami a TW 3-at még színesebbé, szaturáltabbá teszi.
- "egyszer két percen át ugráltam kifelé egy gödörből" Ilyen minden játékban akad. Emlékszem a ME1 -ME2-ben pilótafülkében meg még sok más helyen "felragadó" Shepard-ra. A TW1 TW2-ben is több ilyen helyzetem volt (ott néha tényleg zavaró volt) a TW 3-ban jóval kevesebb.
- "sokszor nehéz úgy fordulni, hogy végre előtűnjön a "use" a tárgyakon (pl. ládák)" Ezt aláírom. A készítők is észlelték a problémát, de valamiért nem oldották meg, Helyette a B&W kiegészítőben, ha egy láda fölött van pl. egy gyertya, és véletlenül azt oltod el a láda nyitása helyett, akkor Geralt egy "damn candles" morgást hallat.
- "lassan kedvem lenne lemészárolni mindenkit, aki rám kiált az út szélén, hogy a nyakamba varrjon egy "vidd már el a szennyesem a mosodába, köszi!" küldit"... Ez kb minden sandbox RPG-ben így van. Nekem és a legtöbbünknek kifejezetten tetszik, hogy sok a feladat és ezek ráadásul nem a "hozz 5 ghoul vért" típusúak. Még a legegyszerűbb szörnyes küldetésekben is mindig van valami csavar, dilemma, érdekesség. Nem érzem ezeket felesleges tölteléknek. Jó példa erre, amikor egy egyszerű szörnyes küldetésnél eldöntheted a macska iskolás witcher sorsát aki kiirtotta a falusiakat, amikor azok fizetés helyett megtámadták. Itt a végén a "Butcher of Blaviken" dilemma köszön vissza a könyvekből, hisz Geralttal is előfordult már, hogy "valahogy a fejek csak úgy elkezdenek gurulni". Számtalan ilyen küldetés van. Az egykaptafára készült "szaladjide, öld meg, hozz szörnyalkatrészt" küldetésekkel a TW2-ben már leszámoltak. (Ennek a kifigurázása volt a TW 2-ben a feather quest. Ezért én egyáltalán nem érzem a küldetéseket "tölteléknek". Épp ellenkezőleg, ez az a játék, ahol a legkevésbé érzem ezt.
- Roach egy idióta, ezzel egyetértek. A B&W-ban megint csak kifigurázzák (magukat) a készítők egy küldetésben. Persze nem ártott volna e helyett faragni egy jobb Roach AI-t
- "n a g y o n l a s s ú m i n d e n a j á t é é é k k k b b a a a a n n n " Nekem nem. Én utálom, ha sürgetnek, kényszerítenek a gyors játékra. Nekem pont ez a molyolós, minden kő alá benézek játékstílus tetszik.
- "őrjítő kezd lenni, hogy minden loadscreen egy rajzos összefoglaló" Ha tudod, tedd SSD-re a játékot. Nálam sokat segített.Ami a többit illeti. Tök furcsa nekem, hogy szerinted a TW2 története tűnt "leszűkített"-nek. Szerintem épp a második rész története volt a legjobb, mind dramaturgia, mind narratíva szempontjából .Egy jó kis politikai csalszövevény, bele a mocskos kavarások közepébe, ahol a master manipulátorokat is manipulálják... Ehhez képest a TW3 főküldetése arról szól, hogy "mentsük meg a kiscsajt, aki majd megmenti a világot" - ami szerintem visszalépés a szokásos RPG klisék felé. Persze mindezt nagyon mély emberi kapcsolatokkal tálalva, ami azért megmenti számomra a sztorit.
A harcrenszerekből neked a TW1-é tetszett a legjobban - én azt tartom a leggyengébbnek. Semmi más nem kellett hozzá, sak egy minimális ritmusérzék. Hamar unalmassá és könnyűvé vált - még hard fokozaton is. Nekem a 2. rész harcrendszere jön be a legjobban - mesze ez volt a legnehezebb és ez igényelte a legnagyobb taktikázást. Volt igazi hardcore módja is. A főzetfogyasztás is ott volt a legnikább lore-hű. A 3. részben már meghallgatták a casualok sirámait, és könnyítettek-egyszerűsítettek a harcrendszeren - sajnos.
A Geralt magányosságára vonatkozó soraidat nem tudom értelmezni, mivel én egyáltalán nem éreztem ezt. Mindhárom részben megvoltak a társak, akikkel el lehetett beszélgetni, és pl. Kaer Morhen-ben a csúfos bebaszással végződő este a haverok körében e tekintetben minden igényt ki kell elégítsen -szerintem."Ez már lassan az a szint, hogy majd harc előtt el kell menni a bokrok közé sz@rni, vagy kapunk 2% büntetést az ugrálásra." Hé, ez tök jó ötlet, nekem tetszik!
Összefoglalva azt tudom mondani, hogy a Planescape Torment óta nem találkoztam olyan RPG-vel, ahol a karakterek, a köztük lévő interakció, a küldetések, a világ ilyen hihetetlenül részletesen és valósághűen ki lett volna dolgozva. Azóta nem találkoztam ennyire kompromisszum-mentes RPG-vel, amiről süt, hogy a készítő nem csak pénzt akartak keresni vele (számomra pl. a MEA-n nagyon érezni, hogy ez volt az egyedüli oka a megjelenésének), hanem mert meg akarták mutatni, hogy mit tudnak, és mert imádják ezt a világot, amit Sapkowski megteremtett. Ezért vált a TW3 számomra és még nagyon sokak számára kivételes alkotássá, etalonná, az évtized játékává. A MEA-t játszani utána szörnyű volt, s tartok tőle, hogy hossszú ideig nem lesz olyan RPG, amely - számomra - hasonló élményt ad. Nekem egyébként még a ME 1 volt utoljára ehhez hasonlítható "varázslat".
Hmm, egy kicsit hosszú lett, bocsánat...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Szerintem itt sincs "jobb" vagy "rosszabb". Játszottál a 2. résszel?
Ha igen, akkor Vernont eléggé nehéz hagyni megdögleni. Dijkstra egy rendkívül intelligens, "felvilágosult", ugyanakkor minden lelkiismeret nélküli, az egyendi emberi életeket magasról lexaró uralkodó lenne. Vernonnal Temeria függésbe kerül, ugyanakkor valószínűleg az "egyszerű emberek" jobban élnének. [ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz janos666 #14511 üzenetére
Akkor alighanem félreértették a kiindulási pontodat. Amiket felsoroltál, azok részben szubjektíven megitélhető hiányosságok, részben apró hibák. Ha azt akartad kifejezni, hogy a TW3 nem tökéletes háték, azzal egyet tudok érteni; vannak kisebb hibái. Tökéletes játékot még senki sem készített és nem is fog soha.
Szerintem amúgy nem Velenre gondolsz, amikor a túl színes, mesés, túlszaturált környezetre panaszkodsz, hanem inkább White Orchard-ra gondolhatsz. Velen a rothadó mocsaraival nem annyira színes szerintem. Gondolom a kezdő területen nem akarták elkedvetleníteni a casual játékosokat (a Skyrimnál sokan panaszkodtak, hogy milyen "fakó" az Oblivion után, de könyorgöm, a tundra mégis milyen legyen??) Ha White Orchrand-ot túlszaturáltnak érezted, Toussaint-ban meg fogsz őrülni.
Amúgy meg a kérdőjeleket nyugodtan kihagyhatod, akkor kicsit gyorsíthatsz a játéktempón. Azzal legföljebb pénzt veszítesz, de a legjobb cuccokat úgyis tervrajzokból kell kovácsoltatni.A DAO-DAI viszonyáról u. azt gondolom és érzem mint te. Egyébként, ha nem zavar az elavult grafika és a mai szemmel nehézkes játékmenet, erősen ajánlom (ha még nem próbáltad volna) a Morrowindet és a Daggerfallt - bár utóbbi irányítási rendszeréhez némi mazochizmus nem árt meg. Illetve a nem sandbox kategóriából minden PC-s RPG-k Istencsászárát, a Planescape Torment-et.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz genndy #15297 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy ki tudják védeni karddal, egyet legalábbis. A könyvek alapján íj és számszeríj lövedéket is (pl a Butcher of Blaviken sztoriban számszeríj lövedéket, azán a varázlók puccsa során íj lövedéket hárít Geralt karddal). Ami necces, az kettő, vagy több lövedék kivédése, de a könyvekben Geraltnak és Cirinek is összejön egyszer.
Az első részben
nem azt mondja a professzor, hogy elkapni, hanem hogy kivédeni tudják, és hogy ez is egy újabb hazugság... Aztán a végén, amikor sarokba szorul, nagyon meg is lepődik, hogy Geralt bizony kivédi karddal a mini nyílpuskája lövedékét. perge666: Ezzel a véleményeddel alighanem egyedül vagy. Az első részről sokmindent el lehet mondani, de hogy gagyi lenne, azt biztosan nem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Habugi #16419 üzenetére
Ha ilyen szintű kihívásokra vágysz, akkor a Witcher 2 legnehezebb fokozatát ajánlom, ahol csak egy életed van; ha meghalsz, vége a játéknak. Harmadik végigjátszás-kísérletnél bevállaltam, és hihetetlen, mennyire máshogy áll hozzá az ember, sokkal nagyobb élményt ad minden harc. Sikerült így kinyírnom a Kayrant - üvöltöttem, mint egy állat - , aztán Letho az első találkozásunkkor kinyírt. Nem hiszem, hogy végig lehetne játszani így, de egyszer érdemes kipróbálni -ha kellően mazochista hozzá az ember.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Fallout New Vegas megvolt? Sztem (és még sokak szerint) a legjobb 3D-s Fallout rész.
Legutóbb az ELEX-et toltam, 100 óra volt kereken, totál retro fíling, nekem nagyon tetszett, de rétegjáték, nem a mai generációnak való, a Gothic széria szellemi utódja posztapokaliptikus világban. Nagyon erősen ajánlom.
Dícsérik a Kingdom Come Deliverance-t is, még nem próbáltam, tervben van.
Régebben a sokak által lesajnált Two Worlds 2-vel is toltam, bizonyos szakaszaiban még jobban is tetszett, mint a Skyrim, talán az egyik leginkább alulértékelt jó kis RPG.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Ted_Beneky #16904 üzenetére
Most épp bagóért megvehető az alapjáték és a legújabb DLC-je is a GOG nyári akciójában. Sok más ízletes RPG-vel együtt.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Ronaldohun #16928 üzenetére
Ha a GOG-ról veszed, most féláras.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz atainprison #17158 üzenetére
Hát a 3. rész harcrendszere már sokkal inkább a casualoknak készült, jóval könnyebb, egyszerűbb. Nekem a 2. rész harcrendszere tetszik a legjobban, szeretem a kihívásokat - és az első rész után felüdülés volt. A legnehezebb alatti fokozaton vittem végig (a legnehezebb hardcore mode-ban is bepróbálkoztam harmadjára, a Kayrant ki is nyírtam, de aztán Letho megölt - és ha meghalsz, akkor ott vége a játéknak).
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
GypsFulvus2
őstag
válasz chopin42 #18105 üzenetére
A hairworks nem csak az átlag és a peak fps-ek értékeit rombolja, szóval simán okozhat ilyen laggot is - de ahogy gondolod. Amúgy a húzott VGA és a maga Riva, vagy az MSI afterburner (ez is Riva alapú) is okozhat ilyen problémát, ha összeakad a driverrel. Én afterburnert használok, és az újabb Radeon sw-el sok baja van.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz janos666 #18615 üzenetére
Akkor érdemes lenne kipróbálnodi a Jade Empire-t. Az még nem annyira retro, és sok szempontból a Mass Effect első részének előfutára volt. A történet nagyszerű, a zene, a hangulat nagyon adja. Azt is szívvel-lélekkel csinálták még, EA befolyás nélkül.
Jorus: sztem javasoltam már, de ha nem akkor: ELEX, vagy Hellblade: Senua's Sacrifice.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Kipróbáltátok a 2. -ban a hardcore módot? Amikor egy életed van, és ha meghalsz, vége a játéknak? Hát az olyan, mintha egy teljesen más játékot játszanál. Persze nem tudtam végigvinni, de a Kayrant legyűrtem, és végül Letho állított meg - ő volt talán a legnehezebb ellenfél abban a játékban. A harmadikban legnehezebb fokozaton csak Detlaff okozott gondot - össze sem vethető a két játék nehézsége.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Botrányos? Amikor megvettem anno a játékot a 12 éves unokaöcsémnek, kb. 10 perc alatt sajátította el. Szóval aki szerint botrányos, annak valamilyen fogyatéka lehet. Az irányítás és a harcrendszer épp hogy a legkönnyebb a három játék közül, így a harc legnehezebb fokozaton játszva is unalmassá válik egy idő után. Akkor még nem volt saját játékmotor, így a Bioware-től licenszelték az aurorát, azt alakították át, azért lett ilyen.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Azért számíts rá, hogy ott láthatóan még tanulták a szakmát a CD projectnél, meg kb tizedennyi erőforrással rendelkeztek - ez meglátszik a játékon. Ugyanakkor nagyon hangulatos és jó a története, gyönyörűek a zenéi stb. Végül is, azzal a játékkal írták be a nevüket a komoly stúdiók közé.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
válasz dannyl #20000 üzenetére
Nálam működik a link. Érdekes anyagok még a régi, Mortyr motorral elkezdett majd stornózott első játékból, régi térképek.
Peace: Ez az ábra tökéletesen bemutatja, miért van szüksége új forgatókönyv-Íróra a sorozatnak... Amúgy nagy siker lett, ami kicsit meglepő, mert bőven voltak gyengeségei az őskáoszt idéző dramaturgia mellett is. Mielőtt valaki kiátkozna, alapvetően nekem is tetszett, de bőséggel van még hová fejlődni."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Az első rész ritmusos harcrendszere alapvetően tetszett, csak egy idő után nagyon könnyűvé vált. Pedig elsőre is a legnehezebb fokozaton álltam neki. A "sihi-suhi KATT - suhh-suhh-suhi KATT - suhi-whirlhwind-suhh-suhi KATT -sihi-suhhh-suhi-hátraszaltóval pofánrúg-suhhhh" kombóval már bármilyen bosst seperc alatt kinyírtál.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Atti777 #20044 üzenetére
"(már ha az időnkénti teljesen véletlenszerűen jelentkező "elfogyott a memória" kilépkedéseket nem vesszük ide, ami sajnos mindhárom résznél előjött)"
Ez valamilyen Ryzen specifikus bug? Mert ha igen, az gond. Szeretnék mostnában Ryzenre váltani, de rengeteg régi játékkal játszom, néha még 1999-es gyártásút is előveszek. Ha ezekkel nem kompatibilis, akkor marad a jó öreg Sandy.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz chopin42 #20615 üzenetére
Nem vagy ezzel egyedül. Nekem is az első résszel kezdődött a Witcher-addikcióm. Sokat veszít, aki kihagyja: sztoriban, hangulatban kiemelkedő játék. A harcrendszere elég öszvér jellegű, de kb 10 perc volt megszokni, inkább már az volt vele a bajom, hogy hard fokozaton is túl könnyűvé vált egy idő után. Lehet, hogy itt már kijönnek a generációs különbségek; menjetek srácok, és próbáljátok ki a Daggerfall harcrendszerét....
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz scyllarus #20622 üzenetére
Ha csak türelmetlen voltál vele, akkor mindenképp megéri újra próbálkozni. A fiatalabb generációkra jellemző, hogy mindent is akarnak, de azt rögtön, és nagyon gyorsan kukázzák a terméket, ha valami nem tetszik nekik. Ha viszont nem ez a helyzet, hanem egyszerűen nem tudod megszokni, akkor ne gyötörd magad. Ha valami több frusztrációt okoz, mint örömet, fölösleges erőltetni. Velem is történt már, hogy kiváló játékokat félbehagytam, mert nem tudtam megszokni az irányításukat (pl. az Advent Rising, vagy az Omikron: The Nomad Soul volt ilyen). Utóbbi esetben viszont mindenképp nézz meg egy jó YouTube végigjátszást, a sztori miatt érdemes, és visszaköszönnek belőle elemek a 3. részben is.
A második résznek amúgy nehezebb a harcrendszere, viszont a története a legcsavarosabb a három rész közül; csupa politikai intrika meg machináció."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Death March fokozaton ez nálam az erősebb ellenfelek ellen nem jött be, csak a gyengébbekkel szemben. A erősebb/technikás ellenfeleknek volt egy közbeszúró ütése, ami után elkezdtek sorozni. Nálam is inkább Kiss R taktikája működött.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!