Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee3000

    tag

    válasz Dare2Live #5963 üzenetére

    Könnyen lehet, bár én csak tavaly tavasz óta nézegetem az árakat, a megelőző 8 évben nem igen figyeltem...
    Viszont ez ez az árazás és csomagkiosztás a Toyotánál ritka jól sikerült. :U
    Az, hogy a vállalati kommunikációban mást se hallani, mint hogy safety first (nemcsak a Toyotánál), dicséretes, DE TALÁN a fáradságfigyelőnél, sávkövetőnél, jelzőtábla figyelőnél meg a többi szirszarnál pöppet hasznosabb lenne egy holttérfigyelő vagy egy hátsó keresztirányú forgalomfigyelő, amiket viszont sikerült egy csomagba tolni olyan "hasznos" dolgokkal, mint az automata parkolás, 3D-s kijelző vagy a 18-as kerekek. Executive felszereltséggel, metálfénnyel és még +2 év garancia-kiterjesztéssel (ha vki nem 3 évre venné, azért az jól jön) 9M lesz, mire üzembe és forgalomba helyezve átveszem, és akkor még csak defektjavító készlet van benne, és az üléskárpit is csak nyomokban tartalmaz bőrt. Jah, és egy 1,6-os őskövület szívómotoros autóról beszélünk, ami városban kb. beveri majd a 8 litert. Vicc az egész. Asszem komolyan elengedem ezt a turbó-EGR-DMF-GPF elkerülés vonalat, és veszek egy full extra Ceedet ennyiért 7 év jótállással, még ha évente vinnem is kell dióhéjaztatni a sok rövid táv miatt. :W

    Doki16: A 2 l-es hibrid TS árát nem akarod tudni szerintem. :DDD Várható volt amúgy, hogy az 1,8-ast butítják kicsit, hogy felfelé tereljenek. Az 1,6-os szívó árazásánál meg aztán végképp elgurult a gyógyszer. Nyilván itt is a hibrid felé terelés van...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák