Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Gallmix #6010 üzenetére

    Mint minden mást, az válassza ezt a szolgáltatást, akinek ennyi elég.
    Nekem ennyi elég, pénzt nem akarok kamatoztatni, hitelre nincs szükségem, nem fogok semmiféle hiteligényt sehova benyújtani, ahol kell majd bármiféle igazolás, ráadásul én mailben mindent el tudok intézni.
    A múltkor befoglaltak egy adag pénzt, mert az lett gyanús, hogy az ügyfél a saját nevét írta közleménybe, megírtam a válaszokat, és jeleztem, haladjanak, mert másnap kelleni fog a pénz. Pár órán belül fel is oldották, és azóta sincs semmi macera, ellenben volt már, hogy a kh app használhatatlan volt, hogy a ci duplán könyvelt, az mkb tévesen jelzett ki számlán lévő pénzmennyiséget, de volt, hogy android 10-ről 11-re váltáskor nem volt telepíthető az app, mire megcsinálták, jött a 12, ami miatt megint hónapokig nem ment. Volt, hogy bementem fiókba, Szegeden a Széchenyi tér a város közepe, 10 percig keresgélsz pakolót, majd 500ft/ órát fizetsz, bent a fiókban a problémámra annyit mondtak, hogy itt egy üres lap, írjam le a bajom, ők meg továbbítják a központba. Magyarán mondva többször előfordult már, hogy sokszoros költségért még annyit se kapok, hogy ami kell, flottul menjen.
    Amennyiben az én igényeimnek megfelel a szolgáltatások minősége és mennyisége, akkor én jól választottam, viszont ha valakinek más kell, de mégis ide jön, majd lázadozik, hogy ez meg az nem jó, annak semmi keresnivalója sincs itt, ha intézni kell valamit, egy 3 perces levélírás helyett menjen magyar bankhoz, tárt karokkal és nagy zsebekkel várják, ha meg adódik valami, tartsa a telefon 40 percen keresztül. :D

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • sifarr

    senior tag

    válasz Gallmix #6010 üzenetére

    Azért régebben a wise-nak volt magyar telefonos ügyfél-szolgálata... ennyire nem kellene spórolni...
    Volt, de csak munkaidőben, egy műszakban működött. Call centernek viszont csak 24 órában van értelme. Az viszont garantáltan nem érte meg. Műszakonként minimum 2 ember, összességében 12-15. Jó nagy költség, ha kiszámolod.
    Ráadásul nem is volt szükséges, indokolt. Az app atomstabilan működik, az utalások, devizaváltások, a bankkártyás vásárlások úgyszintén. A hiba nagyságrenndel kisebb arányú, mint a bankoknál, beleértve a Revolutot is. Köszönhető ez annak is, hogy szűkítettebb a szolgáltatáskínálat, mint a bankoknál.
    Ha van is probléma, az legtöbbször nem is rajtuk múlik. Pl. nem jön meg a kártya - posta.
    Én jobban örülök az azonos devizás utalási díjak eltörlésének, mint hogy évi százmilliós költséggel magyar call center legyen. Jó a Wise stratégiája: felesleges, nagy költségű szolgáltatás helyett inkább legyen díjcsökkentés.

Új hozzászólás Aktív témák