Új hozzászólás Aktív témák

  • RandomName

    aktív tag

    válasz EmberXY #31283 üzenetére

    Nem azt nem látta át.

    Hanem a TV esetén majdnem mindenkinek ott van a lakásában a műsor, mert csomagban árulják. Így, sok esetben a user lehet azért nézi, mert a kedvenc csatornáján megy/másikon valami rosszabb megy/ a csatorna reklámstratégiája tolja. De ezek a felhasználók jellemzően nem úgy kezelik a webet, ahogy a tévét. Amit a Tv előtt végigül, azt a Youtube-on elkattintja, mert jobb oldalt már lát valami érdekesebbet. Azaz itt nem a kiadónak kell meggyőzni a nézőket, hogy ezt érdemes nézni, hanem a tartalomkészítőknek. Ezért az a formátum, hogy TV-műsort csinálunk Youtube-ra, már magában nem működik. Kell Insta, FB, TIK-TOK kampány, valaki(k) aki ezekre megfelelő tartalmat gyárt, stb...
    Ma már kb úgy működik a YT/Twitch tartalomgyártás, hogy regisztrálsz Instára, FB-re, és ott tolod az önmarketinget. És tartalmad kb mindegy, mert ezek miatt követnek be a pénztermelő platformokon. Ha már van egy minimális követőbázis, akkor már lehet effortot vinni magába a tartalomba, de addig felesleges.
    Nem véletlen vannak erre külön cégek, amik segítenek az önmegvalósításban, stratégiában, üzleti partner keresésben, pólónyomtatásban, stb......
    Az influencer az új fiúzenekar. Produceri úton előállítható termékké váltak már nyugaton.

    "A logout olyan mint egy joghurtkultúra... bedobod a bejegyzést, és minimum 8, maximum 24 óra múlva minden tag a téma egyetemi szintű szakértőjévé válik." By: DeFranco (2016)

Új hozzászólás Aktív témák