Aktív témák

  • takacsbotond

    őstag

    Sziasztok!
    Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy értékelésnél hivatalosan mikor kell pozitívat, negatívat, vagy épp semmit sem nyomni?
    Nem rég vettek tőlem egy PS4 játékot, és az üzletnél minden rendeben ment, viszont a "Ha problémád/kérdésed adódott a termékkel kapcsolatban, segítőkész volt?" kérdésre nem kaptam értékelést, amit furcsálltam, ezért rákérdeztem a vevőnél, és azt a választ kaptam, hogy azért nem értékelte, mivel nem volt se problémája, se kérdése a termékkel kapcsolatban, ami szigorúan véve igaz is, viszont engem kissé zavar, hogy ennél a menüpontnál most egyel kevesebb pozitívom van, mivel fontosnak tartom, hogy jó értékeléseim legyenek, és ez most kissé belerondít az összképbe...

    Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?

Aktív témák