-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mani8106
junior tag
-
kekedi
senior tag
válasz cocka #126062 üzenetére
Ohh. Ez szomorú. Azt hittem ez alap funkció.
Nálunk (legfőképpen az asszonynál) a Tv nézés pont úgy néz ki, hogy reggel beállítja hogy aznap mi érdekli, aztán mikor kap értesítést (vagy éppen átvált) akkor elődönti hogy nézi a következőt, vagy befejezi az éppen aktuális műsort.
Kár érte, mert a menü rendszere nagyon bejött. De ez meg fontos lett volna. Így lehet mehetek viszza az üzletbe, vissza cserélni.Köszönöm az infót!
Ui:
Ha felvételre nyomjuk a kívánt (ami még később lesz) csatornát, akkor sem ugrik át rá?[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
válasz cocka #126082 üzenetére
Köszönöm! Nem zárom ki, hogy a modem meghibásodott; pusztán logikai alapon a vacak, "összetákolt" firmware-t azért nem tartom valószínű hibaforrásnak jelen esetben, mert azt emlékeim szerint sok hónappal korábban (valamikor nyáron) telepítette a modemekre a Vodafone, mint ahogyan ez a fajta probléma sokaknál, nálam is elkezdődött.
Illetve, követve, olvasva ezt a topic-ot, látom, hogy egyeseknél a Firmware csere előtt is már ugyanez volt a probléma; és több modemcsere sem oldotta meg...
Szóval nagyon furcsa ez az egész."Aquila non captat muscas."
-
pjen
félisten
válasz cocka #126220 üzenetére
Nem mindenki cop vele. Kétszintes családi ház, beton födém, tégla falak. Simán megy a yt és böngészek az egész házban. A kert végében is tudom tableten nézni a HBO MAX t. Szinte ugyanaz az elrendezés szomszéd házban. A két szint között valahol elvesz a WIFI. A CB k sem egyformák. Viszont amit nem értek, beköttettük az 1 gigás DIGI netet most arról mennek a VTV boxok. Az rendben, hogy gyorsabbak lettek, de a hang sokkal teltebb.
[ Szerkesztve ]
-
Carlos73
csendes tag
válasz cocka #126220 üzenetére
Nem tudom mit gondolnak az ilyen emberek, vajon miért árulnak még most is wifi routereket?
Az olyan ember, mint akire te azt gondolod hogy én is vagyok azért tesz fel itt a fórumon ilyen kérdéseket mert nem szakember, és mert talán olyat tapasztal a szolgáltatásban amilyet korábban nem.
Ha hiszed ha nem a vodafone saját modeme nekem évek óta tökéletesen működött router módban is, amit leírtam azt csak kb. fél éve tapasztalom, ezért semmi okom nem volt arra, hogy saját routert használjak. Pedig korábban használtam, mert kellett, ahogy azt te is leírtad.
De ha egy szolgáltató egy idő után olyan modemet telepít ki valahova amelyik routerként is funkcionál megbízhatóan, akkor az olyan ember mint én elvárja, hogy az tényleg úgy is működjön, és csak megszokásból ne feltétlenül használja a sajátját. Ha viszont ezt nem tudják garantálni akkor legalább közöljék vele, hogy használjon saját routert, azzal talán jobb lesz. Nos az eltelt fél évben erre egyetlen egy ügyintéző és technikus sem volt képes és ezért úgy gondolom talán joggal kerestem a hiba okát inkább a szolgáltatóban mint sem az én tudatlanságomban. Az meg hogy elővettem a régi routeremet az nem volt tudatos döntés, csak egy próbálkozás, de ráhibáztam.
Nos ennyi a rövid történet, és bocs ha csalódást okoztam neked. -
Carlos73
csendes tag
válasz cocka #126238 üzenetére
És úgy tudom, hogy a vezetékes telefonnál is vannak problémák, mert vannak telefonok, amikkel egyszerűen nem vagy nem megfelelően működik a szolgáltatás. És akkor arra sincs nyilván semmilyen garancia, hanem az a duma, hogy cserélj készüléket.
Igen jól tudod, mert nekem is van vezetékes telefonom, és hívás közben random megszakad a vonal. Az egyik technikus azt mondta nekem, hogy tudnak a problémáról, jelezték is a központjuknak, de egyenlőre még nincs megoldás. Egy másik technikus pedig azt mondta, hogy a problémát a telefonom és a bölcsője közötti nem megfelelő kapcsolat okozza, ezért azt javasolja, hogy cseréljem le. Na ezt azért én sem veszem be.Hát persze, hogy nem mondja, mert nekik nem érdeke, hogy saját eszközt használj. A hozzáállásod jogos, csak náluk meg az a hozzáállás, hogy az ég világon minden hibás működésért a usert kell okolni. Szerintem ez protokoll szinten van náluk kiadva.
Ezzel annyiban vitatkoznék, hogy tudtommal a kiszálló technikusok egyike sem voda alkalmazott, hanem külsős vállalkozók. Ezért nem gondolom, hogy nekik parancsba lenne adva, hogy az előfizetőre kenjenek mindent. Sőt többen is panaszkodtak nekem, hogy a szolgáltató magukra is hagyja őket, és nem kapnak elég információt ha valami változás történik. Nem akarom őket védeni, de többen is voltak már nálam és legtöbbször csak a tanácstalanságot láttam rajtuk.
-
Carlos73
csendes tag
válasz cocka #126245 üzenetére
Nekem ez a típus van: [link]
Azóta, hogy áttettem a voda modemet modem módba még nem telefonáltam vele, de könnyen lehet, hogy ezáltal már a telefon is megjavult. Gyanús, hogy csak azóta vacakolt amióta a netem.
Amúgy a voda szakembereiről még csak annyit, hogy amióta szarakodott a netem valamit maszatoltak a hálózaton is, mert korábban az egyik technikus aki nálam volt azzal adta le a hibajegyet, hogy külső javításra van szükség. Két hétre rá jött is az e-mail, hogy a hálózati hibát elhárították. De kérdem én mit javítottak ki, ha nekem ettől nekem semmivel sem lett jobb a szolgáltatás.
Többen írták itt a fórumon, hogy a tavaly nyári fw frissítés sokaknak bekevart. Sanszos, hogy én is ennek lettem az áldozata.
A legutóbb nálam járt technikus megsúgta nekem, hogy előreláthatólag február-március-április hónapokban ütemezve érkezik az új fw a modemekre. Kíváncsian várom, hogy mit javítanak, vagy éppen rontanak majd el. -
kezo0
addikt
válasz cocka #126413 üzenetére
Ezt írta ma valaki a Vodás fb-csoportba:
"A Vodafone ügyfélszolgálatától azt az információt kaptam, hogy a műsorszolgáltatók korlátozhatják a felvett műsorok tárolhatóságát.
Ez nálunk azt jelenti, hogy a Vodafone TV-n a felvételek csak 3 napig láthatóak, aztán eltűnnek. Több csatornán tapasztaljuk ezt múlt hét eleje óta: Duna TV, M5, AXN HD, TV4.
Előtte 90 napig lehetett megnézni a felhőből ezeket a műsorokat.
Azt szeretném kérdezni, hogy másnál is ez történik?
Szerintem az ügyfélszolgálat kamuzik és igazából náluk van a hiba."[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Toth_Jani
őstag
válasz cocka #126421 üzenetére
Valahol régen volt egy táblázat miszerint a Digi tényleg nagyobb Bitrátával dolgozott, de az úgy 10%-ot jelentett.
A CI+ kártya meg szerintem kötelező lesz mert a mostani vezetés tudja hogy a magyar ahol tud lop, egy előfizetéssel a háztömb fele nézi a csatornákat.
A TV keményen csak magának kódolja a felvételeket, azt sehol máshol nem lehet lejátszani, a Netre felkerülő anyagokat nem tévével hanem egy igen drága eszközzel veszik fel, ami az alapnál nagyobb Informatikai ismeretet igényel. -
pjen
félisten
válasz cocka #126421 üzenetére
Nem kell box, előny. Annyi TV n nézed ahányon akarod, nekem van voda 3 helyen, de az kevés. Viszont egy fő ragaszkodik a vissza néző funkcióhoz, tehát marad. Masik 4 helyen gond nélkül megy a DIGI.
Mindegy nem vitázom, nem véletlen használnak sokan kártyát, hogy ne kelljen a TV t egy 5 dolláros box szintjére butítan. Egyébként a digihez vehetsz egy több tuneres boxot ami mindent felvesz, olyan formátumban ahogy akarod és egy belső hálón ott nézed ahol akarod. Nem is egy őrült összeg.
Nekem az lenne az ideális, ha össze fésülnék a két rendszert, h a koaxot a Tv be dugnám akkor mint DVB C működne, ha kérek boxot akkor a mostani voda rendszer. -
mani8106
junior tag
válasz cocka #126459 üzenetére
Valószínűleg új tv-s termékpaletta lesz. A Ci+ fix azon kívül semmi. Előbb utóbb a kaonokat is le kell cserélni akkor meg már egyszerűbb egyszerre mindent. Mivel a vtv marad a Voda
zabigyereke igy 99 százalék h az adasveteliben deklaraltak egy határidőt amíg használhatják a nevet+ az Voda hardvereit csak hát ugye abba nem látunk bele. A számlázó rendszer már le lett cserélve a kulcssoft termékére illetve több kisebb rendszer is. De az igazi mélységi változások csak ezután várhatóak. Pletyka szinten sokmindent hallani meglátjuk mit hoz az új vezetésHol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból
-
Toth_Jani
őstag
válasz cocka #126507 üzenetére
Amúgy meg az a megoldás, hogy felveszed fizikai adathordozóra. És letojod, hogy mit töröltek már.
Vajon te még mindig a Vodáról beszél vagy megint a Digivel példálózol, ne feled itt nem mindenkinek van mindkét szolgáltatóhoz előfizetése.
pjen
Ezek az urak tudnak valami 15 ezer forintos boxot, amibe berakható a Mediakártya és simán fel tud venni bármilyen műsor, vagy legalábbis pár napja ezt állították. (vagy ezt csak a Digivel tudják megtenni??)[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz cocka #126547 üzenetére
Nem a könyvelésről beszélek, hanem arról, hogy mikor emelik le a bankszámlámról. Ahogy írtam, ezzel nekem már nem volt gond az utóbbi időben: a fizetési határidő napján szokott jönni az értesítés a banktól, hogy elment a pénz.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
kezo0
addikt
válasz cocka #126584 üzenetére
Abban a bizonyos fb-csoportban az ebben a témában született posztra olyan 20-30 hozzászólás érkezett, hadd ne idézzem mindet… Talán az a legérdekesebb, hogy a posztoló érdeklődött az MTVA Közönségszolgálatánál, akik gyorsan válaszoltak neki, mégpedig ezt:
„Amennyiben az nPVR-t használja, - ahol az engedélyezett műsorszámok rögzíthetők, - akkor erre nekünk nincs hatásunk, az a Vodafone rendszere, ők adják a tárhelyet és a hozzáférési jogosultságokat.”A Sherlock – ahogy ezt már priviben írtam neked – anyámnál is fel van véve a nála levő Cisco boxra, majd megnézem vele együtt, mert a belső tárhelyről nem fog törlődni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Zoz
őstag
válasz cocka #126584 üzenetére
"Mondom ami még le se ment, azt hogy lehetne már lejátszani? LOL Mondjuk ebből a szempontból az is hülyeség, hogy az éppen futó műsornál is már ott a visszanéző opció."
Ez miért is hülyeség? Ha a műsor kezdete után 10 perccel érsz haza, már nézheted az elejétől, nem kell megvárnod míg véget ér. Nyilván előretekerni csak addig a pontig lehet amíg beéred az élő adást. Anno a UPC boxokon is így működött.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #126588 üzenetére
Szerintem eddig sem úgy kellett érteni azt, hogy a tartalomszolgáltató korlátozhatja egyes műsorok visszanézhetőségét, hogy a tartalomszolgáltató közvetlenül belenyúlhat a Vodafone rendszerébe. Nyilván ez úgy megy, hogy adott csatorna jelzi a Vodának, hogy ezt és ezt a műsort ne engedjék visszanézni, vagy csak egy meghatározott módon tegyék azt lehetővé. A Voda pedig beállítja azt a saját rendszerében, és teszi mindezt a csatornával kötött szerződés alapján – ami nyilván egy alku eredményeként szabályozza a két fél lehetőségeit és kötelezettségeit.
És ha valakinek nem tetszik egy korlátozás, akkor mindkét fél kényelmesen tud a másikra mutogatni – és tulajdonképpen nem hazudnak.#126592: a filmet ismerem, láttam már régebben kétszer is, most a werkfilmjét („Így készült: …”) akartam megnézni, az meg nincs a Mediaklikken. De ha lenne is, ahogy írtam, a visszanézhető műsorok csak mobil eszközökön érhetők el.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Ledi
aktív tag
válasz cocka #126814 üzenetére
a Telekomnál van 3 napos visszanézési lehetőség.
De annak EHHEZ mi köze? A vodás műsorvisszanéző még mindig 7 napos, 3 helyett.Csak egy tipp volt, mert gyanús a 3 nap. Tudom másik szolgáltató, más szolgáltatása.
Múltkor volt valami karbantartás biztos akkor állították el. Elég ilyenkor egy rekordot átírni és szívhat az efi.
-
gduck
addikt
válasz cocka #126839 üzenetére
Már bocsi, de ennek mi köze ahhoz, amit írtam?
Próbálom érthetőbben:
- szerver oldalon kijavítják a hibát, de ehhez az adatbázist is kell módosítani.
- a kliens oldalt, az adatbázis módosítása miatt mindenképpen frissíteni kell, de ettől függetlenül is javíthatnak mást is a kliens oldali programon.Egyszerű, mint az egyszer egy
Azaz, kezo0 kérdése tehát ebből a szempontból NEM teljesen jogos, viszont simán megválaszolható.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz cocka #126991 üzenetére
Ezt nem tudom neked megmondani, mert jelenleg nincs felvéve egyetlen sorozatból (vagy amit a Voda ilyen kategóriába sorol) sem több rész. Általában rögtön törlöm, amit megnézek.
De hát nemsokára úgyis megkapod te is az új firmware-t, ha eddig még nem jött volna meg, és akkor majd meglátod, milyen. Vagy helyezd áram alá a boxot nyomvatartott Service gomb mellett, amíg be nem jön a szoftverfrissítés képernyője.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen