-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz töky76 #15548 üzenetére
Legalábbis remélhetőleg így lesz! Eddig így volt, de mostanság, az utóbbi néhány hétben szokatlan aktivitást mutat a UPC a nagy adatforgalmat bonyolító ügyfelekkel szemben, telefonhívások formájában, ahol is egy korlátlan csomagot ajánlgatnak az üzleti csomag áráért, nyomatékosan hangoztatva a 300GB túllépésének tényét! Viszont, mivel ettől persze sokan elzárkóznak, nyilván senki sem akar 8 ezer helyett 23 ezret fizetni, így ki tudja, mi lesz a következő lépés ezzel kapcsolatban! Az is lehet, hogy semmi, és minden marad a régiben, de lehet kitalálnak valamit megint...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz vargalex #15552 üzenetére
Nálam sincs gond, de odaát a T-s topikban vannak sokan, akiknél van!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kaszaf #15562 üzenetére
Az senkit se érdekel, hogy náluk mi és hol akad el, ha van visszaigazolásod a lemondásról, akkor leverheted rajtuk az egészet! Személyes ügyfélszolgálat is jó, de ott sorba kell állni, és oda is kell menni! Telefonost én sem javaslom, ha nem akarják, úgysem találják meg a beszélgetést később!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #15620 üzenetére
És írtam valami olyat, ami ennek ellentmond? Bár tény, hogy nem számszerűsítettem (főleg mert valamennyi eltérés a rajta futó szoftver miatt is lehet), de a lényeg ugyanaz mindannyiunk szerint, hogy ez a router messze nem alkalmas a 240-es UPC net route-olására!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #15622 üzenetére
Igen, nagyjából ennyire gondoltam én is! Nem régiben volt más is hasonló cipőben, az előbb kerestem, de most nem találom, viszont ha jól rémlik, Ő is ugyanilyen 160-170Mbps közti értékeket írt! Azt már nem tudom, hogy WRT320N, vagy E2000 volt vas! Ha jól tudom az NVRAM mérete tér el a két típusnál, az utódban 60K-t használnak! De ez persze csak szoftveres eltérés...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz perforator #15627 üzenetére
Szia!
Ilyenről nem hallottam még! Alapvető kérdés, próbáltad reset-elni a technicolor-t?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz apeelme #15657 üzenetére
Az tényleg elég brutális, kicsit jobban csipkedhetnék magukat! Ráadásul a mellékelt ábra szerint máshol is van gond, nem csak Fehérváron, és lehet összefüggés is van a hibák közt!
kabelmania27, nem hiszem, hogy menet közben változott volna valami az osztóin! Ha tegnapig ment, akkor most is kellene mennie!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz vadászcsiga #15670 üzenetére
Egyrészt a levelező kliensek is törlik, másrészt webmail-en belépve is tudod törölni!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz horush #15695 üzenetére
Na ja, ez tudod mi...? Nagy semmi! Majd holnap reggel!
Fentebb egy fórumtársnak reggel ugyanezt mondták egy tegnapi székesfehérvári hibára, dolgoznak rajta, hozzátéve, hogy az elhárítás hétfő délelőtt várható! Ez körülbelül itt is annyit jelent, hogy 7végén b@szn@k rá az egészre!
Ez annyira jellemző volt Invitel-nél is, hogy a hétvégi hibák mindig hétfő délelőtt fél kilenc körül javultak meg! Úgy néz ki, itt sincs másképp...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Mert, mi a határidő? Bevallom nem ismerem pontosan az idevágó ÁSZF részt, de nem úgy van, hogy 72 órán belül megkezdik a hiba elhárítását? Anno Invitel-nél így volt, azt tudom! Ez pedig ugye lefedi péntek délutántól hétfő reggelig tartó időintervallumot, illetőleg,egyébként is cseszhetem, mert ha azt mondják, hogy a hiba javítását megkezdtük, akkor központi hiba esetén úgysem tudom bebizonyítani ennek az ellenkezőjét! Emiatt volt már vitám UPC-vel is, amikor tavaly nyáron többször gond volt a nettel, mert ezt a mondatot minden hibabejelentésem végén benyögték, mire én azonnal válaszoltam, ezzel én nem értek egyet, számomra akkor kezdik meg a hiba elhárítását, amikor a technikus itt áll a kapuban!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz horush #15700 üzenetére
Igen velem is ezt játszották, aztán mivel nem találtam meg sehol leírva, felhívtam őket, és megkérdeztem, hogy mennyi a garantált rendelkezésre állási idő! Erre valamit habogott a faszi a telefonba, hogy hát kilencvenvalahány százalék, de az nem teljesen úgy van, és nem veszik azt olyan szigorúan, meg nem tudom... Na itt lelőttem, mondtam, hogy csak egy számra lennék kíváncsi, és írják meg emailben! Ez meg is jött 1-2 napon belül, aztán már erre hivatkozva tudtam reklamálni!
"szeretnénk tájékoztatni, hogy az internet szolgáltatás rendelkezésre állása éves szinten 98%"
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Criton #15704 üzenetére
Igen elviekben nem, de lehet ezzel védik ki, hogy mondjuk már nem élő előfizetéssel ne lehessen nézegetni a felvett műsorokat! És tudom, hogy elvileg le kell adni a boxot, és akkor már nem is lehetne nálad, dehát nyilván többszörös a védelem, ami ilyenkor viszont nyilván rohadt kellemetlen! De ez csak egy tipp... Meg kell reklamálni! Én biztosan megtenném, ha így jártam volna!
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #15738 üzenetére
Én itt sosem próbáltam még tartósan leválasztani a hálózatról a boxot, de azt tudom, hogy műholdas T-s SatTV-nél úgy volt, hogy x időnként aktiválják a kártyát a központból, műholdon át! Na már most, ha valami okból ezt az aktiváló jelet nem kapja meg, akkor megszűnik működni a box, amint lejár az utolsó aktiválás érvényessége! Nem tudom pontosan ez mennyi volt, talán napi egy alkalom, de lehet több...
Szóval arra akarok ezzel kilyukadni, hogy talán egy ilyen 3 perces lehúzással nem mész semmire, mert olyankor még él az aktiváció, de lehet ha nem lenne online mondjuk 12, 24 órát, már nem menne!
Példa:
Déli 12 órakor aktiválják a kártyád 24 órára, majd másnap reggel elmegy a net, és délben nem jön meg az újabb aktiválás! Ez esetben már lehet 15 órakor nem fogsz semmit nézni rajta...De ez csak egy lehetőség, nem tudom így van-e itt!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #15740 üzenetére
Igen, attól hosszabb intervallum tuti, hogy nincs! Ha egyáltalán van itt ilyen "védelem", akkor ennyi alatt ki kell buknia neki! Én nem tudom kipróbálni, párom azért szokta nézni, és ha kihúznám a koaxot hosszabb időre, nem örülne neki!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Igen a modem MAC címét regisztrálják a hálózaton, minden esetben! Netnél is! A kliensét már régen nem... Így aztán elviekben nem tudsz saját eszközt használni, de mégis voltak rá példák, akinek sikerült regelni! Viszont ez bizonytalan, nem lehet tudni előre, hogy fog menni, vagy se!
Egy EPC3925-ről olvastam itt a fórumon, amit bekötöttek és ment, pedig vadiúj volt, semmi köze sem volt UPC-hez előtte! Nekem is működött a régi ED2-es Thomson amikor próbáltam, amit az előző szolgáltatótól örököltem meg, és azóta is nálam van! De van akinek nem sikerült mindez!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #15807 üzenetére
Így járt! Kap egy n+1. darabot!
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz smobika #16002 üzenetére
Nem ideális a bekötés, mert a modemet célszerű lenne az első osztóba kötni, de ettől függetlenül is jók a jelszintek! Ha van rá mód (odaérnek a kábelek) akkor kösd át úgy, hogy első osztóból modem és másik osztó felé menjenek a kábelek, ha nincs, akkor maradhat így is, mert jó a jelszint!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Tervezett karbantartás? Este 7-kor? Nem hiszem...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Grawens #16076 üzenetére
Ilyen nekem is előfordult már, talán 2x, vagy 3x! Nem tulajdonítok jelentőséget neki, szerintem szoftveres hiba a modemben, amit két dolog is alátámaszt! Egyrészt képtelen érték a 30 pluszos vételi, főleg úgy, hogy közben rendben működik minden, másrészt pedig ha valóban hálózati probléma lenne, akkor azt egy modem restart bizony nem oldaná meg!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz canniball #16096 üzenetére
Azért kíváncsi lennék, hogy mi a gázos ott! Az egész kábelezés, vagy node, esetleg erősítő(k)... Én sem akarom elkiabálni, de mióta másfél-két éve nyáron volt az az eset, hogy az ELMŰ összetörte az optikai kábelt, és kicserélték, azóta itt tök stabilnak mondható, tényleg nem jellemző, hogy gond lenne!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #16098 üzenetére
Ez számít valamit? Nem nála van gond, az egész település áll!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Intruder2k5 #16112 üzenetére
1221 foglalt folyamatosan...
szerk:
Nem foglalt, semmit sem lehet hívni, minden foglaltat jelez![ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Intruder2k5 #16113 üzenetére
Nagy nehezen sikerült telefonálni, bejelentettem, holnapra ígérték a szerelőt! Annyira lassú a kapcsolat, hogy az ügyfélszolgálatos nem tudta megnézni a jelszint értékeket!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs