-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz
MiZo1990 #112705 üzenetére
Árverseny? Semmilyen versengést nem látok. Inkább csak arról van szó szerintem, hogy az egyedi "titkos" ajánlatokat teszik közzé, hogy mindenki lássa, kinek mennyit sikerült alkudni milyen szolgáltatáscsomaggal. Ez nekem sokkal inkább tűnik egymás segítségének, de legalábbis tájékoztatásnak, mintsem annak, hogy kinek a bréje hosszabb.
-
cocka
veterán
válasz
MiZo1990 #112956 üzenetére
Én meg letöltöttem a frissítést és nincs Da Vinci kids. LOL Ez milyen csomagokhoz érhető el?
Amúgy a távirányító-érzékelés egy rakat tuggyukmi... van hogy kétszer kell rányomni, hogy felfogja, hogy mi van, mert vagy nem érzékeli vagy már érzékelte, de olyan lassú a szoftvere, hogy másodpercekig tart, mire felfogja, hogy csinálni kéne valamit. Azért ez se semmi.
És a bizonytalansági tényező megmarad az emberben, mert akár 5-6 másodperc vagy még több is eltelik és akkor egyből az a kérdés, hogy wtf.. most rányomtam és érzékelte csak rohadt lassan vagy rányomtam, de még csak nem is érzékelte? LOL
És a CPU lag miatt van, hogy többször nyomok ugyanarra a gombra, mert azt hittem nem érzékelte, de kiderül, hogy igen, csak olyan, mintha összevárná a műveleteket, aztán egyszerre végre hajtja.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
-
gduck
addikt
válasz
MiZo1990 #113415 üzenetére
"Szerintem nézz be a Telekom topikba."
Minek? Én csak azt írtam, amit mondanak
Én már beletörődtem, hogy ez csak saját boxal oldható meg, de azt is igazából csak a RTL-en használom a hülye tekerési korlátozás miatt.
A webes szolgáltatással nincs gondom, átalakítóval megy sima VGA monitorral is, felülettel és szolgáltatásokkal nincs gondom
VTV app telón működik. VTV box tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
quint
aktív tag
válasz
MiZo1990 #113415 üzenetére
Ezek a felvételi korlátozások azt jelzik, hogy az überseggfejek világhatalomra törnek - most kérek elnézést, amiért eddig a vodásokon kívül a többiek érdemeit elfelejtettem elismerni.
Biztos azt akarják mondani a jogtulajdonosok és/vagy a csatornák, hogy csak a jogos érdekeiket védik. Kitől is? Attól, aki nézi őket? Akik amúgy ezzel a bevételeiket generálják. És ezeket akarják szopatni a nagyon hülyéi, mintha nem lenni mindegy, hogy (az adásidőhöz viszonyítva) real time nézi-e a paraszt a szarukat, vagy később. És mi van azokkal, akkor nem érnek rá 24 órában tévét nézni, de mégis kíváncsiak lennének egy műsorra, eseményre? Érjenek rá, baszod alássan, üzeni nekik a csatorna. Érted? Ne nézzem meg az F1-et, mert felhőből visszanézve bizonyára nem látszanak vagy vésődnek belém a szponzori hirdetések. Eszem, kukim megáll. Vagy éjjel 11-kor kezdődik és bizonytalan időben végződik egy sportközvetítés, de valamikor aludnom is kellene? Mit csináltam a Cisco boxszal? Felvettem az adott csatornát időponttól időpontig. Ha akartam, akkor vele egyidőben még egy másikat is. Mi a javaslat most? Ne aludj bzdmg, hanem nézd! Feltéve, hogy a szaros box közben nem indul újra, amibe persze belefagy.
És mindez miért? Biztos védekezni akarnak pár ork ellen, aki a felvételeket terjesztené. De bzdmg, azok viszont úgyis felveszik - akár szoftveres trükkel, akár kis kiegészítő kütyüvel, de meg a legjobban védett szart is egy picit megokosított hdmi grabberrel. És akkor mi is történt? Egyszerű: az orkok röhögve azt csinálnak, amit akarnak, a 99,99 százalékot kitevő normál felhasználókat pedig szarrá szopatják.
Gratulálok! Aztán majd akkor is sírjanak a hülyéi, amikor majd az emberek tömegesen mondják le a tévé előfizetéseket.
-
quint
aktív tag
válasz
MiZo1990 #113483 üzenetére
Miféle biztonság?
Semmiféle biztonságról nincs szó. Egyszerűen csak önkényesen, semmivel sem indokolhatóan, súlyosan versenykorlátozó módon (például Linux abszolút elutasítása, Windows felhasználóra erőltetése) operációs rendszer, azt futtató eszköz és rá csatlakoztatott kijelző függővé teszi az alkalmazást.
-
modflow
veterán
válasz
MiZo1990 #113620 üzenetére
A kedvenc lista megvan, ott a 120ezer csatorna között a 10 db csillaggal jelölt kedvenc.
Csak azt nem találom, hogy a nem csillagozott 119990 db csatornát hogy tüntetem el.A "Böngészés kedvencek között" lehetőség hol található?
Ezt a box-ot inkább nem minősíteném használhatóság, logikus felépítés téren...
A TV-n mediacard-al 1 perc alatt végeztem úgy, hogy a 120 ezer csatornát még kedvem szerint sorba is rendeztem. Kár, hogy aki a voda boxot tervezte, nem látott még TV szoftvert.... :([ Szerkesztve ]
-
pkaresz
senior tag
-
kezo0
addikt
válasz
MiZo1990 #114298 üzenetére
Mondjuk egyelőre nem magától érkezik meg, hanem a menüben rá kell nyomni a frissítésre, de legalább itt van, újra. Én azért várok még egy-két napot, mielőtt elkezdeném rendezgetni a csatornákat, nehogy feleslegesen dolgozzak vele, mint legutóbb, amikor visszavonták a frissítést…
Csubakkka: igen, arra gondolt.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz
MiZo1990 #114334 üzenetére
Mi ugye mindketten Bp. XIII. kerületében vagyunk, ezek szerint a koaxos (azaz nem Telekomos területen levő) ügyfelek között mi vagyunk az első kísérleti nyulak.
Azért írhatna még más olyan is, aki szintén megkapta a frissítést a Vodaboxra, hogy jobban be lehessen lőni, kik vannak ebben a kalapban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
szabogabor10
veterán
válasz
MiZo1990 #114383 üzenetére
“hogy nem lehet 1-es helyre programozni egy csatornát sem).”
Ez most komoly? Atyaég.
Ergo csak azokra a progihelyekre lehet rendezni, amik eleve léteznek a basic csatilistában? Na neee.iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
pjen
félisten
válasz
MiZo1990 #114623 üzenetére
Hát ez elég érthetetlenre sikerült, mozgó autó+teló. Lányoméknál és tesónál is gond nélkül megy a T box. Nem fenyegetik őket folyamatosan, hogy teljesen megszűnnek a régi boxok. Nem veszik el a visszanézést. Most nem tom mi van, de mielőtt leadtam a cisco boxot szinte minden nap áramtalanítani kellett, hogy legyen EPG. Tehát felvenni se volt túl egyszerű.
-
pjen
félisten
válasz
MiZo1990 #114626 üzenetére
Lehet, hogy Te ott melózol és látod a készletet, de nekem még tavasszal zsír újra cserélték a ciscot. Egyszerűen csak kivezetik, csak ne erre az izére cserélnék.Szerintem nem lett volna egy vagyon olyanra cserélni amiben van modem.
FB n írják, hogy viszi a postás a VTV boxot, ha kérük ha nem és a cisco döglik meg. -
quint
aktív tag
válasz
MiZo1990 #114626 üzenetére
És a "de haladni kell a korral" miért azt jelenti, hogy ugyan 50 éve már nem kell a tévézőnek valós időben, hóban, sárban, fagyban a tetves készülék előtt ülnie, ha egy adott műsort/eseményt meg akar nézni, hanem akár hónapokkal előre programozva felvehette, megnézhette a munkaideje után, de most majd megint szabadságot kell kivennie a jobbágynak, mert modernizálunk? Ezt már valamelyik vodás zseni megmagyarázhatná.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz
MiZo1990 #114626 üzenetére
Aztán mégis milyen supportot akarsz a régi boxokhoz, mikor a UPC idejében is alig kaptak frissítést? Amikor átvette a vodka, akkor is csak annyi történt, hogy UPC logók átírva vodásra meg elvéve a szoftveres óra mellől. Ja meg az appok és a videotár kigyomlálva. Ennyi volt az összes "frissítés". Ezenkívül meg néha tilitoliznak a csatornákkal.
Nekem legszebb a Life TV, bejön, de csak ha odakapcsolok, ha viszont onnan bármit vissza akarok nézni, akkor nem vagyok előfizetve. Hát kérem, akkor hogy nézem? LMAO (és természetesen része a csomagnak)
Ugyanez fordított esetben: vodkán semmilyen platformon nem jön be a Pesti TV.Még az sem egységes, hogy egy adott csomagon belül milyen csatornák érhetők el régi boxon és milyenek a vodkán.
Ha már itt jön mindenki az ÁSZF-fel, egy adott csomagra fizetek elő, aminek a tartalma minden eszközön egységes kellene legyen. Ehhez képest nem az.
-
kezo0
addikt
válasz
MiZo1990 #114800 üzenetére
Jók ezek a sablon válaszok arról, hogy papíron hogy néznek ki a dolgok, és el is mennek a fb-csoportban, de azért én kicsit tájékozottabb vagyok ennél (vagy legalábbis így gondolom
), kedves druszám.
Szóval most leírom, hogy mi a helyzet a gyakorlatban.
Még az éjszaka folyamán erőt vettem magamon, és felhívtam a 1270-en a műszaki segítségnyújtást. Az éjszakai hívás azért jó, mert olyankor kb. egyből felveszi egy ügyintéző. A XIII. kerületben meg azért jó lakni, mert az esetek többségében akár már másnapra tudnak technikust küldeni – de ezt, gondolom, te is tapasztaltad már. Most is így volt: akár már ma, azaz szombat délelőtt, tehát csak pár órával a hibabejelentés után tudott volna jönni hozzám egy technikus. És az ügyintéző szerint ha hibás a Cisco box, a technikus mindenképpen egy másik Cisco-ra cseréli ki! Még akkor sem ad helyette Vodafone boxot, ha én kifejezetten azt kérem!
Márpedig én végiggondoltam, és úgy döntöttem, hogy ha most kapnék egy másik Cisco-t, teljes körűen azt is csak kb. egy-két hónapig tudnám már használni az interaktív funkciók megszűnése miatt, így akkor már végképp elodázhatatlan lesz a Vodaboxra cserélés… Szóval a dupla ügyintézést megspórolnám magamnak, és már most lecserélném a Cisco-t egy Vodafone boxra, bármennyire is fáj a szívem a Cisco miatt. Ezt viszont – nehogy már megkönnyítsék a dolgot – nem lehet kérni a műszaki segítségnyújtás jegyében, hanem csak új megrendelésként tudják rögzíteni, az viszont csak hétköznap reggel 8h-tól este 8h-ig (?) érhető el a 1270-en, ezért hétfőn újra fel kell őket hívnom, napközben – nyilván sokkal hosszabb várakozási idővel számolva…
A mostani hibabejelentésemet meg úgy, ahogy van, töröltük a rendszerből.Ami meg az árakat illeti, változatlanul azt gondolom, hogy nem fair, ha az új boxot drágábban adják, mint a régit, hiszen nem tud többet a réginél, sőt, néhány tekintetben kifejezetten korlátozottabban használható annál, akárhányadik eszközként is van náluk regisztrálva. És pláne nem fair a dupla ár, ha meghibásodás miatt nem tudom tovább használni a régi boxot. Persze kaphatnék még most helyette egy másik régit, de két hónap múlva megint csak ott tartanánk, hogy újra kell cserélni, ha ugyanazokat a funkciókat akarom tovább használni, mint eddig. De ez persze csak puffogás itt a részemről, mert nyilván kénytelen leszek benyelni azt a havi plusz 500 Ft-ot az új boxért, mint mindenki más. Csak akkor legalább működne rendesen…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz
MiZo1990 #114820 üzenetére
És miért 3 hónappal azután, hogy erről az egészről még csak egy levelet se küldtek?! Hivatalosan nem vagyok köteles tudni semmiről, csak amiről levélben, esetleg emailben előzőleg tájékoztattak.
Akkor idézem újra a honlapról:
a közeljövőben a régi típusú médiaboxokon nem lesznek elérhetőek az interaktív funkciók, szolgáltatások (például Videóklub, Filmtár, Műsorvisszanéző - megállítható és visszatekerhető élő adás, TV Apps stb.)
Tehát az élő adás és a felvétel nem tartozik ide. Különben ezeket is beleírták volna. Vagy ha igen, akkor nem így kéne ködösíteni, hanem kijelenteni, hogy a boxokat a továbbiakban semmilyen formában nem fogod tudni használni.
A korábban kommunikált 2021. szeptember 28. és október 14. közötti lekapcsolási időszakot, 2022. év elejéire módosítjuk (a pontos megszüntetési dátumról, később közlünk tájékoztatást).
Kérdés, hogy mit értenek "lekapcsolás" alatt. Meglévő előfizetés mellett a kódolatlan élő adásokat azért nehéz "lekapcsolni".
A Horizon médiaboxokon ugyanez, továbbra is 2022. februárjában várható
A Kaonok maradnak vagy mennek a Horizonokkal együtt? Ha ugyanis maradnak és ott nem kedveskednek egy smartkártya letiltással "lekapcsolás" címén, akkor bődületes baromságnak tartom, hogy az amúgy elektronikai hulladékba kerülő régi boxokon miért ne lehetne továbbra is legalább az élő adásokat nézni, ha azok arra alkalmasak, de mindenképpen alkalmasabbak, mint egy Kaon, amit ráadásul plusz 500-ért adnának.
Emiatt szükségessé válik a régi médiaboxok cseréje, egy újabb, modernebb, időtálóbb médiaeszközre, a Vodafone TV-re. Ügyfeleinknek a régi médiabox helyett egy új típusú Vodafone TV médiaboxot biztosítunk igény szerint,
Emiatt => nem ok-okozat, az interaktív funkciók kinyírása esetén és ha a box műszaki állapota nem indokolja, továbbra is nézhetőek maradhatnának az élő adások. Ezt akarni kéne. Miért jobb elkerülhetetlen extra költséget és/vagy egyéb kellemetlenséget okozni az ügyfélnek emiatt?
Mi az idézet vége? IGÉNY SZERINT, tehát ha nem igénylem, akkor nem vagyok köteles elfogadni.A médiaeszközök cseréje kapcsán folyamatosan keressük ügyfeleinket telefonon.
Ezer meg egy lehetőségük lett volna a kiküldés előtt felhívni vagy emailben, postai levélben tájékoztatni. Nem tették, csak kiküldték a boxot azt kezdj vele, amit akarsz.
A leginkább érintettek előfizetőinknek, akiket nem tudunk telefonon elérni,
Nem is akartak elérni.
[ Szerkesztve ]
-
WNorbert85
csendes tag
válasz
MiZo1990 #114981 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Igen közben megtaláltam az okát. Home premium csomagban vagyok, és mivel boxon mentek a csatornák, meggyőződésem volt hogy benne vannak ezek a csatornák is a csomagban
iPhone 14 Pro Max + Apple Watch Series 7 + Airpods Pro 2nd gen + Apple Tv 4K + LG Oled 65C11 + ASUS Vivobook S14 Flip OLED
-
tudos4
tag
válasz
MiZo1990 #114993 üzenetére
Telekom is szolgáltat a városba, az utcánkban van optika is kiépítve(láttam a fekete dobozt pont szembe velünk az oszlopon, meg amikor megkérdeztem megerősítették hogy szolgáltatnak a címünkön), valószinűleg a telekom hálózatát használja a vodafon is.
[ Szerkesztve ]
-
tudos4
tag
válasz
MiZo1990 #115016 üzenetére
Hmm, és az ish4d0w által felvázolt megoldás nem működik? Az ott leírtak szerint ezek fejállomás azonosítók nem régiókódok és nem feltétlenül baj ha nincs benne a település neve. Bár ahogy leírtad, kaon boxot nem biztos hogy tudok így igényelni. A #114990 számú hozzászólásra gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
tudos4
tag
válasz
MiZo1990 #115022 üzenetére
Akkor szerintem a végére értünk, átalakítós megoldás lesz. A TV semmiképp se lesz lecserélve amíg el nem romlik, együtt kell majd élni vele addig is. Végűl az HD Plus vario + Net L vario csomag mellett döntöttünk a lakásban van koax kiépítve a modemnek és a box-nak is, és úgy tudom az 500 -as net esetén nem muszáj az optikát bekötni még elég a koax is hozzá. De ha pl én azt mondom szeretnék optikát akkor azt be fogják húzni a lakásba?
-
tudos4
tag
válasz
MiZo1990 #115026 üzenetére
Szerintem optika, megerősítették, képet is tudok küldeni ha kell, bár elég rossz a minősége. De akkor ezt majd jobb náluk megérdeklődni. Az hogy kell e koax, lehet legalábbis a telepítési útmutatóban bekötik de lehet elég egy utp kábel is pl modemre kötve, vagy routere mert abból sajátot szeretnék majd használni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Metal topik
- Farming Simulator 22
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen routert?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nintendo Switch
- További aktív témák...