-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz Hory84 #113236 üzenetére
Azzal tényleg sok mindent elérsz
Sokkal inkább célravezető lenne, ha most azonnal kikérnéd tőlük az augusztusi rögzítés dokumentációját (valaminek kell lennie). Neked akkor és ott hibajegyet kellett volna kapnod, ami a jelek szerint elmaradt. Mivel a hiba még azóta is fennáll, így szerintem jogosult vagy a kötbérre visszamenőleg. Én ezzel megpróbálkoznék, ha mást nem, azt elérheted, hogy esetleg most gyorsan fixálják a hibát.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz MadMancs #113313 üzenetére
A kiadott műsorterv tájékoztató jellegű és nem szentírás (vö a műsorváltoztatás joga fenntartva). Akár ott is összejöhet egy csúszás, hogy egy élő hírműsorban adás közben történik valami, ami "borítja" az addig tartott menetet (a híradó mindig fix időpontban kezdődik). Onnantól már cipeli magával a csatorna a csúszást. De előfordulhat az is, hogy a műsorterv publikálása és a tegnapi nap közt időközben töltötték fel teljesen a reklámblokkot (nem kötelező ugyanis - de nyilván célszerű, hiszen ebből él a csatorna) a törvényileg előírt maximumon tolni. Márpedig most csúcsidő van hirdetői szempontból is, ráadásul a zászlóshajó műsorról van szó, aminek környékén mindenki is hirdetni akar. 10 perc késést - viccesen szólva - a MÁV sem nagyon kommunikál
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csabi1984 #113326 üzenetére
Ez egy szolgáltatás, mindig is voltak és lesznek hibái (ahogy minden szolgáltatásnak, gondolom te is szoktál hibázni a munkád során, pont ezért vagy ember). Ezzel nem őket védem, de nem is neked adok igazat. Ha úgy érzed, hogy sérelem ért, bármikor megteheted a felettes szervnél a bejelentést - ehhez nem kellünk mi, többiek. A felügyeleti szerv nem a mennyiséget fogja nézni, hanem a bejelentés tárgyát. De egyébként mielőtt belevágsz, azért javaslom, hogy olvasd el a szerződést, meg tanulmányozd át az ÁSZF-et is. Csak hogy ne csinálj hülyét magadból.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz nova001 #113342 üzenetére
Évek óta LG és MC párosítással sosem tapasztaltam ezt a hibát. Egyszer lefutott az automata keresés, azóta hozzá se nyúltam.
Vadiúj tévé, vagy eddig jó volt és mostanában kezdte el ezt csinálni (értsd: korábban problémamenetesen nézted)? Lényeges info, ami a posztodból kimaradt. Azért merem kérdezni, mert ha új versenyző vagy LG és MC-dal, akkor esélyes, hogy valamit te nem okézol rendesen, vagy nem mented el. Ha nem, akkor viszont érdemes lenne kérned egy új mediacardot.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz MadMancs #113358 üzenetére
Lehet ,hogy sablon blabla, de igaz. Minden másra ott a mediacard, évek óta boldog user vagyok. Ha netán valamit fel kell venni, azt meg rögzíti a tévé. De én nem vagyok visszanézős típus, ez is hozzátartozik az igazsághoz.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Toth_Jani #113362 üzenetére
Nézd, amikor először olvastam, hogy lesz ilyen és kiderült, hogy nem AndroidTV alapú, akkor már tudtam, ohgy a háztartásomban sosem fog egy ilyen valami port fogni.Már akkor biztos voltam abban, hogy évekig tartó reszelgetés után lesz majd egy nagyjából működőképes valami belőle.
De egyszer majd eljutunk oda, hogy lesz egy olyan szolgálató, akitől kapsz egy login/password/m3u, bármilyen csatornalistát és azt bármilyen eszközre betöltve nézed a lineáris tévét. Felőlem ez lehet egy saját, dedikált app is, amit tudok telepíteni Tizen/Webos/AndroidTV/AppleTV környezetben.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz djbahool #113457 üzenetére
Benne van az ÁSZFben és a szerződésben is amit kaptál tőlük. De amúgy NMHH.
Egyébként rosszul értelmezted: nincs olyan előírás, törvény, nevezzük bárhogy, hogy neked egészen biztosan 5 percen belül élő emberhez kell jutnod. Ez sajnos egy közkeletű tévedés. „Észszerű időn belül” kell ezt biztosítania. És utóbbi szóösszetétel a kulcs.
„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
Ezt fordítják le sokan - sajnos tévesen - úgy, hogy ez azt jelenti, hogy öt perc múlva Gizike felveszi a telefont.
Nyugodtan írd meg az NMHH-nak - ezért is fizetjük őket az adóforintokból - de sajnos a fenti választ fogják neked hülye jogásznyelven becsomagolva tálalni.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz asdf_ #113469 üzenetére
Szerintem mindketten tudjuk, hogy ebben az esetben nekünk, fogyasztóknak van igazunk.
De gyanítom, hogy a túloldalon a tevékenységi körén kívül eső okként sikeresen dobhatja be, hogy a munkaerő-hiány miatt sajnálatos módon nem tudja teljesíteni a vállalást. Igen, azt meg mi tudjuk, hogy lóf.. fizetés... Szóval a kör szerintem itt be is zárul.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz quint #113489 üzenetére
kimondtad a lényeget: normálisan működő. Ha 2,5 millió forint a bírság és nincs egyéb retorzió, akkor röhögnek egyet a markukba. Gyakorlatilag kerekítési tétel, ennek a 100x lehet büntetésre tervezve éves szinten. És akkor még vélhetően keveset mondtam.
Egyébként ilyesmikkel nem is feltétlenül a felügyeleti szervet, hanem az országgyűlési képviselődet érdemes bszogatni. Elvégre téged (is) képvisel (papíron). Meg egyébként is választási év közeleg.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Angel132688 #113708 üzenetére
Kérj egy mediacardot. Ez a csodabox egy valódi fostenger.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csabi1984 #113718 üzenetére
Meg, de nem túl intuitív az UI. Ha belépsz a Műsoraim fülre, ott lesz egy-egy thumbnail az adott sorozat rögzítéséből. Ha arra ráböksz, akkor a menü legalján a további epizódok a sorozatból opcióra bökve listázza az epizódokat.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
válasz patrikcoc #113746 üzenetére
Önmagában a bitráta semmit nem fog mondani, nem tudhatod, hogy a két szolgáltató milyen kodekkel dolgozik, hogy csak egy példát említsek. Tehát csak ez ne legyen döntési szempont.
Ha van rá lehetőséged próbáld meg ugyanolyna tévén megnézni ugyanazt a csatornát VTV-vel, mediacarddal és a telekomos csodaboxszal. Akkor talán el tudod dönteni, hogy neked melyik minősége a legjobb.
Én magam évek óta mediacardot használok, szerintem - hangsúlyozom, saját, szubjektív vélemény - a DVB-C minőséget nem veri a VTVs h265.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz balazs1956 #113759 üzenetére
Nincs, hacsak okos emberek vissza nem fejtették azt a kulcsot, amivel titkosítja a felvételt a tévé. De legjobb tudomásom szerint ez nem történt még meg (LG-nél legalábbis biztosan nem, de erős a gyanúm, hogy a többi gyártó sem kockázatna meg egy copyright pert, vagyis biztosan javította, ha a saját oprendszerében ilyen hiba becsúszott volna).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz vlevi #113856 üzenetére
Nagyon egyszerű a megoldás. A Voda a port.hu-t is üzemeltető cégtől vásárolja az EPG adatokat. Ha ott nem frissül be, akkor nálad sem fog. A csatornák kiadják a műsorváltozást (hiszen az általad említett másik portálon jó adat szerepel), de ezt manuálisan le kell követni (nincs ugyanis egységes metódus arra, hogy melyik csatorna milyen formában juttatja el a műsortervet. Lehet teljesen automatizált is, de lehet kézzel feldolgozott is).
Hozzáteszem: attól nem fog megjavulni, ha itt írod. Jelezd a csatornánál is, ők nagyobb eséllyel hathatnak erre rá, vagy találhatnak ki olyan megoldást, ami fixálja a problémát.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz peugeotmate #114091 üzenetére
Az szép és jó, csak az nem ügyfélszolgálati csatorna.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz peugeotmate #114094 üzenetére
Kaptál egy sablon megnyugtató választ. De azt valójában nem tudod, hogy vettek-e fel hibajegyet (tipp: nem - mondjuk menet közben megoldódott legalább a problémád, szerencsés vagy).
Mit javaslok: telefon félretesz kihangosítva, közben dolgoz, csinálod, amit szoktál és ha mázlid van, akkor eljutsz élő emberhez. Vagy - ahogy egy ismerős írta - éjjel kettőkor első csörgésre felvették (nyugi, szerintem sem életszerű ez ).
Abban nagyon egyetértek, hogy valami k.. nem stimmel náluk üfsz szinten, és szinte biztos vagoyk abban is, hogy hamarosan lecsap rájuk valamelyik szerv. A végeredményben már kevésbé: lesz egy látszat bírság (hiszen nincs nevesítve összeg, amivel büntetni lehet őket), de a helyzetet valójában csak úgy tudják orvosolni, ha tömegesen vesznek fel munkaerőt. Az meg nem egyszerű, az okokat szerintem te is, én is pontosan ismerjük. A kör bezárult.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Gubek-Einste #200 üzenetére
Gondolom a tesztelések, bármi során a scartot mint lassan őskövület csatolófelületet kevésbé pörgetik meg, mint mondjuk a HDMI-t. Ha egyáltalán még megnéznek rajta bármit is...
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gduck #114148 üzenetére
Azért nem lehet, mert a tartalom, amit nézel és aminek a továbbítására szerződött esetünkben a Vodafone, területi korlátos is lehet (pl. BL, Forma1, de lényegében bármilyen nagyobb sportjog és akkor még csak a sporteseményekről beszéltünk). Ahol nyaralsz (értsd: az országban), ott meg valaki teljesen másnak van kizárólagos joga arra, hogy ezt a tartalmat szolgáltassa. Te is tudod, hogy irdatlan pénzekről van itt szó (hiszen itthon te is fizeted az adóforintjaidból így vagy úgy), és a jogtulajdonos bizony minden országban szeretné ezt az összeget (vagy többet) begyűjteni és éppen ezért mindent meg is tesz, hogy az ilyen kiskapuk ne működjenek (mert ha például nekünk, csóró magyaroknak adta el x összegért, de mondjuk a szomszéd országban már x+100 a szerződésben szereplő szám, akkor bizony fájna neki, hogy az általad vizionált kiskaput kihasználva a szomszéd ország élelmes lakói szépen innen szerzett STB-vel néznék azt a bizonyos tartalmat).
És egyébként egy alapjáraton helyhez kötött (értsd: előfizetési címed) szolgáltatásról beszélünk, amihez jár egy olyan kényelmi szolgáltatás, hogy bizonyos csatornákat elérsz a mobilodról is. Szóval már csak az előfizetési címhez kötöttség miatt is életszerűtlen, hogy magaddal cipelsz egy STB-ot egy másik országba.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz makkmarce #114177 üzenetére
Nem, nem így volt, csak szeretnéd így értelmezni. De ez egy meddő vita volt és lesz. Ha annyira fáj egyeseknek, akkor ballagjanak el a felügyeleti szervhez, tegyenek bejelentést, nyomasszák ezzel az országgyűlési képviselőjüket
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz makkmarce #114218 üzenetére
Nem jogászkodom, te vered a nyálad és várod mástól a megoldást. De leginkább az fáj neked is, hogy volt valami, ami kiskapus megoldással működött, most meg bezárult a kiskapu.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz gregory91 #114417 üzenetére
Tévedésben vagy.
Amire te előfizetsz, az egy lineáris tévészolgáltatás. Ehhez jár egy kényelmi, kiegészítő szolgáltatás, ami felhőbe rögzít felvételt neked. De ez a felvétel ettől még "nem lesz a tiéd": a szolgáltató felhőjében tárolja neked díjmentesen, x napig. De tulajdonjogot nem szerzel rá, nem "vetted meg". Annyira nem bonyolult ez, de elhiszem ,hogy fáj az, hogy ami eddig - a legnagyobb jóindulattal is szürkezónásként - működött, az mostantól nem.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz NoOne1976 #114495 üzenetére
Ezt most is bármikor megteheted. CI Kártya, bedugsz egy USB3-as pendrive-ot (bármit) a tévébe, beállítod és örülsz. Nemigen van olyan smartnak mondott tévé, amiben ne lenne rögzítés funkció.
Egyébként pedig a lehetőséget kaptad akkkor is, most is. Nem szerzett jog/alanyi jogon járó valami. Ha tetszik használod, ha meg nem tetszik, nem használod. Ennyire egyszerű. De hogy ezen ajvékolni folyamatosan...
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gregory91 #114502 üzenetére
Te nem érted, vagy nem akarod megérteni. Előttem is leírta pjen is, más is: a tartalom szolgáltatója a reklámokból él. A szolgáltatás lineáris volta miatt (a tévénéző megnézi a reklámot is, de legalábbis nem tekeri át, mert nem tudja) a rögzített felvétel is "lineáris" kell legyen. A másik opció, hogy nem engedi rögzíteni a műsorát, hiszen pont az történne, amit te szeretnél (ő pedig nem). Az erősebb kutya ebben a helyzetben a tartalom szolgáltatója lesz. Te pedig vagy elfogadod ezt, vagy lenyeled a békát és megnézed a reklámot, vagy nem használod a rögzítést.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz gregory91 #114511 üzenetére
Értsd már meg végre és olvasd el a szerződésed kisbetűs pontjait is, mert benn van/lesz az is, hogy a rögzítés és visszatekerés csatornánként, mi több: műsorszámonként változó LEHET.
De ha ennyire zavar, akkor hajrá, van felügyeleti szerv, tegyél bejelentést, hogy megtévesztenek.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz quint #114641 üzenetére
A csatornák jelzik a korlátozást a szolgáltatóknak. Kapnak egy tételes listát, hogy mik azok a programok, amiket nem lehet rögzíteni, és mik azok, amik mondjuk egy online nézhető platformon sem érhetőek el (gondolom feltűnt már, hogy vannak bizonyos műsorok, amiket nem lehet nézni mobilról). A Voda/Telekom, stb. szolgáltatók meg beállítják a saját kis rendszereikben ezeket a tiltásokat.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz NoOne1976 #114639 üzenetére
A műsorváltozás jogát minden tévécsatorna fenntartja, mi több: nem feltétlenül fognak egy 5 perces csúszást kommunikálni - egészen egyszerűen azért, mert simán lehet, hogy 1-2 percen múlik az, hogy a néző nála kezdi el nézi a műsort, vagy a konkurensnél. Élő műsoroknál például teljesen bevett szokás, hogy műsoron belül is játszanak a breakek hosszával, vagy azzal, hogy mikor is legyen a szünet.
Technikailag egyébként könnyen megoldható lenne, hogy az EPG-ben minden esetben pontos adat szerepeljen. De a fentiek miatt sosem lesz így. A másik ok meg az, hogy ha mondjuk egy csatorna a változást azonnal publikálja is, azok az oldalak, ahonnét a szolgáltatók az EPG információkat vásárolják, valamennyi csúszással tudják csak feldolgozni az információt (ahány csatorna, annyiféleképp juttatja el az infót, nincs egységes "szabvány"). És ha ez még mindig nem lenne elég, akkor szolgáltatói oldalról naponta egyszer frissül default az EPG infó.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Honnan tudod, hogy a többi nem kap ilyet? Ott áll előtted minden szolgáltatóhoz előfizetés és össze tudod hasonlítani?
Kettő: honnan tudod, hogy kivel ki mikor szerződött? Nem kötik a mezei user orrára, hogy melyik csatornával mikor jár le egy-egy szolgáltató szerződése (amit ugye nem feltétlenül egy évre kötnek). Csak akkor tudod, hogy valahol valami van (vélhetően épp szerződést hosszabbítanának és megy a matek), amikor jön egy hír, hogy hopp, nem lesz elérhető x társaság y csatornája. Aztán általában megszületik az alku.
De egyébként tényleg annyira egyszerű a megoldás: neked nem kötelező VTV boxot kérned. Ott a mediacard is, gond nélkül rögzítesz saját USB-s eszközre. Még csak tiltás sem lesz rajta, sőt, át is tudod tekerni. Meg vissza is
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz asdf_ #114646 üzenetére
Szerintem ez nem feltétlenül igaz. Nagyon offtopic, de szívesen kifizetek hasra ütve évi 20 ezer forintot a spotiért (nem számoltam ki, hasamra ütöttem), cserébe a világ összes zenéjéhez hozzáférek és még egyhez. Valahogy számomra többet ér, mint a 20 ezer forintért megvehető 6 db cd, amin összesen van mondjuk 100 db szám. Ennyit nem ér az, hogy az "enyém" lehet, fogja a port és foglalja a helyet De ez csak a saját véleményem, nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Én tényleg azt nem értem, hogy ha ennyire gyűlölöd, akkor miért használod? Miért nem kérsz egy nyamvadt Mediacardot és állítod be a tévén? Ott gond nélkül teszel elé és mögé is x perc késleltetést (az LG oprendszere legalábbis biztosan enged ilyet, de meg lennék lepve, ha a többi gyártó nem hasonlóan gondolkodna).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Okosandroid #114668 üzenetére
Nem a csatorna tulajdonosa "földhözragadt": ilyen a szerződés. A jogtulajt kell "szidni", de ő meg csak azt csinálja, amit mindenki a piacgazdaságban: úgy értékesíti a portékáját, ahogy tudja. Simán lehet, hogy egészen egyszerűen nem árusít olyan jogot, ami a rögzítést/visszanézést lehetővé teszi. Vagy eladta az online jogokat másvalakinek. A csatorna maximum annyiban lehet ludas, hogy az online/catchup jogokon spórol. Mert ez is benne van a pakliban (hozzátéve, hogy azért a nagyoknak már van valamilyen saját online visszanézője, így logikusan a tartalmat is úgy vásárolják, hogy abban mindenfeél online jogok is legyenek). De ettől még lehet egy erősebb kutya a piacon, aki ráéígért ezekre és náluk figyel (gondolom nem kell felsorolni nagy játékosokat, meg azokat sem, akik ugrásra készen várják, hogy rajtolhassanak itthon. Hirtelen legalább három ugrik be, akik nagyon hamarosan startolnak).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Egyelőre. De azért én nem reménykednék nagyon, hogy amint kifutnak a meglévő szerződéseik, az újban már ne lenne benne ugyanez. Ha jól emlékszem, a szarcunamit pont a DIGI indította el a nyáron. És mintha épp felvásárlás alatt állna a cég (ettől függetlenül). Szóval jó eséllyel nagyon gyorsan rendet fognak vágni ott is, amint lezajlott az átadás-átvétel.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- GoPro Topic
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Hardcore café
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Cyberpunk 2077
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs