-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jenne
senior tag
válasz
Toth_Jani #123488 üzenetére
Köszi!
Én írtam rosszul, hogy csak 2 nap múlva lesz törölve a csoportos beszedési megbízás a banknál. Azonnal megszüntették tegnap. Ami az érdekes inkább, hogy a bankban az ügyintéző, amikor nézte ezt a csoportos beszedést, megemlítette, hogy 3 db (három) számla várakozik a bankom felé a vodafone általi következő csoportos lehívásra 10.21 dátummal. Megmutatta és (milyen érdekes már meg sem lepődtem) az az ominózus 3 db számla volt megint, amit már eddig mindegyiket 3x lehívták. Úgy látom, vodánál négy naponta ismétlődőre tették ezeket a csoportos beszedési lehívásokat. Nálam 10.10/14/17/21 lettek ezek a dátumok. Ha nem szüntettem volna meg ezt a csoportos beszedési megbízást, akkor egy végtelen folyamatnak néztem volna elébe.
Így is már 40 ezres a pluszom a vodánál. Majd azért arra kíváncsi leszek, hogy ebből a túlfizetésből hogyan fogják a következő számlákat rendezni.
Már azt is el tudom képzelni könnyen, hogy mert nem fizetem mert van plusz pénzem, erre válaszul a voda késedelmi pótlékot vet ki vagy éppen majd korlátozza a szolgáltatást nem fizetés indokkal.
Földszinten lakó idős hölgy járt éppen így. Három hónapig nem vonták le a számlákat, majd mivel a oda automata rendszere szerint nem fizetett, korlátozták a szolgáltatást (telefon és internet letiltás) mert nem fizetett. Csoportos beszedés volt ott is. Majd amikor meg levonták mind a hármat, kapott pluszban 17 ezer forintról egy késedelmi díjas befizetési felszólítást, és amíg ezt nem fizeti ki addig nem állítják vissza szolgáltatási korlátozást, hiába van kifizetve a többi számla. Agyrém ami itt van. Szerencsére most járt le az éves hűsége, át is ment (az én javaslatomra) a Flip-hez. Semmit nem vesztett ezzel.
A másik amit nem értek, hogy a telefonos ügyfélszolgálat (1270) 20-30-40 percnyi várakoztató zene hallgatás után azt mondta, többször is, hogy Ők ott és így nem tudják rögzíteni azt ha nekem túlfizetésem van, hiába látják, hogy többszöri (duplikált vagy már triplikált) lehívások voltak, ehhez minden képpen be kell menni egy helyi valamelyik ügyfélszolgálathoz személyesen. (más dolgom sem volt, mint kétnaponta bemenni is fél órákat várni a sorszámomra) Nekem is csak ott tudták a túlfizetést rögzíteni, ami néhány óra múlva már látható is volt a My Vodafone fiókomban.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Óra topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Napelem
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vírusirtó topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...