Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz canniball #70671 üzenetére

    Ahogy előttem is írták, törvényi kötelezettség. Az áremelkedés újabb hűség vállalása esetén csak a jelenlegi "csomagját" érintené, mert gondolom azok a szolgáltatások ma már nem érhetők el így egyben csomag formában, így csak darabonként összeválogatva tudnák adni, az viszont listaáras. Ez az egyik variáció. A másik, hogy marad minden a jelenlegi formában, csak hűség nélkül megy tovább a szerződés, határozatlan időre. És végül a harmadik, hogy választ egyet a jelenlegi aktuális csomagajánlatokból.

    A bónusz pedig, de ez nyilván bizonytalan, hogy megpróbál kiharcolni valami egyedi ajánlatot, de erről nem fogják formalevélben tájékoztatni.

  • woodworm

    veterán

    válasz canniball #70671 üzenetére

    Még egyszer, nem ők találták ki, ez nem marketing, jogszabály kötelezi őket erre.

    A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe a meghatározott idő elteltével határozatlan időtartamú előfizetői szerződés lép, kivéve, ha az előfizető egyoldalúan - vagy az előfizető és a szolgáltató közös akarattal - a határozott idő lejártát megelőzően írásban nyilatkozik arról, hogy a határozott idő leteltével a szerződést megszünteti. A határozott idő elteltét megelőző 90 napban a szolgáltató három alkalommal köteles az előfizetőt a számlalevél mellékletében, számlalevél hiányában írásban, postai úton vagy a szolgáltatás jellegéhez igazodó elektronikus úton tájékoztatni a határozott idejű szerződés határozatlan időtartamúvá átalakulásának időpontjáról. A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés átalakulásával beálló változásokra, továbbá be kell mutatnia az előfizető részére a szolgáltatónál elérhető, az előfizető jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatokat.

Új hozzászólás Aktív témák