-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz bzolika10 #64150 üzenetére
Az eszközön is látszik az IP címből, hogy v4 vagy v6 (négy szekcióból álló csak számok kontra jóval több szekcióból álló számok + betűk), de ha nincs az eszközön kapcsolható bridge mód (kikapcsolt DHCP mellett sem), annak általában a szolgáltatói IPv6 mód az oka.
A Rendszer/System menüben kellene, hogy legyen a Bridge mód, ha jól emlékszem. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz bzolika10 #64153 üzenetére
1221-et bármikor felhívja csak internethiba menüpontban vissza lehet kérni az ivp4-et, vagy my upc oldalon bejelentkezés után is átlehet állítani.
Toth_Jani: Bekötés elutasító válaszra hivatkozva próbáljon meg korlátlan mobilnetet rendelni, tv-re van UPC Direct tányéros lehetőség, van mobiltelefon szolgáltatás is. Lehet a ház beljebb van és a hosszabb légkábel miatt nem tudják garantálni a megfelelő jelerősséget.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bzolika10 #132139 üzenetére
Üdv!
Amennyiben a modem oldalán nem érhető el a modem üzemmód 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Modem fw frissítés óta a compal és az arris modemnél nem lehet wlan csatornát változtatni, automatikusan a legoptimálisabbat választja ki, szolgáltatók nem garantálják a vezeték nélküli átvitelt, ha stabilabb wlan kapcsolatot szeretnél érdemes venni gigabites routert, ilyenkor a modemet használhatod modem üzemmódban.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!