Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KnightDave

    tag

    Sziasztok, a segítségetekre lenne szükségem, mert a Vodafone nem tudja megoldani a problémát (nem tudják mi okozza).
    A sztori röviden annyi, hogy kb. 7-10 napja arra lettem figyelmes, hogy este 7-8 óra után folyamatosan meg-megáll az internet. Ez abban jelentkezik, hogy pl. kábelen is 30-40 sec amíg egy weboldal elkezd tölteni. Az Xbox nem is tudja értelmezni ha a Network Speed and Statistics-be belépek (nincs latency, le és feltöltési sebesség se stb.) Aztán magához tér 2-3 percre, ekkor a le és feltöltési sebesség (Speedtest) az elvárt mértékű (Xboxon is), majd ismét megáll az élet.
    Ami különös, hogy kizárólag csak este jelentkezik, de akkor non-stop. (Home officeban napközben ilyen probléma nincs :B )

    Felhívtam őket, kaptam IPV4 és 6 hoz DNS-t:
    80.244.99.36
    2a01:8f8:fe::1
    80.244.99.37
    2a01:8f8:fe::2

    Az IPV 6 beállítások között alapból ez volt, az IPV 4-et le kellett cserélni. Nem oldotta meg.
    Ha kikapcsolom a routeren az IPV 6-ot akkor sincs semmi változás.
    Forwardoltam is az XBOX portokat, de a NAT Open (meg UPNP is be van kapcsolva), így ez biztos nem hibaforrás.

    Egy TP-link Archer C80 routert használok már egy ideje problémamentesen, ahol a PC kábellel csatlakozik, minden más eszköz WiFi-n. Itt lakunk másfél éve és ilyen még nem volt a Vodefonnal, de meg vannak lőve, így pedig használhatatlan az internet, játszani pedig szó szerint képtelenség.

    Azt mondta az ügyintéző, hogy ilyesmi problémákkal bő egy hónapja hívogatták őket, de nincs megoldásuk.
    Köszönöm szépen előre is! :R

    Burn the rubber, not your soul.

Új hozzászólás Aktív témák