-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti85
senior tag
Sziasztok!
Több mint egy hónapja szenvedek a Vodafone-al. 500/22-es net előfizetés van, IPv4-en vagyok. A sebesség még rendben is van, mindenféle speedtest oldalon tudja a garantáltat. DE a netezés marha nyögvenyelősen megy. Egy oldal betöltésére hosszú másodperceket (10-30sec) kell várni, a YouTube videók karikáznak sokáig mielőtt elindulnának. Próbáltam ping-elni elsősorban a 8.8.8.8 és 1.1.1.1 publikus címeket. Sokszor az a jelenség, hogy az első pár csomag elveszik, majd magas válaszidővel megérkeznek és utána beáll egy normális (10-30ms) válaszidőre. A VTV boxon a visszanézés sem megy sokszor, a jobb felső sarokban megjelenik egy üzenet hogy nem tud kapcsolódni (pontosan nem emlékszem, persze most éppen működik). Már többször bejelentettem online és telefonon is. Voltak is kint kétszer, cseréltek modemet, majd egy osztót, de állítólag minden érték teljesen rendben van, a hiba mégsem oldódott meg. Ha a routert (CH7465VF) újraindítom, akkor jó egy darabig. Próbáltam már modem módban is, saját routerrel, akkor is ugyan ez a jelenség.Összefoglalva:
- Nehezen töltődnek be az oldalak, videók lassan indulnak el
- Internet sebességmérés rendben van, tudja a garantáltat, sokszor az elméleti maximumot is
- VTV visszanézés sokszor nem működik
- IPv4-en vagyok
- Saját routerrel is fennáll a probléma
- Router újraindítás után jó egy darabig, de szolgáltató router cseréje és saját beüzemelése sem oldotta megPár mérési eredmény:
Pinging 192.168.0.1 with 32 bytes of data:
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=8ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=4ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=5ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=7ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=1ms TTL=64
Reply from 192.168.0.1: bytes=32 time=2ms TTL=64Pinging 1.1.1.1 with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=189ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=137ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=192ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=304ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=190ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=137ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=126ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=22ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=26ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=21ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=21ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=22ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=21ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=21ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=22ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=22ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=29ms TTL=56
Reply from 1.1.1.1: bytes=32 time=23ms TTL=56Tracing route to one.one.one.one [1.1.1.1]
over a maximum of 30 hops:
1 2 ms * * 192.168.0.1
2 155 ms 61 ms 133 ms catv-89-133-166-10.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.166.10]
3 18 ms 15 ms 16 ms catv-89-135-221-174.catv.fixed.vodafone.hu [89.135.221.174]
4 26 ms 28 ms 23 ms catv-89-133-4-185.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.185]
5 112 ms 112 ms 111 ms catv-89-133-4-5.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.5]
6 112 ms 145 ms 160 ms ae10-100-ucr1.bdv.cw.net [195.2.23.45]
7 183 ms 127 ms 151 ms ae10-xcr1.vie.cw.net [195.2.24.142]
8 62 ms 70 ms 55 ms 172.68.48.10
9 27 ms 26 ms 26 ms 108.162.220.2
10 29 ms 25 ms 21 ms one.one.one.one [1.1.1.1]
Tracing route to one.one.one.one [1.1.1.1]
over a maximum of 30 hops:
1 7 ms 10 ms 7 ms catv-89-133-166-10.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.166.10]
2 8 ms 9 ms 11 ms catv-89-133-166-10.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.166.10]
3 9 ms 9 ms 9 ms catv-89-135-221-174.catv.fixed.vodafone.hu [89.135.221.174]
4 25 ms 29 ms 18 ms catv-89-133-4-185.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.185]
5 23 ms 26 ms 33 ms catv-89-133-4-5.catv.fixed.vodafone.hu [89.133.4.5]
6 278 ms 72 ms 106 ms ae10-100-ucr1.bdv.cw.net [195.2.23.45]
7 29 ms 25 ms 23 ms ae10-xcr1.vie.cw.net [195.2.24.142]
8 30 ms 53 ms 34 ms 172.68.48.10
9 26 ms 30 ms 24 ms 108.162.220.2
10 27 ms 25 ms 21 ms one.one.one.one [1.1.1.1]
Én ebből úgy látom, hogy nem nálam van a probléma (vezetékkel csak egy gépet kötöttem a routerre teszteléshez), mert a magas válaszidők nem a belső hálózaton jelentkeznek, hanem a Vodafone infrastruktúrában. Amikor ezeket mutattam a szerelőnek, azt mondta, hogy a hálózatüzemeltetőkkel még Ő sem tud beszélni...
Van valami ötletetek? Vagy forduljak NMHH-hoz?
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kabelmania27 #132707 üzenetére
Szia!
Köszi a segítséget előre is! Ilyen osztót tett most be a szerelő (bár azt mondta a régi is jó volt, de hátha megoldja):
A padláson azt mondta "újak" vannak, azokhoz nem nyúlt. Sajnos azt most nem tudom megnézni. Csillapítót nem látok beépítve.A modemben ezeket látom:
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kabelmania27 #132712 üzenetére
De, ha újraindítom a routert, akkor egy darabig (pár órán keresztül jó). De már kicserélték a routert, utána is ugyan ez van. Ez után üzemeltem be saját routert, de azzal is jönnek a problémák egy idő után.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kabelmania27 #132714 üzenetére
Saját eszköz nélkül, vezetékes kapcsolattal is van probléma. Nem hiszem hogy névfeloldási probléma, mert IP alapon futtatok pinget és traceroutot, mégis jelentkezik a csomagvesztés és a magas válaszidő. Majd azért visszakötöm kipróbálni, mert ebben a csodás szolgáltatói eszközben még ugye a DNS sem állítható.
Amúgy a Voda router felületén futtatott ping és traceroute is hasonló eredményeket hoz, de abban nem bízok, mert kerekített értékeket mutat, ki tudja mekkora "kerekítés" van beállítva az algoritmusban.
Az ügyfélszolgálat azt mondta most, hogy kicserélik megint a modemet. Nem bízom benne, de meglátjuk.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia! Ugyan ez volt (?) nálam is. Írtam is ide, illetve más is megkeresett privátban hogy hasonlót tapasztal. Nálam végül ismételten kicserélték a modemet és azóta nem tapasztalom a hibát. De tuti hogy nem az oldotta meg, mert a modem után jelentkeztek a magas válaszidők az útvonalkövetés szerint.
Amúgy valóban az volt, hogy amikor kijöttek, akkor utána jó volt kb. 1 napig. De mint kiderült azért, mert a modem újraindítás után pár órán keresztül nem jelentkezett a hiba.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kiraly011 #133044 üzenetére
Szia!
Nálad hogy áll a probléma megoldása? Nálam ismét előjött a hiba: #132704Nem tudom mit csináljak. Forduljak NMHH-hoz? Már kétszer cseréltek modemet, plusz még egyszer kint voltak átnézni a házon belül a koax vezetékeket, osztókat. Mindent rendben találtak. Ezen felül két online bejelentésemre (ahova csatoltam a ping és traceroute logokat) úgy reagáltak hogy "a hiba már nem áll fenn".
Nem igazán értem mi lehet, mert másoknál is jelentkezik (volt aki privátban írt rám hogy ugyan ez van Nála is, illetve itt a fórumban is olvastam hasonlót) mégis úgy tűnik hogy nem mindenkinél.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz szasza_1 #133294 üzenetére
Szia! Eddig sajnos nem tudtam más fajtára (Arris D3.1) cseréltetni. Bejelentettem online, behivatkoztam innen pár hozzászólást akinek ez volt a megoldás, meg persze a végére megemlítettem az NMHHt is. Másnap felhívtak hogy küldenek szerelőt. Mondom OK, ugye hozza a másik modemet. Azt mondta, majd a helyszínen dönti el hogy az lesz-e a megoldás. Mondom azért csak írja rá hogy Arris modemet üzemeljen be. Másnap hív a szerelő, hogy mi a gond. Elmondtam mindent újra, azt mondja ő nem adhat olyan modemet, mert a munkalapján nincs rajta. De az online ügyfélmenüben tudok kérni simán. Megnéztem és valóban így van, ki is írja hogy 0Ft, de a megrendelésnél már 2000Ftal magasabb javításokat ír. Így újra az ügyfélszolgálathoz fogok fordulni, de még nem volt időm erre. Holnap...
[ Szerkesztve ]
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kabelmania27 #133298 üzenetére
Nem, modem üzemmódban is ugyan ez van. QBittorrent nem fut nálam (ezt is javasolták feljebb hogy érdemes lecserélni).
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133300 üzenetére
Na felhívtam az ügyfélszolgálatot. Bekérte a hölgy az ügyfélbiztonsági kódomat. Mondom micsodát? Ilyet még soha sem kértek és nem is tudom, hogy mi az. Céges mobilelőfizetésnél van ilyenem, de az más tészta. Mindegy, akkor mondjam az adataimat a beazonosításhoz. Visszakérdeztem, hogy az enyémet (kapcsolattartó vagyok, nem előfizető), vagy az előfizetőét? Nagy csend, majd majd azt mondta, hogy mondjam az enyémet. Na mindegy, ezen túllendültünk. Aztán előadtam hogy Arris modemet szeretnék, biztos látja hogy már ötször bejelentettem, négyszer voltak is kint, többször cseréltek modemet, de a hiba még mindig itt van. Azt mondja várjak. Majd szól a zene egy darabig, ami után visszakapcsolt hozzá a rendszer. Azt mondja hogy a "megrendelés csoportot" szerette volna kapcsolni (ezt persze nem mondta előre hogy le akar passzolni), de csak 8-ig voltak. Mondtam neki, hogy én nem akarok semmiféle szolgáltatást rendelni, azt a csomagot szolgáltassák rendesen amiért fizetek! Ő ugyan nem tud nekem Arris modemet adni, azt csak a megrendelés csoport, holnap próbáljam meg újra. Mondom akkor hívjanak vissza holnap. Hát Ő ilyet nem tud rögzíteni. Vicc ez az egész Vodafone ügyfélszolgálat. Eddig is tudtam, céges mobilflotta ott van évek óta és vannak igen cifra dolgok. Ha egy két fős családi vállalkozás lenne papírral és ceruzával, informatikai rendszer nélkül, akkor is magasabb színvonalat ütnének meg .
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz Adams84 #133311 üzenetére
Természetesen más is használja a netet. De a teszteket úgy végeztem, hogy csak egy gép csatlakozott kábellel a modemhez.
Transmission fut a NASon pont úgy ahogy eddig is. Csak pár torrent van betöltve, 2-3 naponta egy letöltéssel.
De mivel többen megerősítették hogy modem csere (Arrisra) után megoldódik ez a hiba, így nem hiszem hogy nálam van a hiba. A magas válaszidő és a csomagvesztések a router saját felületén végzett tesztek során is jelentkezik.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133310 üzenetére
Ma ismét erőt gyűjtöttem hogy felhívjam az ügyfélszolgálatot. Előadtam a problémát (csomagveszétsek, magas válaszidők, lassan betöltő oldalak,...). Mondom hogy Arris modemet kérek, amilyet mások is kaptak erre a problémára és utána megoldódott. Hát akkor ő kapcsol valami másik részlegre, ahol segítenek.
Felvette ott is egy kedves hölgy. Ismét be kellett azonosítani magam a személyes adataim megadásával. De végül ismét elmondtam elölről az egészet. megértette, azt mondta hogy beírja a kollégának és kapcsolja is, mert technikust ő fog tudni kiküldeni.
Át is kapcsolt, majd az új kolléga ismét azzal indított, hogy be kéne azonosítania. Elmondtam ugyan azokat a személye adatokat, amivel ugyan abban a hívásban már kétszer megugrottuk ezt, erre ő azt mondja hogy nem tud beazonosítani. De várjak, újra kapcsol (reméli hogy ismét hozzá kerülök) és akkor talán menni fog. Na erre visszadobott a rendszer az automata főmenüjébe.
Közben meg jött egy másik bejövő hívásom a Vodafone-tól. Hát mondom biztos visszahívnak mert nem sikerült a kapcsolás, ezért átvettem a bejövő hívást. Mondja hogy a lakossági szolgáltatással kapcsolatban hív. Mondom gondolom azért mert nem sikerült a kapcsolás a hibabejelentéssel kapcsolatban. Mondja hogy nem, Ő szerződéshosszabbítás miatt hív. Mondom neki hogy arról szó sem lehet, mert 3 hónapja nem oldják meg a hibát, előbb mondom le az egészet mint hogy hosszabbítanék. Erre a válasz: "Akkor kapcsolom a probléma megoldó csapatot, mert elhangzott a lemondás szó". Probléma megoldó csapat? Akkor a hibabejelentés mire van
Minden esetre egy nagyon kedves hölggyel beszéltem. "Természetesen" ismét beazonosítással kezdtünk és hogy mégis mit akarok. A lényeg, hogy Ő kiírta cserére a modemet Arrisra, kedden jön a szerelő. Majd beszámolok róla hogy azzal hogy muzsikál. Annyit kért a hölgy, hogy majd jelezzek vissza nekik, hogy megoldódott-e a probléma.
Háááát ezek után nem tudom hogy akarok-e beszélni velük még. De kíváncsi vagyok mit reagál egy ügyintéző arra, hogy azért telefonálok hogy megoldódott a probléma. Mégis mit kezd az infóval? Nem hiszem hogy küld egy köremailt hogy "emberek itt a megoldás a csomagveszétsekre, cseréljetek az ügyfeleknél Arris modemre ha ez a gond".
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz Intruder2k5 #133400 üzenetére
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz madmedic15 #133403 üzenetére
Ügyfélmenüben is lehet kérni 0Ft-ért. Csak ha beteszed a kosárba, akkor megemelkedik a határozatlan idejű net előfizetésem ára 2000Ft-al és 1 év hűség is rámegy. Ha jelenleg van hűséged, akkor lehet ott simán végig lehet zongorázni.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz kabelmania27 #133417 üzenetére
Arról van infótok hogy mekkora fogyasztása van az Arris modemnek router és modem üzemmódban? Utóbbi esetben fizikailag is lekapcsolja a hardver azon részeit amit nem használ, vagy csak szoftveresen inaktiválja?
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz ztibor #133448 üzenetére
Akkor Nálad is a Compal modem lehet a gond. Nálam kedden cserélik végre Arrisra. Utána be tudok róla számolni hogy megoldotta-e. Compalból már a 3. van nálam de a gond továbbra is fennáll.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz xDiESEL92 #133459 üzenetére
Én biztos nem fizetnék azért drágább csomagot mert a szolgáltató nem képes megoldani a műszaki problémát a számomra kielégítő 500as csomaggal. A másik, hogy ha előfizetsz az 1000es netre és tényleg instabil nálad az érzékenyebb D3.1 router, akkor ott nem tudsz visszalépni Compal modemre.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz xDiESEL92 #133463 üzenetére
Mindenképp visszajelzek itt, de másoknak már bevált az Arris. Remélem nálam is így lesz.
Nekem az 1000es net drágább lenne hűséggel mint a jelenlegi hűség nélküli 500as. De az 500as is drágább lenne hűséggel. Korábban hívtak már hogy hosszabbítsak, mondanak "jó" árat. Erre magasabb árat kaptam 1 év hűséggel mint amit most fizetek. Megkérdeztem hogy mégis akkor miért fogadjam el az ajánlatot? A válasz: mert akkor 1 évig nem emelnek. Mondtam hogy ha emelnek akkor így legalább lemondhatomHP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz xDiESEL92 #133467 üzenetére
Azt Te döntöd el mire szerződsz. Én azért nem kértem gigabites csomagot a probléma megoldása érdekében, mert:
1. A hibát hárítsák el, ne én fizessek drágább csomagot azért hogy megoldódjon a probléma.
2. Jelenleg nincs hűségem és ha kötnék új szerződést, a jelenlegi csomag is drágább lenne úgy hogy 1 évig nem mondhatom vissza kötbér nélkül.Ha olcsóbb lenne a gigabit mint a mostani 500as, akkor én is váltanék. Persze feltéve hogy megfelelő szolgáltatást kapok.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz xDiESEL92 #133471 üzenetére
Nálam a fehér, még UPC-s CB tett jó szolgálatot éveken keresztül. Amíg el nem kezdődtek ezek a csomagvesztések. De mivel több új Compal modem is ugyan így viselkedett, ezért firmware hibára gyanakszom. Minden esetre holnap (meg majd az azt követő napokban) kiderül hogy milyen az Arris nálam.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133476 üzenetére
Megtörtént a modem csere Arris-ra. Egyelőre jól működik a net, de ugye a Compal-al sem volt gond újraindítás után 1-2 órán keresztül.
Az admin felülete egyelőre jobban tetszik mint a butított Voda féle Compal (a UPC-s fw többet tudott/engedett), expert módra váltottam egyből. Pl. van DynDNS, de csak pár szolgáltatóval és egyéni nem rögzíthető, de ez nem gond nekem, úgyis a NAS intézi. A statikus DHCP beállítás viszont elsőre úgy tűnik nehézkesebb lesz, mert a jelenleg csatlakozott eszközöket csak hostname alapján lehet kijelölni, ami az eszközök több mint felénél "unknown".
WiFi sávot sajnos tényleg nem lehet állítani, pedig ott van a lehetőség, csak inaktív.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133487 üzenetére
Eddig úgy tűnik nálam is bevált a modemcsere és most stabilan, gyorsan működik a net. Azért erre még alszok párat mire teljes bizonyossággal kijelenthetem, de úgy tűnik valami gond van a Compal modemekkel.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz peti85 #133493 üzenetére
Én most már ki merem jelenteni, hogy modemcsere (Compal-ról Arris-ra) megoldotta a problémáimat. Azóta semmi döccenés sem volt a netkapcsolatban.
A VTV box is gyorsabb lett. A csatornaváltások is, illetve a visszanéző is azonnal indul, nincsen SC401-es hiba mint korábban. Persze, ebbe a boxba még bőven kellene RAM, mert amúgy az elvártnál lassabban működik.
Ami viszont még egy negatívum az Arris modemmel kapcsolatban, hogy az aktuális konfiguráció mentésére és visszatöltésére nincsen mód. Vagy ha igen és én vagyok vaksi, akkor segítsetek kérlek!HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz Gurat #133809 üzenetére
Szia!
Nézz pingeket, nincs-e csomagveszéts, illetve magas válaszidők. Itt megtalálod nálam mi volt: [link]
Ha ugyan ez van Nálad is, akkor kérj Arris modemet, nálam azóta minden rendben hogy pár hónap alatt sikerült kiharcolnom 500-as nethez is az Arris modemet.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz Gurat #133812 üzenetére
Akkor kérjél Arris modemet! Ha van hűséged, akkor az online ügyfélszolgálaton le tudod adni a "megrendelést" az eszközcserére. Ha nincs hűséged, akkor bár ott 0Ft-nak írja, de egyből rádvernek egy év hűséget akár magasabb áron. Ilyenkor marad a telefonos ügyfélszolgálat. Ha nem akarja kiírni az Arris modemet a szervizesnek a munkalapra, akkor jelezd hogy inkább felmondod a szerződést (már ha nincs hűséged). Utána egyből megtesznek mindent amit kérsz. Ha azt mondja kiküld egy szervizest, de nem írja rá neki a munkalapra hogy Arris modemet adjon, akkor a technikus nem is fog adni, ez mindenképp legyen rögzítve.
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz Fancy-boy #133904 üzenetére
Felhívod az ügyfélszolgálatot és azt mondod oldják meg a problémát! Ttudod hogy a modemcsere segít, mert ezt már többen megerősítették neked, itt a fórumon is többen visszajeleztünk hogy Arris modemmel nincsenek problémák többszöri Compal csere nem segített. Ha nem oldják meg, akkor INKÁBB LEMONDOD a szolgáltatást. Nekem ez után azt mondták, hogy akkor kapcsolom a "problémamegoldó csapatot, mert elhangzott a lemondás szó" . Szóval ne hagyd magad!
HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
peti85
senior tag
válasz cocka #134070 üzenetére
Erre csak ennyit tudok mondani: Vodafone...
Ennyire egy kókány céget én még nem láttam. Komolyan nem tudom felfogni, hogy egy ekkora vállalat hogy tud így működni??? Nálunk a céges flotta (Kb. 1500 előfizetés dolgozói csomagokkal együtt) is náluk van. Hát el nem hinné senki hogy (nem) megy ott az ügyintézés. Offline Excel táblákat kell kitölteni, amit kézzel (!) dolgoznak fel. Ha változik az Excel "űrlap", akkor a következő beküldéskor visszadobják hogy új van, ez már nem aktuális. De nem hajlandóak változás esetén előre kiküldeni, nem publikálják egy zárt honlapon, semmi. Amikor felvetettük hogy talán változáskor értesíteni kéne az ügyfeleket, akkor azt írták hogy ezt így szokták csinálni, hogy ha rosszat küld valaki, akkor kiküldik az újat, ezt így szokás náluk. És ez mind csak a jéghegy csúcsa...HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lightyear - befektetési app
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- DIGI kábel TV
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A51 gyári független megkímélt szép állapotú
- EVGA RTX 3060 TI 8GB GDDR6 XC Gaming Videokártya!
- Samsung Galaxy S23 dual 8/256GB gyári független 2026.06.12-ig Samsung.hu garis!
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen