-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adams84
tag
válasz cocka #102049 üzenetére
Kiterjesztett digitális vételezéssel “szabadon” elérhető csatornák:
M1
M1 HD
M2 / Petőfi
M2 / Petőfi HD
Duna
Duna HD
M4
M4 HD
Duna World / M4 Sport
Duna World / M4 Sport HD
M5
M5 HD
RTL Klub
TV2
VIASAT3
Cool TV
AXN
TV4
Film Mánia
ATV
Hír TV
Sport1
Sport2
Eurosport1
National Geographic
Discovery Channel
Minimax
Muzsika TV -
Adams84
tag
Sziasztok!
Cisco HD DVR box-om van, és bizonyos csatornák (pl. közszolgálati HD csatornák, Viasat3HD, AXN HD) nagyon hangosak a többi csatornához viszonyítva. Úgy látom, hogy ezeket a csatornákat DolbyDigital-ban sugározza a Vodafone, de olyan, mintha a box ezt nem (teljesen) tudná kezelni.
Van/volt valakinek hasonló problémája? Mi erre a megoldás? Érdemes bejelenteni a hibát? Köszönöm -
Adams84
tag
Sziasztok!
Vodafone TV box-on van most SD-HD csatorna duplikáció? (Tudom, hogy március 31-ig kivezetésre fognak kerülni a duplikált csatornák, de az aktuális állapot érdekelne.)
Köszönöm -
Adams84
tag
válasz zolee001 #103342 üzenetére
Ha nem a te előfizetésedről van szó, akkor minden bizonnyal nem rendelkezel pontos információkkal arról, hogy milyen tv csomag volt 5-6 éve és pl. milyen van most előfizetve.
Az is lehet, hogy akinek az előfizetését használod, időközben lefelé módosította a csomagot.
Ezen kívül a Brexitnek is köze lehet ahhoz, hogy Horizon Go-ról eltűntek csatornák, mivel a Vodafone csak EU-n belül ad(hat)ja ugyanazt a csatornakínálatot mint Magyarországon... EU-n kívül jelentősen korlátozva van a Horizon Go-n elérhető csatornák és tartalmak mennyisége. -
Adams84
tag
válasz zolee001 #103349 üzenetére
A hűséghosszabbítás általában csomag(név)váltással is jár, és változnak a szolgáltatás paraméterei is, mivel az éppen aktuálisan elérhető portfólióra próbálják átterelni az előfizetőket.
(“Ősrégi” csomagokra nem engednek újabb hűséget vállalni.)Ha te kezeled az előfizetést, akkor érdemes lenne megnézni, hogy mi volt a hűségvállalás előtti tv csomagnév, és mi lett a hűség utáni... (Én azt gondolom, hogy Digital Gold-ról módosított TV Comfort csomagra, ez pedig csökkent csatornakínálatot eredményezett.)
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz rgeorge #103465 üzenetére
Milyen bekapcsolási dátum szerepel a szerződéseden az internet szolgáltatásra? Elviekben azon a napon aktiválja a rendszer az új netcsomagot ... (Ha nagyon hiányolod a gyorsabb netet, akkor lehetőség van korábban is aktiváltatni telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.)
-
Adams84
tag
válasz MiZo1990 #104695 üzenetére
Igen, kezd csökkenni a kódolatlan digitális adók száma.
A 12 db SD-HD közszolgálati csatornán felül -egyelőre- az alábbi adók maradtak kódolatlanok (saját tesztelés alapján):RTL Klub, TV2, Cool TV, AXN, TV4, Film Mánia, ATV, Hír TV, National Geographic, Discovery Channel, Minimax, Muzsika TV.
Továbbá jelenleg kódolatlanul jön a Moziverzum és Spektrum Home is. (Nem teljesen értem, hogy mi ennek az oka, hiszen tudomásom szerint eddig ezek kódoltak voltak...)
-
Adams84
tag
válasz tomee987 #105577 üzenetére
Igen, tovább csökkent a kódolatlan digitális adók száma.
Budapesti területen -a közszolgálati SD-HD csatornákon felül- most ez a kódolatlan kínálat:RTL Klub, TV2, Cool TV, ATV, Hír TV, National Geographic, Discovery Channel
Ezen kívül promó jelleggel(?) szintén kódolatlanul jön a Moziverzum és a Minimax (14-es és 16-os csatornahelyeken).
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
Itt van három közvetlen link:
Digitális TV csatornakiosztást érintő változások:
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/lakossagi/egyeb/valtozasok-szolgaltatasainkban-csatornakiosztas.pdfRégebbi médiaboxok cseréje:
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/lakossagi/egyeb/valtozasok-szolgaltatasainkban-mediabox.pdfA jövőben a Vodafone TV alkalmazást élvezheted a Horizon Go helyett:
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/lakossagi/egyeb/valtozasok-szolgaltatasainkban-horizon-go.pdf -
Adams84
tag
válasz Csabi1984 #109089 üzenetére
Jogos, bocsi.
Régebbi médiaboxok cseréje:
https://multimedia.vodafone.hu/pdf/lakossagi/egyeb/valtozasok-szolgaltatasainkban-mediabox.pdf -
Adams84
tag
Gondolom, hogy a telemarketingesek elsődlegesen a Vodafone TV box-ot próbálják majd az érintett ügyfelekre "erőltetni". Ha az nagyon nem megy, akkor a Kaon, és utolsó lehetőségként a Mediacard. Akiket nem érnek el telefonon -a linkelt tájékoztató szerint- automatikusan Vodafone TV box-ot kapnak postán
Kérdés, hogy akik mindegyik opciót elutasítják, azokkal mi történik ... Működni fog továbbra is a régi box (interaktivitás nélkül) vagy előbb-utóbb teljesen "kikapcsolják" a box-ot központilag?[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Miska0330 #110299 üzenetére
Szerintem szakaszosan fogják lekapcsolni az analóg TV-t. (Hivatalosan már aug. 31-el megszűnt több városban és budapesti kerületben, de fizikailag még mindig működik…)
Ez az e-mail értesítés pl. ma jött a Vodafone-tól.
[kép]
Hivatalosan “karbantartás” lesz, de azt gyanítom, hogy a 8. kerületben ekkor szüntetik meg fizikailag is az analóg TV szolgáltatást…
Más kerületekben/városokban kapott valaki hasonló értesítést?[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
Sziasztok!
Ma eléggé belassult a netem (1 gigabites csomag). Kb 80-120 megabit a maximum sebesség kábelen mérve. Néha begyorsul, de utána megint visszaesik.
Ezek a modem értékek milyenek? Mi lehet a probléma?
[kép]
Köszönöm -
Adams84
tag
válasz Gubek-Einste #110363 üzenetére
Köszönöm! Bejelentettem a hibát telefonon, valóban nagyon rosszak az értékek, a technikus 09.10-én (6 nap múlva!) tud kijönni megnézni Így számíthatok némi kötbérre is.
-
Adams84
tag
válasz kabelmania27 #110371 üzenetére
Ezek vannak beszerelve.
[kép] -
Adams84
tag
válasz Fruityloops #110933 üzenetére
Vezetékes vagy mobil számláról beszélünk?
-
-
Adams84
tag
válasz Mikkamakka73 #111378 üzenetére
Mivel nem jött erről semmilyen hivatalos kommunikáció, ezért szerintem bármelyik verzió elképzelhető ... Hogy miért vennék el? Talán azért, mert a Vodafone is egy profitorientált multi
Hogy ne kelljen tovább találgatni, lehet, hogy felhívom az ügyfélszolgálatot és megkérdezem -
Adams84
tag
válasz Pécsi gyerek #112197 üzenetére
Milyen operációs rendszert és milyen böngészőt használsz?
-
Adams84
tag
válasz kezo0 #112298 üzenetére
Szerintem egyelőre nem merik lekapcsolni Budapesten az analóg adást, mivel jelenleg nem igazán van/lenne erőforrás a plusz box-ok és kártyák technikus általi beüzemelésére. (Most is kb 1-2 hétre adnak hibajavítási időpontot Bp-en, ami vicc kategória.)
Márpedig akár több tízezer olyan digitális tv előfizető is lehet Bp-en, akik még most is sima analóg adást néznek a 2.-3. tévén. Nos, ha ezek az ügyfelek a lekapcsolást követő napon egyszerre rohamoznák meg az ügyfélszolgálatot, össze is omlana minden Minden bizonnyal kevés ügyfél tudná feldolgozni, hogy majd 2-3 hét múlva nézhet TV-t, mert hamarabb nem tud kimenni a technikus
Tehát valószínűleg meg kell várni, amíg bővítik a technikusi/installátori csapatot Budapesten.[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz MiZo1990 #112303 üzenetére
Akkor lehetséges, hogy kerülettől is függ, de én mindhárom hibabejelentésemre kb. 1 hétre kaptam időpontot (az elmúlt 1 hónapban).
Igen, értesítették a “hivatalosan” érintetteket (analóg tv előfizetők), és nekik tértivevényes levélben fel is mondták a szerződésüket.
De ezen kívül még van nagyon sok olyan digitális tv ügyfél, akik most is sima kábelen nézik a 2-3. vételi helyeken a tv-t.
A budapesti technikus hiány csupán egy feltételezett ok a részemről (amit amúgy személyesen 2 technikus is alátámasztott), de ettől függetlenül az is állhat a háttérben, hogy “lassan haladnak” a lekapcsolással. -
Adams84
tag
válasz cocka #112310 üzenetére
Miért ne nézhetne a digitális tv ügyfél a 2-3. vételi helyen még mindig analóg adást? Jellemzően ezek olyan vételi helyek, ahol nem rendszeresen, hanem csak alkalomszerűen néznek tv-t (pl. vendégszoba stb.) vagy pedig “háttérzajként” tartják fent a plusz tv-t (pl. konyha). Ezeken a helyeken elég az a kb. 10-12 analóg csatorna is.
Nem írtam olyat, hogy nekem ez fájna. Arra próbáltam utalni, hogy valószínűleg azért is csúszhat az analóg lekapcsolás Budapesten, mert a fenti ügyfélcsoport igényeit (plusz kártya/box) a jelenlegi technikusi létszámmal nem tudnák érdeksérelem nélkül kiszolgálni.
Ettől függetlenül bízom abban, hogy hamarosan megtörténik a lekapcsolás és bővíteni fogják a letöltési csatornák számát, mert a sebesség elég gyér (és valószínűleg nem csak nálam). Túl sok ügyfél lóg a hálózaton, már nagyon bővíteni kellene …. -
Adams84
tag
válasz #72445440 #112341 üzenetére
Én tegnap kaptam meg az NMHH fizikai mérődobozt (1000-es netem van), és érdekes módon az automatikusan futó mérések alapján szinte mindig a maximumot hozza az internet kapcsolatom (átlagban 916 Mbit/s).
A valóság persze jelentősen eltér ettől, hiszen az NMHH oldalán (szelessav.net) illetve speedtest-en mért értékek is 200 és 300 Mbit/sec között mozognak.
Ebből azt szűröm le -amire korábban talán te is tettél utalást-, hogy a Vodafone elég erősen priorizálja az NMHH mérőszerverekre irányuló forgalmat (a többi forgalmat pedig hátrasorolja, esetleg korlátozza is a maximum sebességet). Ezáltal végülis a Voda ellehetetleníti, hogy a hatóság a valós sebességértékekről tudomást szerezzen, hiszen "papíron" az látszik, hogy a netkapcsolat szinte a maximumon teljesít.
Ha ez tényleg így van, elég szomorú, hiszen ezzel pont a hatósági mérődoboz létjogosultsága és célja van megkérdőjelezve.
Neked mik a tapasztalataid? Szerinted valahogy megoldható, hogy a mérődoboz "valós" értékeket mérjen?[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Gyurka6 #112351 üzenetére
Köszönöm a választ és a tippet. Az NMHH mérődoboz a Vodafone modemre, a notebook pedig közvetlenül az NMHH mérődobozra van kötve (nincs saját wifi routerem, switch stb.). 2 különböző laptoppal (Macbookon futó Windows 10, és Samsung notebookon futó Windows 10) is próbáltam, de egyszerűen nem tudok 200-300 megabit fölötti sebességet mérni.
Viszont(!) most kipróbáltam Macbookon MacOS alatt lefuttatni a sebesség teszteket, és meglepő módon 800-900 megabit között tudok mérni speedtest-en és szelessav.net oldalakon is.
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet az, ami Windowsban ennyire "megfoghatja" a sebességet? (A Windows beépített vírusirtóját használom). -
Adams84
tag
válasz asdf_ #112354 üzenetére
Mindkét vas tudta hozni a gigabitet (kb. 910-940 Mbit/s), az elmúlt hetekben változott ez meg. Ezért elsődlegesen valami Windows frissítésre(?) gondolok, ami elrontotta a dolgokat ... Érdekes, hogy ugyanazon a MacBook-on futó Windows10 alatt 200-300 megabit, MacOS alatt viszont 800-900 megabit.
-
Adams84
tag
válasz balazs1956 #112530 üzenetére
Ezek a hivatalos alapkövetelmények:
- Windows 10
- Google Chrome 90 és újabb / Microsoft Edge 90 és újabb / Firefox 89 és újabb böngésző
- A webes Alkalmazás kizárólag beépített képernyőkön vagy HDCP-kompatibilis (nagy sávszélességű digitális tartalomvédelemmel ellátott) kijelzőkön támogatja a lejátszást.(Jelenleg a Mac operációs rendszer valamint az Internet Explorer, Safari, Opera böngészők NEM támogatottak!)
Ezek a feltételek nálad mind megvannak?
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz balazs1956 #112544 üzenetére
Akkor valószínűleg a modem beállításaival lehet valami probléma.
Esetleg bekapcsolt ipv6?
Saját routerre kötve tesztelted vagy közvetlenül a Vodafone modemre csatlakoztatva?[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz balazs1956 #112554 üzenetére
Esetleg próbálj meg egy gyári visszaállítást a Vodafone modemen elvégezni.
Ha úgy sem jó, akkor szerintem kérj segítséget az ipv6 kikapcsolásában az ügyfélszolgálattól.[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz gery2123 #112619 üzenetére
Lehet, hogy jelszint problémák vannak, HÍVD FEL telefonon az ügyfélszolgálatot és ott azonnal rá tudnak nézni, hogy mi lehet az alacsony/ingadozó sebesség oka. Sajnos lehet, hogy néhány tíz percet várni kell az ügyintéző kapcsolására, viszont utána azonnal kiderülhet a hiba oka.
(Az automata telefonhívás csupán azt a célt szolgálja, hogy minél több hibát lezárhassanak, jellemzően mindenfajta érdemi vizsgálat nélkül. Ha ilyen hívást kapsz, és a hiba még mindig fennáll, akkor a megfelelő gomb megnyomásával kérni kell egy visszahívást.)
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz #40047616 #113510 üzenetére
Nekem ugyanez volt a problémám (kiléptetett a Voda TV app és nem engedett vissza se felhasználó névvel, se QR kóddal).
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, először elindítottak egy MyVodafone jelszó cserét, illetve küldtek a box-ra egy központi frissítést, ami azonnal megoldotta a problémát. Simán beengedett QR kóddal…
Mindezek előtt érdemes lehet megpróbálni törölni az érintett eszközt (nekem sajnos ez sem működött, mert hiába mutatta sikeresnek az eszköz törlést a rendszer, sajnos a valóságban nem törlődött az eszköz).[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz #40047616 #113530 üzenetére
Nekem a MyVodafone webes fiókban sem működött az eszköztörlés ... Persze nem árt, ha van ilyen regisztrációd is Az ügyfélszolgálatos kisasszony telefonon azt mondta nekem, hogy minden bizonnyal a legutóbbi Voda box frissítésnél valami "beragadhatott" Ha MyVodafone profilon keresztül sem tudod törölni az eszközt, akkor a 1270 maradt ... (Este tíz után általában már belátható időn belül felveszik a telefont, nekem csak 2 percet kellett várakozni.)
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Jhnny86 #114044 üzenetére
ÁSZF szerint Sopronban 2021.11.02-án megszűnt az analóg TV szolgáltatás, az általad írtak alapján úgy tűnik, hogy (egy kis csúszással) fizikailag is elkezdték lekapcsolni a fejállomásokat a városban.
Ha jól sejtem, a kábeltévéért nem fizettetek eddig sem a Vodafone-nak, ezért nem teljesen értem a “felháborodást”, tanácstalanságot.
Elő kell fizetni kábeltévé csomagra, és lesz RTL Klub (is).
Az, hogy eddig a sima fehér kábelen keresztül “illegálisan” hozzáférhettetek bizonyos analóg csatornákhoz, csupán a véletlen műve.[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz M5Norbi #114869 üzenetére
Fontos infó lehet, hogy Újlengyelben -és még nagyon sok településen- ÁSZF szerint augusztus 31-i hatállyal megszűnt az analóg tv szolgáltatás, így már minden vételi helyen mediabox-ra vagy media kártyára van szükség a digitális(!) tv szolgáltatás igénybevételéhez.
Csak egy vételi ponton/szobában nézik szüleid az adást? Ha több helyen, akkor mindenhol van nekik box?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!