Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tnilab87

    friss újonc

    Üdv mindenkinek!

    A következő történt. Vásároltam UPC-től egy összegű megrendeléssel egy TV-t. Ennek összegét elutaltam, jeleztem feléjük, hogy ez megtörtént. Szolgáltató vissza is igazolta, hogy megkapták, a TV ellenértékét lekönyvelték. A postai értesítőn rajta volt, hogy ellenértéket ki kell fizetnem. Postán mondtam, hogy én kifizettem, vissza is igazolt a szolgáltató, így kérem a készüléket. Csakhogy ők nem adják ki addig nekem, míg a UPC nem küld nekik értesítést arról, hogy valóban ki van fizetve.
    Ezt többször jeleztem már a UPC-nek, írtam és telefonáltam, ügyfélszolgálaton is jártam. Az ügyfélszolgálatos megígérte, hogy visszahív.
    Közben a már befizetett összeg úgy jelenik meg, mint túlfizetés a szolgáltatásokban.
    Én megírtam nekik, hogy amikor a posta visszaküldi a csomagot, akkor azonnali hatállyal utalják vissza a befizettet összeget és ne merjék a szolgáltatásokban jóváírni.

    Más is járt már így velük?

Új hozzászólás Aktív témák