-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
JEEMBO
aktív tag
Sziasztok!
Mivel a Fibernet idején elég rossz tapasztalatom volt a kábeles internettel (üzemkiesések miatt), így most érdeklődnék, hogy milyen a UPC net szolgáltatás minősége és rendelkezésre állása a Velencei-tó déli partján? Ezen a területen versenyezhet már vajon a UPC az ADSL-el, mert nálunk a FiberNyet idején fölényesen győzött az ADSL!
Vagy továbbra is maradjak a már bizonyítottan üzembiztos ADSL-nél? Mert tetszene pl. a 25 mega 3200-ért, de nem is annyira a sebesség az elsődleges, hanem, hogy 4700 Ft-ért a csupasz ADSL 365 napból 364 napon működik, s stabil 5M-át ad.Üdv!
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz kabelmania27 #1450 üzenetére
Mivel én nagyot csalódtam tavaly év végén a FiberesNyetes kábeles netben, így a kb. 365/364 napos rendelkezésre állás az akkori próbaidős 30/27 nappal szemben megtanította velem értékeltetni az ADSL-t. Ha kiesik az ócó percdíjas VoIP telóm és a netem is órákra / napokra, akkor kamatostól bebukom a tartalék mobil használattal a 3200 vs. 4700 különbségét. Nem bánnám, ha már igazodnának a tendenciákhoz, s lejebb vinnék a mezítelen ADSL-es árakat...
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz kabelmania27 #1473 üzenetére
Pár hónap múlva lejár az ADSL hűségem, de még várom / gyűjtöm a (főleg helyi) UPC-s tapaszalatokat, mert a Fiber, ha ratyi is volt, de legalább adtak 30 napot, hogy eldöntsem, hogy vállalom-e így is a dolgot. Bár elég macera a kikötjük, újrakötjük játék, de akkor áldtam az ADSL-t, hogy vissza tudtam menni, s nem bánnám, ha a UPC is adna 30 napos probaidőt...
A VoIP költségeimet tekintve nem hiszem, hogy bármelyik szolgáltató jobbat tudna ajánlani a havi díj nélküli (UPC 500Ft) vezetékes irányba 1,6Ft (UPC 9,5Ft), mobil irányba 10,6 Ft (UPC 52Ft)-os percdíjnál, a világ számos országába, elkötelezettség nélkül. Csak igen fontos, hogy legyen kb. 100%-os a net rendelkezésre állása, stabil kapcsolat, jó jitter, ping! Tényleg, tudnátok linkelni, hogy Zürich-re milyen mindenféle értékeket mér a UPC-vel pl. a Speedtest.net / Pingtest.net?
Köszi![ Szerkesztve ]
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Köszi, valóban, pingtestben csak Dübendorf (Strassbourg fölött) érhető el Svájcból, ott meg elírták az ország (CU -> CH) jelét.
A ping időt vezetékes, vagy vezeték nélküli neten kapcsolódó gépen mérted? Mert nálam a lanhoz képest a wlanon kb. 10-20 ms rárakódik a pingre és az Általad mért (picit magasnak tűnő) tartomány nálam inkább wlanra jellemző."Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Miért nagyobb a kábeles net késleltetése, mint az ADSL-é? Több a jelismétlő elem a felhasználóig, vagy egyéb okból?
A FiberNyettel, habár sok problémám volt, emlékeim szerint a hazai pingjük mégis mindig 5-10 ms körül (pár ms-al jobban, mint az ADSLnél) alakult nálam lanon."Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
5/0,5-ös ADSL:
Dübendorf:
Strassbourg:
Zürich:
New York:
Már csak Velencei tó környékéről kellenének UPC-s Dübendorfi speed és pingtest (esetleg még new york-i speedtest) összehasonlító mérések, UPC net/VoIP rendelkezésreállási tapasztalatok!
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Svájc -> Duebendorfra raknátok fel mindenhonnan speed és pingtesteket?
Köszi előre is!"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz Csabee. #1764 üzenetére
UPC-re való váltáson gondolkodom, s Svájcban van a szerver, amire jó speed és pingtestet kellene, hogy adjon nekem a UPC. Eddig aki mérte, mindenkinek relative kaki értéket mutatott, úgyhogy továbbra is várom a Svájc -> dubendorfi speed és pingtest méréseket!
Köszi előre is!"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz Csabee. #1764 üzenetére
Előzőleg ezen környéken érdeklődtem a témával kapcsiban:
http://prohardver.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_1483-1483.htmlDe továbbra sem értem, hogy miért nincs Svájcra normális sávszélessége a UPC-nek...!?
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Igen, csak Svájcból csak Dübendorfnál találtam VoIP (ping) testet is, ami nekem fontos szempont, iigy jó lenne látni a UPC-s dübendorfi http://www.pingtest.net/ és azonos időből http://www.speedtest.net/ méréseket is.
Vagy ha tudok másik svájci VoIP / speed tesztet, akkor nekem az is jó, csak a lényeg, hogy azonos szerverre tudjunk összehasonliitó tesztet végezni...[ Szerkesztve ]
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Most 20 percig nem volt netem.
A modem logban látszik, hogy nem tudott szinkronizálni. Megvártam míg magától csinál valamit a kütyü.
Eddig levélben jeleztem a hibákat, mondom legyen a változatosság kedvéért telefon.
Nos, 59, írd és mond, ötvenkilenc percig kellett vonalban legyek, hogy megtegyem a bejelentésemet....Ez normális?
Tisztelt UPC, tessék fejleszteni az ügyfélszolgálaton (is)!
Vajon ki térítí vissza ezt az egy órás telefonszámlát nekem?"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Sajnos nem vagy ezzel egyedül:
http://prohardver.hu/tema/chello_pro_es_kontra/hsz_16614-16614.html"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
-
JEEMBO
aktív tag
Ha olvassa a UPC a fórumot, akkor kérném szépen, hogy valamit csináljanak az ügyfélszolgálatukkal, mert eddig 50 percet, fél órát, ill. több, mint 1 órát kellett vonalban legyek (fél óra alatt nem úsztam meg sosem), hogy megtegyem a hibabejelentésemet és ez így nem Európa. Ha bejelentettem a hibát, akkor ugyanazon vonali mért értékekre az egyik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy jó, a másik, hogy nem jó, a harmadik megint, hogy jó. Személyesen az egyik szerelő ugyanarra, hogy jó, a másik, hogy nem jó. Amikor pedig e-mailt írtam, akkor jellemzően nem a kérdésemre kaptam választ, hanem sablon szövegek érkeztek, ill. volt, hogy teljesen belekavarodtak a válaszadásukba, amit jeleztem is az akkori válaszomban. Nem tudom mennyire lehetnek túlterheltek vagy alulképzettek az ott ülő emberek, de szerintem mindkét esetre van megoldás. Köszönöm!
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz Watercolour #5849 üzenetére
Nekem is nagyon hasonló a problémám.
Már 3-szor volt kint szerelő, de eddig nem találtuk meg az okát.
Amikor megszakad a net nem látsz ilyeneket a modem logban:
http://prohardver.hu/tema/chello_pro_es_kontra/hsz_16703-16703.html
http://prohardver.hu/tema/chello_pro_es_kontra/hsz_16652-16652.html
Milyen sebességű a net csomagod?"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
9,3-12,6 dBmV közötti szokott lenni a lefelé jelszint.
Volt olyan szerelő, aki azt mondta, hogy ez teljesen jó, volt aki szerint ez már lehet sok. Volt olyan teló ügyfélszolgálatos aki azt mondta, hogy így minden OK, volt aki szerint nem gömbölyű.
NoTV szűrőt cseréltek, ugyanolyanra, mert felfelé az 52dBmV jelszint egy nagyobb csillapítású szűrőt / csillapítót nem igazán enged meg...[ Szerkesztve ]
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz Watercolour #5872 üzenetére
Hali!
A lényeg, hogy emlékezz, hogy mikor volt a szakadás/akadozás és ne indítsd újra a modemed, mert akkor elvesznek az értékes log-olt infók.
Tiszta hüleség, hogy a UPC szerint "indítsd újra a modemed" a megoldás....
Megyek 130-al az autópályán, aztán leáll a motor, s indítsam újra az autót!?
Nem kellene megtalálni az okát inkább a szakadozásnak!?Kíváncsian várom az infókat...
Üdv!
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz Watercolour #5878 üzenetére
N.m.!
Nekem csak manuális beavatkozáskor / áramszünetkor felejtette el a logot az EPC2203.
Ill. egy x soros pufferből látható a log, így figyelni kell, mert ha sok az esemény akkor kitolják az újak a régieket.
Amikor kivártam, hogy kb. fél óra múlva végre térjen észre, akkor közben szépen követhető volt, hogy egy darabig próbálkozott, aztán megunta a modem, a LED-ek nem jeleztek hibát, aztán egyszer csak valami kis újraindulást csinált, ekkor villant az On-line LED, WEB-en nem volt elérhető pár másodpercre, aztán hopp "AUTHORIZED"-től fogva megint lett net...."Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz kabelmania27 #5898 üzenetére
Nálatok a 417MHz miért 72-es Down csatorna ID-t kap? TV-vel osztozkodni kell a frekiken?
Nálam:
1-402MHz,
2-410Mhz,
3-418MHz,
4-426MHz,
5-434MHz,
6-442MHz,
7-450MHz,
8-458MHz,Felfé irányban meg nem is értem a dolgot, mert egyrészt a NoTV szűrő frekitartománya valami 370-470MHz környékét engedi át és láthatóan az Up jóval ez alatt van:
7-43,4MHz
8-46,7MHz
és ahogy visszanéztem a saját hibakeresési statisztikáimat, csak ezt a két csatit használja a modem.....
Lehet itt a gond!?"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Most néztem meg a Docsis 2.0 doksiban:
Upstream Frequency range: 5-42MHz edge to edgeÚgy látom Docsis 3.0-nál növelték meg 5-85MHz-re az upstream frekitartományt, de ehhez meg a Docsis 2.0-ás modemem nem passzol.
Szóval nem értem hogy működik up ID7- 43,4MHz és ID8- 46,7MHz-en a modemem....
5letek?
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz kabelmania27 #5912 üzenetére
Docsis 2.0 Annex F-ben kitérnek Európára, miszerint:
"In the upstream direction, the cable system is assumed to have a passband with a lower edge at 5 MHz and an upper edge which is implementation-dependent but is typically in the range of 25 to 65 MHz."De ezzel együtt sem értem, hogy a NOTV szűrő csak egyirányú lenne?
Mert másként nem tudom elképzelni, hogy tőlem felmegy a 470MHz körüli alsó vágás ellenére is a 43MHz körüli frekin küldött UP jel...."Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz kabelmania27 #5915 üzenetére
Nem sok szomszédnál van UPC kábel, úgyhogy nem nagyon tudok mást csinálni, mint fórumon kérni összehasonlító értékeket, meg a UPC fülét rágni, akik viszont nem találják a hiba okát...
"Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
válasz kabelmania27 #5918 üzenetére
Tegnapi szervizes kiszállás (NOTV szűrő csere, kábel átdugás) óta sajna továbbra is produkálja a hibát a vonal, tegnap 12:49-től kezdve látható visszatérő és igen zavaró (T3 time-out) szakadozásokkal:
"Tue Jan 01 14:05:31 2013 67020300 Information (7) DCC arrive new
Tue Jan 01 14:05:27 2013 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Tue Jan 01 14:05:04 2013 67020200 Information (7) DCC depart old
Tue Jan 01 12:57:50 2013 67020300 Information (7) DCC arrive new
Tue Jan 01 12:57:48 2013 67020200 Information (7) DCC depart old
Tue Jan 01 12:57:16 2013 67020300 Information (7) DCC arrive new
Tue Jan 01 12:57:02 2013 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Tue Jan 01 12:56:48 2013 67020200 Information (7) DCC depart old
Tue Jan 01 11:19:50 2013 67020300 Information (7) DCC arrive new
Tue Jan 01 11:19:37 2013 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Tue Jan 01 11:19:25 2013 67020200 Information (7) DCC depart old
Tue Jan 01 00:18:49 2013 67020300 Information (7) DCC arrive new
Tue Jan 01 00:18:47 2013 67020200 Information (7) DCC depart old
Mon Dec 31 18:31:27 2012 67020300 Information (7) DCC arrive new
Mon Dec 31 18:31:24 2012 67020200 Information (7) DCC depart old
Mon Dec 31 12:49:25 2012 67020300 Information (7) DCC arrive new
Mon Dec 31 12:49:24 2012 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
Mon Dec 31 12:49:07 2012 82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out
Mon Dec 31 12:49:02 2012 67020200 Information (7) DCC depart old"Hívtam az ügyfélszolgálatot újfent, s mondtam, hogy a szerelő kolléga IT probléma bejelentését javasolta, de az ügyfélszolis egyrészt nem tudott a modem logban általunk látható állapot diagnosztikáról sem, sem pedig IT felé jelenthető hibáról, így újfent csak technikust tud küldeni. Mind1, amíg nem lesz jó, nem szállok le a témáról.
Persze megint figyelmeztetett, hogy ha nem találnak hibát, akkor kiterhelik a kiszállást..."Jó pap is holtig butul"
-
JEEMBO
aktív tag
Tapasztaljátok, hogy akadozik a net?
http://www.bix.hu/index.php?lang=en&page=graph&swid=Summary&portid=BIX-IPv4-Total"Jó pap is holtig butul"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!