-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
sziasztok, azt hol tudom megnézni, hogy Újszegeden (Szegednek a Tiszától keletre eső részén) van-e már UPC?
Régen volt egy ilyen kereső a főoldalukon, hogy hol elérhető a szolgáltatás, de most nem találom..
kösziszerk: megtaláltam, csak keresőt kellett hozzá használni, direkt link nem volt.
A válasz: még mindig nincs, sajnos[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz Intruder2k5 #58322 üzenetére
Kivételesen egy értelmes javaslat a törvényhozás előtt... - De lehet, hogy csak azért dobták be, mert a nemzet gázszerelője hamarosan beszáll a távközlési bizniszbe is...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Hello,
nemrég költöztem a 16. kerületbe. A házban csak Telekom volt, de róluk még nem sok jót hallottam....A Digi nem akarta bekötni a szolgáltatást, mert 6 lakásos a ház, és azzal családi házas környéken policy alapján nem foglalkoznak.
A UPC-nél nem volt a ház a címlistában, de észrevettem, hogy ott van a nemrégiben kihúzott kábel a ház előtt a villanyoszlopon.
Felhívtam őket, megérdeklődtem, hogy lehetséges-e a bekötés, azt mondták, hogy utána járnak, eltelt pár nap, és ki is jött két szerelő, azt mondták, hogy már elérhető a szolgáltatás, megnézték, hogy lehetne behozni a házba a kábelt.
A múlt héten ez meg is történt, szépen behúzták a házba a kábelt, felszerelték a kis dobozt, és rá is kötötték a lakásba menő kábelt.. Viszont azt mondták, hogy gyenge a jel, és hogy a többi a technikus dolga, aki majd egy-két héten belül jön, és beállítja a szolgáltatást, az erősítőt az oszlopon, és hoz modemet/routert, de azóta sincs semmi hírem róla, pedig eltelt majdnem egy hét.Van esetleg valakinek valami tapasztalata, hogy mennyi idő, míg új bekötésnél kijön a technikus?
Már elég rossz így internet nélkül, a mobil keretem is lemerülőben....Köszi.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz kabelmania27 #58348 üzenetére
Szia, köszi, majd érdeklődöm akkor.
Mondom, modemem még nincs.
a szerelő 55 Db-es jelet mért a lakásban, de a doboznál is csak 65-öt, ami szerinte 10-15-tel alacsonyabb a szokásosnál.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz kabelmania27 #58671 üzenetére
hozzám még mindig nem ért ide a technikus, hogy bekösse...
Pedig már egy hónap is eltelt, és két és fél hete behúzták a kábelt a házba / és a lakásba.Többször is felhívtam őket, és hitegettek. Majd meglátom, mi lesz.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz BOSCH75 #58748 üzenetére
nem írtad, hogy pontosan milyen wifi (g, n), milyen router, úgy pedig nehéz okosakat írni.
Nekem anno a panelban 45 MBit fölé nem ment az n-es wifi 2,4 GHz-en. (Igaz, elég zsúfolt volt az éter, volt vagy 40-féle hálózat a közelben)5 GHz-en, újabb szabványon ki lehet hajtani, de ahhoz be kell ruháznod.
Amúgy érdemes megnézni, hogy jó sávon van-e, nem akad-e össze a szomszédos hálózatokkal.
Erre az inSSiDer nevű program alkalmas, azzal lehet jól optimalizálni.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Én is várom már 3,5 hete a technikust, hogy bekösse végre a netem.
Kezd fogyni a türelmem. Heti két-háromszor felhívom őket, hogy mi van már, de mindig csak annyit mondanak, hogy még dolgoznak, és majd jelentkeznek.
Április 19-én rendeltem meg a szolgáltatást, Május 5-én behúzták a kábelt a lakásba, azóta várok.
Közben egy hónapja nincs netünk (április 29-én költöztünk be).
Régen csak a fizetés miatt vártam az elsejét, most már az új mobilnet-keret miatt is.1996 óta folyamatosan volt internetem, amikor nem, mindig pár nap alatt bekötötték...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz donmackó #58860 üzenetére
Nincs szerződés-mintám. Mondom, az egész a telefonos megkeresésemen alapult.
Felhívtam őket, kijöttek az alvállalkozók, akik behútzák a kábelt a házba, és rádugták a lakásomba menő koax-ra, tehát már a lakásomban van a kábel vége. Ők aláírattak egy rakat papírt arról, hogy én és a ház hozzájárulunk a kábel vezetéséhez.
Magára a szolgáltatásra vonatkozó szerződés-mintám semmilyen formában nincs.Az online felületen meg sem tudok rendelni egy konkrét csomagot, mert nincs a címlistában a lakásom. De a kábel ott volt a ház előtt, és kijöttek, és bekötötték. Mondták, hogy új a kábel az utcában, még gyenge a jel, de majd a technikus állít a villanyoszlopon lévő erősítőn...
Mindegy, várok még egy picit, aztán nem tudom, mi lesz.
Elvileg 30 napon belül nyújtaniuk kéne a szolgáltatást az eredeti megkereséstől kezdve. : )[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz KisBundi #59240 üzenetére
Hello, nekem hétfőn kötötték be. A technikus úgy hagyta itt, hogy bár akkor működött, miután elment, 5 percenként megszakadt félórára. Ez egy kicsit felidegelt, volt egy háromengyed órás helpdesk-es hívásom, ami nem segített, de úgy laza 3 óra alatt a hatalmas rutinommal átkábeleztem az egészet, és végre stabil lett (kihagytam egy ~ 6 méteres szakaszt, a falban, plusz egy osztót és egy toldást. (Mondjuk a kábelezés egyelőre távol áll az ideálistól, de legalább működik)
Ezek után este hazaértem, és láttam, hogy gyakorlatilag csak az alapcsomag jön a tévében, egy csomó csatorna egyáltalán nem volt elérhető, pedig elvileg gold + HD csomagom van. Ekkor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy kishölgy frissítette a csomagomat, igaz, az is tartott vagy fél órát, mire odaért az eszközre, közben háromszor indítottuk újra a boxot, meg kivettem a kártyát, és ilyenek. De megoldotta a hölgy.
Szóval szerintem valószínűleg neked is erre a frissítésre lenne szükséged.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz kabelmania27 #59245 üzenetére
Hello, az én jelszintjeim így néznek ki. ezek milyenek?
ez a -9 nem túl rossz?
illetve fölfele én is 50 fölött vagyok...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz kabelmania27 #59267 üzenetére
kösz a gyors választ a szöveget még be se írtam, még szerkesztettem, máris válaszoltál...
egy toldó van és egy kettes osztó a modem és a tévé között.
De már amikor behúzták a kábelt, akkor mondta a szerelő, hogy szerinte gyenge a jel.
Szóljak be nekik?[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz petymeg #59346 üzenetére
hát akkor mondjuk kezdhetnéd azzal, hogy megnézed, hogy milyen csatornán vagy Te, és milyenen a szomszédaid, nem akadnak-e össze a szomszédos hálózatok. Az InSSiDer nevű progi nagyszerűen alkalmas erre, hogy megnézd / beállítsd / optimalizáld.
Nekem a régi panel-lakásomban 40-45 MBit/s fölé sose sikerült menni, és volt idő, amikor egyik napról a másikra teljesen használhatatlan lett a dolog, mert a szomszéd ráállt az én csatornámra. Igaz, ott mindig láttam vagy 30 wifi jelét a lakásban.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz golfvariant #59454 üzenetére
Én most fizettem elő, és én is ezt a csomagot kaptam.
Igaz, előtte vártam 6-7 hetet, hogy bekössék, illetve korábban 7 évig az előfizetőjük voltam, és van Digi és Telekom is az utcában (bár a Digi nem igazán akar bekötni).Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz Intruder2k5 #59464 üzenetére
Biztos, hogy még mindig elő kell a felvételre fizetni?
Pár éve kellett, de még mindig?Nekem nem mondták. Annyit mondtak, hogy nem lehet a vinyó 500 MB-nál nagyobb (mondjuk 2017-ben már ez is ciki), és a kódolt csatornát csak a boxon lehet visszanézni, illetve, hogy mivel csak egy tuner van benne, felvétel közben nem tudsz mást nézni...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
ma először megpróbáltam volna használni az interaktív TV-szolgáltatásokat, hazajöttem este, és meg szerettem volna nézni a forma-1-et.
Namost, egész konkrétan egyik múltbeli adás / program sem látszik az EPG-ben, tehát visszanézni sem tudom.
Kb. ez az egy dolog volt, amivel rábeszéltek, hogy boxom legyen, és még egy távirányítóm.Tehát még mindig egyszerűbb letorrentezni egy sporteseményt, ha nem láttam...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #59658 üzenetére
Elvileg egy hétig minden műsort vissza lehet nézni, vagy legalábbis valami ilyemiről volt szó.
Egyszer már próbáltam mással, és akkor működni látszott.
Majd regisztrálok a Horizon Go-ra, de még nem jutottam el odáig...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #59660 üzenetére
Regisztráltam a my upc-re és a Horizon Go-ra is. Megnéztem a számítógépen a felvezető kört, és a végére elkezdett bufferelni, aztán se kép, se hang...
újra próbálkozva ugyanez egy perc után...
Egyelőre nem tűnnek túl acélosnak ez az interaktivitás a UPC szolgáltatásaibanDe köszi a segítséget.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz kabelmania27 #59271 üzenetére
hello, így a melegben ilyenek az értékek:
már inkább -10 és -11
Felfele maradt az 54.
A net jól jön, de a tv néha akadozik.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
A 16. kerületben a vihar kezdete, azaz este 9 óta nincs se net, se tv. Az ügyfélszolgálat nem veszi fel, 20 percig próbálkoztam...
De a jó hír az, hogy a connectbox router része azért működik, tehát a médialejátszó eléri a nagy gépetPleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz fokukac #59752 üzenetére
na, még mindig semmi. Ma eljutottam egy ügyintézőig a 1221-en, központi hiba.
Nagyon nehezen indul nálam ez az új upc-s korszak.(#59757) @TeeJay : Nálam a low rublika alsó felén volt a jelerősség. A kép amúgy így is szép volt, bár egy-két adó szakadozott.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz 4Grider #59760 üzenetére
Ha jól látom, ez 30 MBit-es csomag. Azért pedig ez még mindig drága, pláne, hogy van 240 MBit-es csomag is 3500-ért...
A társaság a minimálisan öt megabájtos letöltési sebesség hatszorosát kínálja a csomagban ügyfeleinek, azaz "nem fapados szolgáltatást" kap, aki az alapcsomagra fizet elő. - írják a cikkben.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
-
nagyúr
Nekem olyanokat csinál a Connectbox, hogy csak úgy fogja magát, és újraindul.
Az imént a hálózaton keresztül hallgattam zenét a médialejátszóval, egyszer csak csend lett. Nézem, villog a modem, újraindul.
Várok, belépek a menübe, és azt látom, hogy szoftvert akart frissíteni, de failed.
Tök jó.
De miért akkor csinálja, amikor épp látja, hogy használva van a hálózat?Bár ahog ynézem, futásidőre 14 percet ír, tehát már 22:50-kor újraindult, és akkor utána akart szoftvert frissíteni. Akkor viszont valamitől lefagyott..
Na mindegy.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Próbálgatom a Horizon Go-t Fekszem az ágyban, gondoltam, megnézem az egy órával ezelőtti Showder Klub-ot.
Elindítom, 3 perc reklámmal kezdődik. Beletekernék, erre kiírja, hogy ezen csatornán nem engedélyezett a beletekerés replay funkció esetén....
Hát ez így kurva hasznos, tényleg[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz fokukac #60424 üzenetére
úgy a 45. perc környékén belefagyott, elkezdett pufferelni. Majd kiírta, hogy elnézést, hogy túl sokáig pufferelt, de nem sikerült. klikkeljen ide, hogy folytassa - erre újrakezdi az elejétől, beletekerni pedig nem lehet.
Még mindig egyszerűbb lesz letorrentezni, úgy látom : )
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz blakey #60431 üzenetére
Itt nem csak a reklámról van szó, hanem arról, hogy van egy 1 óra 10 perces műsor, és azt nem tudja biztosítani a szolgáltatás, hogy végigmenjen zökkenőmentesen, de ugyanakkor beletekerni nem lehet, és újrakezdi előről... Ez így a használhatatlan kategória.
Legalább akkor úgy lehetne beletekerni, hogy 10 percenként, vagy valami.Amúgy ez nem csak a Horizon Go-ra vonatkozik, hanem a boxon való visszanézésre. Teszem azt, visszanéznéd a Forma-1-et, de előtte van a 45 perces felvezető műsor, és ott bele is lehet tekerni, de csak a lejátszás sebességét tudod állítani, hogy kétszeres, négyszeres, stb., de nincs egy csúszka, hogy menj a közepére. Egy három órás sportműsornál ez így nagyjából szintén a használhatatlan kategória.
Ha letorrentezem, a médialejátszónak pontosan meg tudom mondani, hogy menj az 52. perchez. Na mindegy.
De azért jó, hogy van.Ui. a másik, amit megfigyeltem a Horizon go-n, hogy más nyelvek csak a HD csatornáknál vannak, feliratot pedig sehol nem láttam. Pedig úgy lenne király.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz blakey #60433 üzenetére
Én értem, csak nem érdekelnek a szabályok.
Én a júzer vagyok, és használnám a szolgáltatást, de az így, ebben a formában szar, és nem érdekel, hogy miért az. Pedig lehetne akár jó, vagy felhasználóbarát is, és akkor tényleg közelednénk a 21. századhoz, vagy akár a netflix-jellegű on-demand szolgáltatáshoz.
Mindegy, megtettem az észrevételt.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
nagyúr
válasz hardverlog #61497 üzenetére
Tök jó, és így 20 percenként van 10 perc reklám, de jó. Így egy 1,5 órás film tarthat akár 2,5 óráig is.
Engem rendkívüli módon irritálnak a reklámok. Ha kapcsolgatok, és elkezdek nézni valamit, tuti, hogy 2-3, de max. 5 percen belül reklám van.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
A XVI. kerületben megint nincs internyet...
A modem szerint fél 7 óta...Lehet, hogy a vihar leszakított egy kábelt valahol...
Az ügyfélszolgálat nem veszi fel fél órája.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz merqree #64945 üzenetére
Ha sok szolgáltatód van, akkor hiába van mindnek saját számlázási rendszere, mindnél külön be kell jelentkezni, stb. A díjnetben az a jó, hogy a gázszámlától a a vízdíjon át a netszolgáltató is működik vele, (egyedül az elmű vonta ki magát ebből, aztán regisztráltam a saját rendszerükben, aztán megváltoztatták az egész rendszert, úgy hogy be sem tudtam lépni, azóta sárga csekken küldik, azt is utálom)
És amúgy össze van kötve a díjnet a netbankommal, és egy kattintással fizethetem a netbankomból, akkor, amikor én akarom. A számlát email-ben küldik, és tök magától megy a netbankomba, és amikor belépek, ott van, klikkelek és már kész is.
Szerintem ez hozzáadott érték, hogy nem kell 5 szolgáltatónál külön bohóckodni. A bankos beszedési megbízást ugyanakkor nem szeretem, mert azt magától vonják. Itt pedig én nyomom meg a gombot, tehát van jóváhagyási jogom, és ha nem tetszik a számla, nem fizetem ki, hanem reklamálok.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Connect box, 500-as net témában:
Nekem olyanom van egyre gyakrabban az utóbbi hónapokban, hogy klikkelek, és nem történik semmi fél percig, majd bejön az oldal. Facebook, PH, index, bármelyikkel előfordul. Főként wifi-n, de ritkán vezetékesen is.
Elég zavaró. Néha átváltok ilyenkor mobilnetre, és ott egyből jön, tehát nem ezekkel az oldalakkal van baj, hanem az upc hálózat / modem szarakodik.
Amúgy speedtest-tel mindig rendben van, hasít vezetékesen és wifin is, sőt, alig van pár hálózat a környéken, tehát még az sem lehet a baj.Tervben van, hogy szerzek egy ac-s routert, hogy kipróbáljam, hogy úgy milyen lenne bridge-módban, de még eddig nem került rá sor.
Bár van egy régi 1043-as TP-link, lehet, hogy megnézem (bár az csak n-es és 2,4 Ghz-es)
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
ez pont olyan, mint az, hogy a mindig tv-n lévő sportközvetítés is fél perccel előrébb van, mint a UPC vagy bármely más kábeltévé...
De a rádió még a mindigtv-hez képest is fél perccel hamarabb közvetíti ugyanazt a vizilabda-gólt.
Ez ilyen.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
Sziasztok.
Ha a Connect boxot átrakom modem módba, akkor az normális, hogy a Horizon box visszajátszó funkciója továbbra is működik, ha továbbra is a modembe van dugva, és nem a router-be? Véletlenül úgy maradt a kábel, és működik, amin meglepődtem; azt hittem, modem módban csak egy jelet ad ki mondjuk a LAN1-en a routernek, azt hittem, hogy ilyenkor a switch-funkció megszűnik, a többi LAN dugalj nem lesz aktív. LEgalábbis így képzeltem. De működik a régi módon is.Bár végül is örülök, mert így nem kell hosszabb kábel.
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!