Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz
Maksifül #984 üzenetére
Amennyiben a hiba felderítése meghaladja szakértelmed, akkor meg kell fizetned egy olyan embert, aki képes megoldani a problémát. Budapesten léteznek cégek, melyek kiszállásos számítógépjavítást ígérnek.
Amennyiben komplett számítógépként vásároltad a gépet és még érvényes rá a jótállás(1 év kötelező jótállás van rá már egy jó ideje) akkor a jótállási jegyen található kötelezetthez, vagy a forgalmazóhoz(akinél vetted) is jelezheted a meghibásodás tényét. Ez esetben, mivel 10 kg feletti termékről van szó, a szállításról gondoskodni(fizetni is azt) ők kötelesek. Véleményem szerint Mistral garanciájával kitörölheted a s*gged, szakértelmük jóformán odáig terjed ki, hogy meg tudják állapítani, hogy a saját garanciális feltételeik szerint megillet-e téged a garancia, vagy se. Nálam már többször buktak meg a szakértelem terén.