-
Fototrend
E topik előzményeit elolvashatjátok (#10133 nál kezdődik és #10614 ig tart)
itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bambula5
csendes tag
Sziasztok!
Az alábbiak szerint szeretnék egy "telefonközpontot" felépíteni, viszont eléggé laikus vagyok a témában, így abban sem vagyok biztos, hogy az általam elképzeltek megvalósíthatók...
1. szükségem lenne egy mobil telefonszámra, amit az ügyfeleink felhívhatnak
2. a bejövő hívást egy IVR rendszer fogadná, ahol az ügyfelek kiválaszthatják hogy milyen témában kell továbbkapcsolni a hívásukat
3. a rendszer a hívást a mobil hálózaton keresztül továbbítja a kiválasztott kollégánk mobil telefonjára (mivel a felhasznált előfizetés flottás, ezért ingyenes lenne a továbbítás)Kérdések:
1. megvalósítható-e fenti rendszer?
2. elegendő-e hozzá egy sim kártya, vagy külön kell a bejövő hívásnak illetve a tovább kapcsoláshoz?
3, milyen szofteres és hardveres kötvetelménye van a rendszernek?Előre is köszönöm a segítséget!
-
Bambula5
csendes tag
válasz instantwater #1149 üzenetére
Először is köszönöm a hozzászólásokat!
Abban az esetben, ha SIP szolgáltatón keresztül oldanám meg a bejövő hívásokat, akkor egyszerre több bejövő hívást is le tudna kezelni a rendszer, vagy akkor is csak egy aktív hívás lehet?
Ha a hátrányok ellenére mégis mobil szolgáltató számát szeretném megadni, akkor a bejövő hívásokat is lehet GSM adapter segítségével fogadni?
Exian saját körzetszámmal miként oldottad meg a dolgot? Kell hozzá vonalas számot fenntartani a szolgáltatómnál?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Autós topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest