-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToniSlow
senior tag
válasz MC Pite #3800 üzenetére
No:
Szerintem a te készüléked attól teszi függővé a kapcsoló megjelenítését, hogy milyen kártya
van benne. Ha a rjata futó rendszerint támogatott lenne a Telenor HU volte akkor megjelenne.
Viszont ez még nem jelenti azt hogy nem lehet működésre bírni, vagy hogy nincs benne szolgáltató független volte profil.
Én a következőkkel próbálkoznék:
- szereznék egy olyan telekomos kártyát amin tuti megy a volte, belerakni a készülékbe, reboot majd megnézném a kapcsolót
- ha nem jelenik meg másik szolgáltatónál sem, akkor root-olnám és egy magisk modul-al engedélyezném a kapcsolót
- ha kell akkor ezek után ráerőltetnék egy olyan volte profilt amivel frankón működik -
4Grider
nagyúr
válasz MC Pite #3800 üzenetére
Mivel a nem tesztelt VoLTE-képes telefonok némelyike elég rendesen ki tudja akasztani a cellát, amire éppen csatlakozik a Telenor csodás ZTE rendszerén, ezért egyre jobban ügyelnek rá, hogy a VoLTE tiltást csak azokról a sim-ekről vegyék le, amik megfelelő készülékben vannak. Mivel hálózati alapszolgáltatás a készülékek imei alapján történő azonosítása náluk, maximum azzal tudsz trükközni, hogy amikor kéred a VoLTE tiltás levételét, akkor épp olyan készülékbe teszed a sim kártyát, ami támogatott. Hogy utána mikor teszik vissza a VoLTE-tiltást, az kellően véletlenszerű.
-
Landsmann
addikt
válasz MC Pite #3800 üzenetére
Először szó nélkül bekapcsolták. Mikor a kártyát kicseréltem és visszakerült a tiltás, az első ügyfélszolgálatos azt mondta, kézzel nem tudja aktiválni. Ha támogatott a készülék, úgyis aktívvá válik. A másodiknál én is trükközni akartam, mert azt mondtam, hogy próbaképp át tettem a kártyát másik készülékbe és letiltódott, kapcsolja már vissza. Erre azt mondta, ha támogatott a készülék, akkor legkésőbb 72 órán belül újra aktívvá válik. Ő kézzel nem tudja bekapcsolni. A harmadik próbálkozás hasonlított az elsőhöz. Mikor azt mondta a hölgy, hogy kézzel nem tudja visszakapocsolni, elmondtam neki, hogy május óta megelégedéssel használom és semmiféle hiba nem volt. (ez úgy novemberben lehetett, vagy december elején) Erre azt mondta, várjak egy kicsit, mindjárt megnéz valamit. Nem tudom mit nézett, de mikor újra vonalba került, mondja, hogy látja, Redmi 9-es készüléket vettem. Mondom, igen. Akkor visszakapcsolja, de ha probléma lenne a szolgáltatással, akkor lehet, hogy kérni kell az ügyfélszolgálattól a tiltás visszarakását. Na, így lett visszakapcsolva. Azóta nem cserélgetem a kártyákat., nehogy megint tiltás kerüljön rá. Mindhárom Redmin jól működik. (Redmi 6, 8, 9)
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
-
viktorhu
veterán
válasz Landsmann #3805 üzenetére
Ugyanez nálunk redmi 8 lite-nál - mondtam, hogy galaxy s8-ba raknám át a simet, erre be is kapcsolták, azóta is működik, most már szerintem több mint egy éve.
A hivatalosan támogatott Redmi Note 8T-men viszont gyakorlatilag nem működik az SMS Telenorral. Nem kapják meg, amit küldök, én sem kapom meg, amit nekem szánnak, vagy csak egy nap késéssel.
-
hedgehog
senior tag
válasz hedgehog #3709 üzenetére
No, nem akarom elkiabálni, de talán ezen szerelt valamit a Telekom. Igaz most nem foglaltat kapnak a hívók ha épp vonalban vagyok mással, hanem "hívott fél nem elérhető" üzenetet, de legalább nem kicsörög náluk sms pedig jön.
Azért próbáltam egyébként ki, mert az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy a hívásnál megjelenik a HD jelzés is (ez korábban nekem Telekomnál nem volt), gondoltam hátha frissült valami.-- aka p3d3str1an
-
tibike8
őstag
Sziasztok, most szereztem be egy Xiaomi MI 10 5G-t és szembesültem a vowifi problémával. Nézegettem itt a kommenteket, de már bele vagyok zavarodva. Telekomos SIM-mel használom a telót. Próbálkozzak a vowifi bekapcsolásával vagy engedjem el?
-
MC Pite
veterán
válasz Landsmann #3803 üzenetére
Update: Átraktukegy A41-be, bekapcsolták, megy. Visszaraktuk a 4a-ba, nem aktív. Ők küldtek le a beállításokat (mint az azon még mmsnél anno) az sms szerint(?).
Akkor már csak az kellene, a Pixel melyekhez hasonló, hogy amit elküldenek/bekapcsolják, jó legyen vele? Ez hálózat/országfüggő is lehet, vagy készülék függvénye inkább, vagy X?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Oliverda
félisten
Az elmúlt pár napban néhányszor nem működött normálisan a Telekom VoWiFi-je. Kétszer-háromszor már csak az hívásértesítő SMS-ből tudtam, hogy kerestek, illetve egy hosszabb hívás kétszer is megszakadt. A netkapcsolattal látszólag minden rendben volt, így kétlem, hogy az én oldalamon lett volna a hiba. Más is tapasztal hasonlót mostanában?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
zsolt501
nagyúr
-
djsunstealer
aktív tag
Digi WoWifi Redmi Note-ok esetében a helyzet változatlan gondolom.
Note 9s esetén VoLTE megy, VoWifi nem.
Várunk, hátha egyszer.[ Szerkesztve ]
-
kanyi51
senior tag
válasz djsunstealer #3816 üzenetére
Sajnos még mindég semmi
-
baly81
aktív tag
Van arról valami infótok, hogy a VoWiFi funkció mikor aktiválódik a telefonon?
Értem én ez alatt azt, hogy milyen feltételeknek (WiFi internet sebesség, jelerősség, jelminőség, router funkciók, stb) kell teljesülnie, hogy a VoWiFi aktív állapotba kerüljön egy, ezt a funkciót támogató telefonon?hogy a melóhelyemen egy extenderen keresztül veszem az iroda WiFi-jét. De az akkori leírásom (megoldásom) most hanyatlani látszik. Ugyanis, egy adott helyen hol van VoWiFi-m, hol nincs, mostanában legtöbbször nincs. Semmi nem módosul a hálózaton, a táv és jelerősség is ugyan az, programmal nézve a jelminőség is kiváló. Nem tudom mi lehet a baj. Valamelyik nap néztem, hogy a routerre (és nem az extenderre) csatlakozva sem volt aktív a VoWiFi, pedig egy helyiségben voltam vele. Lehet, hogy ennek a funkciónak kevés lenne a munkahelyem mikrohullámú ~30/5Mbit-es nete? Nyilván több eszköz van rajta, amely lassíthatja a netet. A helyemen, átlag 15/3 Mbit-et mérek. A router sem egy bika, valami régebbi d-link.
Honor 20-am van, nézegettem már fórumokat a VoWiFi aktiválódásának feltételeiről, de nem találtam sehol semmi infót. Itthon, a lakásomban folyton aktív a VoWiFi, még csak véletlenül sem inaktiválódik... Igaz, itthon 1Gbit-es FTTH-m van, illetve ennek megfelelően "komolyabb" a routerem is, TP-Link Archer C7. Mindkét frekvenciasávon (2,4 és 5 GHz) működik a funkció.
Biztos, hogy nem a telefon a ludas... A melóhelyen nem teljesül minden feltétel, hogy a VoWiFi aktiválódjon.
Minden ötletet, és tanácsot szívesen veszek! Előre is köszi![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
4Grider
nagyúr
Mikrohullám esetén gyakran előfordul a nat a szolgáltató részéről, illetve az időnként nagyobb csomagkésés. Egyik sem kedvez annak a vpn csatornának, ami ilyenkor a telefonod és a szolgáltató között épül fel. A nat elsősorban azért, mert az azt végző eszköz nem biztos, hogy rendesen átengedi az ipsec vpn-t, a csomagkésés meg azért, mert szakadozik tőle a csatorna.
-
baly81
aktív tag
válasz 4Grider #3820 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
A biztonsági kamerák miatt fix IP cím van kérve a szolgáltatótól. Ez -ha jól gondolom- kizárja a NAT-ot?
A csomagkésés -leírásod szerint- inkább lehet felelős, hogy egyszer van, egyszer nincs VoWiFi... Bár ezt majd megerősíted.
Egyszer telefonáltam is a WiFi-t használva, és kb két perc elteltével megszakadt a kapcsolat. A telefon azt írta ki nincs internet. Azóta eltelt két nap, és egy pillanatra sem volt aktív a VoWiFi. Bár lehet ez nem függ össze. Hacsak nincs a szolgáltató részéről valamiféle szűrés erre (ha egyáltalán létezik ilyen). Érdemes felhívni az ISP-t, hogy mi van ilyenkor?[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
4Grider
nagyúr
Az a helyzet, hogy mikrós nettel annyiszor megégettük magunkat (cégként a telephelyeinken, nem noname szolgáltatókkal), hogy ahol abszolút nincs vezetékes net, ott inkább mobilnetet használunk. Szóval hívogathatod őket, de a mikrónak megvannak a maga hátrányai, amit az ügyfélszolgálat nem fog neked megoldani. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a VoWiFi tökéletesen fog működni mobilneten (mert azok között is rendesen válogat), de egy kisebb sávszélességű adsl-en pl. már tud tökéletes lenni...
-
baly81
aktív tag
válasz 4Grider #3822 üzenetére
Értem! Akkor nem fogom erőltetni ezt a dolgot! Azt hittem én gondoltam/csináltam/állítottam valamit rosszul. Majd kipróbálom amit ajánlottál! Köszönöm szépen a segítséget és a rám fordított idődet!
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
-
t0m0
csendes tag
Hello,
voWifi -vel kapcsolatban lenne kérdésem. Xiaomi redmi 6A készülékkel, és Digi hálózattal szeretném használni. A konfigurációs kódok
*#*#86583#*#*
és*#*#869434#*#*
beírása után szépen megjelentek a SIM kártyák beállításainál a voLTE és VoWifi csúszkák, amiket bekapcsoltam, és a hálózat elsőbbség is wifi preferált beállítást kapott.Ugyanilyen készüléket hívnék, azonos szolgáltatónál (Digi) azonos beállításokkal.
Az eyetlen különbség, hogy a hívott fél Digis internetet (wifi) használ, amíg én telekomos wifin vagyok. Elvileg ez nem lehetne akadály az ügyfélszolgálat szerint.Hívásnál nem jelenik meg a voWifi ikon, helyette voLTE (HD) beszélgetés jelenik meg.
Hogyan lehet voWifin hívni/beszélgetni?
Előre is köszi a válaszokat!
-
4Grider
nagyúr
A wifi mögött lévő routernek tudnia kell átengedni az ipsec vpn csatornákat, mert ez szükséges a VoWiFi felépüléséhez. Meg kellene tehát nézned a routereden, hogy az IPSEC Pass Through engedélyezve van-e rajta (támogatja-e ezt egyáltalán az eszköz).
Ha nem tudod megnézni, keress fel a telefonnal más/több wifi hálózatot, és nézd meg, hogy megjelenik-e a VoWiFi lehetősége. Ha ott sem, csak akkor kezdenék el gyanakodni a telefonra. -
t0m0
csendes tag
-
zsolt501
nagyúr
válasz 4Grider #3830 üzenetére
Alternatív szoftverrel az a router még mindig betonstabil, a gyári szoftver az tényleg borzalom, de a GL széria nem is erről volt híres, az is tény 15 éves technika és mondhatni elavult, de hogy elektromos hulladék azt azért nem mondanám, hozzáértő kezekben még ma is csodákra képes, igaz maga a hardver mai szemmel nézve gyengének tűnik, de akkor mikor megjelent hosszú éveken át vezető router volt, Tomato, DDWRT illetve OpenWRT-vel.
Itt nem CSAK router probléma lehet, lehet a telefon szoftvere van kiakadva VoWiFi esetén, ez 1-2 alkalommal nálam is előfordult, egy gyári beállítás visszaállítás nálam megoldotta a gondot Telekom esetén, annak érdemes lenne utána járni, hogy másnak volt e ezzel a Xiaomi redmi 6A telefonnal Digi SIM kártyával gondja, illetve sok esetben kevés a kód beírása Pl. MI 9T telefon esetén a Telekom VoWiFi szolgáltatása szépen megy, a Digi szolgáltatásához már a modem configot kell piszkálni, hogy az is elinduljon, kérdés ennél a telefonnál mi a helyzet.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
betyarr
veterán
üdv!
samu a40 esetében másnak sem működik már a vowifi?apósomé a teló és amikor megvette vagy másfél éve még működött rajta,emlékszem a jelére is az értesítési sávban,most meg kérdezte a digis ingyenes hívást,amire mondtam neki,hogy vowifin ingyenes,de ahogy mutatta a telefonját,csak volte látszik,vowifi nem.pedig a wifi hívás be van kapcsolva a telefonon és a digi kompatibilis készülékek között is ott az a40
-
-
4Grider
nagyúr
válasz betyarr #3834 üzenetére
Mondjuk ennek a telefonnak nem túl acélos a wifi adaptere, mert elhoztam a gyerekét egy szobával odébb az ap-tól, és rögtön elment a VoWiFi. Rá kellett tegyem a másik ap-re, hogy visszajöjjön. A rajta lévő szoftververzió: A405FNXXU3BTK4. De a korábbiakkal sem volt probléma.
-
t0m0
csendes tag
-
t0m0
csendes tag
válasz zsolt501 #3838 üzenetére
értem, ha nem jelenik meg a készüléken a vowifi ikon, de a készülék beállításai rendben vannak (engedélyezve a wifi hívás, előnyben részesítve, wifi-re kapcsolódva, APN jól beállítva) akkor hogyan debug -golhatom hogy hol lehet a hiba? Tudtok valamilyen tesztelő alkalmazást / oldalt ami a pl. a router lehetőségeit kipróbálja?
-
zsolt501
nagyúr
Létezik valami program amivel ez kideríthető hogy miért akad el a kapcsolat, de hogy mi én azt nem tudom, volt aki írt is erről egy hosszabbat.
Ha úgy érzed hogy szolgáltatói oldalon is be van állítva a VoWiFi és a SIM is kezeli rendesen (mert ilyen hiba is volt már) illetve a hálózatban sincs gond, mert más készülékkel megy akkor bizony a telefonban kell a hibát keresni, ez lehet modem config hiba vagy leakadt szoftver is, illetve nem megfelelő szoftver verzió.
Első körben újra raknám a telefont 0-ról hogy a szoftveres kiakadást ki tudd kerülni.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
t0m0
csendes tag
válasz zsolt501 #3840 üzenetére
Azért zárható ki a telefon oldaláról a hiba, mert ugyan olyan a készülék, a SIM szolgáltató és a beállítás is mint az enyém. És az én telefonom kijelzi a voWifi-t és használja is (digi forgalom menüpont alatt ellenőriztem).
Az én oldalamon / esetemben https://prohardver.hu/tema/volte/hsz_3836-3836.html a router volt a megoldás, és most a másik oldalon szeretném valamivel tesztelni mielőtt új eszköz vásárlására kerülne a sor
-
zsolt501
nagyúr
válasz tibike8 #3841 üzenetére
Egy biztos, hogy nálam különösebb mókolás nélkül Mi 9T-n működik a Telekomos VoWiFi, a Digis VoWiFi-t nem sikerült működésre bírnom annak idején, de volt akinek sikerült a modem config módosítással.
Az is biztos hogy működjön a VoWiFi több mindennek teljesülnie kell és nem csak a telefon esetén, hanem a a köztes közeg esetén is, így pl. az internet szolgáltatónak, illetve a netet biztosító készüléknek is át kell engedni a szolgáltatást, de még ilyenkor is közbe szólhat szoftver hiba is router és telefon esetén, de nemrég volt hiba a szolgáltató részéről is ami miatt nem ment a szolgáltatás.
Én inkább nem piszkáltam így decemberben megváltam a Digis telefon szolgáltatástól, mert nem volt igazán kihasználva.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
tibike8
őstag
válasz zsolt501 #3843 üzenetére
Én is telekomos vagyok és eddig ugyanazon rendszerekkel ment a vowifi a samu S8+ -on. SIM átrak a MI 10-be, a telón bekapcsolva a vowifi és nem megy. SIM visszarakva a samuba meg megy ergo a MI 10 a gyenge lántszem, de az összefoglalóban levő xls-ben sincs benne, hogy menne a mi 10-el, csak a mi 10 lite van említve és azzal sem megy. És ha utána olvastam, jellemzően a xiaomikkal van gond. Ez van. A szolgálató is elhajtott, hogy a xiaomik már csak ilyenek.
-
zsolt501
nagyúr
válasz tibike8 #3844 üzenetére
Bizony ez már ilyen ezt én is tapasztalom, mint írtam nekem MI9T telóm van, ismerősömnek MI9T PRO és az ő telefonján ugyan azon a hálózaton és ugyan úgy Telekom előfizetéssel nem megy a VoWiFi hiába van aktiválva az előfizetéshez és a telefonban is, rejtély miért nem megy, nem tudtunk rájönni.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
Pál úr
csendes újonc
Sziasztok!
OnePlus 7 telefonnal próbálkozom, a mai OxygenOS frissítés után Android11-van rajta.
Android10-nél kiválóan működött a Google Drive-ról elérhető leírás (https://docs.google.com/document/d/1QO71d3ZorgDFf_UOdKaEMYUhsSIBzt7NtoAi2hWHyXg/edit), a Qualcomm driverrel és a PDC programmal. A mai frissítés után azonban a PDC nem látja a telefont, így a profilok cseréje sem megugorható. Én rontok el valamit, vagy így már nem aktuális a leírás? Ha ez utóbbi, szabad kérnem útmutatást, merre próbálkozzak?
Számlás Telenor és Telekom kártyák vannak a telefonban, a LogKit beállítását és az EngeneerMode Full-port swith bekapcsolását meg tudom még csinálni, de itt a vég.
Előre is köszönöm, szép estét!
-
mukisrác
aktív tag
Hali, én 8T-VEL ugyanígy voltam
Ha nem riadsz vissza egy minimális adb-zéstől, akkor ezt a magoldást találtuk a pdc aktiválásra.
[YouTube ]
(Lényeg, hogy a setprop-os parancssort a vesszők után space nélkül kell bírni)[ Szerkesztve ]
Oneplus 10T, 8/128 , Amazfit GTS3
-
Pál úr
csendes újonc
válasz mukisrác #3848 üzenetére
Szia!
Az első lépések működtek, de sajnos a PDC-be belépés helyett ezt a hibaüzenetet adja: "QMI connection not ready, please use USB driver version 1.00.32 or later". Megtaláltam, hogy itt van rá megoldás: https://mobilarena.hu/tema/volte/hsz_3645-3645.html, de ez OnePlus5T / Android10 párosra vonatkozik.
Szóval a
setprop
lefutott, de tovább nincs. Merre tovább?Köszi.
-
mukisrác
aktív tag
Én innen töltöttem le USB drivert
[link]
Az enginer mode-ot (*#801#) én Toggle-ON-ra kapcsoltam.
Utána meg kábel és usb portot váltottam a gépen és utána már a PDC hiba nélkül indult és a legördülőben már ott volt a telefon, pont mint a videóban. Első alkalommal kb 1 órát szarakodtam el vele mire jó lett minden.Oneplus 10T, 8/128 , Amazfit GTS3
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen