Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz vhw #987 üzenetére

    A repülős részt néhány hónapja próbáltam ki, de az nem igazán az én asztalom, ezért maradtam a tankoknál. Feltételezem ez a rész még tényleg nagyon béta, tehát a játékban váratlanul eltűnő vagy ismét megjelenő (rosszabb esetben meg sem jelenő) komplett erdő és növényzet remélem orvosolva lesz.
    Ugyanez a sziklákra. Teljes tempóval robogtam le a Stuggal a dombon, hogy elérjem a cap zónát, erre a Stug megnyekken és felparkol leszakadt lánccal és lerongyolt váltóval egy láthatatlan sziklakupacra (a töltő pedig gondolom beverte a fejét a lövegzávárzatba, mert elájult...). Az égre feltekintve megtaláltam a pályán lévő összes sziklát, látótávon belül lebegett mind.

    Igen, az valahol jogos, hogy mást szerettek volna mint a WoT, csak sokszor ez elég rosszul sült el. És mindez azért érdekes, mert egyébként zseniális megoldások is vannak, főleg látvány terén, tehát a tankmodellek bármikor jobbak mint a WoT-ban található új HD modellek. Talán a sérüléseket és a rozsdát mennyiségében túl lőtték, de ettől függetlenül egyértelműen szebb.
    És maga az irányítás is érdekes újítás, nekem személy szerint tetszik, hogy sokkal jobban érezni a tankot, a járművek viselkedése élvezetesebb mint a WoT esetében, de a WoT talán arcade jellegűbb rendszerében nem is biztos, hogy jól állna egy ilyen irányíthatóság.

    Nagyjából ugyanezek a kérdések merültek fel bennem is, mint amiket leírtál, egyelőre mondjuk nem olvasok nagyon mélyen utána, mert annyira nem tolom sokat a játékot, csak az alapok menjenek.

Új hozzászólás Aktív témák