Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    Eddig WoT-ban hajtottam a gépeket, most átnéztem ide is, mit alkottak a GF-be. Kellemes meglepetés számomra, hogy open beta-ban is egészen jó a játék.
    Ami elsőre megfogott, az a tankok modellje, nagyon szépek, igényesen vannak kidolgozva (makettezem is és eléggé szúrja a szemem, ha egy görgő, egy pót lánctalp vagy periszkóp nem ott van, vagy hiányzik stb.).
    Az irányítás kicsit szokatlan volt, de tetszik, hogy jól lehet mozogni és farolásokkal hamar célra állni még egy 42km/h menettempót is hirtelen megszakítva (ez nálam a StuG III A esetében bizonyult különösen hasznosnak).
    Amin még javítani kell az véleményem szerint, az a térkép és felhasználói felület, sokszor belevesznek az információk a képbe a helytelen betűszín/betűméret miatt és az ikonok sem az igaziak (az interface-ben már állítottam rajta, de még nem az igazi).
    Továbbá a spot rendszer furcsasága, hogy belső nézetben hirtelen eltűnik az előttem álló cél, külső nézetre váltva ismét megjelenik (ezt a jelenséget többször is észleltem, kipróbáltam a nézet váltást egy adott célon is).
    Zárásképpen még a fizika és grafika is elbír némi optimalizációt és javítgatást, de ezt megoldják majd szépen.
    Mindenesetre kellemesek a tapasztalataim, StuG III A pedig nagyon szórakoztató jármű. Itt sajnos kikaptunk, de remekül demonstrálja a képességeit, hogy még egy hozzám hasonló újonc kezében is elég hatékony tud lenni:

  • PR0JECTNR56

    addikt

    A napokban került vissza vórtündér a gépre és ismét elővettem a németeket. Az a kérdésem lenne gyakorlatilag totál zöld fülű játékosként, hogy Stug III A-val, mi az a minimum amit egy közepes játékos megugrik (wot-osok gondolom vannak erre is, a zöld játékosok szintje kellene kb., mert a wotban is az vagyok :D )?
    Mert mostanság ilyen körök voltak vele:

    És az 1.43-as javítás mikorra várható megközelítőleg?

    [ Szerkesztve ]

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz vhw #985 üzenetére

    Ugyanez volt a tapasztalatom mint neked, összevissza kaptam az xp-t, pénzben talán nem volt ekkora a szórás, de alapvetően teljesen átláthatatlan helyenként a játék. Nem mellesleg a kezelőfelületen is csiszolhatnának egy kicsit, mert a legénységi képzés és még egy-két roppant egyszerű funkció is nagyon túl van bonyolítva.

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz vhw #987 üzenetére

    A repülős részt néhány hónapja próbáltam ki, de az nem igazán az én asztalom, ezért maradtam a tankoknál. Feltételezem ez a rész még tényleg nagyon béta, tehát a játékban váratlanul eltűnő vagy ismét megjelenő (rosszabb esetben meg sem jelenő) komplett erdő és növényzet remélem orvosolva lesz.
    Ugyanez a sziklákra. Teljes tempóval robogtam le a Stuggal a dombon, hogy elérjem a cap zónát, erre a Stug megnyekken és felparkol leszakadt lánccal és lerongyolt váltóval egy láthatatlan sziklakupacra (a töltő pedig gondolom beverte a fejét a lövegzávárzatba, mert elájult...). Az égre feltekintve megtaláltam a pályán lévő összes sziklát, látótávon belül lebegett mind.

    Igen, az valahol jogos, hogy mást szerettek volna mint a WoT, csak sokszor ez elég rosszul sült el. És mindez azért érdekes, mert egyébként zseniális megoldások is vannak, főleg látvány terén, tehát a tankmodellek bármikor jobbak mint a WoT-ban található új HD modellek. Talán a sérüléseket és a rozsdát mennyiségében túl lőtték, de ettől függetlenül egyértelműen szebb.
    És maga az irányítás is érdekes újítás, nekem személy szerint tetszik, hogy sokkal jobban érezni a tankot, a járművek viselkedése élvezetesebb mint a WoT esetében, de a WoT talán arcade jellegűbb rendszerében nem is biztos, hogy jól állna egy ilyen irányíthatóság.

    Nagyjából ugyanezek a kérdések merültek fel bennem is, mint amiket leírtál, egyelőre mondjuk nem olvasok nagyon mélyen utána, mert annyira nem tolom sokat a játékot, csak az alapok menjenek.

Új hozzászólás Aktív témák