Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz Dictator^ #1425 üzenetére

    Igazából az csak első fülön lévő dolgokat mind húzzad a fighternél (meg persze a többi gépnél is, de azoknál fontos a gunners is).
    Reload speed? Ez a ground Service fülön van, ahol a leszállás közbeni javítás, újratöltés stb.. dolgokon tudsz fejleszteni.
    Az első fülön Keen Vision, Awareness, G-Tolerance, Stamina, Vitality-k vannak.
    Keen vision: minél nagyobb annál hamarabb látod meg a távoli gépeket (nem marker, tehát nem ettő jelölődik be barátként vagy ellenségként a távoli repülő)
    Awareness: Ez az a képesség ami a "bejelölést" adja. Tehát, hogy milyen hamar ismeri fel a pilóta, hogy az adott gép barát vagy ellenség.
    G-Tolernace: Minél nagyobb, annál jobban bírja a pilóta a hirtelen és tartós irányváltásokat, amik sokszoros G-erővel terhelik a pilótát. Ezért van az, hogy ha nagyon hirtelen fordulsz, a pilóta ájulás közeli állapotba kerül, Simulator battlesben el is tud, Arcade-ban és RB-ben csak nagyon elhalványodik a kép, a körülötted levő megjelölt repülőkről eltűnik a marker addig, amíg újra tisztán nem látsz.
    Stamina: Minél több pont van rá osztva annál kevesebb hátrányt szenved el a pilóta a túlzott igénybevétel hatására (például az előbb taglalt G-erő nagyon igénybeveszi a pilótát hosszú távon) Minél nagyobb ez az érték, annál jobban bírja a pilóta a G hatásokat, és tovább marad pontos célzó. (ugyanis egy idő után a célzásra is kihat ha túlságosan fáradt)
    Vitality: Egyszerű tulajdonság, minél nagyobb az érték, annál több lövést visel el a pilóta mielőtt kipurcan (pilot knocked out), illetve hamarabb gyógyul a sérülésekből.

    Ezek közül minden tulajdonság attól függően fontos/hasznos hogy milyen módban játszol, mert máshogy érvényesülnek a különböző fajtájú játékmódokban.

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák