Új hozzászólás Aktív témák
-
nanorambo
őstag
válasz JackFeryll #1401 üzenetére
Én jól el is szúrtam az oroszokkal. A kétfedelű mellé kifejleszetettem a Laggot, aztán elkezdtem a következő TIER-ben egy repülőt. Vicces 3 duplafedelessel és egy Laggal aircobrák stb. ellen menni.
[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
válasz nanorambo #1402 üzenetére
Ugyanaz a felállás akkor mint nálam Addig nem érdemes betenni, amíg nem lesz mellé legalább 2 másik hasonló kaliberű.
JackFeryll:
Eddig nem figyeltem, de visszagondoltam tényleg így volt azelőtt is. Csak magát szívatja az ember, ha visz 1 nagyobb Tierű madarat is.Mellesleg a kétfedelűek közül eddig az oroszok fordulnak a legjobban, a japó duplafedelűeket is lefordulom velük, nagyon tetszenek.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Revolit
senior tag
Na jó, megint én, megint nem értek valamit
Most rákaptam a bombázókra, próbálgatom, be is dobott új pályákat, ahol azt írja, hogy pusztísd el a földi egységeket, pusztítsd el a bázisokat. Elkezdtem bombázni egyik bázisukat, kb 6x kellett lebombáznom mire végül megsemmisült, ráadásul még valaki segített. De asszem le se ment a földi egység számlálója enemynek, csak írta, hogy valami ticketet vesztettek. Először is, milyen ticket, mi van? És akkor most a bázisok nem földi egységek, hanem ott VAGY van, nem ÉS. Tehát vagy elpusztítjuk az összes bázist (eddig 1, 2 vagy 4 volt egy pályán) vagy az összes földi egységet? Vagy a bázis elpusztítása csak valami ticket vesztést okoz, aminek semmi értelmét én még nem láttam?
Amúgy elég unalmas eddig a bombázó, 3-4 játékot játszottam már vele, először mindig bemegyek fighterekkel kicsit dogfightolni/ground attackolni, de most legutóbb már bombázóval kezdtem, és a kutyát nem érdekeltem, egy darab ellenséges gép sem jött felém, vígn lebombáztam szép nyugiban egyik bázisukat. Amúgy kikaptunk...
-
K3NZO
senior tag
Hogyan csinálják a YER-2-es bombázóval, hogy egyszer rárepülnek egy ellenséges bázisra és egyből leszedik? Összesen 5t bombaterhet tudnak hordozni. Én meg a B-17-et pedig 6tonnát és nekem mindig legalább 2-t kell fordulnom.
"Per aspera ad astra"
-
Fel
addikt
Bakker.. mi van most?!
Csata kezdődik, árkád, kiválasztom a Tu-2-t, betölt, indulok a levegőből, és nyomban lángra kap a jobb szárny.. Majd annak rendje és módja szerint fel is robban. Khmm... Következő gép, Yak-9K, repülök, lövöldözök, majd engem lőnek, kergetőzünk, mögöttem az üldöző földnek veri magát, majd én is lezuhanok. Vízbe csobb, kilépni nem tudok (hiába nyomom a 'J'-t).. Az Alt+F4 megszabadított. Érdekes..K3NZO: 6t-t B-17-tel? Csak szeretnél 6t-t vinni.. 4db 1000 fontost, vagy 2db 2000 fontost, ami metrikus mértékegységbe átszámítva összesen nincs 2t. (valami 1800 kg körül van)
[ Szerkesztve ]
-
Fel
addikt
-
Dictator^
veterán
üdv.
látom az első hsz. még a béta korszakról maradt.
tudna valaki valami jótancsáot adni?most kezdtük pár napja, angol ágon hurricane-spitfire fele indultam el, időközben jöttem rá, hogy a crew gunnery részre csak akkor kéne raknom, ha bombázom lenne, ugyanis nem számít a gunner accuracyje..
free xp-t el lehet másképp költeni, hogy "goldot" használnék rá?
estetleg valami promo code.. már ha itt van ilyen..
(world of tanksot elég sokáig játszottam, szóval hasonló a játék, de azért mégis, aki régóta tolja, biztos többet tud róla mint én)[ Szerkesztve ]
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #1413 üzenetére
Üdv köztünk!
a crew gunnery részre csak akkor kéne raknom, ha bombázom lenne, ugyanis nem számít a gunner accuracyje..
Így van, ha egyszemélyes a gép, és nincs gunner, akkor azt a részt felesleges fejleszteni. Viszont arra figyelj, hogy olyan gépeknél amelyek kétszemélyesek, tehát lövész ül hátul, és hátrafelé tüzel, ott már ajánlott a "gunners" fület is húzni. Bombázóknál meg külön fontos, hogy a "number of experienced gunners"-t is húzd, ami azt jelenti, hogy több tapasztalt lövészed lesz, mer alapból nyomorultak vannak a fedélzeten.A free RP felhasználására sajnos nem tudok más módot, ez lett arra kitalálva hogy ha gyorsan akarsz fejleszteni, akkor aranysasért cserébe gyorsíthatsz rajta.
Promo code? Mire érted ezt? Premium account? Mert itt is van ilyen akárcsak a WoT-ban.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Nahh valahogy így kell ezt csinálni:
Nem akarok menőzni, de ha valaki arcade battles-ben élvezni akarja a kétfedeles gépeket Tier 1-ben akkor oroszokkal kezdjen, az I-15-ök valami fertelmes erősek, nagyon fordulékonyak, iszonyat tűzerő mellett (4 darab 7.62 PV1 machine gun. Darál. Arról nem beszélve, hogy a lövéseket is jól bírják.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Oroszok nagyon darálnak az elején, érdemes náluk maradni, de nem baj ha párhuzamosan több ágat húzol. Nekem Japók, Németek és az oroszok eddig a kedvenceim, de az Amcsi és Angol ágon is vannak nagyon jó gépek
Megjegyzés: Elég hulladék volt az enemy team
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
válasz Malibutomi #1422 üzenetére
Igen.
-
Fel
addikt
válasz Revolit #1405 üzenetére
Ticket.. A csatában mindkét csapat azonos számú tickettel kezd. Ha a Tab-ot lenyomod, akkor láthatod az aktuális állását:
Árkád módban:
Ground strike-nál egy földi egység 100 ticket ér (De nem mindegyik számít. Pl.: telepített lövegek, légvédelmi ágyúk, vagy magasabb tierben az önjáró AAA, és a páncélautók.). Ha egy bázist szétbombáznak az -400 ticket (ha jól emlékszem...). Ha lebombázzák a légibázist (Airfield), akkor automatikusan elkezd fogyni a csapat tickete, majd vége a dalnak.
Ezen kívül Domination-nél, birtokolt zónánként 1mp 1 ticketet ér (pl.: ha az ellen még nem foglalt, de a saját csapat már igen). (Ha mindkét csapat egyenlő számban birtokol zónát, akkor nem csökken)
RB és SB módban is kb. ezek a szabályok csak ugye a feladatok másak.A csata végi elszámolásnál is fontos, hogy mennyi tickete marad a csapatnak, mert minél több marad, annál több jutalom jár a csapattagoknak (Mission reward, ha jól tudom).
JackFeryll: "Amúgy jó lenne egy olyan AB ahol csak egy gépet lehet vinni." - Van rá lehetőség. A hangárkép jobb felső részén van az Events gomb, és itt néha szokott lenni AB módú csata is (+15% extra SL hozammal..). Most éppen nincs, csak 1-1 RB és SB verzió.
Vagy a Custom Battles menüpontban is lehet találni, vagy éppen létrehozni ilyet (most már nem a kliens oldalon fut, hanem ezek is a szerveren mennek). -
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #1425 üzenetére
Igazából az csak első fülön lévő dolgokat mind húzzad a fighternél (meg persze a többi gépnél is, de azoknál fontos a gunners is).
Reload speed? Ez a ground Service fülön van, ahol a leszállás közbeni javítás, újratöltés stb.. dolgokon tudsz fejleszteni.
Az első fülön Keen Vision, Awareness, G-Tolerance, Stamina, Vitality-k vannak.
Keen vision: minél nagyobb annál hamarabb látod meg a távoli gépeket (nem marker, tehát nem ettő jelölődik be barátként vagy ellenségként a távoli repülő)
Awareness: Ez az a képesség ami a "bejelölést" adja. Tehát, hogy milyen hamar ismeri fel a pilóta, hogy az adott gép barát vagy ellenség.
G-Tolernace: Minél nagyobb, annál jobban bírja a pilóta a hirtelen és tartós irányváltásokat, amik sokszoros G-erővel terhelik a pilótát. Ezért van az, hogy ha nagyon hirtelen fordulsz, a pilóta ájulás közeli állapotba kerül, Simulator battlesben el is tud, Arcade-ban és RB-ben csak nagyon elhalványodik a kép, a körülötted levő megjelölt repülőkről eltűnik a marker addig, amíg újra tisztán nem látsz.
Stamina: Minél több pont van rá osztva annál kevesebb hátrányt szenved el a pilóta a túlzott igénybevétel hatására (például az előbb taglalt G-erő nagyon igénybeveszi a pilótát hosszú távon) Minél nagyobb ez az érték, annál jobban bírja a pilóta a G hatásokat, és tovább marad pontos célzó. (ugyanis egy idő után a célzásra is kihat ha túlságosan fáradt)
Vitality: Egyszerű tulajdonság, minél nagyobb az érték, annál több lövést visel el a pilóta mielőtt kipurcan (pilot knocked out), illetve hamarabb gyógyul a sérülésekből.Ezek közül minden tulajdonság attól függően fontos/hasznos hogy milyen módban játszol, mert máshogy érvényesülnek a különböző fajtájú játékmódokban.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
válasz Dictator^ #1425 üzenetére
Ha leginkább árkád csatákat tolsz:
- Vitality, G tolerance
- Weapon maintenance, Reload speedHa RB, SM módban is játszol, akkor már kell a Stamina is. És itt már kellhet a Repair speed is (a Rank az érdekes dolog.. fogalmam sincs mennyiben csökkenti a hatékonyságot, ha nem egyezik a gép szintjével..).
Keen vision, Awarness... Végülis nem rossz, de mivel a spot rendszer itt nem olyan, mint a wot-ban, ezért szerintem nem is olyan fontos. A távolban mindig látszanak a repülők (szürkés pontok), úgyhogy be tudod lőni, hogy ki merre megy. A marker megjelenése meg olymindegy, mert kilóméterekre nem lövöldözünk, ha meg már 1km-en belül van, akkor 0-s awarness-nél is megjelenik.
-
Revolit
senior tag
válasz nanorambo #1402 üzenetére
Amúgy rájöttem (saját bőrömön tapasztalva), hogy nem is külön tierről beszéltél. Én is kifejlesztettem LaGG 3-8 -at, az első Lagg gépet, beraktam repcsik közé, és berakott valami magasabb tierbe, pedig ez még az egyes tier... mentem a duplafedeles kis gépemmel, nézem még több mint 1 km-re van, mondom elmegyek hozzá, erre 8-900m-ről paff egy lövéssel leszedett, mert cannon volt neki... duplafedeles meg 500m felett el se lő... beraktam az egy szál Lagg gépemet, azzal jó volt, de aztán kivettem, mivel még csak az az egy van. Ezt nem értem, akkor miért tier1-ben van, ha berak nagyobb gépek közé? Vagy tierek is több szintre vannak szétszedve?
Amúgy chaika-val leszedtem egy cannon-os gépet, nem tudom miilyet, de badget is kaptam meccs végén, hogy nagyobb tier gépet lőttem le
Baromira megtetszettek az orosz duplafedelesek, nagyon lehet velük írtani, volt hogy 0 halállal 8 gépet lőttem le, és még assistok is voltak. Eddig inkább ground targetra mentem, de vicc, hogy több mint tíz ground targetet lelövök, és több pontja van annak, aki lelőtt két gépet... meg pénzt is alig adnak ground targetek.. nagyon jól ösztönöznek mit ne mondjak arra, hogy foglalkozzak egyáltalán velük, én hagyom is, az se érdekel ha vesztünk. Eleve miért nincs olyan játékmód, ahol tényleg csak dogfight? Vagy adnának normális rewardot a földi egységek elpusztításáért.
Na jó, persze ez túlzás, hogy nem foglalkozom velük, de inkáb repülőkre utazom ha választani lehet célpontok közül. -
PAtr0n
addikt
válasz Revolit #1431 üzenetére
Az orosz duplafedelesek a legjobbak, egyik nemzeté se ilyen jó. Legalábbis az I15 egy tetyves halálosztó. Volt, hogy rommá lőtt testtel leforogtam az enemyt simán. Múltkor 3 vs. 1-ből is én jöttem ki győztesen. Serényen irtották a földi cuccainkat egyik szélen, senki nem foglalkozott velük, én odamentem rambó módjára és végeztem velük. Kár hogy mire végeztem leállt a motorom mert az utolsó ellőtte, ezért szépen le kellett tennem a madarat
A Lagg3-8 is jó gép... lenne, ha szeretne fordulni, de nem szeret. Tegnap este volt egy olyan köröm vele, hogy kb. fél perc alatt 3 gépet lőttem rommá vele, aztán a hegynek csapódtam azzal a suta szarral."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
válasz Revolit #1431 üzenetére
Ajánlott olvasmány: Matchmaking in 1.37.
-
JackFeryll
őstag
Ötletnek még azt is megvalósíthatnák, hogy különböző preset repülő- összeállításokat lehessen használni.
Ha t3 helyett t5-ben akar játszani az ember akkor egy kattintás kényelmesebb mint az összes sloton kicserélni a gépeket. -
PAtr0n
addikt
Az a jó bennük, hogy simán viheted őket T2-es csatába is, mert ha sikerül valaki mögé kerülnöd, akár egy BF109 vagy Lagg mögé, annak tuti annyi, nem tudnak lefordulni, egyedül a japán zero-k veszik fel veled a versenyt, na meg még talán a Hurricane, vagy Spitfire.
Ez a Lagg3-8 és 11 valami iszonyat durva T1 és T2-ben, milyenek lesznek a többiek majd? A 20mm-es konkrétan fekete lyukat generál, ami beszippantja az ellenséges gépeket. Egy baj van vele, a fordulást nem tanították meg neki a mérnökök. De még mindig jobbnak érzem mint a BF109-et fordulás terén, az durván tolja az orrát a föld felé amikor élesen akarok vele kanyarodni. Minden esetre a flaps-et érdemes használni, javít a fordulékonyságon a combat mode.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Malibutomi
nagyúr
Én úgy vettem észre csak az elején érződnek ilyen brutálnak a ruszkik, mert nem meggymagokat lőnek mint a többi gép. Aztán ez kiegyenlítődik.
Én most egy ideje az amcsikat nyomom, III szintet kimaxoltam már, de még mindíg tanulom a BnZ-t, hogy mikor mennyi energiát pazaroljak el, de már kezdek ráérezni.[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
Fordulnak azok csak nem mindegy hogy használod. Érdemes GrmlZ tutorialokat nézni mert a csóka elég jól elmondja mit hogy érdemes használni. Mondjuk HB....RB na de AB-n is bőven használható. pl BF 109 E3
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
No majd ránézek erre a tutorialra, de most az ivásra kell lassan koncentrálnom Köszi a tippet, szívesen tanulok, és van is mit!
Ami tuti fekszik a BF109-nek az nagy open air, föld közelében elvérzik.Malibutomi:
Szóval később már nem lesznek akkora ászok a ruszkik. Köszi. Minden esetre idáig nagyon bejöttek.
"meggymagokat lőnek" Akárcsak a P-26A-35 "Peashooter", aminek a nevében is benne van. Na például ilyeneket szoktam rendre alázni az I15-el.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
BUÉK srácok! Sikerekben, egészségben és fragben gazdag új évet kívánok!
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RaZroX
addikt
Melyik ágat tudnátok nekem ajánlani ?
Csak Fighter érdekel és az a cél, hogy gyors/mozgékony legyen + nagy tűzerő. Egyenlőre csak Orosz gépeim vannak.Ja valaki össze tudná nekem foglalni, hogy hogy működik itt a Research rendszer ?
Köszi!
This is the way
-
lowzor
veterán
A horogkereszt érdekesen néz ki a He 51-esen
-
PAtr0n
addikt
gyors/mozgékony legyen + nagy tűzerő.
Na ez eléggé relatív, és szerintem kvázi ilyen nem létezik.
Oroszoknál brutális a tűzerő már rögtön az elején, amit később nagyobb tierben behoznak más nemzet gépei is. Mozgékonyság/tűzerő/sebesség szempontjából a mostanában taglalt T1-es reserve I15 a legjobb, na de ugye nem játszhat mindig azzal az ember, ha fejlődni akar. A Lagg-ok nagyon jók, darálnak, de nem fordulnak, teljesen más játékstílust követelnek mint mondjuk egy Spitfire, vagy akár egy japán Zero.
Nehéz ajánlani az általad felvázolt kritériumoknak megfelelően
Megpróbálom leírni az általam tapasztaltakat (csak vadászok):
Japán: Papír test, de nagyon fordulékonyak, gyorsak, tűzerő általában erős közepes.
Orosz: Lagg széria brutális tűzerő, gyors, de földközeli/turnfight harcra nem jó. Mig-ek fordulékonyabbak, de nem darálnak annyira. Yak-ról még nincs tapasztalatom.
Usa: Nincs még tapasztalatom, de az Airacobrákról jókat írnak.
Brit: Hurricane, Spitfire. Talán ezek a legjobban használható gépek minden helyzetben. Gyors, fordul, van bőven tűzerő is. Igazi all-round gépek, ezeket ajánlanám főként. Az MK2-es Spitfire egy igazi OP cucc szerintem.
Német: BF109 széria: Személyes tapasztalatom alapján hasonló mint az orosz Lagg. Turnfightra nem igazán jó, BnZ a jó játék stílus vele. Még majd a FW190-re kíváncsi leszek, a következő ág amit indítok.Igazából nehéz ajánlani, mert minden nemzetnek vannak gyengébb, jobb szériái, minden tierben. Eléggé balanszolt ilyen téren a játék.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás