Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Fel
addikt
Játszol kb. egy hete és máris sikerült ilyen messzemenő következtetéseket levonni... Gratula! És még terjeszted is!! No. 1!
------------------------------------------------------
Már itt van egy ideje ez a karácsonyi
hangárreptér, de még csak most tűnt fel, hogy mik vannak az ajándékos dobozok között...Bombák és torpedók.. Nagyon jó!
-
Szőrös
veterán
A fordulékonyság nem minden , hiába csinálsz helyben hátraarcot ha béna vagy egy profi amcsi gépes arc úgy leszed hogy csak nézel ki a fejedből.
Szóval játssz pár száz órát aztán majd ha lesz némi tapasztalatod akkor tisztább képet arról kapsz mi mire jó és hogyan.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
Ha leállsz vele fordulózni akkor leszed , amcsikkal a sebességi előnyödet kell kihasználni.
Mondjuk az se mindegy itt hogy melyik módban mész . Én csak HB-t tolok ..ergh már RB na. Hogy mi megy AB-n lövésem sincs de azért ott se mindegy melyik gépet hogy használod.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
JackFeryll
őstag
Helyezkedés, taktika függő. Egy jól emelkedő, rosszul forduló gép boom and zoomoljon és ne álljon le turnfightolni. Nem tudom milyen szinten vagy, de pl nekem a premium Airacobra van meg ruszkiknál ami amcsi gép és néhány napja 10 kill osszejott egy élet alatt. Persze ki van maxolva, expert a crew és viszonylag használni is tudom.
Ha a dogfightokat szereted akkor valóban japán/brit vonal lesz a nyerő. -
-
PAtr0n
addikt
Igen, olyan mint ha egy darab lécet két oldalt kiálló szöggel elhajítasz, oszt vagy fordul, vagy nem
K3NZO:
Addig jó amíg nem lesz túl korán kiadva. Azért tesztelik már zárt bétában egy ideje, szerintem márciusnál előbb nem várható. Aztán majd meglátjuk. A múlkori twiccs-es adást nézve azért vannak még hibák, főleg a túlzott csúszkálás, meg nekem nem tetszik az sem, hogy nagyon himbálódznak a tankok. Persze a célzásidőt valamivel növelni kell, de nekem kicsit úgy tűnik mintha minden tank tök lágy rugókkal lenne fölszerelve lengéscsillapítók nélkül
A WoT-ot meg nem fogja kiütni, mert teljesen más játékstílust kíván majd a 2 játék. Eleinte sokan átjönnek majd, legalább kevesebb hülye lesz a WoT-ban akik addig a WT-ben garázdálkodnak majd."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Imádom a bombázókat, a napokban nem egyszer volt, hogy átvéve az irányítást a lövész felett, leszedtem a naív támadót Általában a pilótájukat lehet nagyon jól kilőni amikor utánad loholnak. De volt már olyan is sokszor, hogy a motorjukat tettem gajra, és csak 1-2 perc után írta ki a kill-t, gondolom addig elvitorlázott szegény pára. Persze így már én is jártam bombert támadva nagyon sokszor, szóval csak óvatosan!
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Az a jó bennük, hogy simán viheted őket T2-es csatába is, mert ha sikerül valaki mögé kerülnöd, akár egy BF109 vagy Lagg mögé, annak tuti annyi, nem tudnak lefordulni, egyedül a japán zero-k veszik fel veled a versenyt, na meg még talán a Hurricane, vagy Spitfire.
Ez a Lagg3-8 és 11 valami iszonyat durva T1 és T2-ben, milyenek lesznek a többiek majd? A 20mm-es konkrétan fekete lyukat generál, ami beszippantja az ellenséges gépeket. Egy baj van vele, a fordulást nem tanították meg neki a mérnökök. De még mindig jobbnak érzem mint a BF109-et fordulás terén, az durván tolja az orrát a föld felé amikor élesen akarok vele kanyarodni. Minden esetre a flaps-et érdemes használni, javít a fordulékonyságon a combat mode.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Most látom: Wat kájnd of horogkereszt? Van ilyen a játékban?
Szerk:
Yak7? Na majd a következő az lesz amit kipróbálok az oroszoknál. Az I16-al meg vagyok elégedve, az majdnem olyan jól fordul mint a duplafedeles I15. Az más kérdés, hogy ebből majd a Mig-eket lehet kifejleszteni.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
D.Orion
veterán
Nekem tetszik a Warplanes is, nem zavar a public 1 vs 29 felállása.
Warthunder-ben annyival jobb a helyzet, hogy az egyéni teljesítményt díjazza a rendszer, ezért mondhatni igazságosabb.A fizika és részletes sérülésmodell számomra annyira érdektelen, hogy nagyon. Persze megvan a maga szépsége, de nekem inkább szoknom kellett és el kellett fogadnom. Az elején nem tetszett ez a bonyolult felépítés, a legénység fejlesztésről nem is beszélve. Most már hozzászoktam és elfogadom.
Warthunder és Warplanes között két hatalmas különbség van, az első a hosszú távú órákat játszó játékosokra épít, míg a második a gyorsan lenyomok 1-2 csatát, mert arra van időm típusú emberekre.
-
PAtr0n
addikt
Szerintem pont a patch óta kevesebb a "pilot knocked out", és valahogy hihetőbb amikor leszakad egy gép szárnya. (A Malibutomi féle esetet, most tegyük félre, arról később ) A nagy 1.37 patch előtt rengeteg volt a leszakadó szárny, miután kijött sokan azt fikázták hogy "jajj má, tök sokáig kell lőni egy gépet, hogy mehhajjon". Támadj okosan fafej, és meg lesz az eredménye most is. A leálló motor azelőtt is megvolt, ha olyat kap, még szép hogy megáll. Szóval szerintem a sérülésmodell változtatása kicsit taktikusabb irányba nyomta el az amúgy nagyon árkád AB-t. Az esetek túlnyomó többségében az első 3 helyen vagyok meccs végére, és nem ritka egy meccs alatt 7-8 lelőtt gép sem, azelőtt örültem ha 3-4 megvolt. Szóval nekem jobban fekszik az új rendszer minden tekintetben.
Hát maxra téve a grafikát azért nem panaszkodok, persze lehetne jobb is a föld textúrázása, de minek? Ott töltjük a legkevesebb időt A robbanások szerintem elég jók, bár tényleg lehetne rajtuk javítani, legalábbis ami a bombákat illeti.Revolit:
Az üzemanyag szivárgás intenzitásán is sokat változtattak, AB-ban jóval engedékenyebbek lettek, most már simán visszamész a bázisra, régebben nagyon hamar elfolyt. A kamikaze meg néha elengedhetetlen. Volt egyszer hogy 1-1 tank maradt mind2 oldalon. Nem tudták kibombázni, nekem is már csak a He-111-es bombázóm volt, de nem kockáztattam célzással, szorított az idő, stílusosan fejjel belevezettem a tankba. "Final Blow" az enyém lett Na azért ez még Árkádban elmegy, de RB-ben meg full real-ben undorító dolog.asdxv:
Az nekem is tetszik, amikor szarrá van lőve a gép, ami elég látványos, de az már nem tetszik, amikor az enemy OP Spitfire-en meteor ütötte lyukak vannak, és még mindig szedi a frageket éles fordulókból. Értem én, hogy nagy szárnyfelület, de azé nemáMalibutomi:
Két szárny leszakadása simán lehetséges akkor is ha csak az egyiket szakította szét golyó. A másik szárny kap akkora terhelést a másik oldalon, hogy az is leszakad. A farok már más kérdés, szerintem annak is kellett golyót kapnia ehhez a művelethez.KERiii:
Na igen, nem sok értelme volt, így egyszerűbb."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
Igen, de a Yak jobban szeret vertikálisan is fordulni, míg a Lagg nem nagyon Ezért hasonló a Lagg a BF109-hez. Odapörkölsz magasról zuhanva mint a Vércse, aztán odébb állsz sebesen, gyűjtve a jó kis magasságot az újabb támadáshoz. A Lagg nem hogy nem rossz, kifejezetten jó cucc. ha szerencséd van és nagy a tumultus, fél percen belül akár 3 gépet is kettéhasítasz vele.
I16 nekem is tetszik, turnfightra is jó, csak kicsit hamar kifogy a skuló. BB1 (T1-es) is nagyon jó támadó, bár nem egy turnfighter, azért ha megsorozol vele valakit, az hamar bekap egy critical-t. Belőle lehet majd később az IL2-est kifejleszteni, ami köztiszteletben álló attacker.K3NZO:
Erről dumálunk (többek között) egy ideje, te hol voltál? nem is kellett volna sokat visszaolvasni.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
BogyóBP
addikt
Tudom de talán egy repülégépes játéknál ez is cél nem?
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
Francia91
veterán
Ezt én is utálom. Általában mikor bombázókat vadászok, szarrá lövöm, már éppen csak a csoda tartja a levegőben, amíg újratöltök, addig vki belelő 1-2 alkalommal, és övé a kill...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
Eddig se voltak túl acélosak "páncélozottság" terén, na meg azért egy IL2 eléggé kerítésszaggató
RG4L:
Nekem most fejlődik éppen az M3, kíváncsi leszek. Azt tudom, hogy az M2 nem ilyen volt, legalábbis Arcade módban nem. Lehet amúgy csak az AB-hoz nyúltak, hogy ne legyenek túl csíter gépek.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- További aktív témák...