Új hozzászólás Aktív témák
-
Volfram42
senior tag
-
Atlantis
veterán
válasz Revolit #5146 üzenetére
Az se rossz. Nekem a leszállással voltak problémáim, kicsit erősebben fékeztem és átbukott a gép, ilyet AB-n nem szokott, mikor nyomom a féket, mint süket a csengőt. Viszont legnagyobb meglepetésemre megcsinálták és mehettem tovább.
Jól hangzik, hogy türelmesebbek a népek, mondjuk AB-n se szoktam figyelni a chat-et.
Ami még meglepett: itt csapaton belül mindig ugyanazon nemzet gépei vannak? Mintha nálunk mindenki amerikai, az ellennél meg japán géppel jött volna.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #5133 üzenetére
Én is azzal a Spittel mentem először RB-t. Annyira élveztem, hogy belső nézetből toltam majdnem végig. Öröm volt, mikor felgyújtottam egy játékos által irányított SBD Dauntless-t (Hokkaido). Aztán találtam még valakit, sikerült lelőlönöm, de elfogyott a lőszerem mert a háromnegyedét mellé lőttem, szóval leszállásom is volt, persze azt már nem belső nézetből csináltam.
Ugyanilyen élmény volt az első SB meccsem, igaz nincsen még joystickom és a Bf 110-est választottam, mert azzal nem kerülök egy könnyen halálforgásba és szét is lehet nézni a gunnerrel. Próbának jó volt.
A Typhoon tényleg pöpec gép, szerintem jobban teljesít mint a Spitek, a Tempest is hasonlóan jó.
Amerikával az a baj most, hogy túl sokan játszanak vele és a nagy része pancser. Beülnek a P-39-ekbe, mert azon 37mm-es derp cannon van, de lószart nem érnek el vele...
Az oroszok pedig annyira nem játszák a gépeiket RB-ben, hogy általában a fél ellenséges csapat prémium P39, P63 és B25...
War Thunder: Gelesztaa
-
Atlantis
veterán
válasz Revolit #5133 üzenetére
Spitfire-ön gondolkodtam én is, de kevés lőszere van, magamfajta balf@szok csatája abból állna, hogy a reptér fölött körözök, hogy bármikor le tudjak szállni újratölteni.
8-9 hónap és kezdő vagy? Akkor én másfél hónap és kb. 36 repült órával mit mondjak...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #4979 üzenetére
WEP szinte mindegyik repülőben volt, ennek lényegét mindenki félreérti.
Minden belső égésű motornál elérhető egy olyan teljesítményszint, amelyet a motor már nem bír el mechanikai károsodás nélkül. Ezzel a mindennapi életben azért nem találkozunk, mert különféle módokon elkerülik, pl. fojtás, fordulatszám leszabályozás, vagy az üzemanyag ellátás maximalizálása.
Azonban ez a nagy teljesítmény néha jól jött, ezért nem használtak technikai szabályozást, hanem volt egy piros vonal a fordulatszám és a töltőnyomás műszeren, valamint a gázkar erre vonatkozó állásánál, és oda volt írva, hogy WAR EMERGENCY POWER.
A P-51 mustangban ez 61 HgIN nyomásnál volt, és a gázkar itt átszakított egy kis kötelet is, hogy a szerelők tudják, hogy a pilóta WEP -elt-e. Ugyanis bizonyos típusoknál a WEP használat után a motor állapotától függetlenül nagyjavítás következett. Más típusoknál is, de volt, ahol csak akkor, ha már 2x használta, vagy hosszabb ideig használta, mint a megengedett.
Az MW Boost, amellyel mindenki keveri a WEP -et csak a német gépekben volt, az angolok és az amerikaiak akkor még nem voltak ilyen technikai szinten. Megjegyzem, hogy az MW boost -al lehet menni úgy is, hogy ne érje el a motor a kritikus teljesítményszintet, így gyakorlatilag nem is WEP -elsz.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4820 üzenetére
Mindenhol van AI... tankoknál, repülőknél egyaránt. Könnyű őket észrevenni, mert tankoknál nincsen nevük, csak pl. T-26.
Repülőknél meg biztosan találkoztál már [Shoji]-val és bandájával.Más:
ma kipróbáltam a World of Warplanes nevezetű valamit, de annyira egy okádék, szutyok szart mint ez, még nem láttam. Egyszerűen röhej, mennyire gagyi, és ezzel játszanak az emberek.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4751 üzenetére
Én ha meglátok egy bomber spawn campert, bár elég régen mentem AB-t, és pont bombázóval jövök be, elkezdek zuhanni, úgyis követ, lemegyek tengerszintre és kiugrok J-vel, addig úgy sem talál el. Ezután meg a saját vadász spawn pontunk körül van, ott meg úgyis nagy a forgalom.
War Thunder: Gelesztaa
-
JackFeryll
őstag
válasz Revolit #4725 üzenetére
Nekem sikerült. Épp fordulóban voltunk így nem tudtam állandóan körülnézni és úgy vágott be elém keresztbe a társ, hogy pont elkapta a nagy kaliber, one-shot.
Persze úgy én sem tékázok ha 700 méterre vagyok lemaradóban egyenes vonalban és berepül elém valaki aki gyorsabb.szerk:AB
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz Revolit #4723 üzenetére
Eleinte Yak-9K-val nekem is sikerült néha csapattársat telibe kapnom, mikor bejöttek elém. azóta, ha beszáll elém, inkább ráhagyom, nem kell TK...
Azt tudom imádni, mikor én nagy kaliberes géppel lövöm a B-17-est, erre bejön elém 2x7,7 mm-es géppuskával lőni..... A gunner kiszedi a p*csába két lövésből"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
anytime
őstag
válasz Revolit #4590 üzenetére
Tegnapi zaro (levezeto gyors AB-je) utkozetemben, eppen felszalltunk, lonek hatulrol mint az okor, mondom en is, most olvastam Revolit irasatHatranezek, egy Ki-10-es mint az allat ontja a skulot a seggembe ...., mondanom se kell, szinte piros volt mar mindenem, az anyjaba, en voltam a becelzo felszopo kurtizan a forgatas kezdeten vagy mi a franc ....
En egy I15-R-el paradeztam, igy gyorsan (8s) lefordultam, majd moge kerultem. Igaz ekkorra mar egy km-re eltavolodott. Sebaj, megkezdte a dogfight-ot, en meg ratapadtam es par mp utan, mar elottem volt, majd tancolt, mert rajott, hogy a fagyi visszanyal
A tanc megkezdodott, ~ 10 mp-je volt, majd felrobbant, a kis 15-ost nem tudta kimanoverezni. Semmit nem irt, es a visszahivas utan mar nem kekeckedett
Igaz, en kaptam egy ~ 600 lion buntetest, de megerte - es jo kis tanc is volt
UI: ra kellett este jonnom, hogy ez a sok fordulos stilus tetszik nagyon szinte minden utkozetben jott a 3-6 kill + az assistok es critical-ok.
A kerdes csak az, hogy magasabb tier-ben kik lesznek a lista elen allo fordulobajnokok?
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4590 üzenetére
Velem is volt ilyen. Ki-84-essel lövök egy másik vadászt, üldözöm, egy baráti I-185 meg belémszáll felülről-oldalról, gondolom ment volna a killre... Erre csak beírom chatbe hogy WTF? és én hagytam is, mondom oké bejövök másik géppel. Spawnolok, ő utánnam és elkezd lőni. Még jó, hogy annyira profi volt a srác, hogy két manőverrel mögötte voltam, mert az A6M5-öst hoztam, de arra nem gondolt, hogy lefordulom. Lőttem rá kettőt és megírtam neki hogy húzzon a francba, azzal el is ment. Ügyes.
Na, de ilyen kalandokat mindenki átél nap mint nap, aki játszik AB-t, viszont ilyet nem.
Szóval ha lennénk ellen, a squadron nem csak a komoly játékról szólna, hanem a baromkodásról is, főleg, hogy jöttek a tankok!War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
válasz Revolit #4590 üzenetére
Bírom ezeket a vér-Istvánokat, képtelenek feldolgozni, hogy elszedték előlük a madarat. Ha béna meg is érdemli. Szép lett volna a háborúban, ha mindenki TK-zik, mert nem ő szedte le 3 lövésből a B-17-et, hanem a katonatársa.
Itt jön az képbe, hogy az ilyen piperkőcök túl komolyan veszik a játékot, azaz ez már nem játék nekik, hanem csupa idegeskedés, és megszállott farmolás. A WoW-os random Raid-ekhez tudom hasonlítani, amikor kib@sztak a partiból, ha már 1 seccel később lőtted a skillt az adott szituban. Na többek között ezért tettem le azt a játékot is, mert már nem okozott örömet."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4572 üzenetére
Igen, a BnZ is energy fighting része, de nem veheted teljesen egy ág alá, mert totál más a cél a két taktikában.
Az energia a tömeg, a sebesség és a magasság függvénye, nyílván beleszámít a motorerő, maga a konstrukció, a légellenállás de ne vegyük ennyire komolyan.
Az energy fightban a lényeg az, hogy olyan szituációba hozd az ellenfeled, hogy pl. nagy G-erős fordulókat kelljen vennie, ezáltal magasságot és sebességet veszít, ellenben veled, így egy vert helyzetbe kényszeríted az ellenfeledet. Na itt jön elő, hogy melyik gép mennyire tudja megőrizni és visszaszerezni az energiáját, motorerő/gyorsulás, tömeg, magasság stb. függvénye.
A BnZ taktika lényege pedig csupán annyi, hogy lecsapsz magasabbról, magasabb energiaszintről és energiamennyiséggel a célpontra, vagy eltalálod, vagy kitért/overshoot, aztán hagyod békén és vagy keresel egy másik ellenfelet, vagy mész még X kört az előzőre.
Atlantis: nem kell, hogy szimpatikus legyen, AB-ben, a szinte fizika mentes világban semmit nem érsz vele. Viszont majd ha RB-t fogsz játszani a kis aranyos orosz gépedben, és meglátsz magad felett egy-két Fw-t és Bf-et, akkor tele lesz a gatya.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4568 üzenetére
"Na jó, a duplafedelesek után semmi sem fordul jól "
Milyen magasságon? A6M széria?Nem mondhatod rá, hogy nem fordulóbajnokok az orosz gépek, csak pár példát mondok.
Egy Spitfire-el, ami köztudottan jól fordul alacsony magasságon, megróbálsz lefordulni egy Zérót?
Egy full csapat tele Yak és La gépekkel nem fordulóbajnok csapat egy olyan csapat ellen, ami pl. full P-47-esekből, F6F-ekből vagy tierben megegyező Bf/Fw gépekből áll?
Ugyanez fordítva is igaz, pl. egy Zéróval vagy Spittel oké, hogy rá tudsz fordulni egy Bf 109-esre, de vajon követni is fogod tudni a zuhanását vagy végsebességét?Még egy fő taktika van az általad említett kettő mellett, a BnZ.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Atlantis
veterán
válasz Revolit #4566 üzenetére
Én még kezdő vagyok, oroszoknál tegnap lett meg a LaGG-3-8 (vagy miarosseb a neve) és első csatában felkenődtem a hegyoldalra, mert rohadtul nem fordul a nyomorult az addigi gépeimhez viszonyítva. A 20mm-es puska biztos jó, de előbb még el kéne találnom az ellent és még szokni kell, hová is célozzak. Egyelőre az amerikai gépek tetszenek legjobban, 12,7-es puska is tűrhető és még fordul is, ha kell. Hangsúlyozom, I-es szinten vagyok, lehet később ez változni fog.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Revolit #4562 üzenetére
Valóban nem, csak az amerikai-orosz-angol trió érdekel, a másik két nemzet nem. Németekről nem sok jót olvastam, japánok meg hasonlóak, mint az angol vonal, ha jól tudom. Így is lassan haladok, de nem baj, nem sietek sehová.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Kotomicuki
senior tag
válasz Revolit #4535 üzenetére
Tudomásom szerint a 100%-os javítási képesség (50 pontokból, 30 ezüstből, 20 aranyból - utóbbi kettő csak akkor lehetséges, ha a gép szintjéhez mérten, kellően nagy a legénység összképesítése; pl. ezüstért T1-hez 100 pötty kell, T2-ben már 150; T3-ban 200...) megfelezi a javítási időt -> 10 órás javításból 5 órás lesz! (ahogy az összes többi tulajdonság is működik)
A javítási (tier-)szintek is hasonló módion működnek (ismétlem: az én ismereteim szerint): ha az csak 2-es, de T3-as géppel repülsz, akkor duplázódik a javítási idő.
Természetesen, akik nem veszik ki a pipát az azonnali javítás elől, azokat ez nem érinti..., őket a 'hogy lehet ezüstöt vásárolni a játékban' szekciónál találjuk!
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
csaabz
őstag
válasz Revolit #4528 üzenetére
Igen, kredit is kell hozzá, de ahhoz előbb el kell érni azt a szintet.
A Reload Time-on sokat dobott.Atlantis: Igen, minden gépre külön meg kell venni. Tehát nem árt előre eldönteni, melyik ágon szeretnél fejlődni, továbbmenni. Mondjuk nekem mindegy, mert én az oroszoknál az összes ágat fejlesztem. Ha költesz aranyat a legénység fejlesztésre az a tier lépésnél sem fog odaveszni, mert annyival közelebb leszel az Experthez az új szinten.
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4517 üzenetére
Squadronnal lehet csinálni másik squadron elleni csatákat, AB/RB/SB beállításokkal is, ezzel értékelést kap a squadron, toplistára kerül egy helyezéssel, satöbbi. Illetve mindig látod, hogy a csapatodból ki online és ki nem, annak ellenére hogy nem feltétne van friend listen minden egyes tag és van külön chatszoba.
War Thunder: Gelesztaa
-
anytime
őstag
válasz Revolit #4469 üzenetére
Ezzel pontosan en is igy vagyok
Most visszatertem tier1-be es nekialltam "cr oszlopnak" es veluk repulok.
Nagyon elvezetes volt, azert a 12,7-es kaliber az szepen teszi a dolgat
Egyenlore ugy vagyok vele, hogy itt maradok es itt gyakorlok, mikozben elvezetse is - egyenlore ennyit tudok.
Meg is volt a terror of the sky -
Micsurin
nagyúr
válasz Revolit #4454 üzenetére
nem is a géppel volt a gond user error volt ilyenkor amikor vissza gondolok saját magam nézzem lámának
no de, mikor lesznek amcsi tankok ? és a németek a vége fele erősebbek lesznek mint az orosz tankok ? (páncél)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #4350 üzenetére
A Premium Captured gépek baromi idegesítőek, ha azok pont az aktuális ellenfél gépei. Amerikai / Angol vs. Japán meccsen angolként lőttem már amerikai Ki-61 -est
Azonban a legtöbb embernek van annyi esze, hogy ilyen gépekkel többnyire csak akkor megy, ha más ellenfél ellen játszanak. (Ha meg nem volt, már megtanulta )
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4350 üzenetére
1) Amelyik gépnek nincs cockpit nézete, azt kívülről látod SB-ben is? Vagy a "front" nézetet látod?
Azt a nézetet látod, ahol az emelkedés szöge és az "iránytű" látszik, pl. bombázókon.
2) Honnan tudod, hogy az 1km-re lévő gép barát vagy ellenség, ha nincs spotting?
Nem tudod, hogy 1km-re van, csak sejtheted, de egyébként ha kellőképpen közel mész hozzá és barát, akkor kékkel kijelzi, ha nem jelzi ki, akkor lőheted. Ugyanez a captured gépekre is igaz.
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
válasz Revolit #4350 üzenetére
1. : front nézet , "kívülről" csak olyan gépet látsz amin van gunner.
2.: messziről nem tudod ki az ellenség ki nem , 1 km belül van marker akkor látod szokásos kékkel jelölve. Egyébként egy idő után már a sziluettekből is felismered a gépeket.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
pws
aktív tag
válasz Revolit #4287 üzenetére
Pont ue a taktikát alkalmazom én is a JAK9, Airacobra gépekkel.
Még akkor is ha épp nem GOD módban van a B17, elmegy vele 2-3 perc mire leszedem. Addig a maradék 3 bombázó már legyalulta a bázist. Szerintem az AB, RB, SB között legyen különbség bonyolultság, valósághűség stb szinten. De adja vissza egy légi-csata érzetét. Tudománytalan-kamfasztikum lövöldözéshez felesleges a gépeket igazi gépekről mintázni.[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #4275 üzenetére
Amint a jetek közelébe érsz, az egész AB egy hatalmas nagy szutyokká válik, két perc alatt szarráverik mind a három bázisotokat, és még 1-2 perc alatt az airfieldet is, élvezhetetlen, szar matchmaking... maradj RB-nél és ne erőltesd az oroszokat, szerintem.
War Thunder: Gelesztaa
-
nemeth989
senior tag
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3936 üzenetére
Mert nem elég a trimmelés, kell más is, csak vártak rám, nem volt időm kifejteni. Nem tudom, hogy AB -ben ez működőképes-e.
Miután picit felfelé trimmelted, elkezded csökkenteni a sebit, így a gép a trimmelés ellenére finoman ereszkedni kezd. Leheletfinoman ráengeded a kifutóra a gáz csökkentésével, majd touchdown után hagyod picit gurulni, esetleg korrigálsz a joy -al ha az orrát bele akarná verni a földbe, majd gázt adsz. (Nem vadállat módjára, mert oldalra kifordul a gép, és a szárnyat fogod letörni ) Így végiggurulsz a kifutón, majd miután eléri azt a sebességet, ahol a trimmelés ismét "hatni" kezd, magától emelkedni kezd a gép. Nem mondom, kell hozzá némi gyakorlat, és a gép ismerete is, de ha tudsz szépen landolni, akkor ez is menni fog. Főleg, hogy a landolást is hasonlóképpen kellene csinálni.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3934 üzenetére
Jah, hogy ezért van minden pont mellett egy nem jelölt reptér?
Ki fogom próbálni, kösziHogy ne zúzd le a propellert: alacsonyan úgy kell repülni, hogy a gépet picit felfelé kell trimmelni Így a gépet nem felfelé kell terlgetni, hogy ne érjen a földhöz, hanem éppen ellenkezőleg, lefelé, hogy ne emelkedjen föl.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Mister_X
nagyúr
válasz Revolit #3879 üzenetére
Abból indulok ki, hogy egy darab van az embernek, továbbá monitoronként (én) nem is áldoznék 40-45e-nél többet. Ebben az árkategóriában kapni értelmes darabokat. OR meg nem hinném 80-90e alatt lenne.
A legjobb élményt OR mellett is a három monitor + TrackIR (meg ilyenek) fogják adni, mert a Rift felbontása lehet nem lesz elegendő.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Fel
addikt
válasz Revolit #3865 üzenetére
Dobj már egy képet a szituról.
Én ezt csak úgy tudom elképzelni, hogy nincs meg a megfelelő számú fejlesztett modulod az előző szintről, és emiatt nem tudod fejleszteni őket.Ugyebár kétféle követelmény lehet egy-egy modul kifejlesztéséhez:
- Egyrészt meg kell lennie a megfelelő számú modulnak a megelőző szintről (bal szélen),
- illetve van, hogy egy-egy modulnak van saját előfeltétle modulja (be szépen hangzik..) (heveder --> jobb géppuska). -
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #3837 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint az Airacobrák és a Kingcobrák is a cockpit mögött hordozzák erőforrásukat.
Colos1: ilyeneket te honnan tudol? engem érdelnek az ilyen dolgok.
Más: tele leszünk Spitfire-ökkel
work in progress gépek
USA
PBJ-1H
PBJ-1J
Germany
Me.262C-2b
Me.262A-1a/U4
USSR
MiG-3U
I-185 71 (etalon)
Britain
Spitfire Mk.XIVe
Spitfire Mk.XIVc
Spitfire Mk.XVIIIе
Sea Fury[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
válasz Revolit #3787 üzenetére
Aha, autószimulátornál meg sokan úgy csapják agyon az igazi élményt belső nézetből, hogy automata váltóznak. Az legalább annyira illúzióromboló mint a külső nézet. Colin 2 óta manuális váltóval játszok, Grid 1 óta meg kormánnyal és belső nézetből
asdxv:
Tegnap esete lefeküdtem aludni, és hagytam a gépet kínlódni a letöltéssel, láttam hogy esélytelen már játszani. Így több mint 12 óra elteltével már lent is van!"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3744 üzenetére
Ha nagyon jó a fizikája a játéknak, akkor az sincsen kizárva, hogy lepattogott. Ezért találták ki a robbanó lövedékeket, mert a páncéltörő és egyéb lövedékek ha nem olyan szögben csapódnak be, akkor egyszerűen lepattannak. A becsapódás látszik, mert szikrázik, de gyakorlatilag csak karcolást okoz. Én is szoktam olyant tapasztalni, hogy megsoroznak, hallom a találatokat, leszállok javításra, de a gépnek semmi baja. És ezt leginkább a Messernél tapasztalom, Szarfire -nél ritkábban, Ki-61 -el meg szinte csak elvétve. Mivel a 3 gép páncélozottsága is ilyen sorrendben csökken, ezt alá is támasztja.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3737 üzenetére
A Hitdetection néha fáziskésésben van. Volt, hogy megsoroztam a gépet, láttam, hogy robbannak rajta a lövedékek, és semmi, aztán kb. fél perc múlva elkezdte írogatni a hiteket, meg hogy critical hit, és demage Valamint az sem mindegy, hogy milyen lőszerrel találod el. Pl. a "ball" a fémhéjas repcsiket nem sebzi, mert lepattog róluk. De a 40 mm az 40 mm, ott szerintem a hitdet szórakozott.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #3734 üzenetére
Jó, hát AB-ben nem rinyálok ha nem látok valakit és kilőnek. Itt viszont látótávon belül voltak, a messzebbit kijelzi, közelebbit nem, ami csak azért fontos, mert nem mindegy milyen gépet támad meg az ember, és hányan vannak körülötte. Muszáj voltam egész meccsen a kis mozgó fekete pontokat keresgetni, úgy törölgettem papírzsebkendővel a laptop kijelzőjét, hogy egy porszem se legyen rajta, mert sokszor ki nem jelzett ellenségnek hittem.
Aztán jött a semmiből egy "fekete pont" és félbeszelt.
War Thunder: Gelesztaa
-
Fel
addikt
válasz Revolit #3727 üzenetére
Ha hozzáveszed a pluszba kapott pontokat is, akkor szerintem rendben van. Régebben vettem 100 és 1000 GL-ért pontokat, és akkor 1000 + 500 xp-t ill. 10000 + 7500-at kaptam. A végösszeg most is ugyanennyi, csak 800 + 700, ill 8000 + 9500 szerepel. Biztosan valami hülye ok miatt, csak így tudták megoldani, hogy tényleg 20%-kal kevesebb GL-ba kerüljön..
-
RG4L
őstag
válasz Revolit #3618 üzenetére
Hát figyi, a B25-ösök és B17-esek nagyon jó bombázók, AB-ben tökmindegy milyen bombázód van, úgyis lesz mögötted egy Yak 9 vagy egy FW190, előbbi egyhiteli a géped, utóbbi meg szétdarál, viszont ezek a bombázók nagyon szépen mennek RB-ben, a B17-essel és a B25-össel is sikerült ölnöm gunner segítségével, a B25-ös előnye annyi, hogy ugye van rajta rendes MG is az orrában, tehát tudsz vele lazán lőni AAA-t, Artilleryt, Armored Carokat, stb... RB-ben jól jön RP farmoláshoz és a térkép tisztításához, illetve én kétszer is meggondolnám, hogy face-to-face megyek-e egy B25-essel.
A P vagy F ágra azt tudom mondani, hogy Tier 3-ban a két P47-es Thunderbolt nekem nagyon tetszetős gép, viszont vigyázz vele, mert úgy fordul mint egy bombázó, viszont beteg a felszereltsége, egyszerre nagy mennyiségű bomba és rakéta is, úgy tudom, hogy ezek a vadászok a bomber spawn pontról indulnak RB-ben, ami szerintem szemétség, mert nem szeretném, hogy egy ilyen felettem legyen. Szintén Tier 3-ban az F4U-1c a 4 cannonnal, majd 1000 lőszerrel felszerelve már eléggé tud darálni, a többi F4U olyan semmilyen volt számomra, nem azt mondom, hogy rossz, csak olyan semmilyen. A P63-asok fejeltősek, most épp még kettő ilyen szutyok Kingcobrát fejlesztek, nem az én stílusom, jól repülnek meg minden, 37mm ide vagy oda, szerintem gyenge gép, magas battle ratinggel. Tier 4-ben előkerülnek a jó amcsi vadászok. Az F8F Bearcat a játékban mászási sebesség tekintetében a toppon van, van csak MG-vel és csak cannonnal felszerelt verziója. A mászás minden, a magasság minden, ott a Bearcatek nagyon jól produkálnak, jó a fegyverzetük, pöpec gépek. Ez az F ág Tier 4-ben, amivel szemben ott vannak a Mustangok. Bearcatem nincsen még, Mustangom van, repültem már vele, nekem nagyon-nagyon tetszik, neves gép, relatíve jól mászik, nem annyira lusta, MG-vel felszerelt mint a többi amcsi gép, avagy Tracer ammo for the win.
Azt tudom javasolni, hogy vidd el egy próbakörre a prémium/gift P51-es Mustangot, és ha nem tetszik a mozgása, fejleszd a Bearcatet. Nekem speciel az F8F most az álomgépem, de még mindig olyan messze van, hogy nem igaz.
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
válasz Revolit #3610 üzenetére
Nekem a B-17 gunnerei csak ugy apritjak a vdaszokat, minden felol. Van, hogy RB-ben leszednek 4-5 fightert is, nekem pedig semmit sem kell csinalnom. B-17-en most 4/8 tapasztalt gunnerem van, B-25-on pedig 5/5, azok is marha jol vedenek
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
PAtr0n
addikt
válasz Revolit #3610 üzenetére
Olyan velem is gyakran előfordul, hogy mire odaváltok gunner nézetbe, leadok 2 lövést, és egyből kiszedik.
A célzás skill is olyan mint a többi. Kábé 50-től érezni igazán.Eagle16:
Ezt már néztem én is, most ki is fogom nemsokára próbálni, jön egy új processzor, igazából majdnem ugyanaz mint a másik (E5440 helyett E5450 lesz), kíváncsi vagyok beenged e ugyanúgy, vagy sem."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Colos1
őstag
válasz Revolit #3591 üzenetére
Ezt elképzelhetőnek tartom, bár nem teljesen ebben a formában. Ha minden nemzet aktív, akkor kell német-angol, német-orosz, USA-japán, angol-japán, orosz-japán és USA-német pálya. Azonban a kevés játékos miatt a szerverkapacitást inkább az AB -s meg RB -s bohóckodásra kötik le.
(#3592) Th1sN04ll: Ha minden nemzet aktív, akkor is tud válogatni, hogy kit kivel rak össze. Pl. RB -ben sem rak össze egymás ellen angolokat meg amcsikat.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Szőrös
veterán
válasz Revolit #3496 üzenetére
Én tegnap nyomtam 2 RB-t joy-al , baromi jó volt. Elsőben szereztem 2 kill aztán kényszerleszálltam , másodikban meg elbénáztam és belerongyoltam a célpontba .
Amúgy aki joy-t akar használni annak jó tanács:
Első körben RB test flight a kedvenc fullra fejlesztett T1 ( max T2 ) gépeddel , ha itt minden klappol jól be van állítva joy akkor menj át vele RB meccsre .
Szívás lesz mousesniperek ellen de könnyebb vezetni a gépet mint SB-n.
Pár meccs utána ha már érzed a dolgokat akkor SB test flight és csak utána SB meccs.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
.LnB
titán
válasz Revolit #3368 üzenetére
Ja a cheater az nekem is megvan, gondoltam ezek a ruszkik próbálnak szépen fogalmazni a fraud-al
Bazd! Megvan!!!
Véletlen vásárláskor a nevem helyett a bankot írtam be! És még csodálkoztam is, hogy nem zavarta a rendszert a hiba! Á, most írhatok a supportnak... És megint én voltam a hülye... a picáába„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Revolit #3268 üzenetére
Köszönöm, természetesen nem vagyok teljesen analfabéta, csak türelmetlen. Mert mikor látom sokszor, hogy esélytelen akkor hagyom a francba és megyek le harcolni. Akkor az egész csak türelem kérdése. Jó is, hogy írod a sebességet mert arra figyelni fogok.
Köszi.Mindenkinek köszi a válaszokat, akkor csak egyszerűen türelmesebbnek kell lennem
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Revolit #3218 üzenetére
5-pontosnál nagyobbat egy helyre sem tettem rosszul, ebbe szinte biztos vagyok (nem tudom most megnézni tutira)
Én nem bombázok, only Fighter, egyszerűen értem én a bombázók fontosságát meg minden. De az dög unalom Kipróbáltam Angolokkal, kész voltam mire odaértem a bázis fölé, aztán reload.... És senki nem jött rám sose(#3219) RG4L:Ez a táblázat amúgy mit jelent? Az, hogy milyen nemzetü játékos vár játékra?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Ryzen 7 5800X / RX 6700 XT / A520M / 16GB vagy 32GB RAM 3600MHz / 256GB + 1TB M.2 SSD / 750W GOLD
- Apple Watch SE 2 44mm - 2024 gyártás, 100%, Apple garancia, ezüst, doboz
- iPad Pro 13" M4 - 2024, Cellular, WiFi 256GB, Apple garancia, ezüst, doboz
- iPad Air 13" M2 - 2024, Cellular, WiFi, Apple garancia, szürke, doboz
- Apple iPhone 14 256GB - független, 87%, Apple garancia, doboz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest