Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
válasz anytime #3244 üzenetére
Szia!
Először is nézz szét itt, sok hasznos dolgot tudhatsz meg: WT.hu
Ha megy az angol akkor az official oldalt is bújhatod, főleg a fórumokan van sok info: WT.com- ha jol latom, magyar nyelvu kliens meg nincs. Varhato?
Készül a magyarítás, már 90%-osnak mondható, én is fordítom jelenleg. Official lesz a fordítás, tehát a kliensbe fogja a Gaijin beépíteni.
- tudnatok egy rovid osszefoglalot arrol adni, hogy merre es milyen iranyba erdemes vinnem a fejlesztest?
Ha a gépenkénti modulok fejlesztése érdekel, ott teljesen mind1, mit és milyen sorrendben maxolsz ki, stock gép nem gép, ezt mindenki tudja. Ha az érdekel, hogy melyik nemzetnél mit érdemes, az csak a te igényeiden, és kedveden múlik. Valaki csak vadászt, vagy csak bombázót fejleszt bizonyos nemzetnél, mert ott épp az a legjobb. De nagy általánosságban elmondható, hogy elég kiegyenlített a játék, minden nemzetnek vannak erősségei/gyengeségei, pár hsz.-el lentebb pont ezt fejtegettük. Persze mivel oroszok a készítők, így az orosz gépeken érezni egy kis buffot, de nem legyőzhetetlenek.
- van olyan squad, ahova tudnek csatlakozni es tanulni, netan kozben skype segitsegevel is okulni? Ha ennek vannak esetlegesen anyagi feltetelei, kozoljetek, nem zarkozom el. Itt arra gondolok, hogy ha szukseges valamilyen fizetos acc. kiegeszites, netan kulon room, akkor szivesen beszallok. Ertelemszeruen, jelenleg az alap harom amcsi gepem van , gondolom, ezzel nem nagyon jutok messzire
Ezt is pont most taglaltuk nemrég, lehet összehozunk egy Squadront. Annyit érdemes attól függetlenül is leszögezni, hogy ha gyorsabban szeretnél fejlődni, érdemes prémium tagságra beruházni, nem annyira vészes, olcsóbb mint a konkurens hasonló megoldásai.
- eger + bill avagy a joy a konnyebb, egyszerubb periferia?
Arcade (AB) és Realistic battles (RB), egyértelműen mosuse + bill. a butított fizika és rásegítős irányítás miatt. Simulator battles-hez (SB) meg evidens a joy, ott már csak belső nézet van, és valóságközeli fizika, irányítás. Erről a nagy SB-sek többet tudnának mesélni. Egérrel meg se próbáld.Teszt időszak (closed beta) meg csak a Ground Forces kiegészítőnél van jelenleg, jönnek hamarosan a tankok is a játékba. A repcsis rész már nem béta, bár elég sok tapasz jön még mindig hozzá.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Szőrös
veterán
válasz anytime #3324 üzenetére
Nem építő , értetlenkedő .
De komolyan ehhez minek "magyarítás" ?
Max a gépek leírása/története az ami komolyabb angol szöveg de ha arra kíváncsi vagy akkor érdemesebb pl wiki-n utána olvasni ott bővebb leírást találni róluk.
Amúgy meg a WT magyar fan oldalon már foglalkoznak a fordítással.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
válasz anytime #3324 üzenetére
Nemsokára kész, már 95%-on áll, én is rajta vagyok a fordításon.
nemeth989:
A magyarítás nem modként készül, hanem hivatalosan fog a játék választható nyelvezetei közé bekerülni, egy frissítés alkalmával. A Warthunder.hu kapta meg a hivatalos fordítás "jogát".torz on borz:
Nem legyél már ilyen sarkos, nagyon sokaknak fog jól jönni az a magyarítás. Valaki annyit nem tud angolul, hogy mit jelet a "the"vhw:
A Gaijin ezért kér pénzt, a WG meg azért, hogy ha eredményesebb akarsz lenni, vegyé gold ammot-t. Ezzel szerintem ki fejtettem véleményem arról, melyik cég profilja pofátlanabb. De ha tovább feszegetjük, nézzük meg mennyi ott egy prémium hónap, meg mennyi itt. Mennyibe kerül eleve a gold, és a prémium tankok (itt repülők egyenlőre).
Azzal meg hogy itt megveszel egy tank pakkot (a legutóbbi volt a legolcsóbb), automatice kapsz valamennyi gold-ot, meg prémium napot. Az előbb említett pakknál ez úgy nézett ki, hogy a 2 tank mellé kaptál 2 hét prémet, meg 2000 goldot. A 2000 gold meg megsúgom hogy újabb 30 nap prémiumra elég. Mindezt 3800Ft-ból.
Tehát ebből az összegből ha úgy tetszik kaptál másfél hónap prémet, és 2 tankot a GF indulásra, meg bent vagy a bétában."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Francia91
veterán
válasz anytime #3951 üzenetére
Ami viszonylag otvozi ezeket, talan a Spitfire repcsik. Tuzero aranylag rendben van, fordulekonyak, es nem masznak rosszul. Fw-190 tuzeroben nagyon ott van, jol emelkedik, viszont nem valo forduloharcra. La-5 szeria hasonlo. Japan Zero-k rohadt jol fordulnak, nem emelkednek rosszul, de talan tuzeroben lehettek volna erosebbek. USA vadaszai szamomra semlegesek, kulonosebben nem jeleskednek semmiben sem. Ott SZERINTEM csak az AirCobra-kat erdemes fejleszteni.
De ez csak az en velemenyem"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Szőrös
veterán
válasz anytime #3973 üzenetére
Igen , AB/RB-n a mousesniperekkel szemben egyértelmű hátrány a joy. Mondjuk ettől függetlenül RB-be be lehet menni így , nem rossz fíling joy-t markolászni de ne várj csodát.
szerk.: fejlesztésekkel együtt változnak a gép adatai is ha zöld akkor pozitív irányba , értelemszerűen piros negatívat jelent.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Colos1
őstag
-
Szőrös
veterán
válasz anytime #4025 üzenetére
Én már áttértem SB-re egy TM Hotas X-et használok ( track ir-t talán ma már össze is barkácsolom ).
AB-n szerintem tényleg nem érdemes joy-t használni annyira könnyített az FM hogy azt csiricsáré mozgást lekövetni joy-al...hát elég érdekes lehet a célzásról nem is beszélve.
RB-n már érdemesebb kipróbálni , jobb manővereket lehet vele összehozni mint egér/bill. párossal de a célzás még mindig problémás.
SB-re meg kell a gyakorlás és legfőképp kitartás. Az elején elég sokszor megrépáznak , érdemes fullos T1es géppel bemenni akkor még hasonló kaliberű lámákat is kifog az ember és lesz némi sikerélmény is.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz anytime #4095 üzenetére
A célzás könnyebb de közel sem tudod vele úgy irányítani a gépet mint egy rendes joy-al ( főleg ha még pedál is van mellé ).
Mindenesetre ha ez így tetszik és élvezed akkor biztos hogy érdemes lesz beszerezni egy botot.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
nagyúr
-
Colos1
őstag
válasz anytime #4115 üzenetére
Az az La-7 volt, ahol 5000 méter volt a határ
A Jak -oknál 4000 méter.
De valóban, benne volt a légierő szabályzatában, hogy ezeket a repülőket a megadott magasság alatt el kellett kerülni, vagy felcsalni 4 ill. 5000 méter fölé.Gondolkodtam, hogy mit tudnék leírni, mert sok mindent meg lehet találni a neten. Aztán rájöttem, azt írom le, amit nem lehet így összefoglalva megtalálni, amit úgy bogarásztam össze. Lehet picit hosszú lesz. Szerk: igen, qrva hosszú lett Úr isten, ennyit életembe nem írtam
Ezt kb. fél évembe telt összeszedni, megpróbálom összefoglalni:
Pl. a propeller vezérlése.
A működési elve: egy ívelt lap – mint a szárny - , amely forogva maga előtt nyomáscsökkenést, mögötte pedig nyomásnövekedést okoz. A lapát megcsavarására azért van szükség, mert a nyomáskülönbség függ a kerületi sebességtől, ami az átmérőtől függ, és így biztosítható, hogy a nyomáskülönbség mindenhol egyenletes legyen, és jobb legyen a propeller hatásfoka. A nyomáskülönbségből adódó vonóerő függ az állásszögtől is. Tisztázzuk, hogy az állásszög a repülő hossztengelyére merőlegesen = 0. (A repülő hossztengelyéhez képest is szokták definiálni.)
Kétféle állásszög létezik, a statikus vagy valódi szög, ez az, ahogy a propeller ténylegesen áll.
Dinamikus/megfújási szög: a statikus állásszög mellett ez figyelembe veszi a levegő sebességét is, a propeller üzemi körülményei ettől a szögtől függenek. A propeller esetében definiálható egy átáramlási sebesség, amely attól függ, hogy a propeller mekkorát "harap" a levegőbe, és hogy mekkora a fordulata. Pl. legyen az átáramlási sebesség 300 Km/h. Ha a repülőgép is pont 300 Km/h -val megy, akkor a propeller gyakorlatilag nem csinál semmit, nem fejt ki vonóerőt, mert nem alakul ki nyomáskülönbség. Ebben az esetben a megfújási szög = 0. Ha a repülő sebessége kisebb, mint az átáramlás, akkor a megfújási szög pozitív, a propeller húzóerőt fejt ki. Ha a repülő gyorsabban megy, mint az átáramlás, pl. zuhanáskor, akkor a megfújási szög negatív, a propeller ilyenkor fékezi a gépet. (Vagy felpörög, a gázállástól függ)A fentiekhez hasonlóan a propellerre ható erő is két felé osztható, van egy statikus, ami a statikus állásszögtől függ (próbálj meg egy deszkát lapjával, meg élével forgatni, lapjával nehezebb), és hat rá a vonóerő is, a megfújási szögtől függően. Ha a fordulatszám állandó, akkor a sebesség növekedésével csökken a megfújási szög, ezért csökken a vonóerő is.
Lényeg: A max. sebesség a statikus állásszögtől, a vonóerő pedig a megfújási szögtől függ. A motort a statikus terhelés és a vonóerő eredője terheli, így ha a vonóerő csökken, akkor a motor megterhelése is csökken.
A fentiek után érthetővé válik, hogy ha az állásszög kisebb, akkor a kisebb statikus terhelés miatt nagyobb motorerő juthat a vonóerőre , azonban a kisebb állásszög miatt a gép hamarabb eléri a max sebességet.
Ez az egész amúgy teljesen analóg az autó sebességváltójának működésével. Nagy áttétel = nagy fordulat = nagy gyorsulás = kis sebesség. Nagy áttétel = kis fordulat = kis gyorsulás = nagy sebesség.
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a propellernek van még egy kritikus korlátja, a fordulatszám. A kerületi sebessége nem érheti el a hangsebességet. Egy P-51D 3,4 m átmérőjű propellere ezért max. kb. 1800 -at pöröghet. Azon a részen, ahol eléri a hangsebességet - amely először a propeller legnagyobb kerülete lesz -, le fog válni az áramlás, ott a propeller nem fog dolgozni, tehát csökkenni fog a hatásos felület, meg olyan vibrációkat okozhat, amely tönkre vághat a motortól kezdve a propellerig bármit.Pár szót a propeller lapátok számáról. A lapátok számával egyenesen arányos a statikus, és a vonóerő is. Azonos geometriájú, és azonos fordulatszámú légcsavarok esetén egy 4 lapátos propellernek 2x akkora a statikus terhelése, és 2x akkora vonóerőt tud kifejteni, mint egy 2 lapátos. Az elérhető max. sebesség viszont ez esetben nem változik, azt vagy állásszög növeléssel, vagy fordulatszám növeléssel lehet elérni. Viszont ha egy repülőt átterveztek több lapátos propellerre, akkor muszáj volt sokkal erősebb motort tenni a gépbe. Okos tervező ilyenkor odafigyelt, és nem csak annyival erősebb motort tett a gépbe, mint ami a megnövekedett vonóerőhöz kell, hanem annyival, hogy a vonóerő mellett bírjon el nagyobb állásszöget is. Vagy nagyobb fordulatot, ilyenkor a propellert kisebb átmérőre kellett tervezni, pl. a 2 tollasból nem 3 tollas készült, hanem egy kisebb átmérőjű 4 tollas. Tehát, ha egy gépnek van pl. 3 és 4 tollú változata, akkor a 4 tollú sok esetben gyorsabb is. De két különböző gépnél nem biztos, hogy a 4 tollú gyorsabb egy 2 tollúnál, mert túl sok mindentől függ.
A propeller állásszögének vezérlési módjai:
1. Fix állásszögű prop. Ez csak kis sebességre és nagy vonóerőre tervezhető. Jelenleg csak a műrepülőgépek esetében használják, ahol a gyorsulás és az emelkedés a lényeg, a sebesség annyira nem. Adná magát a fordulatszám növelése, de a fent említett korlát miatt ez nem megvalósítható.
2. „variable pitch” propellerek: az első generációja 2 szöget tudott, egy kis szöget a felszálláshoz és emelkedéshez, és egy nagyot az utazáshoz. (Cruise) Nagyon rövid életű volt, mert szinte azonnal továbbfejlesztették, és az ilyen gépeket is átszerelték a következő módra.
3. Továbbfejlesztett variable pitch propeller. Nem csak két szöget tudott, hanem a két véglet között fokozatmentesen állítható. Ennek a rendszernek a nagy előnye az volt, hogy a motort egy fordulaton lehetett üzemeltetni , így az mindig az optimális fordulaton működhetett, ahol a legnagyobb teljesítményt leadja. Azonban az állandó fordulatszámon való üzemeltetés nehézkes volt. Akár a gázhoz, akár az állásszöghöz nyúltál, a másikat mindig hozzá kellett korrigálni, így a pilótának annyit kellett gépészkednie, hogy a figyelmének nagy részét lefoglalta az üzemeltetés. Ezért ez a megoldás sem volt hosszú életű.
4. A mérnökök összedugták a fejüket, hogy mi lenne, ha volna egy automatika, amely a motor fordulatszámát a propeller állásszögének automatikus állításával állandó értéken tartaná. Ezt az automatikát „governor” –nak nevezik, a rendszert pedig „Constant Speed” propellernek.
A működése: beállítod a fordulatot az állásszöggel. (Ezért az állásszög állító kart "Prop RPM -nek szokás nevezni, de mivel a fordulatszámot csak közvetetten állítja az állásszöggel, sokszor "prop pitch" -nek is hívják.)
A gép gyorsul, vagy süllyed: A megfújási szög csökken, ezért a vonóerő csökkenése miatt a motor felpörögne. A governor növelni fogja az állásszöget, így a fordulatszám marad, de az állásszög növekedése miatt növekedik az elérhető sebesség is.
A gép lassul, vagy emelkedik: a megfújási szög növekszik, a motor fordulata csökkenne a növekedő vonóerőből adódó terhelés miatt, ezért a governor folyamatosan csökkenti az állásszöget, amelynek köszönhetően növekedik a vonóerő.
Gázt adsz: a motor felpörögne, ezért a governor növeli az állásszöget, hogy növekedjen a statikus terhelés, és nő az elérhető sebesség is.
Elveszed a gázt: a motor fordulata leesne, így a governor csökkenti az állásszöget, csökken az elérhető sebesség, és a megfújási szög negatív tartományba érve fékezi a repülőgépet. (Ha úgy van beállítva a gáz)
És mind eközben a fordulatszám nem változik, de egyes gépeknél picit ugrálhat a governor reakcióideje miatt.
Ez a rendszer azért jó, mert az üzemeltetési jellemzők mindig optimálisak, a motor mindig a legjobb fordulaton van, a propeller pedig mindig a legjobb állásszögben. A pilótának csak a motor fordulatszámára kell figyelni, mert a fordulatszám és gázállás beállításoknál is vannak optimális, gazdaságtalan, és a motorra veszélyes beállítások is.
Megjegyzendő, hogy ez az automatikus propeller pitch vezérlés nem keverendő össze az egyes német repülőkben lévő „Auto prop pitch” automatikával, ugyan is az nem az állásszög automatikus állítására való, hanem - amiről az imént beszéltem -, az aktuális gázhoz állítja be az optimális motor fordulatszámot. Az volna a megfelelő megnevezés, hogy "Auto Prop RPM".A gázkar állása: úgy definiálják, hogy a szívótér nyomását adják meg. (Manifold Pressure = MP) A mértékegység változó, amcsi gépeknél: HgIN, angoloknál: PSI, németeknél: BAR, japánoknál: házikó + kisszék. Minél jobban nyitva van a gázszelep, a szívási nyomás annál nagyobb. Feltöltés nélküli motor esetében teljes gázállásnál megegyezik a légköri nyomással (gyakorlatilag picit mindig kisebb), feltöltős motor esetében több.
A gép üzemeltetési kézikönyvében le van írva, hogy milyen beállításokkal üzemeltethető a motor.
Példák, P-51D -re:Felszállás, és military power max 15 percig: 3000@61 ez azt jelenti, hogy RPM: 3000/min, gáz: 61 HgIN.
WEP: 3000@67 - RPM: 3000/min, gáz: 67 HgIN
Cruise - max sebességre: 2700@46
Cruise - legtakarékosabb utazásra: 2400@36Ha én 36 HgIN gázzal adnék a 2400 helyett 3000 -es fordulatot, akkor az állásszöget mindig kicsin tartaná, mert nagyobbat a motor nem bírna el. Ezért nem valósulna meg a fent leírt optimális szabályozás, vonóerőm lenne, de sebességem nem. Ideiglenesen lehet, néha kell is így üzemeltetni, de hosszútávon kerülni kell, mert gazdaságtalan. Pl. ha ezzel a 2400@36 beállítással megyek, és valamennyit emelkedni kívánok, akkor feltolom 3000 -re a fordulatot, hogy legyen vonóerő, de amint megszüntetem az emelkedést, visszaveszem 2400 -ra.
Ha 67 HgIN gázzal a 3000 helyett csak 2400 RPM -et adok, akkor az állásszöget a governor nagyra veszi, így lenne sebességem, ha a motor nem terhelődne túl, és pár perc múlva füstölve, köhögve, rosszabb esetekben égve a nem hullana darabjaira. (A kipufogón kiköhögi saját magát ) Ezért van egy szabály: gázadás, vagy fordulatszám növelés esetén először mindig a fordulatszámot kell megemelni, utána adhatsz gázt. Gázelvétel, vagy fordulatszám csökkentés esetén pedig először a gázt kell levenni, majd csökkentheted a fordulatszámot.A Messerekben és FW -kben van egy műszer (lehet a többiben is, csak ezeket ismerem), amely a propeller állásszögét mutatja. Azon megfigyelhetitek – legalább is a G2 –nél megcsinálták a fejlesztők - , hogy manual engine módban a propeller állásszög úgy változik, ahogy fent leírtam. Ha auto engine módban van, akkor a gáz módosítására a fordulatszám is változik. Vagy ha bekapcsolod az "auto prop RPM" -et. Lusta vagyok kimenteni a képernyőképet, és belinkelni ide, egy olyan műszert kell keresni, amely hasonlít egy órára, 12 rovátka van körben számok nélkül, és van egy kis és egy nagy mutatója. A G2 -ben a fordulatszám mérő mellett van, és bele van írva, hogy HB.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Fel
addikt
válasz anytime #4163 üzenetére
Igen. Feltöltenek (üzemanyag, lőszer, bomba, stb.), megjavítanak, és még talán a halott lövészeket is felélesztik. Full extrás szolgáltatást nyújtanak.
Még azt is meg lehet csinálni ha már megjavítottak, hogy a 'J'-t nyomva tartva "kilépsz" a gépből és újraoszthatod, hogy milyen bombákat, mennyi üzemanyagot vinnél. Ugyanúgy mintha most kezdenéd a csatát (csak arra kell figyelni, hogy ha egyedül maradsz, akkor folyamatosan csökken a ticket szint, míg kint vagy).
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4166 üzenetére
Nyomsz egy F6-ot és a gunnerekkel a célpontok: AAA, Howitzer, Artillery, Armored Car, Vehicle, Light AA Gun.
szerk: illetva ha pl. egy Su-2-essel mész, akkor nem is kell a gunnert használni, hiszen te is tudsz lőni a géppel saját magával.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Francia91
veterán
válasz anytime #4189 üzenetére
BF-109 es FW-190-es szerianal, meg ugy atlagban a nemeteknek a cannonban Stealth Attack, a geppuskaban Tracer verziot hasznalok, eleg hatasosak. Japanoknal a Tracers eleg utosnek tunik. Az USA-nal Tracert hasznalok geppuskaban /nem is repulok mar cannonos geppel USA-nal.../. Briteknel szinten olyannal megyek, mint a nemeteknel, cannon Stealth Attack, MG pedig Tracers. A Briteknel es nemeteknel a Stealth Attack befuzesu Cannon lovedekekben van gyujto, azert hasznalom azt. Oroszoknak csak a geppuskat varialom. Nekem igy vannak.
Tegyuk hozza, hogy RB-zek, AB-t nem nagyon preferalom, kiabrandultam belole. Meg ha belejossz az RB-be, tobbet is kaszalhatsz. RB-ben pl a P-51D 6 x 12,7 mm-es geppuskai szaggatnak rendesen, mig AB-ben nem er tul sokat...
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4189 üzenetére
Szerintem, ismétlem szerintem:
7.62mm PV-1: tracer
7.62mm ShKAS: tracer
12.7mm Berezin UB: szinte mindegy, de szerintem ne a stealth-et (speciel én szerintem tracert tennék rá)
20mm ShVAK: itt szinte mindegy szerintem, nagyon hasonlóak a lőszerek, egyikbe több a HEF vagy van benne FI, a másikban több az AP, szóval ahogy érzed.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Szőrös
veterán
válasz anytime #4219 üzenetére
Naja itt is megy az anyázás néha nem kicsit mert a tök devek voltak olyan kedvesek és egynémely kifutó mellé lesomtak pár őrtornyot is . Aztán ha az ember kicsit bebambul és nem trimmel akkor szépen bele is trafál ezekbe. D:
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Colos1
őstag
válasz anytime #4237 üzenetére
Jól emelkednek??? A Japó gépeknek pont a gyenge emelkedőképességük volt a hátrányuk, alig másznak.
Amikor én Ki-10 -el mentem, akkor a P-26 bogyóköpködők között nem arra kellett figyelnem, hogy engem le ne lőjenek, hanem arra, hogy én ne lőjek le senkit.
Akkor ment el a kedvem az amerikai ág elkezdésétől, agyaggalambbal nem repülök.Jól, csak GE -ért lehet váltani. Ezt azért csinálták, hogy ne legyen elég ha csak pénzed van, játszanod is kelljen ahhoz, hogy gyorsabban fejleszthess.
Csak az a gép kap fejlesztést, amelyikkel a pontot szerezted. Gondolom AB -ben ha 3 géppel mentél, akkor mindegyik annyit kap, amennyi pontot lőttél vele.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4246 üzenetére
Japánoknál a Ki-84-esek nagyon pöpec gépek, eddig ezek váltak be a legjobban számomra, mármint RB-ben. AB-ben meg... nem a tűzerő bajnokai, szóval, lehet nehézkesebb lesz.
Evome: hát mivel többnyire csak Bf 109-esek és Fw 190-esek (+Ta 152), ezért nincsen sok választásod.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Colos1
őstag
válasz anytime #4246 üzenetére
Én kezdésnek inkább az RB -t javasolnám, joystick -al. Az a gond, hogy az AB irányításának köze nincs a valósághoz, így kezdéshez gyakorlatilag feleslegesen eltöltött idő. Hogy milyen géppel menj AB -ben, nem tudom, én talán 6-8 partit nyomtam benne az elején, csak kíváncsiságból, ezért nem tudom, hogy a gépek különbségei hogyan jönnek ki. Szerintem oda olyan gép kell, amin meggymagköpködők helyett egy komplett tüzérségi ezred van, mint pl. az FW a 4 db 20 mm -es gépágyúval, + 2 géppuskával. (Csak ez már T3)
A japán gépeket szokták kezdésnek ajánlani, mert a T1 -ben többnyire még csak fordulóharc van, és a japó gépek fordulnak a legjobban. De érdemes kipróbálni a Spitfire MK I -et is, az is jól fordul, de nem olyan sérülékeny, mint egy papírból hajtogatott japán repülő. Mellesleg a 8 darab meggymag köpködő már felér egy rendes fegyverrel.
A nemzeteket az utolsó frissítés óta fejlesztheted párhuzamosan is, mert már nem kell megvenni egy gépet, ha az utána lévőt fejleszteni akarod. Minél több repülőt érdemes kipróbálni, hogy megtaláld az igazit.
(#4242) RG4L: Ha van sebességed, akkor azt felhasználva (energiából) tud jobbat is. A 11,6 m/s arra az esetre vonatkozik, amikor motorból emelkedsz.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz anytime #4259 üzenetére
Erről jut eszembe... Asszem a múltkor kimaradt, ha nem, akkor bocs
A propeller, amikor forog, akkor a gépre egy ellentétes forgatóhatást vált ki, amely a pilóta szemszögéből órajárással megegyező irányba forgó propeller esetén balra fordítja a gépet, mintha balra csűrnéd. A propeller meg olyan, hogy a levegőt nem egyenesen fújja át magán, hanem egy forgómozgást is ad neki, így a gép törzse körül egy spirális légáramlat alakul ki. Ez a spirális légáramlat a függőleges vezérsíkot a fenti példában balról fújja meg, így a gépet balra téríti ki, mintha ruddereznél. Ezért vágódik ki a gép felszálláskor balra, amit rudderrel ellensúlyozni kell. De asszem az instruktor segít benne.
Emiatt a P-51 -nél (meg gyanítom más gépeknél is, de csak ezt ismerem ennyire) felszálláskor mindig jobbra kellett trimmelni, és a bal üzemanyag tartályból kellet kezdeni a fogyasztást, mert a könnyebb szárnyon nagyobb felhajtóerő keletkezik - a kisebb súlyerő miatt - , és ez is csökkentette a fenti jelenség hatását.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4346 üzenetére
Túlterhelted a szárnyakat. Minden gépnek a kialakítása miatt van egy maximális szárnyterhelhetőségi adata, azaz hogy mekkora négyzetméterenkénti erőhatás az, amit még elbír, ha ezt túlléped, kampó. Ezért van rajta légfék (H gomb).
(#4347) anytime: zuhanó bombázó vagy, tehát ami függőlegesen alattad van, arra dobod a bombát, ezért nincsen célkereszt.. a többi bombázón van célkereszt.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4347 üzenetére
Itt egy példa, nézd meg!
mondjuk ez ahogy nézem arcade, de RB-ben hasonló a művelet, csak óvatosabban.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
nagyúr
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4382 üzenetére
Mi pont kezdeményeztük egy teljesen squadron létrehozását. Nekem van prémiumom, 4-en lehetünk így, bár én nagyon későig ma nem leszek mert korán kelek holnap. Mehetünk laza AB-ket is németekkel, beteszek 5 bombázót és akkor biztos a győzelem is, illetve kapom a lóvét mint állat.
War Thunder: Gelesztaa
-
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EA Sports WRC '23
- EAFC 24
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Spórolós topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Milyen processzort vegyek?
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- További aktív témák...