Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #1413 üzenetére
Üdv köztünk!
a crew gunnery részre csak akkor kéne raknom, ha bombázom lenne, ugyanis nem számít a gunner accuracyje..
Így van, ha egyszemélyes a gép, és nincs gunner, akkor azt a részt felesleges fejleszteni. Viszont arra figyelj, hogy olyan gépeknél amelyek kétszemélyesek, tehát lövész ül hátul, és hátrafelé tüzel, ott már ajánlott a "gunners" fület is húzni. Bombázóknál meg külön fontos, hogy a "number of experienced gunners"-t is húzd, ami azt jelenti, hogy több tapasztalt lövészed lesz, mer alapból nyomorultak vannak a fedélzeten.A free RP felhasználására sajnos nem tudok más módot, ez lett arra kitalálva hogy ha gyorsan akarsz fejleszteni, akkor aranysasért cserébe gyorsíthatsz rajta.
Promo code? Mire érted ezt? Premium account? Mert itt is van ilyen akárcsak a WoT-ban.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #1425 üzenetére
Igazából az csak első fülön lévő dolgokat mind húzzad a fighternél (meg persze a többi gépnél is, de azoknál fontos a gunners is).
Reload speed? Ez a ground Service fülön van, ahol a leszállás közbeni javítás, újratöltés stb.. dolgokon tudsz fejleszteni.
Az első fülön Keen Vision, Awareness, G-Tolerance, Stamina, Vitality-k vannak.
Keen vision: minél nagyobb annál hamarabb látod meg a távoli gépeket (nem marker, tehát nem ettő jelölődik be barátként vagy ellenségként a távoli repülő)
Awareness: Ez az a képesség ami a "bejelölést" adja. Tehát, hogy milyen hamar ismeri fel a pilóta, hogy az adott gép barát vagy ellenség.
G-Tolernace: Minél nagyobb, annál jobban bírja a pilóta a hirtelen és tartós irányváltásokat, amik sokszoros G-erővel terhelik a pilótát. Ezért van az, hogy ha nagyon hirtelen fordulsz, a pilóta ájulás közeli állapotba kerül, Simulator battlesben el is tud, Arcade-ban és RB-ben csak nagyon elhalványodik a kép, a körülötted levő megjelölt repülőkről eltűnik a marker addig, amíg újra tisztán nem látsz.
Stamina: Minél több pont van rá osztva annál kevesebb hátrányt szenved el a pilóta a túlzott igénybevétel hatására (például az előbb taglalt G-erő nagyon igénybeveszi a pilótát hosszú távon) Minél nagyobb ez az érték, annál jobban bírja a pilóta a G hatásokat, és tovább marad pontos célzó. (ugyanis egy idő után a célzásra is kihat ha túlságosan fáradt)
Vitality: Egyszerű tulajdonság, minél nagyobb az érték, annál több lövést visel el a pilóta mielőtt kipurcan (pilot knocked out), illetve hamarabb gyógyul a sérülésekből.Ezek közül minden tulajdonság attól függően fontos/hasznos hogy milyen módban játszol, mert máshogy érvényesülnek a különböző fajtájú játékmódokban.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Fel
addikt
válasz Dictator^ #1425 üzenetére
Ha leginkább árkád csatákat tolsz:
- Vitality, G tolerance
- Weapon maintenance, Reload speedHa RB, SM módban is játszol, akkor már kell a Stamina is. És itt már kellhet a Repair speed is (a Rank az érdekes dolog.. fogalmam sincs mennyiben csökkenti a hatékonyságot, ha nem egyezik a gép szintjével..).
Keen vision, Awarness... Végülis nem rossz, de mivel a spot rendszer itt nem olyan, mint a wot-ban, ezért szerintem nem is olyan fontos. A távolban mindig látszanak a repülők (szürkés pontok), úgyhogy be tudod lőni, hogy ki merre megy. A marker megjelenése meg olymindegy, mert kilóméterekre nem lövöldözünk, ha meg már 1km-en belül van, akkor 0-s awarness-nél is megjelenik.
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #1490 üzenetére
Játékon belül katt a profilodra --> Achievements fül --> Azon belül bal oldalt legalul nyisd le az "Achievments"-et a "+" jellel --> Specialra katt, és jobb oldalt megjelennek naponta mit kell csinálni. Már tele lesz szürkékkel, amik kimaradtak ugyebár. Mindig ahhoz van leírás meg reward amelyik épp aktív.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Szőrös
veterán
válasz Dictator^ #1536 üzenetére
Jó az csak kb mint az összes gépnél stockként nem mutatja meg az erejét , fullra kell fejleszteni és akkor már nagyon jó kis gép lesz belőle. Az angol hispano gépágyúk amúgy elég jók , fejlesztve jobb lőszerrel meg főkép.
Fullosan az emelkedése is nagyon jó , baromi erős a motorja és a sebessége is elég nagy.
A szerkezete is iszonyat erős és ezt kell kihasználni . Nagy magasságban ne vidd fordulóba úgy meghal , ha rád mennek akkor csak bólints le vele , gyűjts energiát aztán szépen húzd ki belőle. Nagyon sok gép vagy nem bírja ezt a sebességet vagy kiszedni nem tudják a zuhanásból és széttörnek a francba mert nem bírják az erőhatást.szerk :mea culpa MK 1a-ban csak meggymagköpködők vannak , 1b-el kevertem nekem az van . A többi része viszont okés.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Dictator^ #1586 üzenetére
Spit alapból jól fordul plusz azon nincs combat flpas , viszont elég gyorsan hajlamos energiát veszteni szóval csak óvatosan.
Zérókat meg nem fordulja le semmi , nem véletlenül mivel papír gépek főleg az első változat. Abban konkrétan nulla páncélzat van .
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #1584 üzenetére
LAGG-on elég ritkán kell használni, ha meg igen, akkor ott már baj van, jó eséllyel hamarosan meghalsz.
A LAGG-al energy fightolni kell, nem turnfightolni, ott hamar elvérzel vele.
Múltkor beszéltünk a Typhoon-ról, hogy mennyire OP. Hát most megtapasztaltam, egyik pályán, már osztom az ellent egy ideje, jó nagy magasságokból lecsapva a Yak-kal, erre egyik kizuhanásom után, nagyon lőnek hátulról 1000méter után, de még 1500-nál se tudtam lerázni (pedig jól kapaszkodik a Yak), nagyon pontosan lőtt, le is szaggatta a szárnyam a végén. Mindez az első lövésétől számítva 7-8 mp-n belül. Persze egy tetves Typhoon volt. Tuti a lenti bandából vállt ki, mert lecsapás előtt körbenéztem, és mögöttem sehol nem volt senki, mindenki 500-600 méter alatt repkedett.mikron:
Szerencsére itt még nem olyan sok cirill betűssel találkozni, nagyjából tartják az angolt a chat-ben.Fel:
Ritka a csapatjáték mint a fehér Zorro, AB-ben az igazi csoda, RB-ben néha-néha előfordul. SB-ben tuti van, ott már a vérprofik nyomják, akik nevelkedtek valamilyen szimulátoron."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
rollaz
tag
válasz Dictator^ #1594 üzenetére
Energy fight-nál a nálad kb. 1500 méterrel alacsonyabban lévőket tudod hatékonyan terrorizálni. Miután megvan a kellő magasság csinálsz egy lecsapást, elengedsz egy sorozatot, majd a gázkart műszerfalig tolva emelkedsz, mint a bolond. Kellő magasság elérése után ismétlés. Fontos, hogy ha nem találtad el a célt, akkor ne kezdj el forgolódni utána, hanem pucolj onnan. Amennyiben jól csinálod, akkor mindig visszatérsz a kiindulási magasságra probléma nélkül. AB-ben nem nagyon kell figyelni, hogy miként csinálod, rángathatod a gépet, RB-ben egy rossz mozdulat után hullasz darabokra, tehát ott érdemes figyelni a sebességre és a terhelésre az irányváltások közben. Dióhéjban ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
-
Szőrös
veterán
-
Szőrös
veterán
válasz Dictator^ #1650 üzenetére
"jobb lesz a WoTnál,"
Ezt így kategorikusan nem lehet sem most sem később kijelenteni. Más lesz , nagyon.
Van akinek a wot jön be majd jobban van akinek ez.Egyébként ha megnézed játékon belül alul van 3 fül abból az egyik aktív a másik kettő még nem...azt hiszem ezzel meg is válaszoltam a kérdésed .
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Fel
addikt
válasz Dictator^ #1654 üzenetére
Hülyék biza vannak mindenhol, a WT sem menekülhet előlük.. Engem is tegnap, vagy az előtt leszedett egy kis orosz gyökér, mert elloptam a killjét.. Szintén RB módban.. A Spitfirekéjével cirógatott egy B-17-et, de nem ment vele sokra. Én (Mustang Mk. I.) rázuhantam, felgyújtottam, valamit szétlőttem rajta, és mivel közel volt a földhöz, gyorsan le is esett. Azt hiszem a kör bukta lett..
torz on borz: Igazából, nem nagy veszteség. Mivel eddig is csak fölöslegesen voltak ott, nem kár érte. Majd, ha lesznek földik, akkor visszakerülnek.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Dictator^ #1659 üzenetére
Mit lehetetlen balancolni ?
AB mód van most csak és igen egy pályán vannak , pontosabban a harckocsik egy nagyobb map kisebb jól kidolgozott részén vannak de nincsenek elkülönítve a repcsiktől.
NEM , NEM OP-ok a repcsik ! Már most van egy halom videó ahol látni hogy kapják ki őket flak-el..meg mással is.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Dictator^ #1770 üzenetére
Amúgy nekem az assist-al valami nem oké.
Elindul a meccs, elsö célpontom egy la-5. Rácsapok, némi kergetözés alatt beviszek 2-3 találatot, majd még egy kanyar, és a ott a végzetes találat...és nekem egy assist. A környéken meg senki más.Amúgy egyetértek, az RB jobb, mert nem arról szól, hogy agy nélkül szemböl lerambózzuk a másikat. Jóval lassabb taktikusabb az egész, mindenki óvatosabb. De sztem nagyobb élmény ha egy géppel harcolsz így és nyersz.
Persze ha te vagy az elsö aki meghal az szívás.[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #2032 üzenetére
Persze icc dzsaszt a gém, de tönkreteszi a játékodat az idióta, abba nem gondol bele, hogy minden játék csak úgy élvezetes, ha élvezed is? Marha egyszerű definíció. Ő is biztos élvezné, ha minden nap amikor csak belogol, le TK-znák. Sok barom, jó lenne ha legalább a Gaijin kezdene velük valamit, ha már a WG nem tud és nem is akar a sok retardálttal semmit.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #2035 üzenetére
Jaja, az sem rossz ötlet ha meglátod bent, alázod egy darabig, lehetőleg sunyin amikor nem számít rá, aztán egy pár kill után kilépsz. Bár lehet annyi mínuszt meg nem ér meg. Drasztikusan változtatni kéne a rendszeren, nekem mondjuk az az ötletem, hogy adott csapattárstól bekapott golyók száma alapján büntetne, az adott golyó sebzését is figyelembe véve. Ha meg pl. csak a csapattárs miatt lesz rögtön pilot knocked out, akkor ugye egyértelműen nem a golyók száma számítana, hanem maga a kill.
[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
BogyóBP
addikt
válasz Dictator^ #2046 üzenetére
Ha egyszerre több gép repül rá a pontra akkor nem szükséges leszállni, elég ha csak átrepülnek rajta úgy tudom. Legalább 3 gép kell ehhez hogy átmenjenek vagy körözzenek a pont felett. Én mondjuk leszállni szoktam, gond az hogy mindig kilőnek vagy valaki belémfarol..Mondjuk elég mókás figurákkal találkoztam az éjjel, direkt úgy jött a noobja hogy már égett mint egy bolida, és rittig belém kormányzott. Full felbaszta az agyamat..főleg amikor a saját csapattársam karamboloz le.
Egy kis kedvcsináló a mai havazáshoz..
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
PAtr0n
addikt
válasz Dictator^ #2184 üzenetére
Egyszerű a képlet. Mint a repülőknél. Van hogy csak hitet kapsz te is, de semmi critical-t. Tehát szép lassan amortizálódik repcsi teste, ami persze egy idő után kihat az irányíthatóságára is. A tankoknál a hit az átütő találatot jelenti majd. Szépen lassan sérülnek le benne majd a modulok, míg a végén megsemmisül, vagy azért, mert nem marad benne élő legénység, vagy azért, mert mondjuk kigyullad.
Itt szépen leírják, hogy is néz ki a dolog: WT official forum"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Turbo Kid teszt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő