Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
válasz
anytime #4634 üzenetére
Mostanában farmoltam a killeket a free golde eagle-ért, és én is az I-16osokat és még LaGG-3-asokat használtam, mert ezekkel a legkönnyebb sok killt szedni AB-ben (a rekordom majdnem 20 volt).
6 rakéta, igaz, hogy kicsik, de ha talál, akkor egy rakéta egy kill, legyen az bombázó vagy vadász. Viszont rakétával eltalálni valakit... na az művészet. Ground unitokról csak annyit, hogy bemész egy custom meccsbe, és leteszteled. Mivel a 12.7mm-es amerikai MG-vel lehet medium tankot is ölni, a rakéta is jó erre, szerintem még a heavy tankokra is, ha jól találod el.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
#63761920 #4641 üzenetére
Keen vision + awareness crew skilleket húzd. Egyébként igen, ennyire nehéz ellenséget találni tankoknál, és még bugos is mert eltűnnek rendszeresen az ellenséges feliratok, néha van láthatatlan tank is... szóval ja, majd javítják.
Ezt mindenkinek írom, aki tankozik:
Nem minden crew skill működik még tankoknál, idővel mindegyik ki fogja fejteni hatását. Hivatalos fórumon olvastam, de most nem találom hirtelen a topicot.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Igazából nem olyan nehéz, csak meg kell tanulni. Jók egyébként destroyerek, light cruiserek, tankok, pillboxok ölésére is, és pl. a Beaufighteren valami kevesebb, mint 1 perc alatt töltenek vissza AB-ben, tehát a bombatöltési sebességgel (persze reload speeddel csökkenthető).
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #4656 üzenetére
Elvileg vinnie kell a heavy tankot is, már csak abból indulok ki, hogy a light és medium tankot 12.7mm-el is ki lehet nyírni, úgy, ahogy a light pillboxot is. Ergó ennek a 75-ös cannonnak vinnie kellene a pillboxot is és a heavy tankot is, szerintem, de nem próbáltam még.
Fontos, hogy ki legyen fejlesztve a modul a cannonhoz, és a full AP-T lőszert válaszd. Alapból csak minden második lövés AP-T lövedék, a többi robbanó.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #4663 üzenetére
Nekem is megvan a prémium P-51, illetve ki van fejlesztve a másik kettő, ebből az első fullos, a második még új. Sajnos amerikai gép létére BnZ-ra alkalmatlan volt legutóbb, amikor játszottam vele, illetve nekem fennállt a probléma amit leírtam, hogy fordulás közben annyira billegett, hogy inkább abbahagytam a fordulást, mert féltem hogy eltöri a szárnyát vagy akármi, arról nem is beszélve, hogy a fordulási ideje ezáltal megnövekedett, nem is kicsit.
Az elődje, a P-47-es sokkal biztonságosabb gép. Ezt arra értem, hogy azzal zuhanás közben simán elérhetsz kb. 900km/h-t, a Mustang legutóbbi tapasztalataim szerint már sokkal korábban tört.Holnap azért megyek vele egy pár kört, bár én egérrel vagyok, de adok még neki esélyt.
szerk: a nerfelésről nem tudok, patchleírásban nem láttam, szóval lutri.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #4667 üzenetére
Ne a fosladék universal lőszert használd, hanem a tracert, ami full API-T! A P47-től kezdődően minden jenki gépen az M2 és M3-as Browning MG-k tracer fajtája 100% API-T lőszert lő, ennél nincsen jobb.
Egyébként ha ennyire oda vagy a Mustangért, akkor ajánlom figyelmedbe az angol prémium Mustang Mk I-et, illetve majd az amerikai F8F-et, azon már M3-as MG van, na az egy külön kategória
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #4669 üzenetére
Nem roncsolhat jobban, mert totál ugyanaz a cucc van rajtuk, csak annyi különbséggel, hogy a P-47-esen 8 darab van ebből a fegyverből, míg a Mustangon 6.
(#4670) anytime: igen, ez valahogy így van. például amikor a killeket farmoltam a hétvégén, volt olyan meccsem, ahol közel 20 killem volt, és prémiummal valami 1500 RP-t kaptam a Yer 2-es kifejelesztésébe
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #4677 üzenetére
Azt kérdezted, hogy "Meg tudom-e csinálni ezzel a készlettel a tech tree-met tier 4 végéig ?"
Véltem arra gondolni, hogy a mostani készleted a Tier 2-es gépekből áll, mert így van. Erre írtam, hogy felőlem a T1-es gépekkel is elemehetsz a jetekig, de mehetsz akár a Tier 2-esekkel is.
Egyébként attól függ, hogy hogy és mennyit játszol...
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #4691 üzenetére
Ez egy másik meccs volt
Ahonnan kiléptél, ott annyi történt még, hogy a Ki-61-est eltaláltam a 75mm-es cannonnal, az félbeszakadt, aztán egy Zéró nem tudott leszállni anyahajóra, vélem én, odaadta ezáltal a killt valakinek. 2 ellenséges bot és 1 A6M3 maradt ellenem, az a szemét meg első pár lövésével kiszedte a gunneremet, aztán próbáltam úgy helyezni a gépet hogy a felső gunnerrel tudjam lőni, de ekkor már nem volt gépem. Szóval lett 3 killem, 2 bot és egy player, de vesztettük.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Hihetetlen, mindenki tankozik, vagy mi van?
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
Egyébként tök jó, hogy jönnek ezek a kis javítások, patchek, de a 90%-a a tankokhoz tartozik, a maradék pedig vegyesen... Semmi jelzés nincsen affelől, hogy a Gazsi rendbetenné a flight modelleket, a hit detectiont, a BR rendszert, a németeket és japánokat úgy összeségében. De igen, kell még több Spitfire hamis flight modellel, még több orosz szemét, még több propeller vs. jet meccs, prototípusok és hasonlóak.
Mivel a német és japán gépek majdnem, hogy használhatatlanok most a szar BR rendszer miatt, mindenki az amcsikkal és angollokkal repül, ami azt jelenti, hogy sorozatosan dobja be a Military Exercise mapot, ahol a cuki is F8F-ek Meteorok ellen röpködnek.
Oké, értem én, hogy a GF-ban sokkal több hiba van jelenleg, de hogy ennyire le kelljen szarni a repülőket, az már művészet.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #4706 üzenetére
Igen, repültem vele nem rég. Miért?
Csak visszamenőleg pár patch note, vastagon kiemelve, ami a tankokhoz tartozik.
Inability to fly with American planes when they were selected at the start of the game has been fixed.
Pz.VI ausf H1 tank barrel durability value has been fixed (durability value on the “barrel” module increased up to values of other heavy tank barrels).
Historically fixed traverse and elevating angles of Panzerjager Panther and its commander’s premium variant. Changed from +-15 to +-11 degrees horizontally and from -10 +30 to -8 + 14 degrees vertically.
Fixed elevation angles of Panther II from -6.5 +17 to -4,5 +15 degrees (old angles made weapon glitch through tank surfaces), also in -165 +165 degrees sector elevating angle decreased up to -3 degrees (turret facing reversed from vehicle direction vector and with old angles barrel would go through exhaust pipes)
105mm KwK45 rate of fire has been fixed from 5.4 shots per minute to 3.9 shots per minute (old value was a mistakenly taken from KwK43)
Fixed damage effect from HE tank rounds, which led to the destruction of the tank when the shell would detonate on the vehicle roof. Now it is still possible to damage the tank by a roof breech, but it won’t lead to the immediate destruction of the vehicle.
Fixed an issue that was causing FPS drops intermittently during aircraft combat (thanks to all our players that posted logs and replays for us)
Improved help screen for ground vehicle controls.
Re-arranged UI element positions in the combat interface (they won’t obstruct each other any more)
Fixed an error in the ground vehicle tutorial where ‘zoom in’ wouldn’t trigger its continuation, which made it impossible to complete the tutorial.Fixed an issue that wasn’t allowing re-spawn while player had too little ammunition available.
Issue when repair time was being increased whilst upgrading using the ‘field repair’ crew skill has been fixed.
Fixed battle mass and transmission parameters of Aufklärungspanzer 38(t). Its mass now is 11 tons, its maximum speed is 58km/h
Fixed maximum speed of Pz.Kpfw 38(t) A/F – it is now 42km/h.
Fixed maximum fire rate of the M3 75mm cannon (captured M4A2) from 18 to 12 shots per minute.
Fixed how the detonation fuse for PzGr39 88-mm AP shells work, the armour thickness on which it would trigger has been reduced by half.
Fixed displayed penetration values for OF462 shell (M-30 cannon from SU-122)
Fixed displayed armour values of the SU-122 (it wasn’t displaying the armour thickness of the fighting compartment).
Fixed after-penetration effect of APHE 57-mm shells of ZIS-2, ZIS-4, ZIS-4M cannons (BR271, 271K, 271M shells). Fragmentation effect parameters of these shells was the same as 45mm AP shells with the same mass. Amount and effect radius of casualty-producing fragments has been increased.
Fixed several client crashes due to poor connection at the start of the game.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
-
RG4L
őstag
Ami azt illeti, ez a Twin Mustang a legrosszabb repülő most a játékban, ha jól tudom, jelenleg a flight modellje azért ilyen, mert csak egy motorja fejti ki hatását.
Mindegy, ma akkor is kimaxolom, az a 4000 font bomba, amit cipelni tud, nem rossz, illetve egész jó bombázók kinyírására.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
AB-ben kb. useless, RB-ben viszont nagyon lehet vele aprítani, általában szembe jönnek vele, mert nem tudják, hogy 12x12.7mm várja őket, vagy éppen egy 75-ös cannon. Ground unitok farmolására tökéletes, és nagyon pontosan lő az orrfegyverzet miatt. Ja, és remek bombázóvadászásra.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Na, kipróbáltam az egyesített meccset, ahol tankok és repülők is mehetnek és csak negatív tapasztalatom van. Ha repülővel mész, az a tömérdek mennyiségű AAA ami sorba van pakolva a pályák szélein, ronggyálő, mire találsz egy ellenséges tankot, közben ugye figyelni kell a többi repülőre is, a csapatod tankjai pedig persze, hogy nem segítenek a célpontok kijelzésében, mert hát tényleg milyen nagyon nehéz is megnyomni egy X betűt vagy görgőt, majd a kellő számkombinációt.
Ha netalán sikerülne az összes AAA-t kitisztítani, és talán be is találsz bombákkal és az enemy flak sem szed ki, király vagy, mehetsz haza bombákért.
Tank szempontból, mennyire szopás már, hogy ha flakra lenne szükséged és úúú te egy medium tankot hoztál be, akkor hawaii van az ellenséges bombázóknak. Ugyanakkor mekkora szopás, ha flakod van és nincsen ellenséges repülő.
Köztudott módon ebben a játékban nincsen csapatmunka, értelmetlen a játék squad nélkül... 2 repülő - 2 tank felállású kezdéssel squadban már tűrhető lenne. A tankokkal megpróbálni leszedni minden AAA-t amit csak lehet gyorsan, amíg be nem campelik a spawnodat, ezáltal szabad utat biztosítva a társaidnak, és mivel itt már tudtok kommunikálni, a bombázóval talál célpontot a társad.
Ja, és még egy dolog. Ha már egyesített meccs, legyen úgy megcsinálva, hogy a repülőknek is legyen van objective illetve legyen több ticket. Na de mindegy, ez csak az én meglátásom, szerintem egyelőre szar az egész így.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Érdekes meccs volt, kiírtam a battle ratingeket. 8km magasan üldözött az N1K, a Ki-84 lelépett, fordultam, srác overshoot, mögékerültem, zuhanással menekült, követtem de nem törtem el a szárnyakat szerencsére, aztán vett egy fordulót, már tengerszinten, tail control crit neki, csapattárs elviszi a killt... de legalább sikerült lenyomnom egy olyan 5 percec menekülés/üldözés után. Miután lezuhant, tájékoztattam, hogy ugye tisztában van vele, hogy még csak BR szerint sem egy szint a két gép, pampogott, pampogott, hogy 1v1-ezzünk meg mittudoménmi. Azután lelőttem a Ki-84-es csapattársát, de úgy, hogy már égett a gépe de még belenyomtam a maradék lőszeremet, hogy miszlikre szakadjon. Majd boldogan nyitottam egy all chatet és mire beírtam hogy REKT, lelőttek.
Egyébként érdekes a matchmaking, megyek ezzel a Tier 4 elejei Spittel, és F8F, Ta 152, Bf 109K, N1K, Ki-84 otsu/hei ellenfeleket kapok. Ha én mennék egy meccset valami 6.0 feletti értékelésű géppel, le merném fogadni, hogy már csak a jetek süvítését hallanám.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Revolit #4751 üzenetére
Én ha meglátok egy bomber spawn campert, bár elég régen mentem AB-t, és pont bombázóval jövök be, elkezdek zuhanni, úgyis követ, lemegyek tengerszintre és kiugrok J-vel, addig úgy sem talál el. Ezután meg a saját vadász spawn pontunk körül van, ott meg úgyis nagy a forgalom.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz
Avicularia #4753 üzenetére
Wow, nagyon szép képek, irigyellek és köszi, hogy megosztottad
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
Húúúúm rég volt már ilyen izgalmas meccsem RB-ben. Japán vs. Anglia, Tier 4, Ki-84 otsu-val mentem. Csapattársak között volt N1K és Ki-84 hei is, tehát a legutolsó propelleres vadászokat ugrasztotta össze a játék, mivel az ellenséges csapatban sem volt jet, viszont volt 1-2 Tempestjük és rakat Spitfire.
A sztori úgy szólt, hogy az N1K megölt egy ellenséget, én egyet, az N1K aztán megmentett, blabla, majd crashelt, és magamra hagyott 2 Spitfire ellen. Ezt akkor vettem észre, mikor épp egy hurkot csináltam, gyorsan észbekaptam, hogy nana, kettővel nem fogok elbánni, szóval húzás a destroyerek és anyahajók köré, hátha kiszedi valamelyiket. Tudtam, hogy jó a zuhanóképességem és a végsebességem, na de úgy tűnik egy Griffon motoros Spit volt az, amelyik nagyon közel tudott maradni mögöttem a diveolás után is. Egészen annyira közel, hogy ellőtte rám minden cannonját és már ha csak machine gunnal is lőtt, fekete sérülést kapott a gépem farka és piros lett a jobb szárny. Hálistennek a motor és üzemanyag megmaradt, valamint irányítható maradt a gépem. Sikerült kis távolságot lopnom tőlük, tudtam egy fordulót csinálni, szembefordultam mindkettővel, de szerintem az egyiknek már nem maradt lőszere, kitért előlem, őt párszor el is találtam, és a másik Spit is kikerült, a pálya széle vettem az irányt és teljesen tengerszfelszínen repültem, hogy pár km/h sebességet szerezzek. Motorom üzemképessége már számolt vissza, kb. egy perce volt hátra mikor visszahűtöttem, üzemanyag kb. 5 percre elegendő maradt. A másik Spit ami üldözött nem Griffon volt, így őt könnyebben lehagytam és ugye már csak egyre kellett figyelnem. Megint elrepültem a hajóink köré, de a srác visszafordult és elkezdett emelkedni, én is így tettem, ki is ment a látókörömből, feléfordultam, hogy minél hamarabb megjelenyjen a képernyőn, ha rámtámad és szembe mehessek vele. Így is lett, 7km-re volt mikor megjelent és jött felém, felé emeltem a gépet de esélyem se volt eltalálni, mert visszaemelte gyorsan, nekem meg sebességem se volt már, na jó mondom, én húzok vissza a hajókhoz, mert ott még úgy sem voltam elégszerElég necces volt, mert a kritikus sérülések miatt az emelkedő állapotból nehezen billentettem vissza a gépet zuhanásba, de tudtam, hogy az a Spit ami életben maradt, lassabb mint én. Így is volt, sikerült megúsznom a támadását, 600 méterig közelített, onnantól pedig kezdtem elnyúlni, elkezdtek tüzelni a hajók, majd a srác belecsapódott az egyikbe, crash. Nem tudom, hogy üzemanyaga fogyott el, vagy szétégette a motorját, vagy hogy egyáltalán mi történt, de nem is lényeg, mert megnyertem.
Nem voltam annyira hülye, hogy fordulni kezdjek Spitek ellen, főleg nem ronggyá lőtt géppel, tudtam, hogy csak az egyenesbeli sebesség segít a menekülésben, nem szálltam le, mikor az egyetlen üldözőm eltűnt a kijelzőről, nem adtam fel, és megnyertem.
Újabb piros pont a japán Ki-84-esnek!War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
Ezek a japán cannonok head on-ban kb. negatív sebzést okoznak, sokkal gyengébbek mint a többi nemzet fegyverei...
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Újabb érdekes és hosszú RB a Ki-84 otsuval, az utolsó fejlesztés is lassan meglesz.
Oroszok a japánok ellen, 6v6 talán, 4-4 bottal kiegészítve, mindkét csapatban egy-egy 3 fős squad. A mi squadunkban három Zéró volt, elkezdtek botokat hajkurászni, amíg én egy N1K-val együtt mentem fel 7000 méterig, de az orosz ellenfeleink jobbnak látták, ha a Zérókra támadnak, gyorsan ki is nyírták mindet, míg az ellenséges csapat csak egy gépet vesztett, az pedig egy IL-10 volt, ha jól emlékszem. Ezen kívül volt még egy IL-10-esük, egy prémium P-63, a maradék meg La 7 és La 9 egy Yak-15-tel kiegészítve, nem nagyon emlékszek.
Szóval lementünk az ellenség felé az N1K-val együtt, szarul jöttünk ki, mert ő beragadt 3 ellenség közé, engem meg megtámadott a P-63-as, aki kisebb energiával rendelkezett ugyan, de követte a függőleges mászásomat, mert miért is ne, feketére lőtte a szárnyam és pirosra a farkat. Mindketten visszaestünk, de esélyem se volt követni, hiszen alig akart fordulni a gépem, az IL-10-es pedig pont előttem volt, egy fordulóból jött ki, eleresztettem rá pár lövést, lett benne crit is, lezuhant, majd másztam vissza. Ez a makacs P-63 követett, de kezdett lemaradni, majd rávettem a gépem nagy nehezen, hogy forduljon szembe vele, sikerült levágnom a szárnyát, sérülést nem kaptam. Miután a P-63 is eltűnt, próbáltam megtámadni az La-t, de nem sikerült rendesen ráfordulnom, láttam hogy megy haza, hagytam, hiszen én gyorsabban le és fel tudtam szállni mint ő mire hazaér. Épp hogy kiengedem a kerekeket leszálláshoz, a Yak-15 zuhan rám, kapott egy lövést az AAA-tól, crashelt, én pedig pánikomban visszahúztam a gépet a levegőbe, majdnem eltaláltam egy fát, szóval necces volt. Tettem egy kört leszálláshoz, viszont nem volt szabad crashelnem, mert akkor vesztünk, hiszen utolsó gép voltam a csapatban. Szerencsére volt annyi cannon lőszerem, hogy gyorsan le tudjam fékezni a gépet, sikeres leszállás, szerelés és felszállás, pálya széle felé elkezdtem mászni.
A srác all chatbe megszólal, hogy duel? mondom wat?
Megmondta, hogy hol van, rákérdeztem a magassságára, mondja 3000 méter, majd válaszként írtam neki, hogy az jó, másszon fel értem, csak 10.300 méteren vagyok.Nagynehezen lemásztam hozzá, megtaláltam, de nem tudtam rátámadni, mert le akart vinni a felszínig, és nem ismerem ezeket az orosz gépeket, szóval nem mentem bele, hanem mindig visszamásztam. Ezután pár hurok és keringő után eltűnt a felhőkben, többet meg sem találtam, aztán vagy megunta vagy kifogyott üzemanyagból, de kiírta, hogy crashelt, szóval megnyertem.
Tegnap a két Spitfire-t vicceltem meg hasonló módon, most pedig sikerült még egy ilyen szituációt megnyernem.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
Akinek van japán Ki-10-ese maxra fejlesztve, vigye be RB-be, felszállás után azonnal emeljétek fel 89-90°-os emelkedésbe, elvileg elkezd helikopterkedni
War Thunder: Gelesztaa
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Asztrofotózás
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...