Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SP4C3

    veterán

    válasz csongi #13972 üzenetére

    Értelek én, nem tökéletes, a fennakadós részekkel (tegla, síndarab, szalagkorlat)..

    Jarmu mozgasa olyasmi, mint a LOD csak a savszel es a teljesitmeny kimelese erdekeben van (ne foglalkozzon a kis kamion utvonalanak renderelesevel, ami 10km-re van toled es meg a hatad mogott is van)

    Tereptargyak vram sporolasa miatt tunnek el, ha nem vagy razoomolva.
    Jatek motort nem szokas csak ugy eladni, ha eladjak, akkor eladjak az egesz jatekot...

    sosem volt a jatek dx9c alatt tehat nem dx7-tol 12 (ami egy baromsag)-ig akarnak supportot tartani, regebben dx9ex volt az alja, ez kb 1 eve dx10-re emelkedett, de az is lehet, hogy ma mar dx11 es kesz.
    Servernek semmi koze DirectX-hez.

    Video - az intro-kon kivul nincs video a jatekban, ha a replay-ekre gondolsz, az mas, tenyleg lehetne jobb, de kb 2 evente 1x veszem elo ezt a feature-t.

    Indicated Air Speed, vs Speed. talajhoz viszonyítva vs a levegohoz es annak mozgasahoz viszonyitva. 10km magassagban lehet akar a duplaja is (800kmh-val mozogsz a foldhoz viszonyitva, de csak 400kmh mutat a gauge, ritkabb a levego)

    jarmu adatokkal egyetertek, sot YT-on mikor mondtak h az m41a1 bulldog tud offroad 70kmh-t easily, azthittem, hogy fosvahanyok...

    Hangok sokat fejlodtek az elmult 2 evben, nekem tetszenek bar nem tokeletes, nem is lesz.

    -JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com

Új hozzászólás Aktív témák