Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
Hasonló, de a fagyállóban van más is.
A MW Boost működése kettős:
A metanol megnöveli az üzemanyag oktánszámát, olyan 130 körülire, így jobb lesz az égés, de ez nem okoz nagy teljesítménynövekedést.
A víz az égéstérben elforr, ami jelentősen megnöveli a nyomást. (Rossz példa, de mint Csernobilban...) A víz elforrásakor kialakuló nyomáshullám kap le minden szemetet az égéstérben, valamint a bekapcsolása utáni hirtelen hűlés miatti hőtágulás, de ez csak segíti "fellazítani" a szemetet. A hűtőhatása meg a víz nagy forráshője miatt van, amikor a víz elforr, jobban lecsökken a gáz hőmérséklete, mint ha víz nélkül üzemelne. Így valójában csökken a normál gáz nyomása a hőmérséklet csökkenése miatt, de a vízgőz nyomása ezt nem hogy ellensúlyozza, még jóval meg is haladja, olyannyira, hogy +25% teljesítményt produkál. Csak mivel a motort nem ekkora teljesítményre tervezték, nem mehet folyamatosan, mert szétesik A későbbi motorok tervezésénél már figyelembe vették ezt is, így nem kellett minden boos -olás után nagyjavításnak alávetni a motort, csak akkor, ha meghaladta a megadott maximális időtartamot.
Az olaj csak azért van, hogy a kipufogó rendszerben lecsapódó víz miatt ne egye meg a rozsda a gépet.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- BestBuy topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen