Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz PAtr0n #3971 üzenetére

    Hasonló, de a fagyállóban van más is.

    A MW Boost működése kettős:

    A metanol megnöveli az üzemanyag oktánszámát, olyan 130 körülire, így jobb lesz az égés, de ez nem okoz nagy teljesítménynövekedést.

    A víz az égéstérben elforr, ami jelentősen megnöveli a nyomást. (Rossz példa, de mint Csernobilban...) A víz elforrásakor kialakuló nyomáshullám kap le minden szemetet az égéstérben, valamint a bekapcsolása utáni hirtelen hűlés miatti hőtágulás, de ez csak segíti "fellazítani" a szemetet. A hűtőhatása meg a víz nagy forráshője miatt van, amikor a víz elforr, jobban lecsökken a gáz hőmérséklete, mint ha víz nélkül üzemelne. Így valójában csökken a normál gáz nyomása a hőmérséklet csökkenése miatt, de a vízgőz nyomása ezt nem hogy ellensúlyozza, még jóval meg is haladja, olyannyira, hogy +25% teljesítményt produkál. Csak mivel a motort nem ekkora teljesítményre tervezték, nem mehet folyamatosan, mert szétesik :DDD A későbbi motorok tervezésénél már figyelembe vették ezt is, így nem kellett minden boos -olás után nagyjavításnak alávetni a motort, csak akkor, ha meghaladta a megadott maximális időtartamot.

    Az olaj csak azért van, hogy a kipufogó rendszerben lecsapódó víz miatt ne egye meg a rozsda a gépet.

    [ Szerkesztve ]

    Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

Új hozzászólás Aktív témák