-
Fototrend
Ezt érdemes elolvasni: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Sanyi52 #6671 üzenetére
itt található egy diagnosztikai/hibaelhárító eszköz, HP Print and Scan Doctor néven, azt próbáld meg futtatni. Egy próbát megérhet, mert előfordulhat, hogy képes valamit módosítani/frissítést eszközölni stb, ami orvosolja a hibát.
Ha ez nem járna sikerrel, akkor távolítsd el a nyomtatót, uninstalláld az összes driverét/segédprogiját, gép restart, majd manuálisan add hozzá a nyomtatót és a Windows Update-s driverrel próbálkozz(lehet, fel sem fog menni, nem tudom).
Sajnos azt nem tudom, hogy ez a driver a Scanner részt is működtetni fogja avagy sem, de majd kiderül.[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
-
AtHoS
nagyúr
válasz Sanyi52 #6671 üzenetére
Nálam canoscan lide 100 szkennerrel produkálja ugyanezt a jelenséget.
Driver telepítését követően tök jól működik, míg újra nem indítom a gépet: akkor a szkenner drivert is újra kell rakni (eszköz eltávolítása driverrel együtt-restart-install), hogy ismét tudjam használni Valószínű a szkenner "legfrissebb" win8-as drivere lesz a probléma okaKözben vettem egy multifunkciós nyomtatót, azzal viszont nincs ilyesmi gond (Brother DCP-T720DW)
read-only mode on the forum
-
Kbali
nagyúr
válasz Sanyi52 #6671 üzenetére
Tudom, nem friss és kaptál is már ötleteket, a HP-s lehet, hogy segít majd nekem is, mert fateromnak van egy HP multifunkciósa, aminél hasonló a jelenség: a nyomtatási funkcióval általában semmi probléma, de szkennelni nem lehet. Van neki egy hasoló Canon multija is, azzal is ugyanez a jelenség, hogy kb. újraindításig él a szkennelési lehetőség. Esetleg permanens megoldást tud valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen