Aktív témák

  • m.n.m.

    csendes tag

    válasz zara #69 üzenetére

    Itt valóban sokat szidták, ahogy olvastam:)
    Viszont nem értem meg miért csinálta így.
    Kialakított valami alapján egy igazán olcsó árkonstrukciót az alsó rétegben. Csak gondolom azzal beütött a krach, - a technikai hátterét te leírtad - hogy mindenki azt választotta, és elszívták a sávszélt, így már nem volt nyereséges a bolt.
    Csak ha valaki csinál valamit, akkor azt ugy csinálja, hogy az jó legyen, főleg ha embereknek szolgáltat....hosszútávon az olcsó megoldás nagyon minuszossá válik, sőt a bukáshoz vezet ilyen piaci versenyben. ( reklamációk, hírnév..., fejlődés, de hova..)
    Talán sokaknál aki csinál ilyen céget, a szakmai részéhez biztos értenek, így vagy ugy:) de a marketing oldalát kevesen tudják jól menedzselni...
    Nekem kell országos méretű távlatokban gondolkodni, de kisebb régió szintjén biztosan, hogy jövedelmező és versenyképes legyen a szolgáltatás.
    Elégedett ügyfelek - elégedett szolgáltató:)

Aktív témák