Új hozzászólás Aktív témák

  • frame>24

    addikt

    válasz LK #47213 üzenetére

    A WoT mégjobban, de (a BB-k, supercruiserek tekintetében) a WOWs is azzal veszi el az ember kedvét a játéktól, hogy végre célra veszel valakit, ráadásul jó helyzetből (broadside, flank), erre a random úgy gondolja, hogy... NEM! (máskor meg irreális távból, szögből csak elereszted, mert mindegy, erre DURR!)
    Tök mindegy, mert egyik sem jutalmazó!

    ÉSAKKOR, a hab a tortán overpen-t hagyjuk is...
    Évek óta ezt a mechanikát is szekáljuk, mára már balanszból sincs értelme, nemhogy valóban mi történne pl. egy rombolóval ilyenkor.

    Megint csak azt tudom mondani, hogy inkább WT (nem kifejezetten a hajós része, csak úgy egyáltalán) Mer' ok, a war thunder is taknyosra szopat: sokkal durvább a "tier-egyenlőtlenség" (BR), de pl. legalább van "hull break" mechanika, ha valami kis szarba beletalálsz egy batárral, az annyi.
    ÉS FŐKÉNT: ha valahova jól célzol (ott ugye van tankoknál is van valami ballisztika), szóval, ha célzol, az talál... Nincs 25% (!) szórás, meg HP baromság, gyakran 1-shottal halsz. CSERÉBE, téged is elégedettséggel tölt el egy jól kiharcolt pozíció / lövés, mert nem mondja be az RND, hogy "bumm-szívtál..."

    Itt a BB-k utolsó mentsvárát vették el: a sebzést. (én még azt elfogadnám, hogy úszó sziget, és ezért szétfarmolják, de azt nem, hogy "balanszból" nem üthetsz nagyot a kicsiken, akik amúgy a fingodtól is lebomlanának ---> és marad az, hogy tényleg nincs visszatartó erőd.

    Van a Kremlin mindenki felett, meg a többi BB, akik közvetlen közelről, broadside tudják egymást stabilan sebezni, és kész.

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

Új hozzászólás Aktív témák