-
Fototrend
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
félisten
válasz Chabe89 #16321 üzenetére
Hát de hogy néz már ki... ennyi erővel fessék vörösre, és írják bele fehérrel, hogy SHOOT HERE
Amúgy szerintem ez nem normális.. a belső elrendezésnek nem szabadna, hogy hatással legyen a festésre... hacsak nem maradt benne olyan ordas bug, hogy a cit fizikailag egy kicsit kilóg a hajótestből végig oldalt... mondjuk megmagyarázná, miért nyeli minden irányból... -
félisten
-
félisten
válasz Chabe89 #16369 üzenetére
Csak egy ötlet volt, így is szuper
Amúgy frissül az.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
-
félisten
-
félisten
-
Mcray
senior tag
válasz Chabe89 #16549 üzenetére
Köszönöm, ez alapján meg is találtam a listát. Pardon, nem nyitottam le az összefoglalót.
Most látom csak a nevek alapján, hogy FoxiestFox-szal már játszottunk együtt egy csomót és elég jók is voltunk együtt
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
félisten
-
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16704 üzenetére
Valami most érdekesen zajlik a játékban. Tegnap én is lőttem citet Tirpitz-nek NM-val. Cserébe a következő csatában rajtam lőtt egy duplát egy Kiev. Előbbi még csak-csak, de az utóbbi már nagyon a vicc kategória. Főleg, hogy a 354-es lővedékek úgy pattantak le az oldaláról, hogy "öröm volt nézni". Miből építették azt a hajót? Összeroskadó neutroncsillag magjából? Akkor meg nevezzék már nevén: Mjölnir. Ne ilyen pórias Kiev-nek.
A jelek szerint a WG-nél kb így látják, amikor egy cirkáló vagy ruszki romboló rálő egy csatahajóra:
(A vízoszlop jobb oldala előtt a Nagato, szintén a jobb oldalán a függőleges sötét folt az Arkansas. A bal oldal előtti hajó a Salt Lake City.)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16754 üzenetére
Semmi ilyesmi. És nemcsak úgy tűnik, hogy felette köröznek, hanem konkrétan felette. Eleve azért tartotta a CV felette a vadászait, hogy ne tévessze szem elől. Senki ne akarja nekem bemesélni, hogy akkor nem látszik. Pláne, hogy a játékban láthatóan csak párszáz méter magasan repülnek a különféle repülőgépek. Nincs az a romboló, amelyiket ilyen körülémények között nem lehet látni 3-5 km-ről legalább.
Most meg egy Danae tünt el csak úgy 5 km távolságból. Tiszta LoS, semmi füst és egyebek. Nem volt rajta camo sem. Elméletileg 10,4 km a láthatósága felszínről. Aztán 2-3 s múlva feltűnt. Természetesen amikor nem látszott simán lőtt is rám, ami meg növeli a felderíthetőségi távolságát.
-
félisten
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16762 üzenetére
Túrót nem ér az egész motor ha ilyen jellegű dolgokat nem jelenít meg. Ennek nem lenne szabad opcionálisnak lennie. Egyébként simán Mediumra van állítva minden. Mellesleg előfordul olyan hajókkal is, amelyek nem tudnak füstöt generálni és a közelben sincs olyan hajó, ami képes lenne rá. Arról nem is beszélve, hogy akkor nem születnének olyan chat üzenetek, hogy #&@ invisible ship. Utóbbi egyértelműen arra utal, hogy nem csak én nem látom azt a hajót, azaz nyilván nem beállítási probléma.
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16768 üzenetére
Szerintem az ilyet nehéz magyarázni: Két hajó, egymással ~60°-ot bezáró irányon hajózva, egymástól ~5 km távolságra. A kettő között az égvilágon semmi sincs (azaz nincs sziget, nincs másik hajó, nincs füst, nincs időjárási tényező, etc), és a hajón sem sérült meg semmi. A legközelebbi egyéb hajó 2-3 km-re van teljesen más irányban (~20° irányszögeltéréssel). Mégis hogyan tünhet el ilyen körülmények között az egyik hajó 2-3 s-re, hogy ezután ott tűnjön fel, ahol az egyenes útvonal alapján számíthatóan lennie kell? Ezt semmilyen játékmechanikával nem lehet magyarázni szerintem.
Leegyszerűsítve a taktikai helyzet. Ahova nem írtam semmit, ott nyílt víz van. Se füst, se semmi egyéb látást korlátozó tényező. A Danae útvonalán a hiány az a rész, ahol simán eltünt.
És igen, nem sima grafikai bug, mert az eltünés idejére a célt is elveszti a tűzvezetőrendszer. Hacsak nincsenek nemlátható objektumok a pályán. Ahogy pl CoD1/2-ben is sok esetben jóval nagyobb egy objektum, mint ami látszik belőle. Pl egy szénakazal mellett 1 m-re még nem lehet ellőni, mert úgy érzékeli, hogy a szénakazalon szétkenődik a lövedék, és tesz is oda egy becsapódásnyomot. Csak a CoD egy 2003-ban megjelent játék, bazi nagy háromszögekkel és ez ennek a következménye. Egy mai játékban ez már igen durva hiba. Még arra tudok gondolni, hogy ha egy játékos belagol, akkor a szerverkód úgy veszi, mintha nem létezne. (Szintén durva hiba.) Ezt mondjuk nem tartom kizártnak, velem is előfordult, hogy egy 1-2s-os lag után >2 km-rel odébb rakott vissza. (Ennek örömére fel is akadtam egy szigeten hirtelenjében.)
De mindez továbbra sem ad magyarázatot arra, hogy egy romboló felett 2-300 m-en köröző vadász miért nem látja azt a hajót. Szintén füsttől és egyebektől mentes terepen. Mindenki tudja, hogy ott van a romboló, mert pár másodpercekre feltűnik, mégsem látszik folyamatosan, ergo tüzet vezetni rá sem lehet. Ezt sem tudom milyen játékmechanikával lehet magyarázni.
Arra mondjuk már a legelején rájöttem, hogy fizika és ballisztika az nem nagyon létezik ebben a játékban. Mondjuk nem is tudom mit várok egy olyan játéktól, amelynek a négy alapművelet sem megy. Gyorsba ránéztem a távolságra és repülési időre a Karlsruhe-nél. 9500 m 6.38 s alatt. Igen, az majdnem 835 m/s-ra jön ki.
De összességében: nekem nem lenne gondom játékmechanikai dolgokkal, leszámítva ha azok ellentmondanak mindenféle fizikai törvényszerűségnek. Fantasy világban játszódó dolgok nyilván mások, de ez a játék elméletileg nem az.
3 v 3 csaták mennyire jellemzőek? Alacsony tierben volt szerencsém belefutni egybe. Őszintén szólva messze érdekesebbnek tartottam, mint a nagy létszámú csatákat. Másodacc.
Replay-ek rögzítéséhez mit kell bekapcsolni? Nem találok semmi ehhez hasonlót a menüben.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16791 üzenetére
Ez egy ismert hibám (mármint a kisodródás), amit ráadásul a lassú hajó miatt nem is igazán tudok korrigálni. De nem akartam otthagyni a Bayernt és a Scharnhorst-ot*. Ami viszont meglepett, hogy a Colorado elméletileg nagyobb szórással bír, mint a NM, mégis pontosabban lehet vele lőni. NM-val cirkálókat nem lehetett ennyire jól irtani, tipikusan szerteszét szórta körülöttük a 12 lövedéket.
Amikor bemegyek a közepe felé, akkor mindig kapom az ívet több irányból is. Azt meg nem igazán szeretem.
Egyébként a legtöbb Gneisenau-s és Scharnhorst-os, akivel összefutok felsőbbrendűnek érzi magát. Úgy vannak vele, hogy a német technikájuk legyőzhetetlen. Mikor egyszer dupla citet lőttem egybe NM-val, ugyan azt csinálta az is, mint a mostani csatában levő. Persze a frag nem az enyém lett, volt a közelben két cirkáló, azok meg 7k-ról pillanat alatt kiszedték.
Aki Bismarck és Tirpitz volánja mögött van, az tipikusan sokkal értelmesebben áll hozzá, pedig nekik sokkal kevésbé lenne félnivalójuk.
Egyébként a MM ahogy nézem azt is figyeli milyen fejlesztési állapotban van az adott hajó. Amikor megvettem a NM-t szinte mindig top tier voltam, ritkán láttam akár T7 BB-ket. Amikor már csak 8-10k XP-re voltam a Colorado-tól, akkor meg szinte csak T8 BB-k ellen rakott be. Az utolsó NM-s csatában két NC egy Bismarck, egy Tirpiz, egy Amagi és egy NM volt a túloldalon.
Ami azt illeti kíváncsi leszek a South Dakota-ra (OK, Alabama, feltéve he bekerül egyáltalán publicba). Főleg, hogy hogyan pozicionálják be a NC és az Iowa közé. Utóbbihoz nagyon közel kellene lennie védettségben, előbbihez pedig tűzerőben.
* - Egyrészt így nagyobb a tűzerőkoncentráció, másrészt pedig Cifu aláírását tudnám idézni.
[ Szerkesztve ]
-
olivera88
veterán
válasz Chabe89 #16813 üzenetére
Van egy olyan érzésem h ez containeres dolog úgy működik h aki nagy prém felhasználó, van prém hajója több, váltott már XP t doublonért,váltott már doublont kreditre, az nem igazán kap nagy dolgot. Hát nálam ez eddig tökéletesen működött, mert zászlon meg festésen kívül más nem szokott érkezni.
FoxiestFox Én benne vagyok.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet 5G Android 11 - Windows 10 Pro x64 & Debian 11 Bullseye - WoWS unsinkable_sam_
-
-
ledgeri
nagyúr
válasz Chabe89 #16833 üzenetére
Na, és Win lett?
(#16834) ddt500hu Statba nem nyersz nem vesztesz, még fogyókat se..
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
#65675776
törölt tag
válasz Chabe89 #16850 üzenetére
A Bogue a túloldalon volt.
Egyébként úgy néz ki DaGuardian-nek van igaza. A 36500-ból kivonva az általam okozott 19796-ot, valóban 16704 az eredmény. A képen is ez látszik. Eddig nem is figyeltem, hogy így van megoldva. Szerintem zavaró. Mondjuk a torpedókat láttam becsapódni, csak a hajó nem látszott már akkor.
Kíváncsi voltam, és kaptam választ. Már ezért is megérte feltenni a kérdést. Szóval köszönöm DaGuardian!
Hogy volt-e értelme? Személyesen számomra lehet nem, mert kiszedett. Előtte mondjuk jópár torpedóját kikerültem. Csapat szempontjából viszont egyáltalán nem volt rossz döntés ezt az útvonalat választani szerintem. Egyrészt ugye kiszedtem a Kolberg-et. Másrészt lekötöttem a Myogi-t, és közben leharmadoltam a HP-ját. Ezidő alatt (közel három perc, azaz 5-6 slavo) a többi hajónkról jókora tűzerőt vettem le, addig csak a Kaiser és az Omaha zaklatta az azon az oldalon levő két BB-t illetve egy-egy Furutaka-t és Phoenix-et (azt mondjuk nem értem a Phoenix-szel hogy nem tudta kilőni a ~5 percig egy helyben álló Omaha-t). Magát a Zuihot pedig kb három és fél percre teljesen kivontam a csatából, csak velem foglalkozott.
Ekkor spotoltam:
És ekkor kerültek elő újra a gépei a többiek számára:
Ha ott maradok a BB-k mellett valószínűleg jóval hamarabb kihalok. Azért a Scheissruhe lőtávolsága elmarad a többi ott levő hajó mellett, ergo legelől kellett volna lennem, hogy rálőhessek bármire, ezzel viszont minden tüzet magamra vonzottam volna. Nem hiszem, hogy 3-4 percnél tovább életben maradtam volna. Ha meg hátul maradok a biztonságban, akkor nem érek semmit. Ez a hajó ráadásul a legkisebb manőverre is elég gyorsan veszíti a sebességét. A legnagyobb hiba szerintem az volt részemről, hogy nem figyeltem a terepet és nekimentem a szigetnek. Ott vesztettem kb fél percet, és álló célpont voltam. Mák, hogy a Myogi akkor nem tudott telibe küldeni, mert az a biztos halál lett volna. a másik hiba az AP használata a Myogi ellen. Jóval korábban át kellett volna váltanom HE-re. A Kolberg ellen viszont jobb volt az AP.
És mindez bizonyítja, hogy tévedtem, amikor azt mondtam, hogy nincs értelme a replay-nek verziófüggően.
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- VPN topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen