Új hozzászólás Aktív témák

  • KisApám

    addikt

    Sacred Valley Supertest változtatások

    Első változat (majd a tesztek után véglegesítik, ha megfelelő)

    Tömören (én fordítottam, "magyarosítottam", és zárójelben véleményeztem, úgyhogy vigyázat :DDD )

    1. A térkép középső úgymond síkabb részén (1) a "hegynek" (de inkább úgy mondanám dombosabb részeknek) annyi, valamint az épületek és egyéb kisebb tárgyak számát megritkították. A célja az volt, hogy a térkép közepén történő áttöréseket csökkentsék (de miért?). Mostantól jó lesz az ellenfél (könnyebb) felspotolására vagy éppen az ellenfél védekező helyeinek felderítésére/észlelésére a csata folyamán (hajrá nagy látótávú tankok, bár tök mindegy, nem nagy távot kell belátni, nehéz tankoknak is kaput. Páncélvadászok előnyben!).

    2. A páncélvadászok számára készült helyek (2) közel a bázishoz. Most már lehet (sunyiban lövöldözni a kempelő páncélvadászokkal még messzebb) a térkép középső része felé lövöldözni és a kolostor sarka felé is. Ha minden összejön, az ellenséges páncélvadászokat is lehet onnan lőni, kb. 500 méterre vannak egymástól (azaz a 2 db 2-es pont rálát egymásra, így remélem a páncélvadászok kilövik egymást a csata elején. Hurráááá!).

    3. A kolostorban (3) (hajjajajajj az apácáknak ha a tankos legények megjelennek. Bár ki tudja, a tankos csajoknak is lehet ott dolguk) pár kisebb tereptárgyat (akadályt) eltüntettek (hull down kaput), és a szurdok pereménél is történt valami hasonló (könyebben leszel oldalba durrantható).

    4. A nehéz tankok számára kialakított hely a vízesésnél. A középső domb kivégezve, lefejezve: mostantól a könnyű tankok (itt is, mint a (1)-nél) könnyen felfedezhetik az ellenséget különböző távolságokban (ha a péncélvadászok ki nem nyírják őket, mert sok mindenre rálátnak).

    Lehet, hogy félrefordítottam, vagy nem. :D

    [ Szerkesztve ]

    ̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori

Új hozzászólás Aktív témák