Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz phoenix1989 #209772 üzenetére

    Bónusz csatáknak tényleg nincs értelme. Feleslegesen kavarja meg az egészet és torzítja a teljesítményt.

    #209773
    Jó lenne az ammo rebalansz de csak akkor ha a repeszt is nerfelik(nem a penetráló sebzését mert az pont skill alapú hanem a páncélon robbanó sebzést) és ha adnak normális gyenge pontokat a tankoknak amit alap lőszerrel át lehet ütni és el is lehet találni.
    Jelenleg a repesz nagyobb rák mint a prém lőszer, prém lőszer ellen valamennyire tudok védekezni, repesz ellen egyáltalán nem.
    Egyébként az előző 2 epizódot úgy vittem végig hogy szinte nem is lőttem prém lőszert és nem volt jelentősége hogy engem mivel lőnek mert puha tankkal mentem (progetto). ;]

    Ha rajtam múlna akkor így nézne ki a ranked:
    - 10v10 lenne hogy nagyobb szerepe legyen az egyéni teljesítménynek a csata kimenetelére és hogy pörgősebbek legyenek a csaták
    - a régi létra rendszer lenne, vagyis több stráf kell egy rang megszerzéséhez de az mm csak azonos vagy max +-1 rang eltérésű játékosokat tenne egy csatába
    - nem jutalom tank alapján lennének bannolva tankok hanem balansz szerint, vagyis chieftain, obj279e, obj907 és ebr lenne bannolva, más nem
    - mindenki egyforma esélyekkel játszana, ugyanolyan felszerelések és legénység, ezt úgy oldanám meg hogy nem a garázsban lévő tankokkal lehetne játszani hanem mindenki választhatna 10 tankot a játszható tankok listájáról és ahhoz kapna max skilles legénységet és kötvényes felszereléseket, csak rankedben lehetne játszani a tankok ezen verzióival
    - nem ilyen ritkán lenne ranked hanem egy folyamatosan bent lévő játékmód lenne ami havonta nullázódna, a napi küldetéseket itt is meg lehetne csinálni
    - valami mesterséges intelligencia kéne ami normálisan elemzi a játékos hatását a csatára és az alapján adná az xp-t, jutalmazva lenne az aktív játék és büntetve az ok nélküli passzív

Új hozzászólás Aktív témák