-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
notika77
senior tag
válasz BigBear #235727 üzenetére
Ebben a videóban mi volt amit nem lehet érteni? A több bokor nagyobb álcát biztosít, mint az egy bokor? Hogy a különböző tankoknak más az álcaértéke és a látótávja és ezen a felszerelések és a legénység még nagyot tud változtatni? Az RNG jelen van, de nem úgy ahogy te érted, hogy a WG össze-vissza állítgatja, hogy betartson neked, hanem ott jön ki az RNG, hogy nem tudod a bokrok által adott álcát, az ellennél lévő tankok látótávját és álcáját, ezért nem tudsz velük számolni, csak becsülni. Továbbá nem tudsz elvonatkoztatni attól, hogy a képernyődön egy levelenként mozgó bokrot látsz, de az álcát nem ez a látható bokor adja, hanem egy sokkal kevésbé részletesen kidolgozott objektum, amit nem látsz a játékban sehol, de a játék ezzel az egyszerűsített formával teszi gyorsabbá az álca számítását. Ez az objektum, ami valószínűleg egy egyszerű téglatest, jobb (de nem valószínű) esetben, több (de nem sok) különböző méretű téglatest amivel megpróbálják nagyjából kitölteni a látható bokor térfogatát, esetleg a bokor köré húzzák nagyvonalúan és ezért ad álcát az a bokor is, amiből "félig" kilóg a tankod. Ezek nem hibák, hanem fejlődési lehetőségek és 10-15 év múlva, ha már mindenkinek olyan videókártyája/processzora lesz (illetve a szervereket fel tudják szerelni velük), ami lehetővé teszi a valós idejű sugárkövetést (Ray Tracing), akkor már elvárható lesz, hogy életszerűbb működést programozzanak bele egy játékba. De ha jól emlékszem a Geforce RTX 3000-es szériában jöttek ki azok a csúcs VGA-k, amik már tudnak valós idejű raytracinget, de biztos vagyok benne, hogy még eléggé korlátozott formában és nincs bennük elég szufla, hogy egy csatában valós időben kiszámolják a levelek közt átszűrődő fényeket szerver oldalon, átlag 70-90k tankra.
ui.: az, hogy véletlenszerűnek tűnik a spot a videó kísérletezős részében az pedig egyértelműen a nem túl részletesen modellezett álca objektumoknak köszönhető, illetve annak, hogy a játékos nem jut hozzá a szükséges mennyiségű adathoz (milyen alakú objektum adja az álcát, mekkora álcát ad stb), ami a bokrok tökéletes kihasználásához kellene, ezért mondja rá, hogy RNG. Pedig nem az, hanem varázslat .
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***