-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don Vittorio
őstag
válasz 2thletme2day #240342 üzenetére
"Honnan tudja, a wargaming, hogy Vér Pistike ül a számítógép mögött és nem Átlag Jóska?" - speciel ezt a mai technológiával baromi könnyű megmondani. Mondok egy egyszerű példát: az egyik magyar sikertörténet a kiberbiztonsági világban egy olyan cég eladása-felvásároltatása volt, aki abból, hogy valaki HOGYAN gépeli be a jelszavát meg HOGYAN mozgatja az egeret, megmondja, hogy az illető ül-e ott a gépnél, vagy más. Minden játékos elképesztő mennyiségű adatot generál a rendszerbe, amiből fel lehet építeni - a rá jellemző patternek alapján - egy felismerőrendszert, és most nem űrtechnológiáról beszélünk, mert ezt a technikát régebben dolgozták ki, mint, hogy a WoT elindult volna. És akkor még nem beszéltünk az XVM jellegű, vagy a saját belső értékelésük alapján vett értékelésekről, ami alapján megint csak meglehetősen pontosan lehet tudni, hogy QuickyBaby ül-e a gép előtt, vagy Vérpistike félig leragasztott szemüveggel.
Tegnap egyébként az egyik accon, amelyiken már egy hete 80% felett nyerek, továbbra is 80%-ot nyertem, a másik accon, amelyikkel inkább szoktam játszani, 23 csatából 5-öt nyertem. Az XVM alapján, majd a letiltott statisztikájúak csata utáni ellenőrzése alapján, gyakorlatilag folyamatosan 10-12 "darab" 2-3-400 WN8-as "játékossal" voltam egy csapatban, míg szemben folyamatosan 6-8-10-12 2000+-ossal. Az utolsó csatában is tier8-cal voltam Tier8-9-10 ellen, 3500 sebzést csináltam T44-gyel, 3-15 lett, és én voltam a 3 kill, amit a "csapatunk" csinált. Nem jellemző rám, de ezen a ponton nyomtam egy ALT-F4-et, és nem mentem ki a garázsba. Ezekkel a leosztásokkal nem tudsz mit kezdeni, mert a szerver bizonyos mértékben determinálja, hogy milyen lehetőségeid vannak. Én olyan csapatokat kaptam, hogy az gyakorlatilag lehetetlenné tette tegnap a játékot, de úgy, hogy egy másikon meg napok óta szárnyalok.
Nekem meggyőződésem, hogy a streamerek "nem ugyanazzal a játékkal" játszanak. Elég, ha csak azt nézem, hogy nekik hányszor repül NEM ODA a lövedék, ahová céloznak, vagy, ha azt, hogy, ha meg is halnak, és elkezdenek egy másik csatát, akkor milyen üzenetet kapnak az előző csata eredményéről: rendre győzelem. Ha én meghalok idő előtt, akkor 10-ből 8-szor veszít a csapat a csatában, amit én ott hagytam.
Nem, 10 év játék, és jócskán 100000-nél több csatával a hátam mögött, legalább 10 accot megtapasztalva elmondhatom, hogy az egyes accok NEM EGYENLŐ ESÉLYŰEK, tehát a rendszer úgy van kitalálva, hogy kitermelje azokat a jó és szerencsés játékosokat, akik "motiváló példaként" brutális eredményekkel játszhatnak. Egy átlagos játékos MM-jével és RNG-jével nem lehet 65%-os winrate-tel játszani, mint Mailand, Skill4ltu meg a többiek, mert akármilyen skillseted lehet, ha kapsz magad mellé 14 félig leragasztott szemüvegű vérpistikét, akik az első pillanatokban 0-8-ra alakítják a csatát. Egy ilyen csatát már 3 összedolgozó QuickyBaby se tud lehozni, ha csak a rendszer nem lejt nekik többször és jobban, és kiszámítható módon. Sok-sok évvel ezelőtt, amikor sokat bújtam az orosz fórumokat, írta egy WoT-os bennfentes, hogy 10 accountot kell regelni, mindegyikkel játszani 20-30 meccset, és annyiból már látható, melyiket kell húzni. Nyilván nem véletlenül, hanem, mert a rendszer determináns.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
tasiadam
veterán
válasz 2thletme2day #240342 üzenetére
Honnan tudja? Indentity management. Ahol dolgozom, itt keszulnek ilyen szoftverek. Pl mindenki mashogy huzza az egeret, nyomja a gombokat. Le lehet utanozni, de ugyan olyat nem fogsz produklani sosem, mint a masik
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kchryss
addikt
válasz 2thletme2day #240342 üzenetére
AP és főleg APCR veszít az átütésből a távolsággal, de a HEAT és HE nem, márpedig a képen HEAT (kumulatív) lövedék van.
Lőszerek a valóságban #1 (by Creative35)
"A páncéltörő lövedékektől eltérően a páncél átütését nem kinetikai energia folytán érik el, hanem a kumulatív töltet robbanóanyaga energiájának hatékony kihasználása (kumulatív sugár), annak összpontosítása és irányított hatása útján."A tanks.gg-nél jelzett 98%-ba már bele van kalkulálva az átütés RNG.
Az a lényeg hogy nem 100% volt az esély. 100 ilyen lövésből 2x nem üt át, most a fórumtársra jött ki a nem átütő. Sok lövés közt kell lennie ilyennek is, ez a nagy számok törvénye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Fél éves gamer konfig. minőségi alkatrészekkel, monitorral vagy anélkül. AQUA garancia, szla.
- Apple iPad 5 Gen Wi-Fi+Cellular 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KERESEK! Iphone 16 Pro 128GB FEKETE/TITÁN színben!
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen