Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Don Vittorio

    őstag

    válasz 2thletme2day #240342 üzenetére

    "Honnan tudja, a wargaming, hogy Vér Pistike ül a számítógép mögött és nem Átlag Jóska?" - speciel ezt a mai technológiával baromi könnyű megmondani. Mondok egy egyszerű példát: az egyik magyar sikertörténet a kiberbiztonsági világban egy olyan cég eladása-felvásároltatása volt, aki abból, hogy valaki HOGYAN gépeli be a jelszavát meg HOGYAN mozgatja az egeret, megmondja, hogy az illető ül-e ott a gépnél, vagy más. Minden játékos elképesztő mennyiségű adatot generál a rendszerbe, amiből fel lehet építeni - a rá jellemző patternek alapján - egy felismerőrendszert, és most nem űrtechnológiáról beszélünk, mert ezt a technikát régebben dolgozták ki, mint, hogy a WoT elindult volna. És akkor még nem beszéltünk az XVM jellegű, vagy a saját belső értékelésük alapján vett értékelésekről, ami alapján megint csak meglehetősen pontosan lehet tudni, hogy QuickyBaby ül-e a gép előtt, vagy Vérpistike félig leragasztott szemüveggel.
    Tegnap egyébként az egyik accon, amelyiken már egy hete 80% felett nyerek, továbbra is 80%-ot nyertem, a másik accon, amelyikkel inkább szoktam játszani, 23 csatából 5-öt nyertem. Az XVM alapján, majd a letiltott statisztikájúak csata utáni ellenőrzése alapján, gyakorlatilag folyamatosan 10-12 "darab" 2-3-400 WN8-as "játékossal" voltam egy csapatban, míg szemben folyamatosan 6-8-10-12 2000+-ossal. Az utolsó csatában is tier8-cal voltam Tier8-9-10 ellen, 3500 sebzést csináltam T44-gyel, 3-15 lett, és én voltam a 3 kill, amit a "csapatunk" csinált. Nem jellemző rám, de ezen a ponton nyomtam egy ALT-F4-et, és nem mentem ki a garázsba. Ezekkel a leosztásokkal nem tudsz mit kezdeni, mert a szerver bizonyos mértékben determinálja, hogy milyen lehetőségeid vannak. Én olyan csapatokat kaptam, hogy az gyakorlatilag lehetetlenné tette tegnap a játékot, de úgy, hogy egy másikon meg napok óta szárnyalok.
    Nekem meggyőződésem, hogy a streamerek "nem ugyanazzal a játékkal" játszanak. Elég, ha csak azt nézem, hogy nekik hányszor repül NEM ODA a lövedék, ahová céloznak, vagy, ha azt, hogy, ha meg is halnak, és elkezdenek egy másik csatát, akkor milyen üzenetet kapnak az előző csata eredményéről: rendre győzelem. Ha én meghalok idő előtt, akkor 10-ből 8-szor veszít a csapat a csatában, amit én ott hagytam.
    Nem, 10 év játék, és jócskán 100000-nél több csatával a hátam mögött, legalább 10 accot megtapasztalva elmondhatom, hogy az egyes accok NEM EGYENLŐ ESÉLYŰEK, tehát a rendszer úgy van kitalálva, hogy kitermelje azokat a jó és szerencsés játékosokat, akik "motiváló példaként" brutális eredményekkel játszhatnak. Egy átlagos játékos MM-jével és RNG-jével nem lehet 65%-os winrate-tel játszani, mint Mailand, Skill4ltu meg a többiek, mert akármilyen skillseted lehet, ha kapsz magad mellé 14 félig leragasztott szemüvegű vérpistikét, akik az első pillanatokban 0-8-ra alakítják a csatát. Egy ilyen csatát már 3 összedolgozó QuickyBaby se tud lehozni, ha csak a rendszer nem lejt nekik többször és jobban, és kiszámítható módon. Sok-sok évvel ezelőtt, amikor sokat bújtam az orosz fórumokat, írta egy WoT-os bennfentes, hogy 10 accountot kell regelni, mindegyikkel játszani 20-30 meccset, és annyiból már látható, melyiket kell húzni. Nyilván nem véletlenül, hanem, mert a rendszer determináns.

    40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.

  • tasiadam

    veterán

    válasz 2thletme2day #240342 üzenetére

    Honnan tudja? Indentity management. Ahol dolgozom, itt keszulnek ilyen szoftverek. Pl mindenki mashogy huzza az egeret, nyomja a gombokat. Le lehet utanozni, de ugyan olyat nem fogsz produklani sosem, mint a masik

    Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

  • kchryss

    addikt

    válasz 2thletme2day #240342 üzenetére

    AP és főleg APCR veszít az átütésből a távolsággal, de a HEAT és HE nem, márpedig a képen HEAT (kumulatív) lövedék van.

    Lőszerek a valóságban #1 (by Creative35)
    "A páncéltörő lövedékektől eltérően a páncél átütését nem kinetikai energia folytán érik el, hanem a kumulatív töltet robbanóanyaga energiájának hatékony kihasználása (kumulatív sugár), annak összpontosítása és irányított hatása útján."

    A tanks.gg-nél jelzett 98%-ba már bele van kalkulálva az átütés RNG.
    Az a lényeg hogy nem 100% volt az esély. 100 ilyen lövésből 2x nem üt át, most a fórumtársra jött ki a nem átütő. Sok lövés közt kell lennie ilyennek is, ez a nagy számok törvénye.

Új hozzászólás Aktív témák