Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ma pont egy ilyen überalles fr erőlködött, tolt meg gizdult, valami kis csíra köcsög volt, eleresztettem, hagy menjen, ő a kriály csávó, nem szeretem, ha 1 méterre jönnek mögöttem.
aztán letoltam. dagadt az ideg a halántékán a kis pöcsnek.
6 milás fos. a koromokádásról nem is beszélve.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz fekeandras #296 üzenetére
ez így van. amikor az sti automata váltóval is kapható már?
szép jövő...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #300 üzenetére
Ember vedd már észre magad. A másik topicban is kapod a savat meg itt is, de te csak hajtogatod tovább a f@szságaid. Senki nem kíváncsi a hülyeségeidre, meg a kötözködéseidre. A kedvenc márkádra is csak szégyent hozol ezzel a viselkedéssel. Menjél inkább needforspedezzél egyet alvás előtt, aztán irány az ágy, holnap suli, ha jól sejtem.
-
Integra
titán
válasz rootkiller #305 üzenetére
te hány éves vagy?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
válasz rootkiller #305 üzenetére
Gratulálok, sikerült felfognod a mondandóm lényegét.... Mondjuk kb. erre számítottam...
-
rootkiller
őstag
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
Oliverda
félisten
Szellemileg szvsz max 10. Az ilyenek kapják meg anyucitól/apucitól friss jogsira a 150 lovat és (jobb esetben) meg sem állnak az első karóig, rosszabb esetben pedig más látja szomorú kárát a kis "játékszernek".
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Macka
veterán
válasz rootkiller #298 üzenetére
Akkor fejtsd kérlek, hogy a WTCC-ben induló SEAT dízel motorjának mi köze is van az utcai SEAT dízeljeihez??
És akkor hol lenne a WTCC-ben a SEAT-od (mivel T/1-ben nyomod, gondolom az egész Volkswagen AG. a tiétek), ha a benzinesek is kapnának turbót? Vagy a csupasz valóság, köbcenti köbcenti ellen, turbó nélkül.
Hol volt a SEAT, amikor az 1.6 VTi-k már 160 LE-t tudtak vagy a BMW az E30 M3-mal 200-at? Megmondom neked: SEHOL...[ Szerkesztve ]
-
Macka
veterán
-
KrAt
veterán
válasz Winner_hun #316 üzenetére
Ha nem janizik, akkor nem
Én is kerültem már cinkes helyzetbe, mert racsingoltam, de ott senkit nem életveszélyeztettem, és át is értékeltem magam mindenben..
-
KrAt
veterán
válasz Motion_Blur #318 üzenetére
Úgy.. Inkább, mint hogy egy ártatlan szenvedjen akármilyen sérülést miatta..
Lehet rohanni a moderátorokhoz, hogy bannoljanak engem a világból, nem érdekel, vállalom..
-
fekeandras
őstag
Ilyennel kezdtem kb. 25-26évvel ezelőtt.Csak az narancssárga volt...
#319: Ne húzd már fel magad ilyeneken. Az ember butaságokat beszél több topikban is, mindenhová beírja az über seat győzelmet = mindenhol leoltják...
Ha ettől neki jobb hát tegye. Lazíts ...[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Remélem Farfus és Priaulx a 2. futamon revansot vesz. Nagyon jól bírták a BMW-k a végét. Illetve valszeg a gumik. Le kell gyűrni az első kerekes kerregőket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #322 üzenetére
Egyszerűen egy ilyen pályán ahol sok kanyar van 2-ben, gyorsabban reagál egy benzinmotor. Sajnos nem véletlen hogy a hosszabb/gyorsabb oválrészeken elmennek a traktorok.
Van saját életem...
-
rootkiller
őstag
Megint nem sikerült nyerniük a BMW-knek. Lehet, hogy jók azok az elsőkerekes diesel kerregők? Viszont legközelebb csak 6 hét mulva lesz verseny
Artengo TR 990 Pro
-
Black-Ghost
csendes tag
Ha esetleg valakit érdekel BTCC élőben:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=35253&part=sports
A gödrök szabálya: ha már benne vagy egyben, hagyd abba az ásást!
-
a_tesz
Korrektor
holnap verseny, marakesből, 15:00 és 16:15 eurosport, ezen kívül még lesz valami "autóverseny" 8:30-kor meg 13:45-kor ugyanitt, meg elvileg fia gt is most van silverstoneban, azt nem tudom hol adják.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
szatocs
őstag
Szerintem egyáltalán nem hibáztatható a pilóta. Egyrészt zászlót sem mutattak neki, hogy lassítson már, másrészt pedig a safety car annyira kijött, hogy így még a fékezési és kikerülési kísérlete sem sikerülhetett. Nem tudom, hogy a safety is hogy állhatott meg ott, beláthatatlan kanyarban, az útban keresztbe menvén... A legkevésbé a pilóta volt hibás.
=== Szatocs ===
-
aesir
veterán
válasz AMD Power #328 üzenetére
Semennyire sem volt hibás. Ez a "kanyar" a pálya leggyorsabb pontja. Pont annyira kanyar hogy ne lehessen belátni, de még éppen nem fékzóna, az ugyanis a kanyar után kezdődik közvetlenül. Engstler semmiben sem hibázott, ezzel szemben az a dilettáns aki SC-t vezette megérdemel egy jó nagy seggberúgást.
Andy nem áll jól, de a BMW maga nem áll jól. Andy ennek ellenére nagyon látványos versenyzést mutat be rendszeresen, csak nem éppen a mezőny elején.
Van saját életem...
-
-
-Mike-
addikt
-
neduddki
nagyúr
HI!
mi lett a ket gyari r15-val, hogy a vegen rontjak a levegot?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
KrAt
veterán
Ez vajh' csapatutasítás volt, vagy magától tette ezt?
-
Integra
titán
kemény volt a mai race1
teljesen érthető miért csak 11 körös.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
madstunt
addikt
MI a full sorrend a qual. után?
-
KrAt
veterán
Norbi powwa, holnap gogogo
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #342 üzenetére
"Ez életem legszebb napja! Gyuri, én megkönnyeztem a WTCC-s körömet! De megmondtam, előre, meg-mond-tam! Soha nem volt részem ilyen eufóriában és még holnap három futam ebben a mezőnyben. Az időmérőn elrontottam a gyorskörömet, kisodródtam, sóderágy, az letépte a hátsó idomomat, akkor be a boxba, új gumik, szigetelőszalag by Zengő Motorsport, a csapat csak nézett ez mi? Ilyet még nem láttak. Egy körre maradt időm, nem is kell több. Ja, az már csak statisztika, de most hallottam az egész mezőny leggyorsabb középszektora nekem volt a WTCC-ben. Nem a Müller, nem a BMW-k, nem a gyári járgányok, hanem nekem, Michelisz Norbertnek""
Innen már remélem könnyebb dolga lesz megragadni a kategóriában. Őstehetség
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
KrAt
veterán
válasz Motion_Blur #344 üzenetére
Asszem ő az, aki teljesen megérdemelné.. Nincs a média középpontjában, nem reklámozza magát, semmi, egyszerűen hihetetlenül szimpatikus
-
madstunt
addikt
Úristen holnap nem szabad lemaradni róla
-
szatocs
őstag
Adják majd valamelyik adón?
=== Szatocs ===
Új hozzászólás Aktív témák
- Lightyear - befektetési app
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás