Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
Ők nem azok a népek akik erről híresek, annál nagyobb a rivalizálás mint hogy visszaengedje.
Ha kérdezed akkor nem engedte vissza ezért kapta büntetést.
(#897) Integra
Épp ők ketten voltak a Hungaroringi esetnél a szenvedő alanyok csak fordítva.
1-1 az állás.Viszont ha jól tudom akkor Norbi nagyobb mértékű büntetést kapott akkor mint most Poulsen.
(#900) Motion_Blur
Ezt a "hírt" közvetítés alatt is megemlítették.
Egyáltalán Norbinak vannak ez irányú tervei, mármint F1 felé venni a célirányt?[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz Motion_Blur #902 üzenetére
Köszi.
Gondolom a támogatottság hiánya miatt írtad de valóban érdekelt a kérdés mert jószerivel csak mostanság kapcsolódtam bele a Zengő Motorsport munkásságába.
-
ruti
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #902 üzenetére
szerencsére nincsenek, azt nyilatkozta már többször is,Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
tag
válasz Motion_Blur #902 üzenetére
Jobban örülnék, ha Norbi a BMW-s tapasztalattal a DTM felé kacsintgatna. Bár ahhoz gyári versenyzőként több esélye lenne. (így egy kicsit melósabb bejutni )
-
Z0C!
őstag
válasz AMD Power #909 üzenetére
kár, pedig a VW Sirocco jól néz ki...
elbírnám nézni a Volvo ellenfeleként@ engem felettébb idegesít a 3 Chevi jelenléte az első sorokban.
Még a Seatot vagy a Volvot megérteném, de a Chevit..
szinte minden versenyen 1-3 a Chevi, csak a mögöttes forgalom változik :/
így nem izgalmas...----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Overlocker
veterán
Pedig szerintem sokkal izgalmasabb mint a Forma-1...Most is milyen szoros verseny volt már...igaz a végén már túl agresszívak voltak a srácok... Szívesen mennék ebbe a kategóriába...de még van mit fejlődni...amúgy valaki nem tudja nagyságrendileg mennyi pénz kell ehhez a kategóriához?
-
AMD Power
titán
válasz Overlocker #912 üzenetére
Más nagyon... itt van test-test elleni küzdelem! Az F1 ha csak egy kicsit összeérnek már kuka a futam. Itt azért nem kell olyan óvatosnak lenni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Z0C!
őstag
válasz Overlocker #912 üzenetére
10-15milla biztos. aztán futamonként a nevezési díj + gumi szettek, + szervíz csapat + box hely bérlés..
@ előtte azért szimulátorban kipróbálhatod milyen feeling vezetni
G25. 900fog. 110% force...egy 15körös Monza után erőteljes váll és csukló fájdalmam van
[ Szerkesztve ]
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
tag
VW a ralliba készül, én is úgy tudom. A FIAT-nak szerintem most nincs igazán forrása egy új versenysorozatra (Forma-1, ralli mellett, ráadásul most akarják gatyába rázni a Chryslert is).
Persze, DTM drágább volna. Én is csak elmélkedtem, hogy ha gyári BMW versenyzőként (itt WTCC-ben) tudna felmutatni jó eredményeket, akkor hosszabb távon szóba jöhetne. Viccen kívül: szponzorok után kajtatni meg sosem butaság. -
Overlocker
veterán
-
AMD Power
titán
En itt a WTCC versenyeznek szivesen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Integra
titán
tudom norbi mentes, de érdemes nézni a dtm-et is, jövőre még keményebb gyilkolás lesz, mint idén. nagyon felszivta magát ez a sorozat is a semmiből.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
proof88
addikt
én meg unom h mindig ilyen buzi streameket kell néznem, ami aztán vagy elkezd akadni vagy nem, de egyszerűbb lenne ha nem folyton buzi foci meg ilyenek mennének a tv-ben, hanem több autósport. Mert WTCC-t, GP3, F1, AutoGP van, meg a LeMans24 is volt az tényleg jó. De pl GT3 bajnokságot is közvetíthetnék, DTM-et is, Leon Supercopát is, ezek is neves cuccok. De focit mindig minden mennyiségben. Talán a srácokat itt a játszótéren nem mutatják még a tv-ben. Nem is értek a focihoz, le is szarom, nem érdekel, leszarom. Persze ugyanígy állnak mások az autóversenyhez is, de fociból akkor is sokkal több van közvetítve.
-
Ice!?
őstag
a nagy f1-láz közepette meg ne feledkezzünk Norbiékról:
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
dehogy
Sze
2000-2200 DunaTV: pilóták vs magyar híress. fociSzo
1100-1200 EuSp: AutoGP 1. fut. Németo.
1330-1500 RTL K: F1 IM HuRing
1400-1500 EuSp2: WTCC IM Németo.
1730-1800 EuSp2: GP3 1. fut. HuRingVa
0830-0900 EuSp2: GP3 2. fut. HuRing
1000-1100 EuSp2: AutoGP 2. fut. Németo.
1100-1200 EuSp: WTCC 1. fut. Németo.
1130-1215 EuSp2: Porsche Szuperk. HuRing
1310-1530 RTL K: F1 fut. HuRing
1530-1630 EuSp: WTCC 2. fut. Németo.[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Kis hír morzsa,de legalább plusz súlyt nem lesz végre a BMW-n hátha számít valamit Michelisz szerint Oscherslebenben "szinte lehetetlen" előzni
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
IreN!CuS
őstag
Ugye a BMW-sek alapból nehezebbek(muszáj az rwd miatt) valahol 12xx kg a többiek(fwd) 11xx,és eddig +20 Kg-t kapta a BMW-sek.Én így tudom lehet már volt változtatás azóta vagy csak szimplán rosszul tudom.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ruti
Közösségépítő
válasz IreN!CuS #938 üzenetére
nem csak mindig a következő szezontól lép életbe az új súlyelosztás?
tehát a chevik a következő szezonban kapják meg a most "kiharcolt" jussukat?javítsatok ki, ha nem így van
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
IreN!CuS
őstag
Nem már most is +60 Kg-val mennek(a OP kékek ) míg a Volvo -20-al talán(lehet -40),ezeket változtathatják bármikor.Amit viszont nem az a megengedett max súlytöbblet jelen esetben a 60kg annál többet nem rakhatnak semelyik kocsira sem legyen bármennyire is gyors.Azt nem tudom hogy mínusz súlyra is van-e ilyen limit értsd max -60kg vagy -40 stb stb.Nem vagyok én sem annyira benne.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz IreN!CuS #940 üzenetére
Javítom magam.
"Hosszú idő óta először fordul elő, hogy a Michelisz Norbert által is vezetett BMW 320 TC nem hordoz büntetősúlyt egy hétvége folyamán. A köridő kalkulációk alapján a BMW 320 TC és az SR León 1.6T nem kap büntetősúlyt Oscherslebenben, míg a Chevrolet Cruze marad 40 kilogrammon, a Volvo C30 pedig 10 kilogrammal könnyebb lesz korábbi súlyánál."
Z0C! A kigyorsításon szerintem mindenképp hátrány a plusz súly,de nem vagyok szaki ebben.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #942 üzenetére
ez igazából sok mindentől függ. Állórajtnál lehet előny a plusz súly, ha hátul van a BMW-ben és ezáltal jobban be tudnak tapadni a kerekek ahelyett h kipörögnének. Az autó viselkedését is megváltoztatja féktávokon, kanyarokban attól függően, hogy hol van. Az biztos, hogy nehezebb kocsival nő a féktáv, de ha hátul van a plusz súly, az a féktávon akár segíthet is a hátsókerekes autónak. Azt is mondtam előbb h kanyarban is más a viselkedése. Hát kanyar bejáraton, azaz fékezés közben ugye segíthet jobban lenyomni a terheletlenné váló hátsó kerekeket, de könnyebben előrelendülhet az autó háta (legalábbis szimulátorban ezt tapasztaltam F1-ben és NAGT-ben is), viszont élesebb bekanyarodás érhető el vele ami van akinek teccik, van akinek nem. Tehát én azt vettem észre hogy ha hátrafelé tolod a súlyeloszlást és hátsókerekes a kocsi, akkor élesebben lehet megkezdeni a kanyart mert valahogy könnyebben kitörhet féktávon a feneke (annak ellenére h elvileg több súly marad hátul féktávon). De cserébe a kanyar kijáraton sokkal stabilabb lesz a feneke, mintha előre lenne tolva a súly.
De van itt más is, ami nagyon fontos és felülbírálhatja a dolgokat, a gumi melegedése. Mert ha hátul már olyan sok súly lesz hogy túlmelegednek emiatt a gumik, akkor az is instabil autót eredményezhet kigyorsításon is. Ha elöl hűvösek a gumik és emiatt zavaróan alulkormányzott az autó, akkor érdemes előre tolni a súlyt kicsit, és így kicsit lejjebb megy a hátsó hőmérséklet és feljebb az első gumik hőmérséklete és ez meg is szüntethetné az alulkormányzottságot, de mint mondtam, ha előre tolom a súlyt, alulkormányzottabb is lehet az autó, mert pont hátra tolt súllyal lehet élesebb bekanyarodást elérni (kicsit olyan farolás style).
De ezek csak ilyen szimulátoros tapasztalatok. Azért a versenyzőn is sok minden múlik, van aki szereti ha kanyar bemeneten túlkormányzottabb a kocsi, van aki azt szereti ha kőkemény stabil a féktávon. -
-
IreN!CuS
őstag
Én meg aug. végig biztos hogy billel vagyok kénytelen menni,csoda hogy "csak" 1.5 mp-t kapok így.Na ne offoljunk
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...