-
Fototrend
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DrGonzo22
őstag
válasz Viktor77 #61801 üzenetére
Persze, a daily challenge mode nagyon könnyű, mert nem kell időre teljesíteni. Nekem a silver sem tűnt vészesnek, december eleje-közepén lett meg az összes. A goldnál van a szakadék, az már tényleg komoly, ott sok reset kell mire meglesz. Nem is próbálkoztam vele, mert rém monoton és unalmas számomra. Silverig bezárólag kb. olyan, mint BC alatt egy keményebb HC dungeon volt (daily/bronze), mondjuk egy alulgearelt Shattered Halls (ezüst).
Látom van itt ember, akinek megvan a 8/8 arany is (healbácsi), ami azért komoly teljesítmény December óta mondjuk rá sem néztem a CM-re, mi akkor még gyakran enchant nélkül mentünk (totál random emberekből álló teammel), és úgy a gold elég brutálnak tűnt.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #61806 üzenetére
CM gold hasonló szintű képességeket követel meg, mint mondjuk egy Mythic raid első felében található bossok. Annyival könnyítve, hogy elég ha 5 ember képes pár percig figyelni, nem kell 20-nak Annyival nehezítve, hogy nem elég csak 5-6 percig figyelni, hanem 15-25 percig kell (legalábbis MoP-ban ennyi volt kb. egy CM insta, nem tudom most WoD-ban ez mennyire változott, itt még nem CM-eztem).
-
DrGonzo22
őstag
Ma olyan kifinomult ninja leaderrel voltam BRF-ben, hogy leesett az állam. Flamebender kidobott egy HC WF caster tőrt, a leader (egy mage) valami ócska loottal kezdte a rollokat, amit megnyert valaki (egyedül ő rollozott rá), lényegtelen, erre ő bedobta a wf caster tőrt egy másik emberbe, majd írta, hogy sorry misclick... (ez egy beépített embere volt), írta, hogy újra fogja rolloztatni a wf tőrt, meg, hogy menjünk trashre kromog felé, stb. a lényeg, hogy húzta az időt, osztotta a többi lootot, visszatrade-elte a caster wf tőrt a bepéített emberétől, de közben ment a műsor, az a gyerek DC-zett..., lényeg, hogy már megöltük Kromogot is, raid fele kilépett kb, eltelt, vagy 15 perc, kiosztotta a Kromog lootot, 20 perc. Közben sunyit kikickelt minden olyan classt, akinek agility-s tőrt kellhet, és még nem lépett ki magától, végül belintelt egy wf agis tőrt, hogy uhh elnéztük, az nem is caster tőr volt, hanem az agis, kinek kell (persze senkinek nem kellett a fake linkelt tőr, mivel minden rogue, stb. addigra ki lett rakva, illetve írta, raid over...szóval elment magától, mert eleve nem is érdekelte a caster tőr). Lényeg, hogy a végén nyomott egy fake disenchantot. Én írtam, hogy tudom, hogy egy caster tőr volt, láttam benne a spellpowert, meg összehasonlítottam a saját staffommal... rosszul emlékszem, stb. megint ketten linkelgették a wf agis tőrt, hogy azt dobta... persze armory-n már ott van nála szépen felenchantolva...
Oregorger után is volt egy érdekes eset, ott is rossz helyre ment egy trinket (milyen meglepő pont a mage bis trinket ), akibe beletette az rögtön offline lett (egy rogue...), aki pedig elveszítette hisztizett 2 sort, aztán kilépett. Armory alapján kiderült, hogy az is az ő embere volt, mert a trinket már nála van... pedig akkor még csak hittük, hogy egy idióta, aki simán félrekattint.
Még ha be is jelentené egy-két ember tuti nem történne semmi...
-
DrGonzo22
őstag
válasz Cathfaern #61807 üzenetére
Szerintem a CM nagyon más, mint egy raid, ez 80%-ban a trashről szól, az utak levágásáról, stb. Maga a fight nem különösebben nehéz (semmivel sem nehezebb, mint a bronz, vagy az időtúllépéses). Everbloomban is hegyen való felugrálásokkal lehet időt nyerni (ilyen egy raidfight alatt sosem lesz).Ha megnézem az armory-n a CM csúcstartókat, akkor csomó olyan embert látok, akiknek nemhogy mythic, de gyakran HC killjeik is csak elszórtan vannak BRF-ben.
Lesz amúgy 5 fős mythic mód is 6.2 után, de szerintem az sem fog raidre hasonlítani; 5 fősben nem lehet igazi, kölcsönös koordinációt igénylő mechanizmusokat kreálni, de egyéni skillre rá lehet menni. Azonos méretű "küzdőtér" mellett a ~10 fővel való raidezés is kicsit a dolgok "meghekkelése".
-
DrGonzo22
őstag
válasz Cathfaern #61809 üzenetére
PL csak akkor jó, ha mindenki közel azonos szinten van (pl. már mindenki csak a wf itemekért megy, vagy még mindenkinek minden loot kell). Mert ugye darabszámra ugyanannyit fog kidobni. Ha a 20 főből mindenkinek csak elszórva, 1-2 bossban van lootja, akkor a PL a legrosszabb választás. Ha van 4 mage, megöljük Oregorgert, hármunknak nem kell a trinket, akkor PL-tal nem tudom "lepasszolni". A trinketet megnyerni akaró mage így 25%-kal megy, míg ha ML van, akkor azon az alapon dob, hogy hány caster van/vagy hány játékos, de ha kidobja, akkor 100%, hogy az övé. ML looter akkor nagyon jó, ha mindenkinek más item kell. Ilyenkor a PL nagyon rossz, mert össze-vissza dobálja az emberekbe ugyanazt az összlootot. Mondjuk nekem öv kéne, de trinketet kapok, a másik ember meg fordítva, trinketet kap öv helyett, ezért a ML a legjobb, csak sok a csaló
Amúgy én ezeket a trash droppokat utálom nagyon, tiernél gyengébb statokkal bíró vállitem, ami ugye bonja a set bnoust is... ilyenek miért léteznek?
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Én ajánlanék mindenkinek egy Tildy nameplatet, annyival könnyebbé teszi a targetelést hogy csak na, tankolni nem is tudnék nélküle, a blizzes nameplatek ha 4-5+ target van egymáshoz közel szinte lehetetlen rákattintani mert ugrálnak egymás alá főlé, a Tildyval viszont nincs ez a probléma, simán rálehet kattintani, tankolásnál azt is látom melyik target nem tankot üt, zseniális cucc, és esztétikus is, rahedli cuccot rá lehet tenni mégsem takarja ki a képernyőt. DPSnek sem utolós főleg ha multidotolós vagy, sokszor hatékonyabb rákattintani a dot nélküli mobra mint tabozni...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
BoneDragon
veterán
Érdekes, vissza kúszott 38k-ra a token.
-
nonsen5e
addikt
[link] WoW film csúszik 2016 nyaráig... Kifogáshegyek. Vállalják egyszerűen fel, hogy nem bírják megcsinálni időben.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #61811 üzenetére
Persze, teljesen más a CM, mint egy raid, se emberi oldalról hasonló szintű képességek kellenek. Szerintem.
PL: persze igazad van, hogy ha van egy összeszokott csapat, ahol lehet tudni, hogy kinek milyen loot kell, akkor jobb a ML. De ha van egy teljesen ismeretlen pug, akkor szerintem képtelenség ezt értelmesen meghatározni ennyi emberre. Plusz a PL elejét veszi a ninjázásnak.
BoneDragon:
Eddig lényegében ugyanaz történik, mint US-ben, csak picit nagyobb amplitúdóval (ott a legmagasabb pontról 11k-val hulott vissza, nálunk 13k-val, majd utána felment 6k-val, nálunk meg 7k-val (eddig, szerintem 40k-t már nem fogja megütni). Abszolút értelemben meg van némi eltolás a különböző kezdőár miatt. Tippre olyan átlag 33-34k-ra fog beállni nálunk végül.[ Szerkesztve ]
-
Arnold2
őstag
válasz BoneDragon #61814 üzenetére
Sajnos
Attól félek, hogy nálunk 30 és 40 között fog ingázni. Minden esetre lassan aktuális lesz egy token, így ha megint 31 körül van veszek egyet. -
McCsaplak
tag
Sziasztok!
Arról érdeklődnék, hogy a Recruit a friend keretében az működne-e, hogy x meghív engem, én meg meghívom y-t. Gondolok itt a 3x-os xp-re például, vagy a mountra, ami azután jár hogy a meghívott 2 hónapra előfizet. X 1 hónapja játszik, én és Y frozen vagyunk, ha ez számít.
-
Dawlish
csendes tag
Nem stackel,de a 300% xp-t kapjátok ha együtt játszotok mindhárman.Vagy ha meghívott és a meghívó játszanak.Ha frozenes accot akarsz meghívni az nem megy szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
Le van járva az accountom, de ugye be tudok lépni így is level 20 alatti karakterrel. Viszont azoknál nincs gold. Így hogy tudok venni tokent akkor?
May the Force be with you!
-
nonsen5e
addikt
Az első terv az a Star Wars-zal lett volna egy időben, most emiatt a másik valami miatt tolták el. Mindig lesz valami olyan "1000. rókabőrös", "nagy" név, amivel egy időben lesz, húzhatják még akár 2030-ig is. Főleg, hogy a Warcraft lett először bejelentve x napra, aztán ráteszik mások is.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
DrGonzo22
őstag
Nem hangulatkeltésből kérdezem, de a wow pvp tényleg ennyire "fura" még mindig? Legalább 6-7 éve nem pvpztem a wowban, és hallottam, hogy sokat változott, meg, hogy a legjobb aréna setet pár óra alatt ki lehet farmolni, úgyhogy egy gnóm mage altomat felgeareztem (az mondjuk pozitív, hogy tényleg gyorsan összejön a pvp gear, bár fenntartom, hogy szerintem alapban járhatna minden 100-asnak; viszont pve-ben nem lehetne használni). A bg-októl (meg ettől az adhrantól) nem vártam semmit cserében nem is csalódtam Viszont az aréna is rémes volt Csak random, Conquest Pointot farmoló emberekkel játszottam eddig (2v2), szóval olyan 1300 (azaz kb. nulla) ratingig jutottam, de annyira unalmas, hogy nem tudom van-e értelme folytatni, megpróbálni teljes gearben lévő emberekkel azon az alapon, hogy lesz még ennél jobb a játékmenet. Ami nem tetszett: majdnem minden a healerekről szól, vagy egy ember fix cc-zéséről, miközben a másikat öljük, illetbe az oszlopok körüli (régi Chaplin filmeket idéző) rohangálásról (LoL/Heroes of the Storm, vagy bármilyen moba után ez azért nagyon vékonyka game design). Most úgy vagyok vele, hogy a sima duelezést élvezem a leginkább.
Tapasztaltabb pvp játékosoktól kérdezem, hogy az aréna magasabb ratingen is ilyen, vagy ott csökken a monotonitás, a healerek szerepe, stb. esetleg taktikailag érdekesebb lesz a játék? Skirmish-ben próbáltam a 3v3-at, kísértetiesen hasonlított a 2v2-re, viszont az 5v5 nekem sajnos túl kaotikus volt, gondolom az a legnehezebb, ahhoz meg még annyira kezdő vagyok, hogy nem is tudom rendesen játszani. Addonokból az alap pve addonjaimat, illetve a Gladiust használtam, van még gladiuson kívül elengedhetetlen addon pvp-re? (bár kétlem, hogy egy addom megoldja ezeket a számomra nem tetsző dolgokat)
-
warcat
veterán
válasz DrGonzo22 #61826 üzenetére
Fogalmam sincs milyen a pvp,de ez úgy hangzik mintha lfr alapján szeretnéd megítélni milyen bonyolultságú lehet a mythic raid.
Csodát nem kell várni de az a réteg a legalja még,újoncok meg agyhalottak/botok eveznek ott,az ügyes játékosok alapból 2000 környékéig evickélnek viszonylag gyorsanPVP mellett amikor érvelést hallok,mindig arról szól,hogy mert az nem scriptelt,emberek cselekvéseire kell reagálni/ellensúlyozni,namost ha a játékos béna mögötte nagy érdekesség nem lesz belőle
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
ldave
félisten
Most próbáltam belépni a lejárt fiókommal és nem ajánlotta fel, hogy gold-ból vegyek előfizetést, hanem egyből a weboldalra irányított.
A Slime draws near! Command?
-
DrGonzo22
őstag
válasz frostitualt #61828 üzenetére
Ahhoz, hogy engem átcsábítson LoL/HotS-ból egészen biztosan többről. Egy páros, vagy hármas duel pár oszloppal (hogy ne lehessen 3 másodperc alatt szétlőni valakit) számomra nem versenyképes az olyan összetett játékokkal, mint az említett mobák - amiket szintén csak kikapcsolódásképpen, azaz alacsony elon (silver 2-3), és ritkám játszom, mégis lekötnek, pedig elvileg pont azokhoz kéne a nagyobb tapasztalat, hiszen a wowban van 10 class, ott meg 60-70 champion + eltérő pályák, stb.
Először is tisztázni kéne az alapokat. El kéne dönteni, hogy egy 2v2, 3v3... aréna meccs nagyjából mennyi ideig tartson (ehhez kéne igazítani a healing/dmg mértékét; ha továbbra is mehetnének be dps only teamek, akkor azok aktiválhatnának healing debuff elemeket, vagy ellenkezőleg selfheal totemeket a pályán, de mondjuk ezzel felvállalnának egy utólagos dmg debuffot, stb.), ennek fényében át kéne értelmezni a játék célját (hosszúra (10-15 perc) tervezett menetek mellett nyilván nem lehet a csapattagok puszta leölése a cél, mert az nagyon unalmas lenne), és ehhez kéne igazítani minden egyebet. Sőt akár több alváltozatot is létre lehetne hozni, melyek ezekben eltérnének.
Lehetne lépéseket tenni a combat kerülése ellen is, ha a pörgősebb játékmenet a cél; pl. az a játékos, aki x ideje csak kite-ol, vagy kiveszi magát a combatból (mage IB; hunter FD, stb.) az utána debuffot kap. Interaktív pályaelemekkel lehetne ellensúlyozni a setupok közötti egyenlőtlenséget, ezeket annak fényében töltené be, hogy melyik csapat miből szenved hiányt - ez főleg a rögtön elinduló skirmish arénában lenne egy kellemes újítás.
Üdvözölnék mindenféle véletlen effektet, például nem statikusan lennének lerakva az oszlopok/lépcsők, stb. hanem a meccs során kerülnének berakásra, és mindig másképpen, így nem lehetne úgymond "betanulni" ezen elemek használatát, az intuitív skillre helyezve ezzel a hangsúlyt (most szinte minden pályát betanulnak az emberek). Sőt lehetnének olyan mozgó pályaelemek is, mint a siegemaker a BH fightban, ezek mögé is lehetne rejtőzni.
A véletlenebb, a rögtönzésre kényszerítő játékmenet (a betanult kombinációk helyett), esetleg a lassítás, és ezzel együtt a dolgok taktikusabbá/stratégiaibbá tétele (a cczem a helaert, és azalatt megpróbálom szétlőni az egyik dps-t nekem nem taktika) is üdvözlendő lenne.
Egy másik nagyon fontos lépés lenne a gearegyenlőség, ami most rengeteg skirmish meccset élvezhetetlenné tesz. Amikor nem volt gearem, akkor azért nem élveztem, mert 2 ütésből lecsaptak, most azért nem élvezek sok meccset, mert 2 IN-ból csettintek el huntereket. Mi más értelme lenne a skirmish meccseknek, mint maga a meccs? hiszen rewardja nincs; 7-8 arany, ha veszít az ember, ha győz, meg egy chest, benne egy ócska itemmel. Magyarul most az a helyzet, hogy nem is a győzelemnek örül az ember a skirmish meccsek után igazán, hanem annak, ha kifog egy élvezhetőt.
Mondjuk szerintem ezekből sajnos semmi nem fog megvalósulni, pedig a wow jó alapja lehetne egy minőségi pvp játéknak, kár érte. (esport mondjuk sosem lenne belőle, mert képtelenség lenne olyanra formálni, hogy azt külső néző is élvezhesse, nézőközönség nélkül pedig nincs esport, de legalább egy élvezhetetlen casual játékból csinálnának egy élvezhetőt)
[ Szerkesztve ]
-
Healbacsi
őstag
válasz DrGonzo22 #61833 üzenetére
Kar volt a wall of txt-ert. Mar korabban emlitetted, hogy neked mar 5v5 is tul kaotikus. Igy meg sem proballak bevezetni az rbg oromeibe, sajnos a leirtak alapjan a jatek pvp resze nem neked valo.
Nalam a lol ott hal meg, hogy meg mindig azt az osregi w3-as mechanikat koveti, hogy ha az utolsot sebzed a mobba, akkor jar a penz, es a bolt cuccai ugyanazok, igy csak x gold gyujtese utan megy el az ember vasarolni. Lehet, hogy elvezetes jatek, de tobb mint 10 eves, reg lecserelheto mechanikakat alkalmaz.
-
DrGonzo22
őstag
válasz Healbacsi #61834 üzenetére
"Nalam a lol ott hal meg, hogy meg mindig azt az osregi w3-as mechanikat koveti, hogy ha az utolsot sebzed a mobba, akkor jar a penz, es a bolt cuccai ugyanazok, igy csak x gold gyujtese utan megy el az ember vasarolni. Lehet, hogy elvezetes jatek, de tobb mint 10 eves, reg lecserelheto mechanikakat alkalmaz."
Ezzel teljesen egyetértek, ezek a LoL legnagyobb hiányosságai (de a dotával ellentétben itt már nincs creep deny). Pont ezeket a dolgokat (is) változtatta meg a blizz új moba-szerű játéka. A statikus lane/erdőfarm helyett itt folyamatosan zajlik valami fontos esemény, nincsenek holt idők. Teljesen casual szinten is élvezhető, viszont óriási potánciál van benne a prok számára is (és nem utolsó sorban valódi stratégiai döntéseket és rákényszerít a csapatokra). Mármint ezeket a HotS-ról írtam
"igy csak x gold gyujtese utan megy el az ember vasarolni" - ez már a LoL-ban is változott; potion/ward->gank miatt rá vagy kényszerítve arra, hogy ne csak gear itemet vásárolni járjál haza, ez pedig nem pénz, hanem szituáció-függő vásárlás.
Az 5v5 skrimish aréna nagyon kaotikus, kék/zöld questgeares csapattag kidől, de 4 ember is simán bírja tovább; lovon érkező rogue, stb. nekem ilyen tapasztalataim voltak eddig; 2v2 és 3v3 skirmish azért ennél sokkal rendezettebb és kevesebbet is kell rá várni (2v2 azonnal indul). Rated BG-t nem próbáltam (2v2 / 3v3 ranked arénát is csak CP-t farmoló emberekkel akik a trade channelben írtak, hogy vennének boostot, én meg kapva kaptam az alkalmon, és behívtam őket, hogy kipróbálhassam a rankedet - Silvermoonon gyakorlatilag semmi pvp élet nincs, beléptem az elvileg legnagyobb pvp guildbe azzal az altommal, de ők is főleg BRF-be járnak így pedig lett xrealm aréna partnerem), ez miben más, mint a normál? most attól, hogy a végén változik az elom, mivel lesz más egy ilyen bg? az, hogy olyan emberek játsszák, akik motiváltak tényleg ennyire komoly hatással van az élvezhetőségi fokára nézve?
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz tPedro_ #61837 üzenetére
Ez így van, reggel sikeresen megvettem a tokenemet a legolcsóbb pillanatban (30700 vagy mennyi volt) ezekután hamarosan kifogyott.
Ilyenkor elkezd felfelé ballagni az ár,de nyilván keveset pakolnak be ennyiért ezért csak megy-megy felfelé, miközben amit beraknak azt gyorsan meg is veszik.A kereslet nagyobb mint a kínálat,majd az egész megfordul 40k felett,de az ár felefelé rohanása csak később fékeződik le. 45-47k környékén elkezd felhalmozódni a token,majd elindul lefelé miközben nem nagyon fogy.És létrejön ez a hullámvölgy.
Viszont ezt kitapasztalva már elég jól be lehet lőni,hogy mikor kell vásárolni nagyjából 1-2 órára pontosan.
EA: It's in the crate!
-
DrGonzo22
őstag
A 6.2-es crafted gear tényleg +5ilvl lesz a HC Hellfire Citadel-ben dobotthoz képest? Ugyanis az eddig látott PTR-es hírek alapján a HC HFC 710 lesz (695 a normal, és 725 a mythic), míg a crafted 715-ig vihető el. Ehhez hozzávéve, hogy a craft gear statjait mi állítjuk be + a DMF trinketek (legalábbis a mage-nek biztosan) simán versenyképes procokkal bírnak a HFC-sekhez mérve, jó darabig BiS lehet majd a 3 craftolt cucc. Most már csak azt kéne tudni, hogy mik a valós statok (mert pl. hiába 685 most is DMF -60 int van benne a 685-ös BRF-hez képest; a többi crafted item ugyanannyi stattal bír).
-
MaTpr0F
senior tag
Van valami addon vagy jó tipp arra, hogy az insták kevésbé legyenek kaotikusak?
Számomra még mindig elé zavaró, hogy alig látom át, azt se tudom hirtelen, melyik mobot támadjam, stb.
Gondolom az elején mindenkinek hasonló érzése volt.[ Szerkesztve ]
-
Viktor77
titán
válasz MaTpr0F #61841 üzenetére
DBM, Deadly Boss Mods.
Figyelmeztet a boss képességeire, szól miből állj ki, kin van csúnya debuff, aki mellett nem jó állni, mikor életbevágó szakítani, ilyesmik.
Alapvetően azt üsd amit a tank, ha nem azt kell, axt pár menet után megtanulod.
Nézz YT videókat, ha valami nem világos (pl. Fatboss videókat keress, jól magyaráznak), illetve, frissebb insták esetében van Dungeon Journal ahol role-ra leosztva le van írva, mire kell figyelni.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Healbacsi
őstag
válasz MaTpr0F #61841 üzenetére
Erre nincs addon, tapasztalat.. Low lvl instakban ne keress logikat, az massziv aoe. Kesobb azt a mobot utik, ami veszelyesebb ha tovabb eletben van, ezt meg meg kell tanulni, nem lehet mindig pakolni a jeleket.
Olvashatsz guide-okat ha akarsz, de ha mindenkepp meg akarod tanulni, akkor egy instat tolj le 3-4x es akkor atlagot tudsz vonni, hogy mely szituban mit oltek es miert. -
warcat
veterán
válasz MaTpr0F #61841 üzenetére
Nana lehet azért segíteni,szerintem amire te gondolsz: rakd ki az enemy nameplateket, v betű alapbeállításon.
(Ez egy kapcsoló,lenyomod egyszer bekapcs,mégegyszer kikapcs)A wow alap ui nameplateket le is cserélheted valami szebbre,nekem talán TidyPlates van de nem biztos.
EA: It's in the crate!
-
#57919488
törölt tag
Battle.net Client-ben lehet valahol allitani a letoltesi sebesseget?
-
lakisoft
veterán
A 6.2 mikor élesedik?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elite: Dangerous
- Autós topik
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...