-
Fototrend
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
FefeeX
veterán
válasz MaddeNNNN #27764 üzenetére
egyelőre ezt azért nem preferálom, mert sokat járok pugolni, és ott sajna sok a kabf*sz ember, akik ha jelölök sem tudnak egy embert nukolni... Ilyenkor sokkal jobb, ha DnD magasabb damaget tol ki, nagyobb threatet generál, mert elég kevés alkalommal fordul így is elő, hogy lehúznak valamit ami nem target...
Ez sajna nem működik, ha nincs HB, nem működik, ha nincs DnD+, legalábbis gyakrabban szaladnak a mobok, mágust enni... A kesztyű threat parry nem hangzik rosszul.Mivel nem engame játszom (sajna míg a guild hozzáállása nem olyan, egy darabig esélyem se lesz még erre) - bolondbiztosnak kell inkább lennie a talentnek szerintem Amúgy nem vesztesz annyi dps-t a plague-k újra pakolásával, mint amennyit nyersz a glyphekkel meg a + AP-vel? PS és IT igen gyenge damage cuccok, még azon gondolkoztam, IT-t lehet le kéne cserélni HB glyphhel, csak már nincs hova rakjam
Totc hc:
Reflective Shield - Reduces all damage done by 100% and reflects 25% of all damage done back to the attacker. Lasts until the memory is killed.Ez érdekes, akkor hogy a fenébe, hogy én kaptam a holy shockot, a crusader strike-ot meg a fireballt, ha a casterre reflectel? (lehet bugos? )A sok nyomott ürge tegnap nem értette meg hogy az addot lőjék ne a bosst, ez valami olyan állatfaj volt aki folyamatosan fura kérdőjeleket irogat a party chatbe... 6 wipe után, miután se a mage se a pala nem értette, hogy a bosst nem tudják leverni, otthagytam őket...
Apropó bug... Elmentünk share the love achit csinálni tegnapelőtt... Nem nehéz egyébként, csak bugos. Felszúrt mindenkit, kivégeztük és no achi. Ticket, GM mondja, hogy jah, vizsgálják a hibát, mert többen is írtak már, de sajna megadni nem tudja az acsit, várnunk viszont nem kell, mert néha megadja... Ehj Mondtam neki, csináljanak egy acsit arra is, hogy nem buggol be a wow és egyből dobja az acsit
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
SS az nem PS? Vagy unholyn tankolsz? Mondjuk annak se lenne így értelme...
Hidd el, ha a targetje teljesen más, és beletol 4k dps-t, le fogja rántani rólad... Nem jellemző a régi HC-kre, mert addig nem élnek a mobok, hogy ez kijöjjön, de mondjuk TotCben előfordul, mikor az én targetemre senki sem lő... Vagy jelölök de lesz*rják. Vagy hasonló (ugyebár totcHCban azért 3 bossnál számít, hogy mindenki ugyanazt lője, mert hamarabb hal, nem fogy ki a healer a manábol meg ilyen apróságok, nem hiszem hogy ott nem jelölsz - de pont ez a lényeg, a sok casual már nem is tudja mik azok a "hieroglifák" a mobok feje felett, ezért tesznek is rá)
Szóval miközben nagy frankón ölöd a skullt, néha eltolsz egy DnD-t meg BB-t, a mágus meg ezerrel dps-eli a crosst, le fogja húzni... A szomorú az, hogy tényleg 3800 volt az 1target dps-e, és nem ismerte a jelölést...
Egyébként, a tapasztaltabb játékosoknak van annyi eszük, hogy tank targetet jelölnek/ismerik az ajánlott ölési sorrendet/használják a threat csökkentő képességüket...
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
De tudtommal nem is lehet vele semmit csinálni - mondjuk nem tudom miért zavar akárkit is az, hogy a betöltő képernyő milyen... A mapot meg úgyis érdemes lecserélni másikra, a cartographer megjavult, nálam már nem eszik sok memóriát, vagy mapstert lehet még érdemes... Innentől kezdve nincs problem...
1280*1024 (5:4) -ben meg alul fölül van kis csík betöltésnél, de engem abszolúte nem zavar... -
FefeeX
veterán
válasz szilchi #27850 üzenetére
weapon chain az sajna permanent enchantnak számít, így törli a +50AP-t,mint ahogy az engis "enchantok" is az enchantokat - ettől szerintem lehet használni külön a másik fegyveren is...
Azért ez megint igen casual dolog lesz szerintem, törlik a statok felét, gyakorlatilag visszatérünk a Vanilla szintre, ahol lesz az 5 fő stat, meg 1-2 kiegészítő, aztán szevasz... (Mondjuk nem annyira baj ez, átláthatóbb lesz, csak kitaláltak egy csomó mindent, variáltak, aztán kiszedik)
Van valami összefoglaló oldal, hogy mik lesznek a változások, ilyen patch leírás szerűen?
ratex: az utolsó verzióm 10 giga volt kb, ez már sajna DVDre nem fér ki, és combos pendrive kell neki (nekem 8asom van, tehát pl arra sem) --> ajánlott egy külső vinyó vagy egy notebook LAN másolással... (akármennyire is eSATA-n másoltam, a másolás is hosszú idő a sok kis file miatt, a törlés meg... minimum 30-30 perc...)
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
akkor megint várnom kell a honor költéssel meg a hasonlókkal...
megint nulláznak mindenkit utána? Meg elveszik a csapatokat?wolvi: nézegetek mindenfelé, azért találok egyetsmást wowwikin is vannak fenn dolgok... Azt nem értem, miért kell pl tauren paladin... Azért ez eléggé természetellenes... -- mondjuk a dwarf sámán is hasonlóan hülye ötlet - szerintem... Vagy a troll druida
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
no igen, anno én ezt úgy képzeltem el, mielőtt wowot játszottam, hogy olyan lesz mint a war3 - arthas pl. Holy light --> unholy light
Kérdés, mi lesz a plates meelee dps-el? eddig ők str-ből kapták az AP-t, nem agiból, gondolom csak nem folytatódott a leírás (hunter emellett nem meelee )
A számolgatást, gyűjtögetést én is jobban szerettem (eredetileg annyira nem, de aztán hozzászoktam nehezen, most meg szokhatok majd vissza... ) -
FefeeX
veterán
Healek szokták vala mondani, 3.2 előtt, azóta nem tudom mi van:
"macitankot jobb healelni, mert egyenletesen, lassabban megy lefelé az élete, míg a DKnak meg véletlenszerűen ugrál"
Emellett láttam macit 3.2 előtt 45ezer HPval... 3 talentből megvan a defcapje is... Hogy endgame mennyire válik be, azt nem tudom. -
-
FefeeX
veterán
válasz robyroby #27890 üzenetére
ez olyan dolog, hogy most szerintem minden talent ki van annyira balanszolva, hogy full t8ban, dps talenten, multi targettel ki lehet tolni 4000+ dps-t... Hogy mi a legjobb, inkább az a kérdés - aztán ettől még lesznek olyanok, akik mégis mást választanak (cementsámán, unholy DK, stb)
-
FefeeX
veterán
válasz H.O.D. #27892 üzenetére
Minden szerveren más a daily? Csak mert nálunk BS-en AN volt...
Érdemes makrot csinálni ehhez a bosshoz, hogy mindenki vegye le a fegyvert mielőtt legyártja az illuziokat, így azok ököllel bunyóznak, valamint jó tank mellett érdemes a healert offspeccbe küldeni (pala pl retri talent) --> így nem fog healelni. A jó tankot meg ott retriben is ki lehet healelni -
FefeeX
veterán
válasz H.O.D. #27902 üzenetére
Én is csak azért, mert a 2perces acsi miatt olvasgattam a leírásokat
MÁS:
Hunternek inkább Final Voyage vagy True-aim Long Rifle ?
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
Én ezt eddig nem is tudtam, hogy ilyen van, olvastam amit írtál és most nézem wowheaden... Ez de kva jó Mondjuk egészen más skillek kellenek PVPhez mint PVE-hez, sőt megkockáztatom, sokkal több kell hozzá...
Bár még nem voltam ott, és a leírás alapján az 5fősben nem úgy viselkednek a bossok mint 10esben (azt írja, ha valaki low health, akkor arra váltanak raiden) - de ha ennyire okosak, érdemes tankot tartani, vagy mindenki inkább go DPS? PVP ruha mindenkire (már ha tényleg PVPk a bossok, és számit a resi), mindenki DPS meg healer, CCket meg váltani (elméletileg ez is működhet, ha ventri vagy TS megy közben - mage és sámán pl 2 cc után targetet cserél) - 10 vs 6 elvileg könnyű menet lehet, bár a HPjukat sehol sem látom... Aki 5v5 arénát szokott tolni, talán nincs akkora nagy bajban - ehhez a bossfighthoz nincs immortal acsi?Alapvetően nálunk sok a PVPs a guildban, kár hogy gearben még nem tartunk ott, hogy idáig eljussunk - legalábbis ezt gondolom...
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
Ez most hót komoly? Elvesznek az aréna pontok? Ezért gyűjtöttem össze 3500at? És ma be kéne váltani?
Vigneau: unholy DPS-ként használok makrót, mert az nagyjából lemodellezhető (néha az is borul), frost DKként, tankolásra abszolúte nincs szerintem jó makró... Több mob tankolásakor én már több variációt próbáltam, végül is eddig két jót találtam. Mindig DnD-vel indíts, nagyon sokat számít, majd ha nem jelölsz, és masszív dps-ek vannak a csapatban (3-3,5k+), akkor HB (ha lehet, crit legyen - gázosabb mob packeknél érdemes lehet ellőni a Deathchillt), aztán mehet a PS IT pestilence (glyphelve) és itt pref van. RS>HB>BB>FS>Obliterate és persze tartani kell a disease-ket...
A másiknál hamarabb fel tudod venni a "rotát", ami inkább ugye preference, ha kihagyod a HB-t, de ilyenkor előfordulhat, hogy egy kevésbé figyelmes, erős dps lehúz rólad egy mobot...[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
válasz Cathfaern #27964 üzenetére
Hm, értem, köszi, adott esetben? Csak mert mintha a puska (érzésre) kevesebb dps-t tolna ki (HC nexusban voltam csak vele, dps meter ment, de ugye nem azonos mobpackok, bossok, stb miatt nehéz így hasonlítani)
Szóval milyen stat preferencet érdemes használni? -
FefeeX
veterán
válasz Cathfaern #27969 üzenetére
Nos, akkor sorban
Mikor megcsináltam a DK-m, gyakorlatilag maint váltottam, szóval azóta hunterrel kb másfél-két hónappal ezelőttig csak LWzni jelentkeztem be. (Megragadt BMmel a dps-em 1600on, akármit csináltam, PVPzni nagyon nehéz hunterrel, emellett only DPS class, nehéz party-t találni)
Aztán mikor a DKmmal már unatkoztam, gondoltam előveszem huntert, megnézem, mit lehet. Survivalra tettem, egyből ugyanazzal a gearrel kiment 2k dps... Aztán néha még járok gírelni, meg a heti VOA-kra...
Amit ki akartam hozni ebből, hogy nem tudom, mi a hitcap hunternek (9 vagy 16% miss chance), nem tudom, rangednél az armor penet mennyit számít, illetve ugye mint kiderült, azt sem nagyon tudtam, mi pref mivel szemben (hastecap nem olyan, hogy egy idő után kevesebb százalékot gyorsít? )
A hunterem
Tuti nincs jól gemelve Akárhogy is nézzük, a hitcap sincs még meg, haste is kevés (ezek szerint érdemes inkább sun scopeot tenni a fegyverre) --> így a leírtak alapján gyakorlatilag a crossbow a nyerő (a puska skillem maxos, eredetileg nesingwary-vel kezdtem a 80at )Érdekes dolog, VOA-ban ezzel a girrel 1 targeten ki szokott menni 4k+, ezért kezdtem szeretni újra a huntert (viszont 5fősön sokkal kevesebb dps jön ki, MMhez képest is, mert itt ugye felpakolsz, és mire végzel, kihal a mob, MMen pedig fix dps-el lövöd) - a petem még mindig egy skorpió, mivel lusta voltam összehúzni a farkast - el sem tudom képzelni, mennyivel dobhatná még meg a dps-em...
-
FefeeX
veterán
Senki nem mondta, hogy a tankolás egyszerű... Gyorsan kell ellőni minden aggro tartót, meg kell szerkeszteni, mi az amit, amilyen sorrendben el kell lőnöd, hogy menjen... És szokni is kell, erősen... (Aztán később, mikor DPS-ként megyek néha magamra is rántok 1-1 gruppot, mert elfelejtem, hogy épp nem én tankolok )
-
FefeeX
veterán
válasz Cathfaern #27984 üzenetére
Healer vs tank: valóban, mondjuk nekem healerem BCben volt, de azon kívül, hogy pár skill be van bindelve (mondjuk 5-6 általában, meg néha 1-2 cuccot még "manuálisan" ellősz, nem egy "megerőltető" feladat, szerintem tökunalmas. Gyakorlatilag healerként a pályából és az akcióból még annyit sem láttam, mint előtte dps-ként Folyamatosan az egyen ablakocskákat figyelni, olyan, mintha c64-en játszanál olyan játékot, hogy kiír egy számot, és be kell írnod amit kiírt...
Az viszont, mint mondtad igaz, ha a healer elalszik egy pillanatra, vagy csak nem figyel, oltári nagy bajok lehetnek... Hiába van a tanknak brutál girje, ha 5mp-ig nem kap hílt adott esetben, már halott is. Ez mondjuk főleg pugokra jellemző, VOA a legjobb példa. Mikor a healer mutogat, hogy a "tanknak szar a gearje" defcappel, meg unbuffed 33k+-al... De healt vagy 5-6 másodperce nem látott tőle senki...Tankként azért figyelni kell, megint csak főleg pug, mert ott aztán rántanak mindent, és a DK sem isten, hogy egyszerre 3 mobot tart 3 különböző 3-4k dps-től... Mert igen, aminek nem örültem, az az, hogy már boldog-boldogtalan iszonyat könnyen jut hozzá a ilvl226+ gearhez, és bőszen leaggrozza a non-targetet... (ezt előtte, full kékben nem tudta megtenni) - first try-okon (5 boss down ulduarban, most kezdtük a héten, nem röhög ) mondjuk azért izzadós a tank melója, bár azért a dps-nek is figyelni kell, főleg aminek petje van, és főleg bossfightokon (ne állj bele, állj odébb, hány méter, stb), talán a legjobb példa a pug emalon. Eleinte (peccs előtt, mikor iLVL213 jónak számított még) a dpsnek meg kellett lennie minimum 2k mindenkitől, különben nem megy le az add, wipe. Ha valaki elfeledkezik és nem nukol, wipe. Ha benn marad a novában, meghal. 2-3 dps meghal -->wipe. Persze, guildes runnál kicsit más, komolyabb guildekben ért az ember annyit a kasztjához, hogy full kékben is röhögve kitol 2k dps-t... (nálunk - végre - most kezdődött el igazán a "komolyabb" guildes progress)
Growl amúgy nem nulláz threat táblát? Csak mert sosem néztem, és ugye mindig amit visszahúzok, azt ütöm tovább, így nem húzzák le megint, lehet csak a gear miatt...
Szal lényeg a lényeg, szerintem legjobb a dps-makro-dk 1es gombra bemakrózza a rotát, azt beáll a mobbal szemben, spammel, és közben nézelődik
Kharg: first try-okat hasonlíts, mert healernek mindig meló lesz a heal, tanknak meg a first try az igazi izzadás. Utána mikor már rutin, olyan mint az autóvezetés... Ja, meg ami még húzós, az néhány öcsi (Watch him die pl) betankolása
Louro: dehogy is, taunt (growl, dark command, stb) ami minden classnak van, csak másképp hívják, de a taunt a legjobb név rá szerintem, csak akkor kell, ha épp le akarsz húzni valamit valakiről. Nyomkodni felesleges, benne van a tooltipjében, hogy ha rajtad a mob, akkor nem csinál semmit, csupán CD-re teszed az esetleges vészhelyzet elől...
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
-
FefeeX
veterán
válasz animatrix11 #28012 üzenetére
Unholyn scourge strike ki van talentolva? Vagy obliterate van talentolva? Az egyik legyen
Tankolni/dps-elni/1 target, multi mind más kell.Tankolni kell a DnD az elején, dps-elni nem. Aztán PS - IT - (pestilence multinál) - UB - BS(BB multinál BS helyett)- BS- SS/Obl - UB - SS/Obl - SS/Obl (ha jól emlékszem, de majd elküldöm Neked a makrómat )
Azt csak bemásolod, esetleg ha valamid nincs meg hozzá, akkor cseréled Nem olyan gázos ám -
FefeeX
veterán
válasz animatrix11 #28019 üzenetére
Nos igen, ez a 3.2 peccs bejövetele napján összedobott talent... Akkor épp nem jól értelmeztem az új unholy blight-ot (ami passzív képesség lett) -- érdemesebb a mostanit megnézned ha unholy-t akarsz... Fejlődéshez mondjuk a lovacskát érdemes kirakni más helyett...
-
FefeeX
veterán
válasz animatrix11 #28019 üzenetére
66os szinten ezt használnám most, szerintem...
Aztán haladnék szépen unholy-n még 4-5 talentet, és utána alapjában kiváltanám scourge-t obliterate-tel... Scourge ugye shadow damage, obliterate meg fizikális. Szóval fene tudja, mi a jó, scourge-t használsz akkor nem annyira kell az armor penet, ha oblit, akkor meg kell. (alap esetben egyébként azonos szintű obliterate buffok nélkül sokkal több damaget okoz mint a scourge - azonban ugye spell vs. fizikai)Scourge strike ellen véd a pala fizikai támadást felfogó bubija?
-
FefeeX
veterán
válasz animatrix11 #28032 üzenetére
Hm, nos... Obliterate helyett egyelőre scourge strike, mert még nem éri meg kitalentolni a disease vesztést... 80már igen... Csináltam egy kezdetleges szimulátort, hogy Scourge strike vagy Obli... Eddig, bár még nem tökéletes, de erősen az obli jön ki jobban. Emellett, a scourge-ra 389 hit rating kell, mert spell... (nem is hat rá az armor penet, viszont gondolom a fizikális bubi se)
Szal menj scourge-al csak, aztán majd 72 körül átteszed a talentet oblisra. Addig meg még pofozod unholyt... Szóval raksz hozzá 1-1 magasabb rendű talentet, és 72 körül visszatérünk ráGyógyítás: Rune tap, Lichborne --> Death Coil self, ghoul áldozás; kb ezek vannak a death strike-on kívül... runetap, lichborne talent, az áldozós meg szintfüggő ha jól emlékszem.
-
FefeeX
veterán
Ha kiacsiztam (bocs, elég hülye szó lett, ortológus és neológus vita ) az összes címet, mint of Orgrimmar, Thunder Bluff stb, miért nem elérhetőek a patch óta? Az öcsikben benne van, hogy elnyertem, mégsem jeleníti meg a választhatók közt (mondjuk így is maradt vagy 10 )
-
FefeeX
veterán
-
FefeeX
veterán
válasz robyroby #28045 üzenetére
Nesze
Mondjuk szerintem nagyon csúnyán beszél angolul, bár szép hangja van Elsőre nem minden érthető, mert gyorsan mondja... Ha közel áll a meelee akkor kap egy cindert 4-5 ember --> kinyírja a tankot Azt mondja, a cinder 5,5k damage + 4k damage mindenkinek aki 4 yardon belül áll (ergó 7 meelee --> 29k damage )
Plusz meteor fists 125%al növeli a fire damaget... Pff. itt kaptam 25ösben 1shotot Vagy rajtad áll a másik tank, vagy fist után tauntol egyből. -
FefeeX
veterán
válasz CactuS #28079 üzenetére
De jó a minimapod, ez a sexyminimap, ami megvan fél éve kb, de nem volt kedvem betenni?
Viktor: én úgy néztem, asszem 11 recept hiányzik nekem a 160hoz, de már csak olyanokat ír (legalábbis egy idő után meguntam a további keresést), ami fesztiválos... Szóval most várom a fesztiválokat, és adott esetben szedem majd onnan a reciket (tavaly karácsonykor pl még nem érdekelt a DKval a cooking, mondván, hunterrel megvannak a recik)
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
válasz robyroby #28093 üzenetére
Bazz, beninjáztad druiddal a dps macet? Ez kva nagy ninja szerintem, mert druid tudomásom szerint nem tud dual wieldezni, és 2h meg sokkal jobb, mint az 1h... Azonkívül, hogy nem láttam még dps offhandet (ami nem fegyver és pajzs), még ha lenne sem adná meg a különbözetet sebzésben.
-
FefeeX
veterán
válasz robyroby #28096 üzenetére
Ember, szedd már külön a meelee-t és a spellt...
DPS maceról volt szó. És nem tud dual wieldet. AP-s off hand szarokra rákerestem, és nincs... Tehát ahogy mondtam, druidnak nem való az 1h meelee mace. És most ne keverjük ide a healereket.Ha ilyen cuccra needelsz mikor mindenki greedel, az is ninja...
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
Inkább azt mondanám, Vista alapú rendszerek sokkal kevésbé bírják és szeretik a tuningot... Erre példa sajnos rengeteg van. Nekem pl only ram időzítés állítás miatt dobálta a Pista a videokártya nem válaszol üziket, a villogást meg a néhai újraindulást... Pedig a memóriám alapból CL4 időzítésű, mégsem úgy működik...
robyroby #178: Armor penet, ahogy hallottam, 3.2.2-ben nerfelésre kerül... Tehát most hiába gemelsz rá, lehúzzák... Mondjuk, ha jól tudom, 3.2.2 novemberben jön csak.
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
Anno én is félig kék gearben tankoltam le emalont, az első héten, hogy kijött... Jó híler mellett nem csukja össze a macit. Skill kell a tankoláshoz, skill kell a healeléshez. Full T8-T9ben is csukott már össze VoAban Emalon, mikor a healerek 10 másodpercig elfelejtettek healelni... Ezért mondjuk jobb a blood talent, egész jó túlélőkéje van, én már váltottam is...
Koralon viszont húzós dolog... Izgalmasabb tankolást kértél múltkor, megkaptad Meteor fist után rádrakja a tüzet, és picit nem figyelsz, már visznek is koporsóban...
Szóval nem a druida hibája, ha összecsukják (max ha nincs meg a defcap/elég magas gear a bosshoz, vagy adott helyzetben rossz helyen áll) - hanem a healeré...K_mester: hát igen, a betegség első jele
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Dell Precision T1700 SFF PC (i5-4590, 16GB Ram)
- Adata 710-1T külső winchester oem (garancia mar lejart)
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)