Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barell

    senior tag

    válasz BalaNce87 #35 üzenetére

    "Amúgy én kérdeztem gt5-nél hogy ezt hogy fogják gamepaddal irányítani és azt mondták lehet, persze ha belegondolok szimulátor nem szimulátor gázt adni, fékezni és kanyarodni gampaddal is lehet max nem olyan precízen."

    Szerintem a félkövér sor, meg úgy ahogy van az egész egyértelmű. Mégis kapni rá ilyen megjegyzést hogy:

    Akkor gondolkozz el már rajta milyen szimulátor az amit gamepaddal lehet játszani. :W

  • Breki

    veterán

    válasz BalaNce87 #35 üzenetére

    Nem azért tűnik arcade-nak mert rbr vagy rfactor , ha csak a rally-t nézzük is van még nem arcade rally sajnos nem sok.

    Csak hogy mutassak egy jó magyar példát

    [link]

    Colin 2 nagyon jó játék egyik kedvencem nagyon sokat versenyeztem vele, de már akkor sokan azt kritizálták, hogy a Colin1-hez képest arkadosabb lett. Mondjuk ebben egyetértünk, sajnos már egy colin 2-es játék fizikájának mai köntösben is örülni kell, nem vagyunk nagyon elkényeztetve e téren.

    Szimulátort irányíthatsz gamepaddal, de értelme kb annyi mintha igazi kocsit vezetnél azzal, szval nemsok, ugyanígy lehet külső hátsó nézetben is játszani.

    Amit gamepaddal tesztelnek és mutogatnak az bizony nem szimulátor, de ez látszik is a videókban a kocsi kanyarodásán is, lehet megmagyarázni, de gamepad nem való rally szimulátor irányítására.

    Ezzel nagyon egyet tudok érteni:

    "én speciel az RBR készitői kezébe nyomtam volna szivesen egy WRC liszenszt és mondtam volna nekik, hogy ami csövön kifér, dehát sajnos én nem dönthetek ilyesmiről..."

    Azt is érdemes megnézni, hogy a múlt heti videókban "milyen szinte kanyarnélküli pályák vannak végig széles, néha jobbra-balra és csókolom, illetve a helyszinek sincsenek nagyon köszönőviszonyban az eredetiekkel, Mondjuk videokon, a gyerek megszenved meg ilyen egyszerű kanyarokban is"

    De legyen szimulátor és azért vannak ilyen pályák mert ez a stratégia része :DD :P

    Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

  • heihachi

    addikt

    válasz BalaNce87 #35 üzenetére

    Szerintem nem csak két kategória létezik, nem csak fekete meg fehér van, nem csak arcade lehet egy játék vagy csak szimulátor. Rengeteg átmenet van a kettő közt. Atomárkád rally pl a Sega rally Revolution, ez ahhoz képest nyilván kevésbé arcade ez, de a RBR-hoz képest meg kevésbé szimulátor.

    Egyébként az én véleményem az, hogy egy rally versenyen a belső kamerás képeket nézve (de a külsőket is) az az ember érzése, hogy bármelyik kanyarban, de még íven is leeshet az útról, ami csak annyira széles, hogy éppen elfér rajta egy autó, és állandóan azt érezni, hogy igen, ez a határon autózás, és hogy nem, addig a kanyarig már nem fogja meg a fék. Ezeket a videókat nézegetve, meg az az érzése az embernek, hogy ezeken a széles pályákon keresztbe le lehetne szállni egy repülővel, és így nem hogy nem tűnik az egész a csúszás ellenére sem határon autózásnak, de mindenhol azt látom, hogy még volt a pálya széléig, tehát még fért volna bele egy kis kraft.
    Ez a grafika meg egyébként szerintem hányadék, de majd a demó után véglegesítem vagy revidiálom ezt a kijelentésem.

    Ennek ellenére azt mondom, hogy a játék lehet jó és szórakoztató, ahhoz nem kell feltétlen a legélethűbb szimulátornak lennie. Én ezt várom tőle.

    A GT5 bár nagyon nem ide tartozik, de nagy összegben lehet rá fogadni, hogy egy konzolos játékot, ahol az emberek 99%-a az autós játékokat a konzol mellé adott kontrollerrel irányítja, tökéletesen lehet irányítani kontrollerrel, mert arra lesz optimalizálva, úgy, hogy versenyképes maradj a neten a kormányosokkal. Mindemellett, a GT5 sem a fekete és fehér kategóriába tartozik, hanem egy olyan átmenet, ami (sokkal) közelebb áll a szimulátorhoz, de az igazi PC-s vér szimulátorokhoz képest azért elmarad. És mégis, eddig minden része jó játék volt.

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák