Új hozzászólás Aktív témák

  • Döglött Róka

    veterán

    válasz frankdelgado #105949 üzenetére

    És a fenti két példa mit ad hozzá a játékmechanikához ami magának a játéknak a lényegét adja? Látványosan nem érted a felvetésemet. Amiket felvázoltál, cuki körítések, szinte mindenben megtalálhatóak és max egy olcsó script meg némi extra szöveg a szinkronban.

    De azt vegyük már észre, hogy az egekig magasztalt csőTPS-eket amiket a Sony ad ki kb ennyiről híresek. Sosem arról, hogy mint játék amit játszol mit tudnak mechanika szinten.
    A prezentáció nem minden. Te sem azt hozod fel példának, hogy ú de jól van a lopakodás megcsinálva benne, hanem hogy két NPC milyen extra szinkront kapott.

    Számomra itt a lényeges különbség a két nagy platform között. Az egyik nagy költségvetésű díszlettel ellátott közepes játékokat ad ki amik egy kaptafára épülnek mivel a piac szondázásával ezt tartják a legeladhatóbbnak.

    A másik meg a multiplayer/közösségi játékra fókuszál és a hatalmas anyagi háttér miatt ki mer adni kisebb címeket is. Nem mellesleg nem tartom kizártnak hogy azért nem is próbálkozik az Xbox studios belsős narratív TPS-ekkel mert a piacot uralja a Naughty dogs. Egyszerűen hülyeség lenne beleölni annyi pénzt csak azért, hogy azt hallgassa a fél internet hogy "bezzeg a lastofus".

    Kilépni a komfort zónából:
    Grounded
    Sea of Thieves
    HiFi Rush
    Pentiment
    As Dusk Falls
    .. sorolhatnánk, az első kettő külön vicces mert kellett nekik két év mire beértek.

    Gerenda az bazzeg... :D Na ezért nem szoktam érdemben reagálni.

    [ Szerkesztve ]

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

Új hozzászólás Aktív témák